پیگیری استقراض پنچ میلیاردی دولت از صندوق بین المللی پول در مجلس یازدهم
به گزارش اقتصاد شهروند، منتخب شازند در مجلس یازدهم با اشاره به تلاش دولت برای گرفتن وام پنچ میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول، گفت: ما در مجلس یازدهم این استقراض را دولت را پیگیری خواهیم کرد.
محمود احمدی بیغش منتخب مردم شازند در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار اقصاد شهروند با تاکید بر اینکه می کند استقراض خارجی دولت خیانت به ملت است، گفت: دولت دوازدهم از طریق آقای ظریف وزیر خارجه تقاضای وام پنج میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول کرده است و شرایط کرونایی کشور را مستمسک قرار داده است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور برای این استقراض باید به مجلس یازدهم پاسخگو باشد، افزود: این کار دولت روحانی یعنی بدهکار کردن دولت بعدی و افزودن مشکلات بر دوش دولت بعد.
نماینده شازند در مجلس هشتم با بیان اینکه مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری ها و امید به غرب است، تصریح کرد: این اقدام دولت یعنی بدهکار کردن ملت، یعنی جستن از مشکلات خودساخته دولت.
احمی بیغش تاکید کرد: هر گونه استقراض خارجی در شرایط فعلی نه تنها به مصالح کشور و در راستای منافع ملی نیست بلکه خیانت به ملت ایران محسوب می شود.
وی با اشاره به تشکیل مجلس یازدهم از هفتم خرداد امسال گفت: اگر دولت چنین خبطی انجام دهد و چنین وامی دریافت کند، ما نمایندگان مجلس یازدهم قطعا در مجلس آنرا پیگیری خواهیم کرد و رئیس جمهور باید پاسخگو باشد .



