پشت پرده افزایش قیمت خودرو چیست؟

به گزارش اقتصاد شهروند، رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودروی پایتخت میگوید: دستگاههای متولی باید برای کنترل قیمتها برنامه داشته باشند و از ابتدا هم گفتهایم که خودرو نباید دو نرخی باشد.
بازار خودرو نسبت به روزهای گذشته وضعیت آرامی را سپری میکند، اما دلالان همچنان در فضای مجازی جولان میدهند.
بازار مدتهاست در رکود به سر میبرد، اما دلالان و سوء استفادهکنندگان در فضای مجازی همچنان سلیقهای و به دلخواه خود قیمت میدهند.
سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودروی پایتخت، گفت:این روزها عرضه خودرو از سوی خودروسازان اندک است، همچنین عدهای خاص خودرو برای فروش در اختیار دارند.
وی بیان کرد:که این یک بازی است و عدهای سودجو که رانت اطلاعاتی دارند، همچنین افرادی که از طریق ربات ثبتنام میکنند خودروهای موجود را در اختیار گرفته و بازار را به راحتی به هم میزنند.
این مقام صنفی گفت: فضاسازیهای کاذب در سایتها و کانالها تفاوتهای قیمتی ۵۳ را رقم میزند.
منبع:ایرنا

