نبض بازار

مصرف گوشت مردم60 درصد کم شد،دامپرورها نگران شدند

به نقل از رئیس شورای تامین دام کشور نوشت: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رستوران‌ها و تالارها مصرف گوشت قرمز حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است.

«منصور پوریان» افزود: بیشترین مصرف گوشت قرمز به‌ویژه در شب عید و ایام نوروز مربوط به رستوران‌ها، تالارها، هتل‌ها، طباخی‌ها و کبابی‌ها است. وی اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌ها و شرایط آب و هوایی و زایش‌های بهاره روند جمعیت تولیدی دام سبک و سنگین رو به افزایش است که همین امر نگرانی‌هایی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا