وزیر صنعت کجاست؟ آیا غیبت رحمانی به دلیل قرنطینه به ابتلای کروناست؟
رضا رحمانی که خبر ابتلای وی به کرونا منتشر و سپس تکذیب شد، حداقل 2 هفته ای است، معلوم نیست کجاست و در جلسات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا حاضر نمی شود.
به گزارش خبرنگار اقتصاد شهروند، چهارشنبه 14 اسفند، خبر ابتلای رضا رحمانی وزیر صنعت به کرونا منتشر شد.
در این خبر اعلام شد که این وزیر به دلیل ابتلا به کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است.
اما ساعاتی بعد روابطعمومی این وزارتخانه اعلام کرد:سرفههای وزیر صمت در یک برنامه تلویزیونی با حاشیههایی همراه شد و کاربران شبکههای اجتماعی با نشر این ویدئو مدعی شدند که رضا رحمانی نیز مبتلا به ویروس کرونا شده است، اما سرفههای وزیر صنعت بعلت عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس است.
مسئول شورای اطلاعرسانی وزارت صنعت، گفت: جواب تست کرونای وزیر صنعت منفی بود .
اما از روز تکذیب این خبر، از وزیر صنعت، معدن و تجارت خبری نیست و وی در جلسات ستاد مقابله با کرونا و جلسات هیئت دولت حاضر نمی شود.
رحمانی آخرین بار در روز سه شنبه ششم اسفند در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا شرکت داشت و عکس حضور وی در این جلسه در سایت ریاست جمهوری منتشر شد اما بعد از آن تاریخ تا کنون هیچ عکسی از حضور وی در این جلسات و همچنین جلسه هیئت دولت در سایت مذکور موجود نیست.
بعد از ششم اسفند تا کنون، 2 بار جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تشکیل شد. شنبه 17 اسفند و شنبه 24 اسفند.
در جلسه روز شنبه 17 اسفند، بجای وزیر، قائم مقام وی یعنی حسین مدرس خیابانی در جلسه حضور داشت.
همچنین از ششم اسفند تا کنون سه بار جلسات هیئت دولت تشکیل شد. چهارشنبه هفتم، چهارشنبه چهاردهم و چهارشنبه بیست و یکم اسفند.
وزیر صمت در هیچ یک از این جلسات حضور نداشت. البته در جلسه روز چهارشنبه 21 اسفند بجای وزیر، باز قائم مقام وی در جلسه حضور داشت.
غیبت های وزیر صمت در جلسات هیئت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا که این روزها از جلسات مهم در کشور محسوب می شود، سوال بر انگیز است و شایعه بستری بودن وی در بیمارستان و بیماری وی را تقویت می کند.
سوال این است که آیا وزیر صمت بیمار و بستری است؟
آیا وزیر صمت به کرونا مبتلا شده و یا به قول مسئول شورای اطلاعرسانی وزارت صنعت، جواب تست کرونای وزیر منفی بوده است؟
آیا رحمانی به قول مسئول شورای اطلاعرسانی وزارت صنعت بعلت سرفه های ناشی از عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس، بیمار است؟
اگر وزیر بیمار، بستری و یا قرنطینه نیست، چرا در جلسات هیئت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا حاضر نمی شود؟.
چرا در سایت ریاست جمهوری که عکس همه اعضای هیئت دولت و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا منتشر می شود، عکسی از وزیر صمت نیست؟
چرا بجای وزیر قائم مقام وی در جلسات حضور می یابد در حالی که بقیه وزرا ، خودشاندر جلسات حضور دارند؟
اگر هم وزیر صمت کرونا نگرفته است چرا مخفی شده و در جلسات حاضر نمی شود؟!
این مخفی کاری برای چیست؟!

ششم اسفند- رحمانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

قائم مقام وزیر در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا- شنبه 17 اسفند

قائم مقام وزیر در جلسه هیئت دولت – چهارشنبه 21 اسفند



