تایم لاین

دولت : افزایش حقوق باید پلکانی باشد

بهادری جهرمی گفت: آنهایی که حقوق کمتری می‌گیرند باید افزایش حقوق بیشتری داشته باشند.

به گزارش اقتصادشهروند ، بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری با بیان اینکه آنهایی که حقوق کمتری می‌گیرند باید افزایش حقوق بیشتری داشته باشند، گفت: به عنوان مثال کسی که حقوق کمتری دریافت می‌کنند ۳۰ درصد افزایش حقوق داشته باشد، ولی کسی که ۵۰ میلیون حقوق دریافت می‌کند ۱۰ درصد افزایش حقوق داشته باشد.

سخنگوی دولت افزود: خواهش می‌کنیم مجلس با افزایش متوسط حقوق‌ها موافقت کند. افزایش حقوق باید پلکانی باشد، این نگاه دولت است. منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا