اخبار تاپاقتصاد شهر

دولت برای مهار گرانی و ساماندهی بازار تدبیری ندارد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانیها و افزایش بی رویه قیمت ها کمر مردم را شکسته، گفت: دولت برای مهار گرانی و ساماندهی بازار تدبیری ندارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با اشاره به نابسامانی در بازار گفت: به دلیل رها شدن بازار و نداشتن تدبیر از سوی دولت و مسئولین امر، مشاهده می کنیم که یک روز برای تهیه روغن مردم مجبورند در صف های طولانی بیاستند و روز دیگر برای تهیه مرغ.

وی افزود: اگر دولتمردان قدری به خود زحمت بدهند و در صحنه کار حضور داشته باشند، می توانند بسیاری از مشکلات فعلی را حل کنند و یا از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گویا آقایان منتظر مردادماه هستند تا هر چه زودتر دوره شان به پایان برسد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه فرصت سوزی یک نوع خیانت محسوب می شود، اظهار داشت: نباید فرصت خدمت به مردم را هدر داد و با کم کاریها ضربه به نظام و مردم زد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش روی که در خرداد امسال برگزار می شود، افزود: مردم خادمان واقعی خود را بشاسند و بدانند آقایانی که وعده حل مشکلات در 100 روز می دادند و در طول هشت سال چشم به غرب و بیگانگان دوخته بودند، چه بر سر نظام و مملکت آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا