پیشنهاد عضو کانون عالی کارفرمایی درباره زمان تعیین حداقل دستمزد

حسین سلاح ورزی گفت: بهتر است تعیین مزد سال آینده به بعد از بحران کرونا موکول شود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در گفتگویی در خصوص جلسات شورای عالی کار برای تعیین مزد سال ۹۹ گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ما پیشنهاد میکنیم که کار تصمیم گیری و تعیین میزان مزد به بعد از بحران کرونا موکول شود
عضو هیات مدیره کانون عالی کارفرمایی ایران ادامه داد اکنون مهمترین دغدغه کارفرماها این است که با توجه به وضعیت بازار و کاهش شدید فروش چگونه از تعدیل نیروهای خود اجتناب کنند، زیرا وظیفه اجتماعی آنها حکم میکند که به عنوان آخرین راه حل تصمیم به تعدیل نیرو و اخراج نیروی کار خود بگیرند و ما نیز به عنوان اتاق بازرگانی و نماینده بخش خصوصی این توصیه را به تمام کارفرماها کردهایم که در شرایط موجود اولویت آنها حفظ نیروی کار باشد.

سلاح ورزی افزود:با توجه به شرایط موجود و شوک اقتصادی نگرانی ما این است که اگر تصمیمی اکنون گرفته شود روند بیکاری و تعدیل نیرو ها سریع تر شود لذا پیشنهاد دادیم همانطور که در مورد بسیاری از الزامات قانونی و تصمیم گیری های کلان، جمعبندی نهایی و اجرا به بعد از بحران کرونا موکول شده است تصمیم گیری در این خصوص نیز به اردیبهشت ماه موکول شود تا بتوان پس از مشخص شدن ابعاد واقعی اثرات بحران یک تصمیم مناسب اتخاذ کرد.
وی افزود بخش خصوصی با شرایط عسروحرجی که امروز دارد به کمک کادر درمان آمده و سعی میکند تا نیازهای آنها را برطرف کند و تمام دغدغه انها کمک به تامین نیازهای پزشکی کشور و حفظ نیروی کار است فلذا اکنون که شرایط بحرانی است بهتر است تصمیمی در این خصوص گرفته نشود.




ایشون نفسشون از جای گرم بلند میشه یعنی تو این شرایط فقط کارگرا بار اقتصادی روی کارفرما دارند کارمندا و بازنشستگان نداشتن . خواهشا حرف الکی نزنید بخدا ما کارگرا گناه داریم
خدا لعنتتون کنه که روزگار ما کارگرارو سیاه کردین
مشگلی نیست فقط حقوق کارمندای عزیزم بیشتر نکنید
بیچاره بازنشستگان تامین اجتماعی و کار گران که شما همش دنبال این هستین حقشونو بخورین
خدا لعنتتون کنه که روزگار ما کارگرارو سیاه کردین