اقتصاد شهر

امضای دو تفاهم نامه ساپکو با دانشگاه فردوسی مشهد

امضاء دو تفاهم نامه شرکت ساپکو با دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی امروز طی بازدید مدیرعامل این شرکت از توانمندی های سازندگان این استان انجام شد.
به گزارش اقتصادشهروند به نقل ازروابط عمومی ساپکو، منصور منصوری مدیر عامل شرکت ساپکو در مراسم امضای دو قرارداد فوق از آغاز تولید انبوه میز اول و دوم خودکفایی در این صنعت خبر داد و گفت: در میز اول، ۱۷ قرارداد به حجم ریالی ۴۲۰ میلیارد تومان به امضا رسیده و در میز دوم همکاری برای تولید ۳۴ قطعه با کاهش ارزبری ۴۰ میلیون یورو در اولویت کاری قرار دارد.

وی با اشاره به این که ۵ میز برای داخلی سازی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اگر تحریم ها با همین شدت ادامه یابد، قادر به مدیریت آن خواهیم بود، همچنانکه تاکنون نیز آن را مدیریت کرده ایم.

مدیر عامل ساپکو با بیان این که از سال گذشته و با آغاز دور دوم تحریم های ظالمانه، فرصت های خوبی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور ایجاد شده است، خواستار هدفمند کردن پروژه های دانشگاهی در بحث طراحی، تولید و ساخت سیستم های خودرو شد.

خبرآنلاین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا