اقتصاد شهر

تهرانی‌ها وام‌هایشان را چه کار کرده‌اند؟

تهرانی‌ها بیشترین وام بانکی را گرفته‌اند اما در ازای آن میزان تولید کمی داشته‌اند. این درحالی است که بوشهری‌ها با تسهیلات بسیار کم بانکی چندبرابر این وام‌ها تولید داشته‌اند.

تهرانی‌ها کمتر از یک‌سوم وامی که گرفته‌اند، تولید ناخالص داخلی داشته‌اند. این درحالی است که بوشهر با حجم ناچیز تسهیلات بانکی ثروت قابل توجهی تولید کرده است. در سایر استان‌های ایران حجم وام بانکی با میزان تولید ناخالص داخلی‌شان تقریبا پایاپای است.

منیع:روزنامه شهروند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا