اقتصاد شهر
واریز سهمیه بنزین نوروزی پس از شکست کرونا

به گزارش اقتصاد شهروند، علی ربیعی سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش میکند سهمیه بنزین نوروزی برای فرصتی مناسبتتر و بعد از شکست کرونا به کارتهای سوخت واریز و مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: اختصاص سهمیه بنزین نوروزی در بحث بودجه سال آینده مطرح شده است همچنین بودجه هم که هنوز به تصویب نهایی مجلس نرسیده و قطعا شامل ایام نوروز ۹۹ نخواهد شد.
علی ربیعی همچنین گفت: درصورت تصویب نهایی بودجه، تلاش دولت این خواهد بود که این سهمیه برای فرصتی مناسبتتر و انشاءالله بعد از شکست کرونا مورد استفاده قرار گیرد.



