اخبار خودرو

رحمانی: خودروسازان تا پایان سال حق افزایش قیمت خودرو را ندارند

وزیر صمت گفت: قیمت خودرو از سوی خودروسازان به هیچ عنوان افزایش پیدا نکرده است ضمن اینکه خودروسازان نمی‌توانند قیمت خودرو را افزایش دهند زیرا مجوز این کار را ندارند.
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن تجارت درباره قیمت خودروها گفت: قیمت خودرو از سوی خودروسازان افزایش پیدا نکرده است؛ افزایش قیمتی که در بازار شاهد هستیم منجر به التهاب شده است. وزیر صمت افزود: افزایش قیمت بنزین به‌صورت طبیعی بر همه چیز اثر گذاشته و نمی‌توان اثر آن را ندیده گرفت.

ضمن اینکه افزایش نرخ خودرو در بازار آزاد هم مانند دیگر کالاها تحت تاثیر قرار گرفته‌ و به همین دلیل نرخ خودرو در بازار هم بر همین اساس افزایش یافته است. وی گفت:‌ نه خودروساز و نه هیچ کدام از شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی حداقل تا آخر سال حق افزایش نرخ را ندارند. وزیر صمت اظهار کرد: افزایش نرخ خودرو به دلیل تلاطم‌های بازار است. ولی ما در حال پیگیری این موضوع هستیم. این در حالی است که ما شاهد قیمت‌سازی در فضای مجازی هم هستیم به‌طوری که یک فرد بدون داشتن خودرو، ۵ هزار آگهی فروش را به‌صورت صوری منتشر کرده تا قیمت‌سازی کند.

دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فری : ۱۰۰ درصد عامل گرانی خودرو خود خودروسازان و دولت هستن اگه خود… گفت:

    ۱۰۰ درصد عامل گرانی خودرو خود خودروسازان و دولت هستن اگه خودرو ساز عامل گرانی خودرو نیست چرا مثل سال های گذشته ماشین نمیده بیرون ندادن ماشین به مردم خودش عامل گرانی قیمت یک پیکان رسیده به ۲۵ میلیون تورا خدا واسه دولت زشت نیست یک کارگر باید حقوق یک سال خودشو بده تا یک سواری پیکان بخرد واقعا دیگه زشت خیلی زشت اونم واسه ایران که مردمش رو گنج میخوابن شبا

  2. علی : مگه قرارنبود افزایش قیمت بنزین بردیگر کالاها اثری نداشته باش… گفت:

    مگه قرارنبود افزایش قیمت بنزین بردیگر کالاها اثری نداشته باشداگه قرار باشه باز قیمت اب معدنی از قیمت بنزین بالاتر شود باز که همان میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا