تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

اخبار ویژه

38

سلطان پورشه و نساجی ایران : ۲۰ شرکت سید معین بارانی بهبهانی

  • کد خبر : 20696
  • 03 مهر 1398 - 8:14
سلطان پورشه و نساجی ایران : ۲۰ شرکت سید معین بارانی بهبهانی

سید معین بارانی بهبهانی فرزند سید حسین متولد ۱۳۳۵ در شهر نجف اشرف، همسر مهری و پدر ۴ فرزند ( امیر، حسین،‌ اسماعیل و مونا سادات ) ، صاحب ۲۰ شرکت در حوزه های نساجی، خودرو، پخش مواد غذایی، فناوری اطلاعات، ساختمان سازی، طراحی و معماری و تاسیسات حرارتی و شیرآلات صنعتی، یکی از کارآفرینان […]

سید معین بارانی بهبهانی فرزند سید حسین متولد ۱۳۳۵ در شهر نجف اشرف، همسر مهری و پدر ۴ فرزند ( امیر، حسین،‌ اسماعیل و مونا سادات ) ، صاحب ۲۰ شرکت در حوزه های نساجی، خودرو، پخش مواد غذایی، فناوری اطلاعات، ساختمان سازی، طراحی و معماری و تاسیسات حرارتی و شیرآلات صنعتی، یکی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی کم تر شناخته شده در ۳۰ سال اخیر بوده که بدهی میلیون دلاری او به بانک توسعه صادرات ، خبر ساز شد. انتصابش به بیت آیت الله هاشمی شاهرودی را تکذیب می‌کند. پسرش ( سید امیر ) ، طبق گفته قاضی اسدالله مسعودی مقام، وثیقه گذار سند ۲۰ میلیارد تومانی شبنم نعمت زاده، متهم فساد در صنعت دارویی کشور از طریق شرکت توسعه دارویی رسا است. این وثیقه گذاری، افشاگر رابطه شرکت های اقماری سید معین با شرکت های اقماری خاندان نعمت زاده (از پتروشیمی تا دارو) می باشد که جزییاتش، در آینده رسانه ای خواهد شد.

گزارش امروز اقتصاد شهروند ، مروری دارد بر فعالیت های اقتصادی سید معین از دهه هفتاد شمسی تا کنون و شما را با همکاران، شرکا و کسب و کار او از تهران تا اراک و چابهار آشنا می کند. طبق گفته های قاضی پرونده دختر آقای نعمت زاده، وثیقه گذار، متهم به پولشویی است. باید منتظر ماند تا جزییات بیش تری درباره  فعالیت های این  غول اقتصادی کشور، در نیمه دوم سال نود و هشت،‌ رسانه ای شود.

اگر شما خواننده گرامی، اطلاعاتی درباره کسب و کار این فرد و فرزندان و شرکایش دارید، با رعایت حریم خصوصی، از طریق بخش کامنت با اقتصاد شهروند در ارتباط باشید.

با ما همراه باشید.

سلطان پورشه و نساجی ایران : ۲۰ شرکت سید معین بارانی بهبهانی

(تصویر سند نمایندگی رسمی مرکز  پورشه تهران که به  امضا مدیرعامل شرکت پورشه  آلمان رسیده و به شرکت بازرگانی معین موتور سید معین بارانی بهبهانی در سال ۱۳۸۹ تعلق  دارد)

فهرست شرکت های آقای پورشه، نساجی و تاسیسات ایران

سیدمعین بارانی بهبهانی را به خاطر بسپارید. او را باید یکی از کارآفرینان و فعالان  اقتصادی کم تر شناخته شده ایران دانست که متولد مجف بوده و سال ۶۳ سال  سن، ده ها شرکت و صدها میلیون دلار گردش مالی را در ۳۰  سال اخیر هدایت کرده و البته بدهی میلیون دلاری وی  به بانک  توسعه صادارت در سال ۱۳۹۳، بازتاب رسانه ای پیدا کرد.

آقای بهبهانی مثل آقای عسگراولادی (سلطان خشکبار)، صرفا در یک زمینه کسب و کار،‌ فعالیت  ندارد.

در این گزارش اقتصاد شهروند که برای  نخستین بار در میان سایت های فارسی زبان،‌ به  بررسی ده ها شرکت و شرکا و همکاران آقای بهبهانی می پردازد، اشاره کردیم که او  در صنعت خودروسازی، نساجی، پخش مواد غذایی،  پخش مواد بهداشتی، تولید شیرآلات صنعتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساختمان سازی، طراحی و معماری و دکوراسیون داخلی هم فعالیت دارد.

در شرکت های اقماری سید معین بارانی بهبهانی که با حضور فرزندان،‌ همسر، خویشاوندان و دوستان نزدیک وی در تهران تا چابهار اداره می شود، شاهد فعالیت های وارداتی و صادراتی و تولیدی از دهه هفتاد شمسی تا کنون هستیم. در بسیاری از این شرکت ها فهرست آن را در زیر مشاهده می کنید، پسران و دختر آقای سید معین، عضو هیات مدیره  هستند. دفتر مرکزی برخی از این شرکت ها، خیابان قائم مقام فراهانی تهران اعلام شده است.

در بعضی از این شرکت ها، سرمایه ثبتی، بالای ۱ میلیارد تومان در دهه هشتاد شمسی بود. آن هم در روزگار دلار زیر ۲۰۰۰ تومان.

یک درس از DNA کسب و کار سلطان پورشه و نساجی ایران

به  نظر می رسد که خانواده متمول سید معین بهبهانی ، شم اقتصادی خوبی دارند و در حوزه هایی وارد شدند که از بهترین فیلدهای کسب و کار در ایران امروز است: صنعت خدمات.

خواه طراحی ساختمان باشد، خواه پخش مواد غذایی باشد خواه خدمات فناوری اطلاعات باشد. صنعت خدمات، صنعتی پولساز و فرصت آفرین است. به خصوص در قرن۲۱ که بسیاری از کارها، مدیون خدمات صنعت ICT‌ است. این صنعت را جدی بگیرید. اگر یک درس بزرگ این گفتار اقتصاد شهروند برای شما داشته باشد، جدی گرفتن صنعت خدمات و ورود شما به این حوزه در ایران عصر ۱۴۰۰ خواهد بود.

فهرست شرکت های سلطان پورشه ایران

لیستی که در زیر ارائه می شود، اسامی شرکت های مسئولیت محدود و سهامی خاص سلطان پورشه و نساجی ایران است که برای علاقمندان به بررسی کسب و کار این کارآفرین و فعال اقتصادی شصت و اندی ساله ایران، سرنخ های خوبی را به ارمغان می آورد:

  • شرکت شیمی پخش ایران
  • شرکت هما شیمی رنگ
  • شرکت اتصالات و شیرآلات صنعتی معین تهران
  • شرکت پرچین
  • شرکت تاب تجارت امیر تهران
  • شرکت تجارت الکترونیک الماس
  • شرکت نازچین دوخت
  • شرکت هما بنای تهران
  • شرکت نساجی اکباتان
  • شرکت نوریس زرند
  • شرکت صنایع مینوی نصر منطقه آزاد چابهار
  • شرکت بازرگانی معین موتوربا (نماینده رسمی پورشه در ایران)
  • شرکت کالای تجاری معین تهران
  • شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی معین تهران
  • شرکت زرجین بافت
  • شرکت پنبه پاک کنی نگین اراک
  • شرکت پرتک سیستم
  • شرکت تک ریس

جزییاتی از فعالیت این شرکت ها در ادامه مرور کردیم که شماری  از آن ها، اخیرا تاسیس شده و شروع به فعالیت کرده اند.

حتما بخوانید : اسناد شرکت‌های حسن رعیت ( حسن میرکاظمی ) و تصاویر باغ‌وحش کرج

داستان شبنم و وثیقه گذار ۲۵ ساله

داستان سید معین بارانی بهبهانی از زمان بدهی میلیاردی وی به بانک توسعه صادرات در اوایل دهه نود هجری شمسی، در رسانه ها مطرح شد و این چهره اقتصادی و سیاسی شاخص، در  کانون توجه افکار عمومی قرار گرفت.  ارتباط  وی با بیت آیت الله سید هاشمی شاهرودی و تکذیبیه  هایی که صادر شد، همه سیگنال هایی برای شناخت بیش تر سید معین و نقش او در اقتصاد  ایران به شمار می رفت. اگر چه هیچ رسانه ای تا کنون مثل  اقتصاد شهروند، DNA فعالیت های این کارآفرین را مورد بررسی اجمالی قرار نداده است.

تکذیبیه ارتباط سید معین با بیت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، مثل تکذیبیه ارتباط فردی عیاش و لاکچری گرد مقیم خارج از کشور با بیت خاندان مرحوم اسدالله عسگراولادی (سلطان خشکبار ایران)، مدتی نقل رسانه ها بود.

تا این که در اواخر شهریور ماه نود و هشت، در جریان نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده (دختر ارشد مهندس نعمت زاده –وزیر سابق صمت) در دادگاه ویژه رسیدگی به جرای اخلال  گران اقتصادی کشور، خبری منتشر  شد که بار دیگر، سید معین  را در کانون توجه رسانه ها قرار داد.

سید امیر بارانی بهبهانی ، یکی از فرزندان سید معین بارانی بهبهانی ، در حالی که ۲۵  سال سن دارد، طبق اعلام قاضی دادگاه (اسدالله مسعودی مقام)، وثیقه گذار سند ۲۰ میلیارد تومانی شبنم نعمت زاده، پیش از صدور قرار بازداشت بود. این که چطور یک پسر بیست و پنج ساله،‌‌صاحب سندی به این ارزش است، موجب شد تا آمار و احوال این ژن خوب  را از سازمان ثبت احوال و روزنامه رسمی قوه قضاییه جویا شویم.

بررسی ها نشان می دهد که از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۸، سید امیر بارانی بهبهانی و مونا  (خواهر امیر خان)، در چندین شرکتی که پدرشان، تاسیس کرده است، عضو هیات مدیره  بوده و سرمایه آن ها در این  شرکت ها، بعضا به بیش از ۱۵ میلیارد ریال می  رسد.

به هر  حال، سید امیر وثیقه  گذار، یکی از چهره های معروف زیر ۳۰ سال ایران در نیمه  اول سال نود و هشت است  که این روزها، تصاویر لاکچری گردی هایش، دست به دست می شود و یادآور لاکچری گردی های سازنده باستی هیلز لواسانات (مطهری اصل) است.

حتما ببینید: همه چیز درباره باستی هیلز لواسانات

قاضی اسدالله مسعودی مقام در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات احتکار و کلاهبرداری شبنم نعمت زاده در حوزه صنعت دارویی کشور (به  ارزش ۱۸۵۰ میلیارد)، گفته بود که وثیقه  گذار، متهم به پولشویی است .

احتمالا در نیمه دوم سال نود و هشت که وقت رسیدگی به اتهامات مهدی جهانگیری (برادر معاون اول رئیس جمهور) و حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) در دادگاه تهران است، پرونده پولشویی خاندان بارانی نیز در کانون توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار بگیرد تا درباره این خاندان متمول و کسب و کارشان بیش تر بدانند.  نیمه دوم سال نود و هشت،‌ نیمه شگفتی هاست.

هم شاهد تداوم روند صعودی شاخص کل بورس خواهیم بود و هم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و هم طوماری از آقازاده ها و خانم زاده ها و ژن خوب هایی که در دادگاه جرایم اقتصادی، نام و چهره و کیفرخواست آن ها، مطرح می شود و پرونده فساد در بانک سرمایه با ۴۰۰ متهم، تنها یکی از آن هاست.

شبنم نعمت زاده در  دادگاه گفته بود که سند ویلای ۳۰ میلیارد تومانی وی در باستی هیلز لواسانات (بورلی هیلز ایران)، در رهن بانک ملت است چرا که او برای ساخت ویلا، میلیاردها تومان از این بانک، تسهیلات گرفته است. البته ارزش ملک از زمان  دریافت این تسهیلات تا کنون، ۳۰۰۰ درصد رشد کرده است.

فهرست شرکت های آقای پورشه، نساجی و تاسیسات ایران

(تصویر  چک های برگشتی شبنم  نعمت زاده که توسط بانک ملت در شعبه طالقانی، مهر برگشت دارد)

بخشی از چک های برگشتی شبنم نعمت زاده نیز که توسط شرکت دارویی رسا صادر شده است، توسط بانک ملت شعبه طالقانی تهران، مهر برگشت خورد دارد. . . .

خلاصه، داستان شبنم و امیر سید معین قصه ما به قول احسان علیخانی، ‌داستان جذابی است که ما را با سر نخ های جالب  توجهی آشنا می کند.

حتما ببینید: سلطان قیر و املاک کیست؟

سید معین و شرکت تاپ تجارت امیر تهران

سید معین و شرکت تاپ تجارت امیر تهران

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۱۶ مورخ دوم بهمن ماه سال نود و هفت، شرکت تاپ تجارت امیر تهران (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۲۲۱۵۲۸، شاهد تغییراتی در این شرکت از جمله شرکت های بیست گانه سلطان پورشه و نساجی ایران هستیم.

اسامی که در این اگهی روزنامه رسمی مشاهده می  کنید، تقریبا در ۱۸ شرکت دیگر سید معین که در ادامه معرفی شده است، حضور دارند. از سید امیر تا سید حسین و مونا. سرمایه  این  شرکت حدود ۳۰ میلیارد ریال اعلام گردید.

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت نوریس زرند

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت نوریس زرند

اولین شرکتی که از سلطان واردات خودرو لوکس و نساجی ایران در این گفتار اقتصاد شهروندصحبت  می کنیم، شرکت  نوریس زرند است.  طبق روزنامه  رسمی به  شماره  ۱۶۹۷۰  مورخ  هفدهم خرداد ماه سال هشتاد و دو، سید معین بارانی بهبهانی به نمایندگی از شرکت دیگرش که پرچین ( شماره ثبت ۹۳۰۳۶ ) نام دارد، در کنار مونا ( دخترش )، در فهرست  شرکا قرار می گیرد.

خانم فریبا مجاهد عالیه بارانی بهبهانی هم که نامش در روزنامه رسمی درج شده است احتمالا از خویشاوندان آقای معین هستند که در کنار سوسن قنداقساز، عضو هیات نظارت شرکت  نوریس  زرند هستند. هیچ یک از دو دو بانو، همسر آقای بهبهانی نیستند.

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت شیمی پخش ایران

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت شیمی پخش ایران

دومین شرکت این فرد متمول کمتر شناخته شده ایران، شرکت شیمی پخش ایران (مسئولیت محدود) نام دارد که با شماره ثبت  ۵۵۱۴۵ فعالیت می کند. طبق روزنامه رسمصی به شماره ۱۶۹۷۱ مورخ هجدهم خرداد سال ۱۳۸۲، سید معین  بارانی بهبهانی درکنار مونا سادات و مهری  نجفی و صدیقه  و سید سلمان و سید محمد رضا و سید امیر و سید اسماعیل و پریسا سادات و سید محمد که همه از فرزندان و خویشاوندانش هستند، تغییراتی  را در این شرکت بزرگ پخش محصولات شیمایی کشور، ایجاد کرد که در  آگهی بالا مشاهده می کنید.

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت اتصالات و شیرآلات صنعتی معین تهران

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت اتصالات و شیرآلات صنعتی معین تهران

از دیگر شرکت های  این غول اقتصادی کشور، بایستی به شرکت تاسیساتی اتصالات و شیرآلات صنعتی  معین تهران اشاره کرد که شرکتی مسئولیت محدود با شماره ثبت ۹۴۰۵۸ است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۶۹۷۵ مورخ بیست و دوم خرداد سال ۱۳۸۲، سید حسین بارانی بهبهانی و مونا و مهری نجفی، عضو شرکت بوده و سهم الشرکه خود را کاهش داده اند. هم چنین بسیاری از  دوستان و آشنایان و همکاران آقای  سید معین، از شرکت خارج شدند که اسامی  آن  ها را در بالا مشاهده می  کنید.

شرکت تاسیساتی اتصالات و شیرآلات صنعتی  معین تهران

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۶۰۷ مورخ سی اردیبهشت ماه سال نود و هشت، شرکت شیرآلات صنعتی معین تهران شاهد تغییرات عمده ای در ترکیب اعضا هیات مدیره و سهامداران شد که در عکس بالا مشاهده می  کنید. حضور فردی به نام محمد قنداق در جمع هیات مدیره، قابل توجه است.

شرکت شیرآلات صنعتی معین تهران شاهد تغییرات عمده ای در ترکیب اعضا هیات مدیره و سهامداران شد

محمد قنداق ساز، همان فردی است که در هشتم دی ماه سال هشتاد و هشت، طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۸۸۸۴ ، تقاضای ثبت علامت تجاری F‌ داخل یک دایره مشکی رنگ را به اداره ثبت علائم تجاری تقدیم  کرد و نماینده شرکت اتصالات و شیرآلات صنعتی معین بود.

طبق این اگهی، کار این شرکت،‌ صادرات و توزیع انواع لوله و اتصالات جوشی فولادی کربن استیل و استنلس استیل در طبقه ۳۵ تا ۳۹  است.

سید معین بارانی بهبهانی در  شرکت پرچین

سید معین بارانی بهبهانی در  شرکت پرچین

چهارمین شرکت آقا معین، شرکت پرچین (مسئولیت محدود) با شماره ثبت ۹۳۰۳۶ نام دارد که از شرکت های فعال وی محسوب می شود. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۰۱۶ مورخ هشتم مرداد سال ۱۳۸۲، ایشان  به همراه دخترش،  سهم خود را در شرکت کاهش و خانم مهری نجفی که در شرکت مورد اشاره قبلی، حضور داشت، به همراه جلیل مرکزی و رسول مرکزی از شرکت خارج شدند.

سید معین بارانی بهبهانی در  شرکت هما شیمی

سید معین بارانی بهبهانی در  شرکت هما شیمی

آقای بهبهانی در حوزه نساجی و محصولات شیمیایی، فعالیتی در حدود ۴۰ سال  دارد. شرکت هما شیمی رنگ (مسئولیت محدود) با شماره ۱۶۳۹۱۱ طبق روزنامه  رسمی به شماره  ۱۷۰۴۸ مورخ  شانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲، شاهد تغییراتی شد که در آگهی بالا قابل  مشاهده است. برای آشنایی با اسامی اعضا هیات مدیره و سهامداران این شرکت، فهرست آن ها را در  زیر ارائه می کنیم:

  • سید اسماعیل بارانی بهبهانی (ناریب رئیس هیات مدیره)
  • سید معین بارانی بهبهانی فرزند سید حسین صادره از نجف متولد ۱۳۳۵ (رئیس هیات مدیره)
  • مهری نجفی فرزند عبدالغنی
  • مونا سادات بارانی بهبهانی فرزند سید معین متولد اصفهان
  • سید حسین بارانی بهبهانی فرزند سید معین
  • سید امیر بارانی بهبهانی فرزند سید معین
  • مرتضی آستنجرانی فراهانی (مدیرعامل)
  • فریبا مجاهد

با بررسی اطلاعات نامبردگان فوق الذکر، می توان نسبت به حضور آن ها در سایر شرکت های اقماری خاندان بهبهانی پی برد و اطلاعات جدیدی دریافت  کرد.

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت نساجی اکباتان

سید معین بارانی بهبهانی در شرکت نساجی اکباتان

شرکت نساجی اکباتان، از جمله  شرکت های موفق حوزه نساجی این کارآفرین متولد نجف است که مسئولیت محدود بوده و با شماره ثبت  ۴۹۰۰۳ فعالیت دارد. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۰۹۹ مورخ هجدهم آبان ماه سال ۱۳۸۲، شرکت  نساجی اکباتان، شاهد حضور فرزندان و دوستان (علی اکبر ادیب  زاده) در  این شرکت است.

هم  چنین شاهد همکاری شرکت کوثربافت و سید مجتبی جاسبی در شرکت نساجی اکباتان هستیم که از شرکای آقای معین محسوب می شوند. سرمایه  شرکت  نساجی اکباتان در سال ۱۳۸۲، بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

حتما بخوانید: ۲۰ بانویی که ارز نیمایی در سال ۹۸ دریافت کردند

شرکت هما بنای تهران و سید معین

شرکت هما بنای تهران و سید معین

شرکت دیگری که در این گزارش جامع اقتصاد شهروند درباره فعالیت  های اقتصادی سید معین بارانی بهبهانی ارائه می شود، شرکت هما بنای تهران است که شاید بسیاری از رسانه ها، از فعالیت این شرکت در دستگاه اقتصادی این کارآفرین معروف، بی خبر  باشند.

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۱۵۹ مورخ  اول بهمن ماه سال  هشتاد و دو، شرکت هما بنای تهران (مسئولیت محدود) با شماره ۲۱۴۹۶۲ در تهران ثبت می شود. موضوع فعالیت، مشاوره و محاسبه و نظارت و اجرای کلیه  پروژه های ساختمانی و تاسیساتی و فنی و مهندسی و واردات و صادرات بوده و مرکز اصلی شرکت نیز در خیابان احمد قصیر است.

سرمایه این شرکت، تنها ۳ میلیون ریال بود. مدیران این شرکت نیز حمید عبداله ناصری (مدیرعامل) و سید معین (رئیس هیات مدیره) و مونا سادات (دختر سیدمعین) اعلام شد.

حتما ببینید: قانون واردات و صادرات را بخوانید

شرکت پرتک سیستم و سید معین

شرکت پرتک سیستم و سید معین

شرکت پرتک سیستم، شرکت سهامی خاص است که در سال ۱۳۸۳ یعنی یک سال پس از تاسیس شرکت هما بنای تهران که در زمینه ساختمان سازی بود، ثبت می شود. این شرکت، در زمینه واردات و صادرات  قطعات کامپیوتر و خدمات مربوطه فعالیت دارد و نشان می دهد که سید معین، از ساختمان تا نساجی و محصولات شیمیایی تا فناوری اطلاعات را در دستور کار خود داشته است. روزهای پایانی زندگی مرحوم اسدالله  عسگر اولادی، شاهد تمایل وی به حضور در عرصه  اقتصاد دیجیتال بود که گویا اجل مهلت نداد . . . .

شرکت پرتک سیستم طبق اطلاعاتی که روزنامه رسمی  به شماره  ۱۷۲۵۳ مورخ ششم خرداد ۱۳۸۳ اعلام  کرده است، در خیابان قائم مقام  فراهانی تهران فعالیت می کرد و سرمایه آن ۱ میلیارد ریال اعلام شد. در این شرکت نیز شاهد همان اسامی هستیم که در ۷ شرکت قبلی، شاهد بودیم: سید معین، مونا سادات و البته سید حسین. جالبه  که در این شرکت،‌ دختر خردسال وی، به سمت مدیرعامل  تعیین می شود.

سید معین بارانی بهبهانی و شرکت صنایع مینوی نصر  منطقه آزاد چابهار

سید معین بارانی بهبهانی و شرکت صنایع مینوی نصر  منطقه آزاد چابهار

شرکت صنایع مینوی نصر منطقه  آزاد چابهار (سهامی خاص) به شماره ثبت  ۱۸۸۹ از  جمله  شرکت های سید معین است که طبق روزنامه  رسمی به شماره ۲۰۴۶۴ چابهار، تغییراتی در آن اعمال شد. ایشان در این شرکت، رئیس هیات مدیره بوده و سید امیر (فرزندش) عنوان نایب رئیسی دارد. شرکت نساجی اکباتان که در بالا معرفی شد نیز به  نمایندگی حسین پرتوی، عضویت هیات مدیره  را در اختیار  دارد.

این آگهی نشان می دهد که این فرد، در مناطق آزاد تجاری کشور (چابهار)، حضور فعالی برای واردات و صادرات کالا دارد.

حتما بخوانید: داستان آقا داماد: جریان محاکمه سید محمد هادی رضوی

سید معین باران بهبهانی در شرکت بازرگانی معین موتوربا

سید معین باران بهبهانی در شرکت بازرگانی معین موتوربا

شرکت بازرگانی معین موتوربا احتمالا از جمله شرکت های سید معین  است که در زمینه خودرو و واردات ماشین های لوکس فعالیت دارد. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۶۴۳ مورخ بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۱، شرکت بازرگانی معین موتوربا (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۲۹۳۹۲۰، تغییراتی کرد و طبق آن، مونا سادات و سید معین با دریافت سهم  الشرکه از صندوق شرکا خارج شدند.

سید امیر و مهری تجفی هم از شرکت خارج شدند و سرمایه شرکت به ۴ میلیارد تومان کاهش یافت. کاهش سرمایه به این مقدار آن هم در سال ۱۳۹۱ نشان می دهد که این بنگاه اقتصادی، مجموعه بازرگانی متمولی بوده است. سلطان پورشه ایران این شرکت را در سال ۱۳۸۹ تاسیس کرد و برای آشنایی با فعالیت هایش به سایت اینترنتی آن در این لینک مراجعه کنید.

سلطان پورشه  ایران، شرکت بازرگانی  معین موتور

سلطان پورشه  ایران، شرکت بازرگانی  معین موتور را که به صورت اختصاصی به واردات پورشه اختصاص داشت، در زمینی به مساحت ۱۲ هزار  متر مربع با دیزاین رسمی شرکت پورشه آلمان در محدوده جاده مخصوص کرج تاسیس کرد تا نمایشگاه دائمی این خودروهای لاکچری برای شهروندان متمول پایتخت باشد. مرکز خدمات پس  از فروش و تعمیرگاه خودرو پورشه در تهران، در این مرکز قرار دارد.

شرکت کالای تجاری معین تهران

شرکت کالای تجاری معین تهران

از  دیگر شرکت های  سیدمعین که در این گفتار اقتصاد شهروندمعرفی می کنیم، شرکت کالای تجاری معین تهران (سهامی خاص) با شماره ثبت ۲۲۱۵۲۸ است. محل این شرکت به خیابان قائم  مقام  فراهانی، خیابان محبوب شرکت های اقماری خاندان بهبهانی ، تغییر پیدا می کند. برای گروه محمد رضا جهانبانی، خیابان های سعادت آباد تهران،  محفل استقرار و هدایت شرکت های مختلف بود.

سید معین در  کنار  موناسادات و سید حسین و مهران آقاجانی، عضو هیات  مدیره  می شوند.

سید معین بهبهانی فراهانی و شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی معین

سید معین بهبهانی فراهانی و شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی معین

آگهی روزنامه رسمی بالا نشان می دهد که فعالیت های اقتصادی این  غول کارآفرینی کم تر شناخته شده ایران، فقط منحصر به دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنعت ساختمان، صنعت نساجی،‌ صنایع شیمیایی و تاسیسات و شیرآلات و واردات خودرو لوکس نیست بلکه حوزه جذاب و پر سود پخش مواد غذایی و بهداشتی را در نیز سیطره خود قرار داده است.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۱۴۲  مورخ بیست و سوم خرداد ماه سال هشتاد و شش، شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی معین تهران با شماره ثبت ۲۲۱۵۲۸ که چند سال پیش از این تاریخ ثبت شده بود، شاهد تغییراتی شد و سید معین به همراه سید حسین و دخترش مونا، عضو هیات  مدیره  شدند.

سیدمعین و شرکت زرجین بافت

سیدمعین و شرکت زرجین بافت

در حوزه نساجی، سید معین بارانی بهبهانی ، شرکت های متعددی را به منظور توسعه کسب و کار خود و افزایش ظرفیت تولید و بازاریابی، تاسیس کرد که یکی از ان ها، شرکت زرجین بافت است که سابقه  فعالیتش به اوایل دهه هشتاد هجری شمسی باز می گردد. طبق روزنامه رسمی به  شماره ۱۷۷۹۲ مورخ هفتم فروردین ماه سال هشتاد و پنج، شرکت زرجین بافت (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۵۳۸۳۱، افراد زیر را به عنوان عضو هیات  مدیره انتخاب کرد:

  • سید معین که از طرف شرکتش (پرچین) رئیس هیات مدیره زرجین بافت  شد.
  • سید اسماعیل (نایب رئیس هیات مدیره)
  • مونا سادات (عضو هیات مدیره)
  • محمد علی بهامدی زیلایی (مدیرعامل)

شرکت پنبه پاک کنی نگین اراک

از جمله  شرکت های نساجی فعال آقای سید معین، شرکت پنبه پاک کنی نگین اراک

از جمله  شرکت های نساجی فعال آقای سید معین، شرکت پنبه پاک کنی نگین اراک (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۵۰۹۳۸ است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۷۴۷ مورخ پنجم بهمن ماه سال هشتاد و چهار، شاهد تغییراتی در اساسنامه خود به شرح فوق الذکر گردید. فرشاد ارژنگی را در این شرکت، سید معین به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد. سابقه ثبت این شرکت به پیش از دهه هشتاد شمسی برمی گردد.

شرکت تک ریس

شرکت تک ریس به عنوان شرکت زنجیره ای فعالیت های سید معین در صنعت نساجی ایران

شرکت تک ریس به عنوان شرکت زنجیره ای فعالیت های سید معین در صنعت نساجی ایران، دهه هفتاد شمسی ثبت شد و تا کنون فعالیت دارد. آگهی بالا،‌مربوط به تغییرات  شرکت در بیست و هفتم مرداد ماه سال هشتاد و سه است  که طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۳۲۲، شاهد حضور افرادی در هیات مدیره هستیم:

  • سید مجتبی سید مهدی جاسبی
  • ماشاله رجبی (بازرس)
  • سید معین
  • علیرضا توکلی بینا
  • امیر ادیب زاده (عضو هیات مدیره)
  • علی اکبر ادیب زاده (مدیرعامل)

در این شرکت نساجی خویشاوندی، حضور فرزندان سید معین مشاهده می شود.

حتما ببینید: احسان دلاویز کیست؟

همراه گرامی

از این که با حوصله، این گزارش جامع را درباره سلطان پورشه و نساجی ایران مطالعه کردید، سپاسگزاریم، لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی، در اختیار دوستان و آشنایان قرار دهید و اگر اطلاعاتی درباره این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور دارید، از طریق بخش کامنت با بخش ارتباط با ما، به  اشتراک بگذارید.

از رسانه های فارسی زبان می‌خواهیم در بازنشر این گفتار، لینک گفتار را روی کلمه «اقتصاد شهروند»، درج کنند تا کپی رایت اثر،‌حفظ شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=20696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. بسیار عالی

  2. شرکت پرتکمیل ام دارن آقای بهبانی واقع در استان زنجان شهر صایین قلعه شهرک صنعتی حسین آباد صایین قلعه

  3. سلام
    من نمیدانم این این مطالب از کجا أمده،اما اطلاعاتتون حتی از تعداد فرزندانشان هم صحیح نیست ، ایشان کارافرین بزرگی هستند چه خوب که جای تخریب و اغراق و بزرگنمایی از انسان ها روی درست و واقعی را نشان دهیم.

  4. ایشون بانک idb در عراق داره که سومین بانک خاورمیانه لیت
    شرکت نساجی اطلس جین بافت پرنخ پرباف پرریس پسر خاله اقای حکیم در عراق هستن منزلشون ولنجک تهران لواسان بالای ده ویلایی تلیاردی دارن نفرات اصلی ایشون
    لوابهارمست معروف به حداد دست راست ایشون
    اقای علی انصاری چهارسوقی مدیر دفتر عباس اباد
    شهرام انصاری چهارسوقی مدیر فروش گروه نیاجی پر
    حسام محمد ثانی رانت ایشون
    میلاد پساوند مدیر عامل شرکتهای نساجی ایشون
    کورش نیماوری مدیر مالی ایشون
    سیامک دهباشی بهبهانی مدیر بازرگانی ایشون
    سازه های عظیمی در تهران دارن میسازند که تمام ساختها توسط سید امیر مدیریت میشه

  5. ایشون یک کار افرین خیلی موفق و بزرگ هستن ۳ هزار نفر دارن سر سفرش نون میخورن من خودمم یکیش توی این چند سال یک ریال ازم نخوردن که هیچ همیشه از همه جا بیشتر هم دادن خدا مالشو بیشتر کنه آدم سفره داریه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن