رسانه ترسو و بی هویت و بی خاصیت نداریم

به گزارش اقتصادشهروند معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد در کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و عملکرد رسانهها گفت: معتقدم حتی اگر اقناع کامل هم صورت میگرفت ممکن بود اعتراضات وجود داشته باشد؛ طبق گزارش ها هر جای دنیا که بنزین گران شود، اعتراضاتی ایجاد می شود.
محمد خُدادی به انتشار اخبار اعتراضات از سوی رسانه ها نیز اشاره کرد و گفت: رسانه ها در این زمینه با محدودیتی مواجه نبودند. ما امروز در کشور رسانه ترسو، بیخاصیت و بیهویت نداریم.
هیچ کس از اتفاقاتی که افتاده راضی نیست، اما هنر ما باید این باشد که مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شویم، بخشی از اعتراضات به گرانی بنزین بود اما بخش دیگری اعتراض به اصلاح قیمت در شرایط فعلی اقتصادی بود
اعتراض حق همه است و پیش بینی می شد که بعد از افزایش قیمت شاهد اعتراضات باشیم و نمی توان مطمئن گفت اگر در ساعت اعلام قیمت بنزین به جای 12 شب، چند ساعت زودتر بود دیگر شاهد اعتراض نبودیم.
هر اعتراضی اگر با اغتشاش و خشونت همراه شود قطعا منجر به هزینه می شود و بهای آن ناامنی، خسارت و پیامدهای جبران ناپذیر خواهد بود و بعضا مورد سو استفاده هم قرار می گیرد پس باید تلاش کنیم نتیجه اعتراض نا امنی نشود بلکه باهشیاری در مسیر اصلاح باشد.



