اقتصاد شهر

بهره برداری از پمپ بنزین دریائی قشم تا پایان سال

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بهره برداری سایت “بانکرینگ ستاره قشم” (پمپ بنزین دریایی) تا پایان سال خبر داد.

محمدرضا مدرس خیابانی در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد قشم با تأکید بر اینکه الزامات سوخت کم سولفور در آغاز سال 2020 اجرایی خواهد شد به ضرورت دسترسی کشتیرانی‌ها به این نوع سوخت اشاره و اظهار کرد: تلاش ما این است که با همکاری وزارت نفت سوخت کم سولفور را در سایت بانکرینگ ستارۀ قشم در اختیار کشتی‌ها قرار دهیم.

تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری کامل از پروژه بانکرینگ ستاره قشم را یکی از اولویت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: امیدواریم همکاری‌ها در این زمینه با سازمان منطقه آزاد قشم به شکلی‌ نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر ادامه یابد.

نائب رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تسریع در بهره‌ برداری کامل از پروژه بانکرینگ ستاره قشم را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: انشاءا… به‌زودی در این زمینه گام عملی را برخواهیم داشت و تلاش می‌شود با حمایت کلیه مراجع ذی‌ربط و پیگیری مدیران مربوطه تا پایان سال جاری پروژه سایت بانکرینگ ستارۀ قشم به بهره برداری برسد.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا