اقتصاد شهر

ایران در اجلاس اوپک از کاهش تولید نفت معاف شد

به گزارش اقتصاد شهروند، وزیر نفت اعلام کرد ایران در صد و هفتاد و هشتمین اجلاس اوپک از برنامه کاهش تولید نفت معاف شد.

بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت، امروز در اجلاس اوپک ضمن تائید اینکه در این جلسه با کاهش یک و نیم میلیون بشکه‌ای عرضه نفت توافق شد اعلام کرد ایران، ونزوئلا و لیبی از این کاهش تولید نفت معاف هستند.

وزیر نفت ایران گفته است که امروز در اجلاس وزرای اوپک که در وین اتریش برگزار شد با کاهش یک و نیم میلیون بشکه‌ای نفت موافقت شده و قرار است فردا این توافق با اعضای غیر اوپک نیز مطرح شود.

روسیه بزرگترین تولید کننده عضو غیراوپک است که فردا تائید آن بسیار مهم است.

فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا