اقتصاد شهر

زمان ثبت نام سهام دولتی برای متولدین 1401

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است.

به گزارش اقتصادشهروند ، سید احسان خاندوزی اعلام کرد: واگذاری سهام صندوق‌های قابل معامله در بورس برای متولدین ۱۴۰۱ انجام می‌شود و سود این اوراق به حساب واریز خواهد شد. با پس‌انداز سود سالانه سهام‌های اختصاص داده شده و رشد قیمت آنها در پایان ۲۴ سالگی فرد با سرمایه اولیه مطلوبی در بازار بورس به فعالیت خود ادامه دهد.

وزیر اقتصاد همچنین اعلام کرد: از امروز سه شنبه 5 اردیبهشت برای دریافت سهام دولتی ثبت نام کنید.

خاندوزی گفت: بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است. لذا هر یک از والدین این فرزندان می توانند با مراجعه به درگاه ملی دولت ( اینجا کلیک کنید ) هوشمند از طریقه خط همراه به نام خود یک کد رهگیری دریافت کرده و به ترتیب تاریخ تولد در سه ماهه اول سال قبل قادر خواهند بود سهام یک صندوق بورسی را انتخاب کنند. منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا