تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024

اخبار ویژه

29

خصوصی سازی و اسناد فعالیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 27791
  • 22 دی 1398 - 7:22
خصوصی سازی و اسناد فعالیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ایران یکی از برترین برندهای ورزشی در ایران و خاورمیانه بوده و میلیون‌ها هواداراش در سراسر ایران و جهان، در آرزوی ورود این شرکت سهامی خاص دولتی به بازار فرابورس هستند تا آرزوی دیرینه سهامداری باشگاه، محقق شود. ارتش سرخ مثل استقلال، شرکت های متعدد سرمایه گذاری و فرهنگی و آموزشی داشته و […]

باشگاه پرسپولیس ایران یکی از برترین برندهای ورزشی در ایران و خاورمیانه بوده و میلیون‌ها هواداراش در سراسر ایران و جهان، در آرزوی ورود این شرکت سهامی خاص دولتی به بازار فرابورس هستند تا آرزوی دیرینه سهامداری باشگاه، محقق شود. ارتش سرخ مثل استقلال، شرکت های متعدد سرمایه گذاری و فرهنگی و آموزشی داشته و کانون هواداران و پیشکسوتان فعالی با حضور چهره های سرشناس ورزش ایران دارد. هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس، اسفند ۹۷ معرفی شد و در کنار دکتر محمد حسن انصاری فرد مشغول به کار است. این گزارش اقتصادشهروند به جهت آشنایی عموم علاقمندان به ارتش سرخ، نگاهی دارد به اسناد فعالیت‌های هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرکت‌های مختلف از صندوق سرمایه گذاری و سبدگردانی تا موسسه آموزشی در یک دهه اخیر. پرسپولیسی ها اکنون دانشگاه جامع علمی کاربردی دارند.

اگر شما مخاطب گرامی نیز اطلاعاتی درباره فعالیت های باشگاه و اعضاء هیات مدیره ارتش سرخ دارید، مراتب را محترمانه و با رعایت حریم خصوصی در اختیار اقتصاد شهروند قرار دهید. لینک این گفتار را از طریق شبکه های اجتماعی، در اختیار دوستان و پرسپولیسی ها قرار دهید. جزییات روند خصوصی سازی باشگاه در همین گزارش به محض انتشار در کدال، اطلاع رسانی خواهد شد. پرسپولیسی ها این لینک را بوک مارک کنند.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: اسناد فعالیت هیات مدیره باشگاه استقلال تهران

داستان ارتش سرخ ایران ؛ پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ایران مثل باشگاه فرهنگی ورزشی  استقلال ایران، اعتبار فوتبال  ایران و آسیا است. مهم ترین افتخار این باشگاه،‌ نایب قهرمانی فوتبال آسیا در سال ۱۳۹۷ بود.  در سال ۱۳۴۲ تاسیس شد و مهم  ترین افتخار باشگاهی آن، ۳ بار عنوان قهرمانی پی در پی لیگ برتر ایران در فاصله سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ با هدایت برانکو ایوانکوویچ بوده است.  گلزن ترین بازیکن پرسپولیس، فرشاد پیوس با ۱۵۱ گل و پس از او،  علی پروین و صفر ایرانپاک قرار دارد.

ارتش سرخ، بخشی از اعتبار و تاریخ فوتبال ایران است. برندی پر افتخار که مثل استقلال تهران، میلون ها هوادار در سراسر  ایران و جهان داشته و خیلی ها منتظر خصوصی سازی این باشگاه و تبدیل شدن آن از شرکت سهامی خاص به سهامی عام هستند تا پرتفو خود را مزین به سهام باشگاه پرسپولیس ایران کنند.

حتما بخوانید : اخرین اخبار پرسپولیس

آرزویی که طبق گفته وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان خصوصی سازی، امیدواریم تا پایان سال نود و هشت، عملی شود و بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس به صورت عرضه اولیه در بازار فرابورس ارائه شود. هنوز جزییاتی درباره خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس، میزان سهم اختصاصی به هر کد سهامداری، روش عرضه  اولیه و هم چنین سقف قیمتی، اعلام نشده است و در سرویس بورس اقتصادشهروند در این موضوع، در زمان مقرر، اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

خصوصی سازی و اسناد فعالیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا،  پرسپولیس ایران، پر هوادار  ترین تیم فوتبال آسیا است. شش قهرمانی در جام حذفی ایران و معرفی ۳ چهره نامدار بین المللی فوتبال ایران به دنیای مستطیل سبز پس از انقلاب (علی دایی- مهدی مهدوی کیا و علی کریمی)، بخشی  از پرستیژ این باشگاه را به نمایش می‌گذارد.

پس از ۳ بار قهرمانی پی در پی، برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس رفت تا گابریل کالدرون آرژانتینی، عهده دار یک مسئولیت خیلی سخت باشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اختیار دکتر  محمد حسن انصاری فرد، استاد دانشگاه و بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است. جزییات فعالیت های باشگاه را در سایت باشگاه پرسپولیس دنبال کنید.

صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس که تیک آبی دارد، پربیننده تین صفحه یک باشگاه ورزشی در این شبکه اجتماعی محبوب ایرانیان به شمار می رود که در این لینک در دسترس است. بیش از ۳ میلیون فالوئر داشته و قریب به ۳۰۰۰ عکس از متن و حاشیه فعالیت سرخ پوشان را می توان در این لینک مشاهده کرد. معمولا هر پست این صفحه با هزاران کامنت هواردان باشگاه همراه می شود.

صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس

حتما بخوانید: همه چیز درباره گابریل کالدرون (سرمربی سابق پرسپولیسی ها)

پرسپولیس، مثل استقلال، یک تیم پرحاشیه بوده است. هم از نظر بازیکنان و سرمربی هایی که آمدند و رفتند و هم  از  نظر اسپانسر های پر حاشیه که گاها گردش حساب ها و صورت های مالی آن ها به برنامه ۹۰ عادل خان فردوسی پور هم کشیده می شد . . . .

خصوصی سازی پرسپولیس

پرسپولیس، متن و حاشیه های جذابی دارد. از عابر بانک پرسپولیسی ها (حسین هدایتی) که به جرم اختلاس از بانک سرمایه به شلاق و حبس و رد مال محکوم شد تا تراژدی اظهارات و عملکرد سردار  رویانیان در قامت مدیرعامل  باشگاه پرسپولیس در زمان سرمربی گری علی دایی و تصاویرش با بابک زنجانی (مفسد محکومی) تا جریان قتل همسر ناصر محمد خانی، کاپیتان سابق قرمزهای  پایتخت.

داستان خصوصی سازی پرسپولیس، همیشه جنجالی و پرحاشیه بوده است.

داستان خصوصی سازی پرسپولیس، همیشه جنجالی و پرحاشیه بوده است. طبق اصل چهل و چهار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،  باشگاه دولتی پرسپولیس باید خصوصی شده و سهامی عام شود. فروش پرسپولیس به افراد حقیقی یا کانونی متشکل از هواداران و پیشکسوتان، همیشه در کانون توجه بوده و موافقان و منتقدان بسیاری داشته است.

صوصی سازی باشگاه از طریق بازار فرابورس

به نظر می رسد خصوصی سازی باشگاه از طریق بازار فرابورس، عادلانه ترین و علمی ترین روش ممکن است. همان طور که در سال  ۹۸، چندین شرکت از غول آروماتیک جهان (پتروشیمی نوری) تا غول توزیع دارو (دتوزیع) از این طریق، عرضه  اولیه شد و وارد بورس گردید.

پرسپولیس در فهرست ۱۰۰ برند برتر ایران در جشنواره ملی قهرمانان صنعت قرار گرفت.

محمود احمدی نژاد در سال هشتاد و هشت، اولین رئیس جمهور  ایران بود که به رئیس وقت سازمان تربیت بدنی اعلام کرد که این ۲ باشگاه سرخابی ها را خصوصی کند. ۱۰ سال می گذرد و همچنان میلیون ها هوادار سرخابی های پایتخت، منتظر این اتقاق هستند که برای ان ها،‌دست کمی از قهرمانی استقلال و پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا ندارد . برگزاری ۲ مزایده  با رقم زیر ۳۰۰ میلیاردتومانی سبب شده تا همچنان واگذاری یا عرضه سهام باشگاه در بورس، در هاله ای از ابهام باشد. در سال ۱۳۹۲،  برند پرسپولیس در فهرست ۱۰۰ برند برتر ایران در جشنواره ملی قهرمانان صنعت قرار گرفت.

بخشی از هزینه های باشگاه پرسپولیس در سال  ۱۳۵۲ به نقل از روزنامه اطلاعات

(بخشی از هزینه های باشگاه پرسپولیس در سال  ۱۳۵۲ به نقل از روزنامه اطلاعات)

مالکان باشگاه پرسپولیس از ۱۳۴۲ تا ۱۳۹۰

مالک باشگاه پرسپولیس، شرکت CRC بود که برخی از اعضا خاندان پهلوی نیز در آن حضور  داشتند. پس از مصادره این باشگاه پس از انقلاب ۵۷، مالکیت باشگاه به صورت زیر، دست به دست شد که احتمالا برای  خوانندگان این گفتار اقتصاد شهروند،‌ دانستنش خالی از لطف نباشد:

  • شرکت سهامی سی آر سی از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۷
  • سازمان تربیت بدانی از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۵
  • بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۵
  • سازمان تربیت بدنی از سال ۱۳۶۵ تا سال ۱۳۷۲
  • وزارت فلزات و معادن از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۶
  • سازمان تربیت بدنی از سال ۱۳۷۶ تا سال ۱۳۹۰
  • وزارت ورزش و جوانان از سال ۱۳۹۰ تا کنون.

بخشی از اموال باشگاه پرسپولیس

برای  حضور  این باشگاه در بورس، باید لیست اموال آن مشخص و توسط کارشناسان رسمی دادگستری، تجدید ارزیابی شود تا قیمت روز آن مشخص شود. هم چنین قیمت برند باشگاه مشخص شود تا در قیمت گذاری نهایی لحاط شود. باشگاه پرسپولیس علی الحساب دارای یک ساختمان ۵ طبقه  در خیابان شیخ بهایی تهران است که ده ها میلیارد تومان قیمت گذاری  می شود. زمین این ساختمان را فدراسیون فوتبال به باشگاه داده بود. در سال ۱۳۸۸، ۱ درصد سهام بانک تات در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. در سال ۱۳۸۹، کلینیک پرسپولیس در  خیابان گاندی تهران افتتاح شد.

مالکان باشگاه پرسپولیس از ۱۳۴۲ تا ۱۳۹۰

(تصویری از گزارش های خیلی محرمانه ساواک  رژیم طاغوت در ۲ بهمن ۱۳۴۹ که بیان می کند که طرفداران پرسپولیس شعار  مرگ بر این دولت قانون شکن سر می دهند)

فهرست اعضاء هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

اواخر سال نود و هفت، وزارت ورزش، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را به شرح زیر معرفی کرد:

  • ایرج عرب (سرپرست موقت قبلی باشگاه)
  • جعفر کاشانی (کاپیتان سابق تیم ملی و ارتش سرخ)
  • علی رغبتی (از مسئولان وزارت ورزش و جوانان)
  • سید مهرداد هاشمی (مدیرعامل سابق سایپا)
  • مهدی محمد نبی (دبیرکل  سابق فدراسیون فوتبال)

فهرست اعضاء هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

اسپانسرهای معروف باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس، یکی از گران قیمت ترین تبلیغات ورزشی را در اختیار دارد و هزینه تبلیغ شرکت ها روی پیراهن این باشگاه، زیاد است. در  سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۸ که ۲۰ سال می شود، شرکت های زیر، تامین کننده لباس ورزشی و تامین کننده مالی آن بودند:

  • سال ۱۳۷۸: شرکت جورابان و سامسونگ
  • سال ۱۳۷۹: شرکت جورابان و سامسونگ
  • سال ۱۳۸۰: شرکت جورابان و ان ای سی و تیدی
  • سال ۱۳۸۱: شرکت جورابان و سامسونگ
  • سال ۱۳۸۲: شرکت جورابان –دایی و تلویزیون پارس
  • سال ۱۳۸۳: شرکت نهنگی و پرس پاور و جگوار
  • سال ۱۳۸۴: شرکت نهنگی و بمبا و هتل داریوش و شهر آفتاب
  • سال ۱۳۸۵: شرکت حصاری – ایرتویا و ایکات و ایرانسل
  • سال ۱۳۸۶: شرکت آل اشپورت – ماری براون
  • سال ۱۳۸۷: شرکت آل اشپورت- تعاونی اعتباری شهر و شهروند
  • سال ۱۳۸۸: شرکت حصاری و آل اشپورت- بهگل و شهرداری تهران
  • سال ۱۳۸۹: شرکت آل اشپورت- بانک شهر
  • سال ۱۳۹۰: شرکت آل اشپورت- بانک شهر و آئودی
  • سال ۱۳۹۱: شرکت آل اشپورت- موسسه کاوش و صدرا پاسارگاد
  • سال ۱۳۹۲: شرکت ماکرون- شرکت اقتصاد جهان صنعت
  • سال ۱۳۹۳: شرکت آل اشپورت- همراه اول
  • سال ۱۳۹۴: شرکت جوما- همراه اول
  • سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷: شرکت جوما و ایرانسل

اسپانسرهای معروف باشگاه پرسپولیس

(نامه حسن غفوری فرد، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی به سازمان ثبت اسناد کشور به منظور معرفی عباس انصاری فرد به عنوان نماینده تام الاختیار باشگاه پرسپولیس)

حتما بخوانید: با سلطان پورشه ایران آشنا شویم

شرکت های باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس مثل باشگاه استقلال که کانون هواداری و موسسه استقلال غرب و شرکت بیمه استقلال و کانون پیشکسوتان و امثالهم دارد، شرکت های مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی و اقتصادی دارد. در این گزارش اقتصاد شهروند، شما را با شماری از شرکت های زیر مجموعه باشگاه ورزشی پرسپولیس آشنا می‌کنیم.

شرکت های باشگاه پرسپولیس

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۱۱۹ مورخ سیزدهم آر ماه سال هشتاد و دو، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۸۳۳۲، اسماعیل وفایی، حسن عابدینی و بهروز محمودی را به عنوان اعضاء هیات مدیره معرفی کرد.

شرکت فرهنگی ورزشی  پرسپولیس با شناسه ملی  ۱۰۱۰۱۲۷۹۴۳۷

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۸۹۷۹ مورخ  یازدهم  اردیبهشت ماه سال  هشتاد و نه، شرکت فرهنگی ورزشی  پرسپولیس با شناسه ملی  ۱۰۱۰۱۲۷۹۴۳۷، محل شرکت خود را به خیابان مفتح جنوبی، بین تقاطع خیابان طالقانی  و خیابان سمیه روبروی هتل مشهد  تغییر داد. پس از چند سال، محل شرکت به اطراف خیابان ونک منتقل شد.

یکی از شرکت هایی که باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی دهه هشتاد هجری شمسی تاسیس کرد

یکی از شرکت هایی که باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی دهه هشتاد هجری شمسی تاسیس کرد، شرکتی به نام شرکت ساماندهی و توسعه کارآفرینی  پرسیا پاد (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۳۹۴۱۱۷ است.

این شرکت که برای هواداران ارتش سرخ، شناخته شده نیست، در زمینه اجرای طرح  های صنعتی تجاری خدماتی اقتصادی  به عنوان پیمانکار عمومی یا با مشارکت شرکت های دیگر و هر نوع مشارکت در موسسات و شرکت ها و بنگاه ها و شعبه نمایندگی ها و یا واحدهای اقتصادی  از طریق  خرید سهام فعالیت دارد.  مدیریت کنفرانس وهمایش و کارگاه و نمایشگاه داخلی و خارجی و صادرات و واردات، از دیگر موضوعات فعالیت شرکت ساماندهی و توسعه  کارآفرینی پرسیا پاد است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره بیوگرافی و شرکت‌های سردار رویانیان

به نظر  می رسد این شرکت با موضوع فعالیت باز، یک شرکت همه کاره و بازوی اجرایی باشگاه پرسپولیس برای فعالیت های اقتصادی خرد و کلان در داخل و خارج از کشور است که در زمان سردار رویانیان افتتاح شد.

دفتر مرکزی این شرکت، خیابان گاندی، خیابان پنجم شماره ۲۳ و سرمایه اولیه آن، ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شد. مدیران شرکت عبارتند از:

  • شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس ( سهامی خاص) به نمایندگی اسماعیل وفایی  (رئیس هیات مدیره)
  • نادر هاشمی طالخونچه به سمت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

 باشگاه پرسپولیس، درخواست ثبت علامت تجاری خود را به نمایندگی شیرزاد اسلامی ساکن میرداماد تهران می دهد.

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۲۰۹  مورخ بیستم بهمن ماه سال ۱۳۸۹، باشگاه پرسپولیس، درخواست ثبت علامت تجاری خود را به نمایندگی شیرزاد اسلامی ساکن میرداماد تهران می دهد. کلمه PERSPOLIS که نمادی  از سر دو اسب و یک جام ورزشی است، از  برندهای محبوب ورزشی در ایران به شمار می رود که احتمالا در زمان قیمت گذاری باشگاه پرسپولیس، بخشی از ارزش  معنوی این باشگاه باشد. پرسپولیس  خواستار ثبت برند خود شد تا از روبان تا کنسرو خشک،  از  این علامت تجاری استفاده کند.

 باشگاه پرسپولیس به منظور ثبت این نماد، دوباره اگهی می کند

طبق روزنامه رسمی  به شماره ۱۹۳۲۰ مورخ دوازدهم تیر  ماه سال  نود، باشگاه پرسپولیس به منظور ثبت این نماد، دوباره اگهی می کند و توضیحات مربوطه را در عکس بالا مشاهده می کنید.

روزنامه رسمی به شماره ۲۰۰۴۳ مورخ سوم دی ماه سال نود و دو

باشگاه پرسپولیس علاوه بر ثبت شرکت توسعه کارآفرینی پرسیا پاد، صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ورزشی پرسپولیس  را تاسیس کرد. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۰۴۳ مورخ سوم دی ماه سال نود و دو، این صندوق به شماره ثبت ۳۲۸۷۶ در اداره ثبت شرکت های تهران تاسیس می شود.

موضوع این صندوق سرمایه گذاری که احتمالا در فرآیند خصوصی سازس باشگاه پرسپولیس و تبدیل شدن آن به یک شرکت سهامی عام، نقش سبدگردانی و مدیریت سرمایه را ایفا کند، سرمایه گذاری در انواع اوراق بهادار دارای مجوز  از بورس اعم از سهام، حق تقدم، اوراق مشارکت اوراق صکوک و سایر انواع اوراق بهادار  و سرمایه گذاری  انواع اوراق مشارکت دارای  مجوز از بانک مرکزی  است. این  صندوق ۳ ساله  ثبت شده و مرکزش، میدان کاج سعادت آباد بود.

شرکت کارگزاری سهم آشنا، بانک قرض الحسنه رسالت، شرکت مشاور سرمایه گذاری نیکی گستر، بانک ایران زمین،  از مدیران و ضامنین نقد شوندگی این صندوق باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. نکته جالب درباره این صندوق آن است  که شرکت فرهنگی ورزشی  پرسپولیس به نمایندگی محمد رویانیان، مدیر اجرایی آن معرفی شده بود.

 روزنامه  رسمی  به شماره ۲۰۴۲۷ مورخ سوم اردیبهشت ماه سال نود و چهار

طبق  روزنامه  رسمی  به شماره ۲۰۴۲۷ مورخ سوم اردیبهشت ماه سال نود و چهار، تغییراتی  در این صندوق  اعمال شد که در اگهی بالا مشاهده می کنید.

فهرست مسئولان صندوق پرسپولیسی  ها

جدید ترین آگهی تغییرات صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری  ورزشی پرسپولیس را در عکس بالا مشاهده می کنید. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۶۵۹  مورخ سوم مرداد ماه سال نود و هشت،  طبق مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، افراد زیر به فهرست مسئولان صندوق پرسپولیسی  ها اضافه  شدند:

  • شهریار شهمیری فرزند شهرام
  • هستی کاخی فرزند  سیروس
  • سعیده امیر احمدی فرزند علی اصغر
  • ابواالقاسم آقا دوست فرزند جعفر

هستی کاخی که در صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ورزشی پرسپولیس حضور دارد، از مسئولان شرکت سبدگردان سهم آشنا (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۲۰۵۲۴ بوده و در شرکت اختصاصی بازارگردانی مپنا ایرانیان و صندوق سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان نیز سابقه  فعالیت در سال های اخیر داشته است. او یکی از موسسان شرکت گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا و شرکت اختصاصی  بازارگردانی حکمت ایرانیان یکم نیز محسوب می شود.

حتما بخوانید: با صندوق های سرمایه گذاری در بورس آشنا شویم

شرکت ها و موسسات باشگاه پرسپولیس

از  جمله شرکت ها و موسسات باشگاه پرسپولیس، موسسه علمی آموزشی  پژوهشی پرسپولیس است که با شماره ثبت ۳۱۷۰۵ و شناسه ملی  ۱۰۳۲۰۸۷۲۵۹۴ فعالیت دارد. طبق روزنامه رسمی  به شماره ۲۱۷۳۲ مورخ دوم آبان ماه سال نود و هشت، محمد حسن انصاری فرد به جای محمد رویانیان به نمایندگی باشگاه پرسپولیس به عنوان رئیس هیات مدیره و داریوش سودی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره منصوب شدند.

شرکت های دکتر محمد حسن انصاری فرد و محمد نبی

شرکت های دکتر محمد حسن انصاری فرد و محمد نبی

همان طور که در ابتدای  این گفتار اقتصاد شهروند گفتیم، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سال ۹۸ است. او در سال ۱۳۹۵، به همراه دوستانش، شرکت کیمیا سلامت پیشرو (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۱۴۶۳۴ را ثبت می کند.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۷۹ مورخ بیست و هفتم فروردین ماه سال نود و هشت، امیر رضا انصاری فرد، از اقوام دکتر انصاری فرد، سهم الشرکه خود را به سید روح الله حسینی  می دهد. محمد حسن انصاری فرد هم سهم  الشرکه خود را به سید روح الله حسینی می دهد و از شرکت خارج می شود.

دکتر انصاری فرد، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور نیز محسوب می شود و در سال ۱۳۹۸، عضویت او تمدید شد.

مهدی محمد نبی، از سال ۹۷، به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد. 

همان طور که در ابتدای گفتار گفتیم،  مهدی محمد نبی، از سال ۹۷، به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد.  طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۴۶ مورخ نهم  اسفند ماه سال نود و هشت، شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۳۴۰۰۵، افراد زیر را به عنوان عضو هیات مدیره معرفی  کرد:

  • علی پروین (رئیس هیات مدیره)
  • سعید شیرینی (مدیرعامل)
  • محمد بیژن ذوالفقار نست (نایب رئیس  هیات مدیره)
  • مهدی محمد نبی (عضو هیات مدیره)
  • حمید رضا استیلی (عضو هیات مدیره)
  • محمد جمعه ای (عضو هیات مدیره)
  • حمید جاسمیان (عضو هیات مدیره)
  • حمید رضا جوادی (عضو هیات مدیره)
  • خشایار باقر پور (عضو هیات مدیره)

شرکت توسعه ورزش تجارت پارس از  دیگر شرکت های این عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس

از  دیگر شرکت های این عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس (مهدی محمد نبی)، بایستی به شرکت توسعه ورزش تجارت پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۲۰۶۱۷ اشاره کرد که طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۳۴۷ مورخ هفتم تیر ماه سال نود و هفت، افراد زیر  را به عنوان عضو هیات مدیره اعلام کرد:

  • مهدی محمد نبی به نمایندگی از شرکت تجارت ایران مال (رئیس هیات مدیره)
  • امید قراچورلو به نمایندگی از شرکت پیشگامان سازه تجارت پارس (مدیرعامل)
  • سحر قاسمی به نمایندگی از شرکت پیشگامان سرمایه تجارت پارس (نایب رئیس هیات مدیره)

اطلاعاتی که در این گفتار ارائه شد و به مرور تکمیل می شود، تنها بخشی از مجموعه فعالیت های اقتصادی باشگاه پرسپولیس و اعضاء هیات مدیره و مدیرعاملان آن را به نمایش می گذارد تا هواداران و علاقمندان به سرمایه گذاری در باشگاه در سال های آینده، از وقایع موجود، مطلع باشند. البته در صورت پذیرش باشگاه پرسپولیس در فرابورس، حتما اطلاعات صورت های مالی  و هم چنین گزارش ترازنامه و صورت های مالی حسابرسی شده یا نشده آن در سامانه جامع ناشران (کدال) منتشر  و PDF آن در دسترس عموم قرار می گیرد.

حتما بخوانید : آشنایی مصور با سامانه کدال : افشای اطلاعات بورسی در CODAL.ir

توصیه ما به شما در صورت حضور پرسپولیس در بورس، خرید سهم و نگهداری آن با توجه به ارزندگی این برند با توجه به فاکتور سود آتی است.

همراه گرامی

اگر شما هم به صورت مستقینم یا غیر مستقیم با باشگاه پرسپولیس همکاری دارید یا در جریان فعالیت  های اقتصادی ارتش سرخ قرار دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اطلاع اقتصادشهروند برسانید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی عضو هستید، به اطلاع پرسپولیسی ها و دوستان خود برسانید. تا کنون هیچ  باشگاه و موسسه ورزشی (جز یک مجموعه هنری)، موفق به پذیرش در بازار بورس ایران نشده است و امیدواریم این افتخار برای سرخابی های پایتخت باشد و بستر برای ورود دیگر باشگاه های ایرانی به فرابورس ایران در عصر ۱۴۰۰، فراهم شود.

سهامداری در بازار بورس ایران،  بیش‌ترین سود را در بلند مدت به سرمایه گذاران خواهد داد.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=27791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مطالب ارایه شده هرچند مختصرولی درنگاه اول بسیار جامع وارزنده به نظر میرسد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن