بانکها هم تعطیل شدند
سامانه های پرداخت بین بانکی نظیر ساتنا و پایا به جز روز جمعه مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۰، فعال بوده و مشتریان میتوانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اقدام به انجام تراکنش های غیر حضوری کنند.

به گزارش اخبار اقتصادشهر ، بانک مرکزی اعلام کرد: از ۲۹ تیر تا سوم مرداد کلیه شعب بانکهای دولتی و خصوصی در استانهای تهران و البرز تعطیل است.
طبق اعلام بانک مرکزی، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه شعب بانکهای دولتی و خصوصی در استانهای تهران و البرز از روز سه شنبه ( ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ) تا پایان روز یکشنبه (سوم مرداد ۱۴۰۰) تعطیل است.
بر این اساس، باتوجه به فعالیت سایر شعب بانکها در استانهای دیگر و در راستای تسهیل مبادلات مالی مشتریان، سامانههای پرداخت بین بانکی نظیر ساتنا و پایا به جز روز جمعه مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۰، فعال بوده و مشتریان میتوانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اقدام به انجام تراکنشهای غیر حضوری کنند .
گفتنی است ؛ صبح امروز علی ربیعی – سخنگوی دولت – اعلام کرد که با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی ، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس جمهور، تمامی ادارات استانهای تهران و البرز از سه شنبه این هفته (فردا) تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است . منبع



