تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024

اخبار ویژه

9

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته بعد از اربعین

  • کد خبر : 66762
  • 17 شهریور 1402 - 18:02
پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته بعد از اربعین

قیمت خودرو امروز 17 شهریور 1402، در بازار ثابت ماند. با توجه به تعطیل بودن روز چهارشنبه و آغاز سفرهای تابستانی، احتمال نوسان چشم‌گیر در بازار خودرو تا دو هفته دیگر کمی بعید است.

به گزارش اخبار خودرو اقتصادشهروند ، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار آزاد امروز به دلیل نزدیک بودن حجم معاملات به صفر هیچ‌گونه نوسانی را تجربه نکرد تا افرادی که قصد خرید و فروش خودرو دارند برای مشاهده هر تغییری در انتظار آغاز اولین روز کاری هفته بعد باشند.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، قیمت تمام خودروها در بازار امروز بدون هیچ‌گونه نوسانی ثابت ماندند.

قیمت خودروهای داخلی

پراید ۱۱۱ SE، محبوب‌ترین محصول سایپا در دهه ۹۰ حدود دو ماه است که بدون هیچ تغییر قیمتی با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس، سدان نه‌چندان محبوب، اما خوش قیمت ایران خودرو پس از افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی در هفته گذشته تا به امروز هیچ افزایش قیمتی را تجربه نکرده است تا با قیمت نهایی ۴۹۰ میلیون تومان در بازار معامله شود. پژو ۲۰۷i دنده‌ای، محصول اسپرت ایران خودرو در بازار آزاد امروز هیچ‌گونه کاهش یا افزایش قیمتی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی ۶۰۳ میلیون تومان در بازار حاضر شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بسترن B۳۰، سدان چینی گروه بهمن که ریشه‌ای آلمانی دارد پس از افت قیمت ۵۰ میلیون تومانی در هفته‌ای که گذشت، امروز با قیمت نهایی یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت فردا T۵، جدیدترین محصول فردا موتور امروز نیز همانند دیگر روزهای هفته نوسانی را تجربه نکرد تا این محصول با همان قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار حضور امروز حضور پیدا کند.

جک J۴ آپشنال، خودرویی که حدود سه ماه عنوان اقتصادی‌ترین خودروی مونتاژی را در بازار به دوش می‌کشید، پس از افزایش قیمت هفته گذشته جایگاه اقتصادی‌ترین خودرو را به ام‌وی‌ام x22 دنده‌ای داد. امروز این خودرو با قیمت ۷۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته پیش‌رو

با توجه به افزایش قیمت دلار در هفته گذشته و به طور کل صعودی شدن روند تمام بازارها در نیمه دوم سال می‌توان انتظار داشت که قیمت خودرو نه‌تنها کاهش چشم‌گیری نداشته باشند بلکه به مرور زمان و نزدیک شدن به پایان شهریور افزایش یابد.

در سوی دیگر با توجه به منتشر شدن خبر احتمال افزایش قیمت ۳۵ تا ۳۸ درصدی قیمت پایه خودروها در درب کارخانه می‌توان انتظار داشت که مردمی که نیاز به خودرو برای مصرف شخصی دارند یا  افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند برای خرید خودرو روانه بازار شوند.

تا زمانی که افزایش قیمت ۳۵ تا ۳۸ درصدی قیمت کارخانه خودروها قطعی نشود، احتمال افزایش قیمت آهسته و تدریجی قیمت خودرو در بازار وجود دارد. در صورت تأیید این افزایش قیمت احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد نزدیک به ۱۰۰ درصد است، اما در صورت تایید نشدن این افزایش قیمت احتمال کاهش ناگهانی قیمت خودرو در بازار وجود دارد. منبع

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=66762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن