تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار ویژه

20

خصوصی سازی و اسناد شرکت‌های هیات مدیره باشگاه استقلال تهران

  • کد خبر : 27116
  • 22 دی 1398 - 10:53
خصوصی سازی و اسناد شرکت‌های هیات مدیره باشگاه استقلال تهران

باشگاه استقلال ایران در سال ۱۹۴۵میلادی  تاسیس شد و یکی از تیم های پر افتخار فوتبال ایران است. قرار است تا پایان سال ۹۸، بخشی از سهام آن از طریق فرابورس، عرضه اولیه شده و سهامی عام شود. در گزارش امروز اقتصاد شهروند، شما را با مشاوران هیات مدیره و شرکت‌های ۲ تن از اعضاء […]

باشگاه استقلال ایران در سال ۱۹۴۵میلادی  تاسیس شد و یکی از تیم های پر افتخار فوتبال ایران است. قرار است تا پایان سال ۹۸، بخشی از سهام آن از طریق فرابورس، عرضه اولیه شده و سهامی عام شود. در گزارش امروز اقتصاد شهروند، شما را با مشاوران هیات مدیره و شرکت‌های ۲ تن از اعضاء هیات مدیره باشگاه استقلال یعنی آقایان امیر حسین فتحی و اکبر عباسی ملکی (عضو مستعفی)، آشنا می‌کنیم. هیات مدیره جدید باشگاه استقلال که ۸ بهمن ۹۷ معرفی شد، شامل عضو شورای عالی پول و اعتبار (اسماعیل خلیل زاده) و مدیرکل سابق دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان (احمد سعادتمند) و میرشاد ماجدی (بازیکن اسبق آبی پوشان) است.

اگر شما مخاطب گرامی،‌ اطلاعاتی درباره خصوصی سازی باشگاه و هم چنین فعالیت های اقتصادی مشاوران و اعضاء هیات مدیره دارید، از طریق بخش کامنت با اقتصاد شهروند به اشتراک بگذارید.

لینک این گفتار را به اطلاع دوستان استقلالی خود برسانید. امیدواریم برند استقلال، معیار اصلی ارزیابی دارایی های استقلال و تسریع امر خصوصی سازی این باشگاه محبوب در سال ۱۳۹۹ باشد.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: اسناد فعالیت  هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران

داستان استقلالی ها و خصوصی سازی

در فوتبال ایران، کم‌تر تیمی را سراغ داریم که به اندازه استقلال و پرسپولیس، خبرساز و مثل این دو باشگاه و  تراکتورسازی تبریز، طرفدار پرشور داشته باشند. البته نباید افتخار آفرینی های باشگاه هایی چون ذوب آهن و سپاهان و ملوان بندر انزلی و دیگران را فراموش کرد.

استقلال و پرسپولیس، دو قطب فوتبال ایران و آسیا، از جمله باشگاه های ورزشی پرطرفدار در میان ایرانیان سراسر جهان است و هر دیدار آن ها، چه در لیگ برتر فوتبال ایران و چه لیگ قهرمانان آسیا، بیننده میلیونی دارد. حدود نیم  قرن سابقه در فوتبال ایران و آسیا، سبب شده تا این دو باشگاه که اکنون دولتی هستند، روزگار پر فراز و نشیبی را با حضور ستارگان و چهره های سرشناس و نامدار، تجربه کنند.

حتما بخوانید : اخرین اخبار استقلال تهران

خصوصی سازی و اسناد شرکت‌های هیات مدیره باشگاه استقلال تهران

هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پس از شکست خصوصی سازی در سال های قبل،‌ تا اسفند۹۸، خصوصی می شوند تا آرزوی دیرینه هوادارانش محقق شود و آن ها، به جرگه سهامداران این دو باشگاه پر طرفدار، نائل شوند. عرضه اولیه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، احتمالا به صورت عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ در بازار فرابورس ایران خواهد بود.

اگر عرضه اولیه درصدی از سهام باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس تهران (پیروزی سابق) در بازار فرابورس صورت بگیرد، این دو شرکت، آخرین عرضه اولیه های طوفانی سال نود و هشت را رقم خواهند زد. در سال نود و هشت، بیش از ۱۰ عرضه اولیه از نوری و دتوزیع تا پخش انجام شد که در آخرین مورد، قریب به ۹۰۰ هزار تن از هموطنان مشارکت داشتند.

سال ۹۸، سال رونق تولید، سال سخت تحریمی به قول رئیس سازمان برنامه و بودجه و سال رکود تورمی و تثبیت ارز و سکه و طلا، سال تاریخ سازی بورس ایران بود. شاخص کل از مرز ۳۰۰ هزار واحد فراتر رفت و رکود شرکت در عرضه اولیه ها که قبلا زیر نیم میلیون نفر بود، به ۲ برابر افزایش یافت. از طرفی، متوسط حجم معاملات بازار از مرز ۱۵۰۰ میلیارد تومان در روز گذشت.

حتما بخوانید: همه چیز درباره شرکت های علی فتح الله زاده

عرضه اولیه استقلال و پرسپولیس احتمالا رکود همه عرضه اولیه تاریخ فرابورس ایران را خواهد شکست. باید منتظر بود تا ببینیم این بار، سازمان خصوصی سازی چه خوابی برای سهامی عام کردن سرخابی های پایتخت دیده است. چند سال پیش، عابر بانک پرسپولیسی ها (حسین هدایتی) که این روزها به دلیل اختلاس از بانک سرمایه در زندان به سر  می برد، خواستار خرید پرسپولیس شد. رقم چکی که برای شرکت در مزایده داده بود، الهامی از چندین عدد ۶ بود که برای قرمز ها و آبی ها، سیگنال داشت .

چک  بانک سپه که توسط حسین هدایتی در سال ۹۷ برای خرید پیراهن مالدینی کشیده شد

(چک  بانک سپه به مبلغ ۱  میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی که توسط حسین هدایتی در سال ۹۷ برای خرید پیراهن مالدینی کشیده شد)

حتما بخوانید: اسناد شرکت های حسین هدایتی (مفسد محکومی)

اگر استقلال و پرپسولیس خصوصی سازی شد، خرید سهام را توصیه میکنیم. این که هر سهم  با  چه کف و سقف قیمتی عرضه اولیه شود و به هر  کد سهامداری، چه میزان تخصیص یابد، مشخص نیست و باید منتظر آگهی رسمی فرابورس باشیم. هر لحظه احتمال دارد که نامه منتشر شود و هواداران سرخابی، سورپرایز شوند. شاید سورپرایز تاریخی این ۲ باشگاه برای هوادارانشان که مهم تر از قهرمانی در آسیا است، سهامداری باشگاه های محبوبشان  باشند.

داستان استقلالی ها و خصوصی سازی

حتما بخوانید: همه چیز درباره استراماچونی

انتصاب های جدید در استقلال

سال نود و هشت، سال خاصی برای استقلالی ها بود. سرمربی محبوب آلمانی ها (وینفرد شفر) که یک قهرمانی و یک سومی را برای آن ها در مدت زمان حضور در باشگاه رقم زد، از این باشگاه به طرز عجیبی رفت و قرعه فعال به نام استراماچونی ایتالیایی افتاد که در هفته های اول لیگ برتر ۹۸-۹۹، نتایج جالبی نگرفته است. او بر خلاف کالدرون، سرمربی جدید پرسپولیسی که جایگزین برانکو پرافتخار شده است، تجربه ای در فوتبال خاورمیانه ندارد و کارنامه درخشانی هم در اروپا ندارد.

به هر حال اگر استقلالی ها، سهامی عام شوند، کار استراماچونی خیلی سخت می شود. هر برد و باخت استقلال می تواند تاثیر زیادی روی نماد این سهم در بازار فرابورس داشته باشد و این برای سهامداران کم تحمل ایران، قابل قبول نخواهد بود.

در نیمه دوم سال نود و هشت،‌‌شاهد اتفاقاتی در اردوی آبی ها از منظر اقتصادی بودیم. مدیرعامل  باشگاه استقلال تهران در نخستین روز آبان ماه نود و هشت، طی احکامی، مشاور ورزشی باشگاه و مشاور مدیرعامل را منصوب کرد. امیرسلطانی، مشاور ورزشی باشگاه و محمد حسین مهدیان، مشاور مدیرعامل  باشگاه استقلال ایران منصوب شد.  امیر  سلطانی، نامی آشنا است. او قبلا مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بود و محمد حسین مهدیان نیز قبلا یکی از شرکت کنندگان در برنامه  مزایده استقلال بود که ناکام ماند.

فردی که این روزها مشاور مدیرعامل  باشگاه استقلال است، خود قبلا از مدعیان مدیرعاملی باشگاه بوده و اکنون، مالک یکی از سامانه های هواداری باشگاه می باشد. این  که در باشگاهی که ثابت مدیریتی و فقدان مدیر اجرایی نمود عینی دارد، حضور  مشاور ورزشی چه نقش تعیین  کننده ای خواهد داشت، پرسشی است  که امیدواریم استقلالی  ها به اطلاع اقتصاد شهروند برسانند. آن هم از طریق یک گزارش مستند و مستدل.

اسناد تغییرات در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران

باشگاه استقلال تهران هر ماه، با تغییراتی در اساسنامه خود مواجه می شود و اگر شما قصد دارید تا در جریان ورود و خروج چهره ها و اشخاص نامدار در راس هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه باشیدو بدانید که آن ها در کدام شرکت ها و سازمان و مجموعه ها ، مسئولیت داشته یا سهامدار هستند، توصیه می کنیم که اسنادی که در این گزارش اقتصاد شهروند مرور می شود را بررسی کنید تا DNA اقتصادی استقلال را متوجه شده و سر نخ های خوبی در اختیار شما باشد.

انتصاب های جدید در استقلال

یکی از موسساتی که زیر  نظر باشگاه استقلال ایران اداره می شود، موسسه غیرتجاری فرهنگی ورزشی استقلال غرب استان تهران است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۸۴۴ مورخ یازدهم خرداد ماه سال  هشتاد و پنج با شماره ۹۰۵ ثبت شد.

موضوع این موسسه، راه اندازی  تیم های پایه در رده های آقایان و بانوان در حوزه فوتبال و فوتسال بوده و راه اندازی مدرسه فوتبال غرب استان تهران استقلالی ها، بر عهده این موسسه قرار دارد.  باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران به این موسسه برای راه اندازی هر نوع خبرنامه، مجوز داده است. مرکز اصلی  این موسسه نیز خیابان ششم شرقی رجایی شهر  کرج است.

اسامی مدیران این موسسه به شرح زیر است که اکنون در مجموعه های فرهنگی و اقتصادی و ورزشی مختلفی حضور دارند:

  • سید احمد ترابی
  • مهدی هژیر روشن
  • حمید رشا فیشان رضایی
  • عبدالرحمن کمالی
  • علی اصغر جلالی
  • مسلم ناصر خاکی
  • علی ابراهیمی

اسناد تغییرات در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران

موسسه دیگری که در دهه هشتاد هجری شمسی  توسط باشگاه ورزشی  استقلال ایران ثبت شد،موسسه کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران است که طی روزنامه رسمی به شماره ۱۸۱۰۵ مورخ نهم اردیبهشت ماه سال هشتاد و شش تاسیس شد.

موضوع این موسسه، ایجاد بانک اطلاعاتی هواداران، ساماندهی و توسعه فرهنگ هواداری به منظور مشارکت در برنامه باشگاه و اخذ حق  عضویت، برقراری برنامه های فرهنگی و ورزشی، سازماندهی و مدیریت و ایجاد تسهیلات و امکانات برای  تماشاچیان و هواداران در زمان برگزاری  مسابقات و تمرینات و اردو اعلام شده است.

به نظر  می رسد درصورت خصوصی سازی  باشگاه استقلال، نقش کانون هواداران باشگاه استقلال تهران در آگاه سازی و هدایت سهامداران خرد این  باشگاه درباره سهامداران و مسائل بازار سرمایه، نقش کلیدی باشد.

در  سال  هشتاد و شش،  مرکز این کانون در  میدان آرژانتین و خیابان الوند اعلام شد و سرمایه اولیه  آن  نیز  ۱۰ میلیون  ریال. مدیران این موسسه به شرح زیر است:

  • محمد باقر اصفهانی (رئیس هیات مدیره)
  • عباس ابزارچی
  • مهدی آذر برزین
  • حسین دهقان
  • علی باهری
  • بهمن محمدی
  • علیرضا برزوی مقدم

یکی از شرکت های باشگاه استقلال تهران

یکی از شرکت های باشگاه استقلال تهران که دردهه هشتاد، جولانگاه علی فتح الله زاده (داماد دکتر آقا محمدی) بود، شرکت نمایندگی  بیمه استقلال (سهامی  خاص) به شماره ثبت  ۱۲۱۷۴۴ است. طیق آگهی بالا که مربوط به ۲۴ بهمن ماه سال هشتاد و هفت است،  علی فتح  الله زاده، رئیس هیات مدیره  بود که اکنون فردی دیگری جایگزین وی شده  است. اگر می‌خواهید درباره نمایندگی بیمه استقلال اطلاعات  جدید کسب کنید، با اطلاعات مندرج در  آگهی بالا به  سراغ سایت  روزنامه رسمی  قوه  قضاییه بروید.

هیات مدیره شرکت پیشکسوتان آبی پوش ماندگار

همان طور که در آگهی روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۵۵۸ مورخ بیست و سوم اسفند ماه سال نود و هفت مشاهده می کنید، باشگاه استقلال تهران،  به منظور حمایت از پیشکسوتان و سازماندهی برنامه ها و فعالیت های آن ها، در کنار کانون هواداری، کانون پیشکسوتان باشگاه را نیز تاسیس کرد.

شرکت پیشکسوتان آبی پوش ماندگار ایرانیان (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۳۷۷۱۹ و شناسه ملی ۱۴۰۰۸۲۰۰۳۰۱ به منظور تکریم و حمایت از پیش کسوتان و ستاره های ورزشی با هدف الگوسازی برای جوانان و مساعدت و برنامه ریزی جهت جلب نظر و مشارکت مقامات و مسئولین در توسعه و مدیریت باشگاه،‌ مشارکت و تشویق بخش  خصوصی در جهت مناسب سازی  با مدل جمع سپاری  باشگاه و  ایجاد و بسترسازی برای کسب مشارکت مردمی و واردات و صادرات کالاهای مجازی بازرگانی و شرکت در مناقصات و مزایدات، تاسیس شد.

مرکز اصلی  این شرکت، بلوار مرزداران تهران و سرمایه اولیه شرکت نیز ۱ میلیارد ریال اعلام شد.

هیات مدیره شرکت پیشکسوتان آبی پوش ماندگار، شاهد حضور چهره های صاحب نامی به  شرح  زیر است که می  تواند با دانستن کد ملی آن ها، رد پای آن  ها را در فعالیت  های  تجاری و فرهنگی و ورزشی ثبت شده موسسات و شرکت ها، جویا شوید:

  • جهانگیر کوثری (مدیرعامل)
  • نصراله عبداللهی (عضو هیات مدیره)
  • علی جباری (نایب رئیس هیات مدیره)
  • علی سامره ( عضو هیات مدیره)
  • سید محمد کاظم اولیایی (عضو هیات مدیره)
  • علی نظری (عضو هیات مدیره)

محمد کاظم اولیایی که عضویت هیات مدیره شرکت پیشکسوتان

(اولیایی)

در نام های بالا، نام سید محمد کاظم اولیایی بیش از دیگران، جالب توجه است. آقای سید محمد کاظم اولیایی که عضویت هیات مدیره شرکت پیشکسوتان را در روزهای پایانی سال ۹۷ بدست آورد، سابقه فعالیت در شرکت چمن گستر سروش  (مسئولیت محدود) و شرکت رومکس کفپوش ایده آل (مسئولیت محدود) را در کارنامه دارد.

سید محمد کاظم اولیایی یکی از چهره های نزدیک به هیات مدیره استقلال

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۱۶ مورخ دوم بهمن ماه سال نود و هفت، شرکت چمن گستر سروش (مسئولیت محدود)، سید محمد کاظم اولیایی یکی از چهره های نزدیک به هیات مدیره استقلال را به سمت مدیرعامل و برادر یا پسرش را به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی کرد.

 شرکت رومکس کفپوش ایده آل (مسئولیت محدود)، با شماره ۵۲۰۵۲۹ ثبت شد

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۲۲۰ مورخ بیست و چهارم دی ماه سال نود و شش، شرکت رومکس کفپوش ایده آل (مسئولیت محدود)، با شماره ۵۲۰۵۲۹ ثبت شد. موضوع این شرکت، تهیه و توزیع انواع کفپوش و رزین های صنعتی و ساختمانی و ورزشی و شهری و بهداشتی و چمن مصنوعی و روان کننده بتن و غیره اعلام شد که به نظر می رسد ، محصولات و خدماتش در ارتباط با کسب و کار و فعالیت باشگاه استقلال باشد.

مرکز این شرکت، خیابان دکتر علی شریعتی (کوی شهید نقی ذکایی) اعلام شد. سرمایه این شرکت، ۱۰ میلیارد ریال اعلام شد. اسامی هیات مدیره شرکت رومکس کفپوش ایده آل به شرح زیر است:

  • امیر راستگار قربان زاده (رئیس هیات مدیره)
  • شرکت چمن گستر سروش به نمایندگی سید محمد کاظم اولیایی (نایب رئیس هیات مدیره)
  • علی فروتن (مدیرعامل)

باشگاه  فرهنگی ورزشی استقلال ایران، در قالب یک شرکت سهامی خاص فعالیت دارد

باشگاه  فرهنگی ورزشی استقلال ایران، در قالب یک شرکت سهامی خاص فعالیت دارد با شماره ثبت ۴۶۳۹۵۹ و شناسه ملی  ۱۰۱۰۰۲۴۸۱۰۱. طبق روزنامه  رسمی که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید و آخرین روزنامه رسمی باشگاه استقلال تا آبان ۹۸ محسوب می شود، افراد زیر به مدت ۲ سال به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شدند:

  • اکبر عباسی ملکی
  • سید رضا افتخاری
  • سید جواد قراب
  • حسن زمانی
  • امیر حسین فتحی (مدیرعامل)

 احمد سعادتمند، مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و

در ۸ بهمن ۱۳۹۷، کامران منزوی، میرشاد ماجدی، اسماعیل خلیل زاده و احمد سعادتمند در کنار امیر حسین فتحی، عهده دار هیات مدیره آبی پوشان پایتخت شدند. احمد سعادتمند، مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و اسماعیل خلیل زاده، نایب رئیس اتاق تعاون کشور و عضو شورای عالی پول و اعتبار است.

همه شرکت های مدیرعامل باشگاه استقلال

همه شرکت های مدیرعامل باشگاه استقلال

آقای امیر  حسین فتحی پیش از حضور در راس باشگاه استقلال ایران، در  شرکت هایی فعالیت داشت که به مرور آن می پردازیم.

 آقای امیر حسین فتحی، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال، عضو هیات مدیره شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران

همان طور که در روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۳۴ مورخ بیست و دوم مهر ماه سال نود و هفت مشاهده می کنید، آقای امیر حسین فتحی، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال، عضو هیات مدیره شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۴۵۰۲۷ است. هیات مدیره این شرکت به شرح  زیر است:

  • پیام فخرو (رئیس هیات مدیره)
  • عباس قدیری (نایب رئیس هیات مدیره)
  • سیدامید توفیقی (مدیرعامل)
  • امیر حسین فتجی (عضو هیات مدیره)
  • میثم شکرچیان بروجنی (عضو هیات مدیره)

ازدیگر شرکت هایی که مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال ایران در آن فعالیت داشت

ازدیگر شرکت هایی که مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال ایران در آن فعالیت داشت، شرکت بهره  برداری و نگهداری و توسعه چیتگر (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۹۲۲۹۵ است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۸۹۵  مورخ سیزدهم آذر ماه سال نود و پنج، شرکت توسعه چیتگر، امیر  حسین فتحی را به نمایندگی از شرکت عمران  کارکنان شهرداری تهران، به نایب رئیسی هیات مدیره منصوب کرد.

همکاران آقای مدیرعامل استقلال در این شرکت، مصطفی منتظرالمهدی از شرکت سرمایه  گذاری  و مدیریت مالی میلاد شهر، ابوالقاسم مولایی به نمایندگی از شرکت معین آسایش شهر و حسین مرادی به نمایندگی شرکت عمران تهاتر شهر و علی امام از موسسه هادیان شهر بود. این اسامی، می تواند شما را با همکاران و دوستان آقای مدیرعامل در مجموعه های اقتصادی دیگر، آشنا کند.

شرکت های اکبر عباس ملکی

امیر حسین فتحی پیش از حضور در شرکت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، عضو هیات مدیره شرکت مهندسی  و عمران الماس دیس (سهامی خاص ) به شماره ثبت ۳۷۱۹۲۹ بود. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۲۹۵ مورخ هجدهم آبان ماه سال نود و سه، شرکت مهندسی  وعمران الماس دیس، افرادی زیر را به عنوان همکاران امیر حسین فتحی در هیات مدیره معرفی کرد:

  • محمد اصغری (رئیس هیات مدیره)
  • سید مصطفی آل داود (نایب رئیس هیات مدیره)
  • کمال غضنفری (مدیرعامل)

شرکت های اکبر عباس ملکی

علاوه بر آقای امیر حسین فتحی، اکبر عباسی ملکی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ایران نیز سابقه  فعالیت در چند شرکت دارد که در این گزارش اقتصاد شهروند به آن اشاره می کنیم.

 از شرکت های سهامی عام و در بازار بورس ایران

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۲۲ مورخ بیستم مهر  ماه سال نود و هشت، شرکت بیمه سرمد (سهامی عام) به شماره ثبت ۴۴۴۰۶۷ که از شرکت های سهامی عام و در بازار بورس ایران است، اکبر عباسی ملکی را به نمایندگی از موسسه توسعه همیاری سپهر،‌ به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب کرد.

شرکت بیمه سرمد با نماد «وسرمد» در بازار پایه زرد فرابورس ایران قرار داشته

شرکت بیمه سرمد با نماد «وسرمد» در بازار پایه زرد فرابورس ایران قرار داشته و همان طور که که در عکس بالا مشاهده می کنید، در اول آبان نود و هشت قیمت هر سهم  آن، ۳۲۳ تومان بود. اگر سهامدار وسرمد هستید، تا ۱۴۰۰ سهامداری کنید.

شرکت هایی که اکبر عباسی ملکی در آن حضور دارد

از دیگر شرکت هایی که اکبر عباسی ملکی در آن حضور دارد، موسسه غیر تجاری صندوق قرض الحسنه جام جم است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۳۱۶ مورخ بیست و نهم اردیبهشت ماه سال نود و هفت،   به شماره ثبت ۴۴۶۵۹ تاسیس شد.

موضوع این شرکت که با حضور صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همراه شده است، افتتاح حساب های سپرده قرض الحسنه پس انداز ریالی مطابق ضوابط اعلامی بانک مرکزی، نگهداری حداکثر ۵ درصد کل سپرده های دریافتی به صورت اوراق مشارکت با تضمین بانک مرکزی یا دولت و سپرده قرض الحسنه برای امور مسکن و ازدواج وغیره  است.

مرکز اصلی این شرکت پونک تهران و سرمایه اش نیز ۱۰ میلیارد ریال می باشد. اعضا هیات مدیره به شرح زیر است که شما را با همکاران  و دوستان و شرکای بکی از اعضاء هیات مدیره  باشگاه استقلال ایران آشنا می  کند:

  • آزاد مجیدی (عضو هیات مدیره)
  • محمد بالین پرست (عضو هیات مدیره و مدیرعامل)
  • اکبر عباسی ملکی (نایب رئیس هیات مدیره) ایشان تا ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ در این شرکت حضور دارد.

شرکت بازرگانی مهر مینای کیش

شرکت بازرگانی مهر مینای کیش (سهامی خاص) به شماره ثبت ۸۹۸۱ از دیگر شرکت هایی است که این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ایران در آن فعالیت داشت. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۷۰۳ مورخ هفدهم فروردین ماه سال نود و پنج، اکبر عباسی ملکی به نمایندگی از شرکت گروه مالی بانک مسکن، به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و ایرج آذری نور به نمایندگی از شرکت لیزینگ گستر آریا به سمت مدیرعامل  منصوب می شود.

در واقع این شرکت نشان می دهد که اکبر عباسی ملکی، ارتباطاتی با بانک مسکن دارد و حضور او در باشگاه استقلال، می تواند کمک های بانکی از سوی این مجموعه غیر بورسی را نیز به دنبال داشته باشد. اکبر عباسی ملکی، سابقه فعالیت اقتصادی بیش تری از امیر حسین فتحی، مدیرعامل فعلی استقلال دارد.

ایشان در شرکت های زیر، عضو هیات مدیره در دهه هشتاد و نود هجری شمسی بود:

  • شرکت مهر مینای پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۳۴۳۸۱ و همکار همایون شیخ الاسلامی
  • شرکت خدماتی زیارتی سیاحتی امین حرمین (سهامی خاص) به شماره ثبت ۲۴۳۳۵۸ همکار اردشیر لایقی
  • شرکت بیمه دی (سهامی عام) به شماره ثبت ۲۴۱۵۱۱ همکاری سید مجید بختیاری
  • شرکت لیزینگ گستر آریا (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۶۳۶۰۹ همکار مرتضی عزیزی
  • شرکت دارویی ملکان شرق آریا (عضو هیات موسس)
  • شرکت خدمات مشاوره اقتصاد اندیشه تابان (سهامی خاص)

همراه گرامی

اگر شما هم از طرفداران باشگاه استقلال تهران هستید و نظری درباره هیات مدیره و فعالیت های اقتصادی (نه ورزشی) باشگاه دارید و با اعضای هیات  مدیره معرفی شده در این گفتار و شرکت های مزبور، ارتباط دارید، نظرات خود را محترمانه و با رعایت حریم خصوصی از طریق بخش کامنت با اقتصادشهروند، به اشتراک بگذارید.

اگر قصد خرید سهام باشگاه استقلال دارید، حتما سرویس بورس اقتصادشهروند را بوک مارک کرده تا در جریان فرآیند و شیوه خصوصی سازی باشگاه استقلال و برنامه های سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در این باره قرار بگیرید.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=27116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن