تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار ویژه

31

اسناد شرکت و ویلا لواسان سید حسن میرمحمدعلی : داماد میلیاردر

  • کد خبر : 23287
  • 01 آبان 1398 - 17:59
اسناد شرکت و ویلا لواسان سید حسن میرمحمدعلی : داماد میلیاردر

سید حسن میرمحمدعلی ، مدیرعامل شرکت خط سفید دریای ایرانیان ....

سید حسن میرمحمدعلی ، مدیرعامل شرکت خط سفید دریای ایرانیان، برادر هادی و سید حسین میرمحمدعلی و برادر هانی میرمحمدعلی (داماد سید صفدر حسینی، رئیس سابق صندوق توسعه  ملی)،  همسر زینب (دختر یکی از مسئولان سرشناس) و یکی از آقا داماد های جنجالی سال ۹۸ است. نام سید حسن میرمحمدعلی مثل نام سید محمد هادی رضوی (داماد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت حسن روحانی) که به عنوان مفسد اقصادی به ۲۰ سال زندان محکوم شد، همواره در رسانه ها بخاطر ویلای لاکچری اش در منطقه لواسان شناخته می شود. کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری لواسان، دی ماه ۹۷،  حکم تخریب سیصد و پنجاه و سه متر مربع بنای غیر مجاز ویلای لوکس را صادر و ۵ مهر نود و هشت، این حکم به تایید دیوان عدالت اداری می رسد. حساب های میلیاردی او و خانواده اش در موسسه منحله اعتباری فرشتگان نیز، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد.

سید حسن میرمحمدعلی ، پسری به نام سید محمد طه دارد. وی برادر سید حسین میرمحمدعلی داشته و پدرش نیز سید علیرضا میرمحمدعلی نام دارد. مادرش، هما مخلصی نام دارد که طبق نامه بازپرس شعبه ۳ دادسرای عمومی و انقلاب  ناحیه ۳۶ مورخ ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، ۳۵ میلیارد ریال در شرکت تعاونی اعتباری فرشتگان که منحل شد ، سپرده گذاری کرده بود.

سید حسین میرمحمدعلی ، حسابی ۱۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی برای همسرش (زینب) و پسر خردسالش (سید محمد طه متولد ۱۴  آبان سال ۱۳۹۴ ) نزد موسسه اعتباری فرشتگان پس انداز می کند که به دستور دادگستری، توقیف و به حساب سپرده دادگستری استان قم، واریز  می شود.

سید حسن میرمحمدعلی ، میلیاردها تومان دارایی نزد موسسه مالی کاسپین  داشته که نشان از گردش مالی بالای وی دارد. او، وکیل دادگستری  است که گویا فعلا، اجازه فعالیت  در حوزه وکالت ندارد.

اسناد شرکت و ویلا لواسان سید حسن میر محمد علی: داماد میلیاردر

(تصویر دادنامه شعبه ۱۶ دادگاه عمومی  حقوقی  مجتمع قضایی شهیدبهشتی تهران که ۲۶ فروردین  ۱۳۹۶  صادر شد که نشان می دهد که همسر و فرزند آقای سید حسن میرمحمدعلی ، ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در موسسه اعتباری فرشتگان و موسسه اعتباری کاسپین، پس انداز  داشتند)

حتما بخوانید: همه چیز درباره سیده فاطمه حسینی (همسر برادر سید حسن میر محمد علی)

داستان ویلای جنجالی حسن میرمحمدعلی

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، حکم به تخریب اضافه طبقات و اضافه بنای پلاک ثبتی ۱۹.۷۹۷ لواسان، متعلق به سید حسن میرمحمدعلی داد. پس از حکم تخریب بخشی از ویلای  ۳۰  میلیارد تومانی شبنم نعمت زاده (دختر وزیر  صمت و متهم به اخلال در نظام دارویی کشور در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی )،  حکم تخریب ویلای آقا داماد، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد.

دیوان عدالت اداری نیز ۵ مهر ماه ۱۳۹۸، رای کمیسیون ماده صد شهرداری مبنی بر تخریب ویلای سید حسن میرمحمدعلی  را تایید کرد. طبق اعلام مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری،  فردی به دیوان مراجعه کرده بود و به رای صادره کمیسیون ماده صد، شکایت کرد.  دیوان هم  طبق قانون، دادخواست فرد حقیقی را ثبت کرده و دستور بررسی پرونده در مراحل قانونی صادر  شد. لذا، درخواست  شاکی که معترض به حکم تخریب بنا در منطقه لواسان بود، در دیوان عدالت اداری رد شد و رای تخریب کمیسیون ماده۱۰۰ تایید شد.

حتما بخوانید: کلاهبرداری به روش گروه محمد رضا جهانبانی

البته این رای در شعبه بدوی بوده و مورد تجدید نظر قرار خواهدگرفت.

مشخصات ویلای لاکچری آقا داماد در لواسان

مشخصات ویلای لاکچری آقا داماد در لواسان

طبق اطلاعاتی که رای کمیسیون ماده صد شهرداری لواسان منتشر کرده است، ویلای لوکس متعلق به داماد یکی از مسئولان عالی رتبه کشور،  با شماره پرونده ۱۸۱ و شماره فرم ۹۷۰۰۴۹۰ ثبت شده است.

رای کمیسیون با شماره ۲۱۱۹/ص/۹۷/ک ۱۰۰ مورخ بیست و پنجم دی ماه سال نود و هفت صادر شد و در ۵ مهر ۹۸ توسط دیوان عدالت اداری، تایید شد.

ویلای لوکس آقا داماد، با شماره پرونده شهرسازی ۱۲۰۰۶، به نام آقای فرشاد کمال با وکالت بوده و در قطعه ۱۲ و فرعب ۷۹۷ و اصلی ۱۹  ثبت شده است. نشانی ویلای لوکس آقا داماد جنجالی، در گلندوک، خیابان معلم دانش ۲.۳ در لواسان اعلام شد.

شرح خلاف این ویلا به شرح  زیر  است:

  • کسری پارکینگ– تعداد کسری پارکنیگ ۶ واحد – پارکنیگ موردنیاز ۱۰ واحد- پارکنیگ تامین شده:  ۴ واحد . نوع رای: تخریب.
  • اضافه بنا – مازاد تراکم-طبقه ۴-کاربری:مسکونی- واحد: ۱ – مساحت: ۲۹۳ متر- رای: تخریب
  • اضافه بنا- مازاد تراکم- طبقه ۴- کاربری: راه پله مسکونی- واحد : ۱- مساحت  : ۱۲ – رای  : تخریب
  • اضافه بناد- مازاد تراکم- طبقه ۵-  کاربری: خرپشته- واحد: ۱- مساحت:  ۵۰ متر – رای: تخریب

با عنایت به گزارش مورخ هفتم آذر ماه سال نود و هفتاد شهرداری لواسانن در خصوص تخلف ساختمانی پلاک مذکور مبنی بر احداث ۳۵۵  متر مربع، نظر به کلیه  ارزش و محتویات پرونده و لایحه مالک، با توجه به اعلام شهرداری مبنی بر مغایرت مورد تخلف با اصول فنی و شهرسازی، لذا کمیسیون به تبصره ۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری نسبت به صدور برای قلع بنا به میزان ۳۵۵ متر مربع اقدام می کند.

حتما بخوانید: همه تخلفات ایران مال (لاکچری ترین بازار ایران در منطقه ۲۲ شهرداری تهران)

این ابلاغ توسط  مهدی طاهری پور، دبیر کمیسیون ماده صد لواسانات امضاء گردید و تکلیف پلاک ثبتی ۷۹۷/۱۹ لواسان متعلق به سید حسن میرمحمدعلی را روشن کرد.

حکم بدوی در تاریه ۲۵ دی ۹۷  مبنی بر تخریب بناهای غیر مجاز به اندازه ۳۵۵ متر مربع صادر می شود. مالک اعتراض کرده و پرونده به تجدید نظر می رود و آن جا هم مجدد رای تخریب صادر می شود. پرونده به دیوان عدالت اداری ارجاع می شود و آن جا نیز، رای کمیسیون ماده ۱۰۰، تایید و درخواست یک شخص  حقیقی مبنی بر اعتراض به رای کمیسیون ماده ۱۰۰، رد می شود. بنابراین احتمال این که در نیمه دوم سا ل۹۸، شاهد تخریب سیصد و پنجاه و پنج متر مربع از بنای این ویلای لوکس جنجالی در لواسان باشیم بسیار است.

وام میلیاردی همسر آقای داماد

سید حسین میرمحمدعلی ، سید علیرضا میرمحمدعلی

طبق نامه صادره توسط شعبه  ۳ بازپرسی  دادسرای  عمومی  و انقلاب ناحیه ۳۶ (جرایم پولی و بانکی) تهران مورخ دوازدهم اردیبهشت ماه سال  ۱۳۹۶ که توسط صمدی،  بازپرس شعبه سوم به مدیر هیات  تصفیه شرکت تعاونی اعتباری فرشتگان ارسال می شود، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سال ۱۳۹۰ تا زمان صدور نامه  فوق، در حساب زینب شمخانی قرار  دارد.

در حساب همسر آقا داماد در موسسه مالی اعتباری فرشتگان، مبلغ  ده میلیارد و پانصد میلیون تومان سپرده گذاری شده و به نام پدر شوهر این  خانم، مادر شوهرش و برادر شوهرش هم مبلغ  ۳۵ میلیارد ریال پس  انداز شده  است. آقای سید حسن میرمحمدعلی (همسر زینب)، طبق این سند، صاحب  میلیاردها  تومان ثروت است.

سید حسین میرمحمدعلی ، سید علیرضا میرمحمدعلی ، هما مخلصی  (فرزند شهرام)، داود ابراهیمی (فرزند علی) و کوثر لواسانی،  منا نبوی، سید محمد طه میرمحمدعلی (فرزند زینب و سید حسن)، صاحب صد ها میلیون تومان دارایی بوده  که به موجب  دستور صادره ، تقاضا شده  که کلیه مبلغی که در نامه اعلام شده است، به حساب سپرده دادگستری استان قم، واریز شود.

حتما بخوانید: همه اتهامات عمار صالحی (فرزند فرمانده سابق ارتش)

شرکت حسن میرمحمدعلی ( داماد شمخانی )

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۸۵۰ مورخ چهاردهم مهر ماه سال نود و پنج، سید حسن میرمحمدعلی ، شرکتی با نام خط سفید دریای ایرانیان (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۷۴۸ در نطنز، تاسیس می کند.

سید حسن میر محمد علی، این شرکت را با خانم نرگس جهد کاران، تاسیس می کند

موضوع این شرکت، ارائه خدمات کشاورزی از قبیل  کاشت،داشت، برداشت و بسته بندی و توزیع و صادرات و واردات محصولات کشاورزی و مواداولیه  و ماشین آلات و هم چنین کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و تاسیس گلخانه و انجام  فعالیت ها در زمینه دامپروری، پرورش دام و طیور و آبزیان و ایجاد استخرها و حوضچه  ها و پرورش انواع میوه جات و اخذ نمایندگی در داخل و خارج از کشور است.

سید حسن میرمحمدعلی ، این شرکت را با خانم نرگس جهد کاران، تاسیس می کند. سرمایه شرکت نیز  ۱۰۰ میلیون ریال تعیین می شود و مرکز اصلی شرکت نیز اصفهان، میدان تختی، فروشگاه  پارسیا.

سید حسن میرمحمدعلی ، مدیرعامل این شرکت است.

روزنامه رسمی به شماره ۲۱۱۷۹ موزخ چهارم آذر ماه سال ۱۳۹۶

بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۱۱۷۹ موزخ چهارم آذر ماه سال ۱۳۹۶،  خانم نرگس جهد کاران که همکار آقا داماد محسوب می شود، به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب می شود.

تغییرات ثبت شده از کسب و کار سید حسن میر محمد علی در سایت روزنامه رسمی قوه قضاییه

بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۱۲۳۱ مورخ هفتم بهمن ماه سال نود و شش، محل شرکت خط سفید دریای ایرانیان،  به بخش مرکزی، شهر نطنز، فاطمیه، بلوار طالقانی میدان تختی انتقال می یابد.سید حسین میرمحمدعلی طبق این تغییرات به همراه نرگس جهد کاران، سرمایه خود را افزایش می دهند.

این آخرین تغییرات ثبت شده از کسب و کار سید حسن میرمحمدعلی در سایت روزنامه رسمی قوه قضاییه تا زمان تنظیم این گزارش است.

برادر سید حسن میر محمد علی عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری جهاد

برادر سید حسن میرمحمدعلی که سید هانی نام دارد، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری جهاد (سهامی خاص) به شماره ثبت ۱۷۰۱۹۶ است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۷۳۳ مورخ بیست و سوم اردیبهشت ماه نود و پنج، در این شرکت که زیر نظر  شرکت سرمایه گذاری  آتیه صبا فعالیت دارد، حضور داشت.

حتما بخوانید: اسناد شرکت های بابک زنجانی و خواهرانش

همسر آقای هانی میرمحمدعلی (خانم سیده فاطمه حسینی)، از جمله افرادی است که نامش درباره ویلاسازی لوکس در لواسانان در سال ۹۷  در کانون توجه رسانه ها قرار گرفت.

ویلاسازی لوکس در لواسانان در سال ۹۷

هادی میرمحمدعلی و هانی میرمحمدعلی که از برادران سید حسن میرمحمدعلی هستند، ملکی در خیابان معلم لواسانات دارند که طبق بررسی ها، تغییر  کاربری داده شده ( از کشاورزی، به مسکونی ) و مشمول تخلف اضافه بنا نیز هست.

نامه شهردار لواسانات در تاریخ ۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ به آقای هانی میرمحمدعلی

(نامه شهردار لواسانات در تاریخ ۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ مبنی بر دستور به نیروی انتظامی مبنی بر باز کردن قفل ملک متعلق به آقای هانی میرمحمدعلی در خیابان معلم کوچه دانش ۳/۲ قطعه ۷)

اطلاعاتی که در این گفتار درباره خاندان میرمحمدعلی و خاندان یکی از مسئولان کشور ارائه شد، به محض دریافت اطلاعات و اسناد جدید، به روز رسانی میشود. برای مشاهده توضیحات سید حسن میرمحمدعلی درباره ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه لواسانات و مشاهده اطلاعات جنجالی که در اختیار آوانت و میلاد گودرزی قرار داده است، بهتر است سری به صفحه اینستاگرام روحانی افشاگر (سید مهدی صدر الساداتی) بزنید که انجا، مستندات و ویدیوها و اسناد جالبی را از دنیای رانت خواران و ژن خوب ها بدست می آورید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سید محمد هادی رضوی (آقا داماد محکومی)

همراه گرامی

اگر شما هم اطلاعاتی درباره سید حسن میرمحمدعلی و کسب و کار و هم چنین خاندان منتسب به همسر این فرد دارید، از طریق بخش کامنت یا کانال های اقتصاد شهروند در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با دنیای رانت خواران و ژن خوب ها هر روز در اقتصاد شهروند همراه باشید.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=23287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. داماد یکی از این سران و مسئولان مملکت بشی مثل اینه که لاتاری برنده شدی
    مثل میرمحمدعلی کل فامیلتو میتونی دستشونو بند کنی

  2. بله درسته
    ولی نفرین یک مملکت ۸۰ میلیونی هم تا ابد ،پشت سرت هست.

  3. واقعا متاسفم . قانون از کجا آوردهای کجاست

  4. مدتی با ایشون کار کردم،حتی روحمم خبر نداشت از فعالیتشون،۳۰ میلیون پول کارگراشو نداده بود و حتی پول گچکاراشو اون زمان و مدام امروز و فردا می کرد. به منم گفت تا دو ماه پولتو نمیدم بعد میدم که منم اومدم بیرون دیگه.

  5. بعد میگن آقازاده نداریم ..حرفهای دشمن ومعاندینه ..لعن ونفرین بر دروغگویان وانقلابی نماها ..حیف از شهدا و جانبازانمون

  6. کاش یاد بگیرید اسم اقازاده و ژن خوب روى این افراد پست نگذارید
    ژن خوب اون کسى هست که حرام رو وارد زندگیش نمى کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن