اقتصاد شهر

40سال است در بازار به خاطر حل مشکلات مالی، ارز می فروشند،اما فقط احمدعراقچی محاکمه می شود

مصطفی هاشمی طبا گفت:آقای احمدعراقچی که الان محاکمه‌اش می‌کنند، کاری کرده که در 40 سال گذشته همیشه بانک مرکزی انجام می‌داده؛ یعنی ورود ارز و سکه به بازار آزاد.
منابع ارزی مملکت به خاطر اینکه دولت پول می‌خواسته و همه اطرافیان اعم از کارمندان و سازمان‌های مختلف که الان به دولت فحش می‌دهند، نیازمند پول بوده‌اند و دولت باید یارانه پرداخت می‌کرد، در بازار آزاد فروخته شدند.  40 سال است ارز را در بازار آزاد فروخته‌ایم، 40 سال است مردم طلا و سکه خریده‌اند و حالا می‌گوییم چرا یک نفر 37 هزار سکه خریده؟

خبرآنلاین

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا