اقتصاد شهر

مردم حتما تا نیمه شب اول مرداد از کارت سوخت خود استفاده کنند

صاحبان خودرو تا ساعت ۱۲ نیمه شب فردا باید حداقل یک بار از کارت سوخت خود استفاده کنند.
بر اساس اعلام شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی استفاده از کارت های سوخت شخصی برای هر خودرو از بیست و دوم مرداد ماه الزامی است.

صاحبان خودرو تا ساعت ۱۲ فردا شب باید حداقل یک بار از کارت سوخت خود استفاده کنند.

منبع:صداوسیما

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا