اقتصاد شهر

مدیرعامل کشتیرانی ایران استعفا داد

محمد سعیدی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سمت خود در این شرکت استعفا داد.

محمد سعیدی مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،از کناره‌گیری خود از سمت خود خبر داده است.

سعیدی پس از یک دوره چهارساله خدمت در این شرکت بزرگ بین المللی با ارائه استعفای خود به وزیر کار از این شرکت خداحافظی کرد.

طی چهار سال اخیر رتبه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به رده 14 بین المللی ارتقا یافته بود. یکی از اقدامات سعیدی در دوران مدیریت سعیدی احیای قراردادهای خرید کشتی از کره‌جنوبی بود. تمرکز بر ظرفیت‌های داخلی یادرهای تعمیراتی داخلی (ایزوایکو) یکی دیگر از اقدامات سعیدی در کشتیرانی جمهوری اسلامی بود.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا