اخبار تاپاقتصاد شهر

افزایش قیمت کود و سم کشاورزی /قول وزیر جهاد برای کاهش قیمت

نماینده ساری در مجلس با اشاره به فصل کشت برنج در استانهای شمالی گفت: در حال حاضر شاهد افزایش بی رویه قیمت کود، سم و نهادهای کشاورزی هستیم که در جلسه ای با وزیر جهاد کشاورزی قول داده تا قیمت ها کاهش یابد.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با بیان اینکه کشاورزان از افزایش قیمت نهاده های کشاورزی و بخصوص کود و سم مورد نیاز برای دفع آفات برنج گله مند هستند، گفت: در فصل کشت برنج در استانهای شمالی قرار داریم که در این فصل کشاورزان برای تقویت مزارع برنج به کو و برای دفع آفات به سم نیاز دارند.

وی با بیان اینکه به دلیل نیاز کشاورزان در این فصل به کود و سم، برخی به دنبال سوء استفاده هایی هستند، افزود: خبرهایی می شنویم که در حال حاضر قیمت کود، سم و نهادهای کشاورزی افزایش یافته است.

این نماینده قشر کارگر در مجلس با اشاره به جلسه اخیر تعدادی از نمایندگان با خاوازی وزیر جهاد کشاورزی افزود: در جلسه ای که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم ایشان قول داده تا برای خرید تظمینی محصولات کشاورزی برنامه ریزی کند. همچنین برای کاهش قیمت کود و سم مورد نیاز کشاورزان قول داده است.

بابایی کارنامی تصریح کرد: کشاورزان به ما نمایندگان مراجعه می کنند و خواستار پیگیری مشکلاتشان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا