تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

اخبار ویژه

35

ثنا اسدیان کیست ؟ (جنجال حقوق نجومی ثنا اسدیان و رابطه اش با آذری جهرمی)

  • کد خبر : 25118
  • 15 آبان 1398 - 10:54
ثنا اسدیان کیست ؟ (جنجال حقوق نجومی ثنا اسدیان و رابطه اش با آذری جهرمی)

ثنا اسدیان طبق گفته سیده حمیده زرآبادی ، نماینده مردم قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی، از اقوام محمد جواد آذری جهرمی (وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات) بوده و با همسرش (سید محمد علی نواب زاده رضوی)، از طریق نمایندگی «بیمه ما» با کد ۲۳۲۳ در خیابان دشتستان پاسداران تهران، قرارداد های میلیاردی با […]

ثنا اسدیان طبق گفته سیده حمیده زرآبادی ، نماینده مردم قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی، از اقوام محمد جواد آذری جهرمی (وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات) بوده و با همسرش (سید محمد علی نواب زاده رضوی)، از طریق نمایندگی «بیمه ما» با کد ۲۳۲۳ در خیابان دشتستان پاسداران تهران، قرارداد های میلیاردی با شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات ایران از رایتل و آسیاتک تا شاتل منعقد کرده است که همه بدون مناقصه و ترک تشریفات بوده است. بررسی اقتصاد شهروند نشان می دهد که شرکت ثنا اسدیان با نام مماس مسیر فناوری (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۷ تاسیس می شود و ۷ سال قبلش نیز شرکت طلیعه رایان تجارت توسط ثنا اسدیان و مصطفی بیات تاسیس می شود تا در زمینه بازرگانی و فناوری اطلاعات، فعالیت کنند. گفته می شود که ثنا اسدیان ، خواهر خانم وزیر  جوان است و نماینده مجلس، ۱۰ سوال از وزیر جوان پرسیده تا در روزهای سرد پاییزی تهران، در کمیسیون و صحنی علنی مجلس، پاسخ دهد.

به روز رسانی شده در ۱۶ آبان

افشای اسناد قرارداد ثنا اسدیان با شرکت رایتل

ترکش های لایو اینستاگرام ساعت ۸ شب ۱۵  آبان ماه ۹۸ محمد جواد آذری جهرمی که به  مخاطبانش گفته بود، بزودی جواب هایی به حمیده زر آبادی، نماینده افشاگر قزوین درباره خواهر زنش  ارائه  خواهد کرد، ادامه  دارد. حمیده زرآبادی، ساعاتی پیش  از برگزاری لایو اینستاگرامی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با انتشار ویدویی اعلام کرد که حاضر به مناظره با وزیر جوان در اینستاگرام نیست و منتظر دیدار او در صحن علنی مجلس و پشت تریبون خانه  ملت است.

صفحه اینستاگرام آذری جهرمی، ۴۵۴ هزار دنبال کننده دارد و پست ۱۵ آبان ۹۸  او بیش از ۶۵  هزار لایک و قریب به ۸ هزار کامنت دریافت کرد. ۱۰۰ هزار نفر طبق  گفته آقای وزیر، تماشاگر لایو او بودند.

 تصویر ۳ پست آخر اینستاگرامی جواد آذری جهرمی

(عکس بالا، تصویر ۳ پست آخر اینستاگرامی جواد آذری  جهرمی را در شب طوفانی لایو اینستاگرام نشان می دهد)

پست اینستاگرامی وزیر جوان در صبح ۱۶ آبان ۹۸ و پس از برگزاری جلسه لایو اینستاگرامی

(تصویر  پست اینستاگرامی وزیر جوان در صبح ۱۶  آبان ۹۸ و پس از برگزاری جلسه لایو اینستاگرامی که نخستین لایو یکی از وزرای دولت تدبیر و امید بود)

  سیده حمیده زرآبادی، از وزیر جوان خواسته بود که در لایو اینستاگرامی اش، از ثنا اسدیان ، یاشار سلطانی (خبرنگار افشاگر املاک نجومی دوران مدیریت قالیباف در شهرداری تهران و متهم رابطه با اسکان نیوز)، علی مرادی و بهروز عزیزی (فعال توییتری) هم حضور داشته باشند.

همان طور که در بالا اشاره کردیم، سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با انتشار توییت هایی اعلام کرده بود که خواهر زن آقای وزیر، در زمانی که محمد جواد آذری جهرمی، در شرکت خدمات ارتباطی رایتل مشغول به فعالیت بود، قراردادی با این شرکت و بعدا با زیر مجموعه های وزارت ارتباطات منعقد کرده که منجر به کسب کارمزدهای میلیاردی به مجموع ۲۳ میلیارد ریال تا شهریور ۹۸ شده است.

او گفته بود که فردی به نام ثنا اسدیان ، با شرکت رایتل و زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ترک تشریفات مناقصه، قراردادهای میلیاردی در  حوزه  بیمه  منعقد کرده  است.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین از شرکت های گروه شستا سازمان تامین اجتماعی

عکس بالا، صفحه اول قرارداد شرکت بیمه گر (بیمه ما به نمایندگی ثنا اسدیان ) را با شرکت خدمات ارتباطی رایتل نشان می دهد. طبق این قرارداد به شماره ۱۰۰۶/د/ت/۱۰۰/۱۳۹۸،  ۲۰۰۰ نفر از پرسنل شرکت خدماتی ارتباطی  رایتل که از  زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب می شود و مدتی هم آقای وزیر جوان، عضو هیات  مدیره این شرکت بود، تحت حمایت از بیمه ای «بیمه ما» از طریق نمایندگی ۲۳۲۳ ثنا اسدیان قرار می گیرند.

تاریخ صدور قرارداد، اول خرداد ۱۳۹۸ است. تاریخ  شروع قرارداد، اول خرداد ۹۸ و تاریخ انقضای  قرارداد، اول خرداد ۱۳۹۹ اعلام می شود. حق بیمه  صادره برای بیمه گذار، ۲۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال است. بیمه گر، شرکت بیمه  ما شعبه  شمال به نشانی میدان شیخ  بهایی تهران و بیمه گذار، شرکت خدمات ارتباطی رایتل به نشانی خیابان ولیعصر (ارمغان غربی) است.

طبق این قرارداد، کلیه کارکنان شاغل، تمام وقت، رسمی و پیمانی که بیش از یک سال سابقه کار در شرکت رایتل هستند، به همراه خانواده، از طرف بیمه  گذار، بیمه می شوند. در تبصره ۴ ماده ۲ این قرارداد بیمه میلیاردی آمده است که همسر و فرزندان کارکنان اناث،مثل سایر بیمه شدگان با رعایت مفاد این قرارداد، تحت پوشش  بوده مشروط به این که کلیه اعضاء خانواده تحت پوشش قرار بگیرند.

زیر کلیه صفحات این قرارداد، تصویر  مهر شرکت خدمات ارتباطی رایتل (به شماره ثبت ۲۹۶۲۳۴) و مهر شرکت بیمه شما (شعبه شمال تهران کد ۱۰۰) و مهر نمایندگی بیمه ثنا اسدیان (کد ۲۳۲۳) مشاهده می شود. این قرارداد ۱۱ صفحه ای، هفتم خرداد ماه سال ۹۸ منعقد می شو و به امضا طرفین می رسد.

گزارش اختصاصی  اقتصاد شهروند، نگاهی دارد به کسب و کار خانم ثنا اسدیان و همسرش و ارتباط آن با شرکت بیمه ما و شرکت رایتل. اگر شما هم نظر و دیدگاهی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به ما اطلاع دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره حمیده زرآبادی : بیوگرافی  و توییت‌های نماینده قزوین

داستان آقا محمد جواد آذری جهرمی و رایتل

محمد جواد آذری جهرمی پیش از انتصاب به منصب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در شرکت ارتباطات زیر ساخت فعالیت داشته و پیش از آن در شرکت رایتل، مشغول به کار بود.

پرونده محرمانه: داستان رابطه ثنا اسدیان با آذری جهرمی

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۸۹۱ مورخ ششم آذر  ماه سال نود و پنج، محمد جواد آذری جهرمی به  سمت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت (سهامی خاص) به شماره ثبت  ۱۹۳۴۷ منصوب می شود و فرهاد معارفی و محمد طاهر شمس و سید احمد رضا شرافت و بهزاد اکبری، همکاران وی در هیات مدیره می شوند. یک سال بعد، آقای جهرمی، رای اعتماد نمایندگان مجلس را برای کسوت وزارت ارتباطات دریافت می کند.

حمیده زرآبادی  در کاربرگ سوال از وزیر ارتباطات، به مساله ارتباط ثنا اسدیان با شرکت رایتل و نقش آذری جهرمی اشاره دارد.

مساله ارتباط ثنا اسدیان با شرکت رایتل و نقش آذری جهرمی

طبق روزنامه رسمی به  شماره ۲۰۴۸۷ مورخ شانزدهم تیرماه سال نود و چهار، شرکت خدمات ارتباطی رایتل (سهامی خاص) به شماره ثبت ۲۹۶۲۳۴ ، تغییرات زیر را اعلام کرد:

محمد جواد آذری جهرمی به نمایندگی از شرکت موج تامین ارتباطات پارس به جای آقای سید مفتاح الدین فیروزآبادی به نمایندگی از شرکت موج تامین ارتباطات پارس به عنوان عضو هیات مدیره،  تعیین می شود.

یعنی از سال ۱۳۹۴ تا مدت محدودی، محمود جواد آذری جهرمی، عضو هیات مدیره شرکت رایتل بوده که این شرکت، از شرکت های اقماری وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی است. شرکت سرمایه گذاری صبا تامین از شرکت های شستا نیز عضو دیگر هیات مدیره این اپراتور تلفن همراه بوده است.

بنابراین حضور آذری جهرمی  در شرکت رایتل طبق این روزنامه رسمی،  نشان می دهد که سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره رانت ثنا اسدیان با شرکت رایتل و شرکت های زیر مجموعه وزارت ICT، خیلی بی ربط نیست. چرا که جواد جون (به قول شریعتمداری، وزیر سابق صمت و وزیر کنونی تعاون و رفاه اجتماعی)، در رایتل، عضو هیات مدیره و از سال ۱۳۹۶، وزیر ICT است و اشراف مدیریتی به زیر مجموعه مندرج در نامه سیده حمیده زرآبادی داشته که قابل تامل است.

اما سوال حمیده زرآبادی چه بود.

حتما بخوانید: تراژدی سید محمد هادی رضوی، آقا داماد محکومی

حضور محمد جواد آذری  جهرمی در شرکت رایتل

حضور محمد جواد آذری جهرمی در شرکت رایتل

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، محمد جواد آذری جهرمی از بیست و چهارم اسفند ماه سال نود و سه، به صورت رسمی و از حدود ۲ ماه قبل از تنظیم  این صورتجلسه، به صورت غیر رسمی، عضو هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل بوده و اظهارات ایشان در جلسه لایو اینستاگرامی ۱۵ آبان ۹۸ مبنی بر این که وی تیر ماه ۹۸ به رایتل ملحق شده، صحیح به نظر نمی رسد.

بر  اساس  روزنامه رسمی به شماره ۲۰۴۸۷ مورخ شانزدهم  تیر ماه سال نود و چهار، محمود جواد آذری جهرمی به نمایندگی از شرکت موج تامین ارتباطات پارس با شناسه ملی ۱۰۱۰۳۷۵۰۸۵۰، به جای سیدمفتاح الدین فیروزآبادی به عنوان عضو هیات  مدیره تعیین می شود.

هم چنین شرکت سرمایه گذاری صبا تامین که یکی از شرکت های گروه شستا سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود، به نمایندگی عباس کاظمی، به عضویت هیات مدیره منصوب و همکار آقای آذری جهرمی در هیات مدیره می شود. هم چنین مسعود خسروی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، از دیگر شرکت های گروه  شستا، به جمع کاظمی و آذری  جهرمی محلق می شود. سید مجید صدری، مدیرعامل فعلی شرکت مخابرات ایران (از سال ۱۳۹۶ تا کنون)، از  طرف شرکت مدیریت صنایع نوین تامین، نایب رئیس هیات مدیره  و مدیرعامل می شود.

صویر روزنامه رسمی به شماره ۲۰۴۸۷ مورخ ۱۶ تیر ۹۴ درباره تغییرات در شرکت خدمات ارتباطی رای تل

(تصویر روزنامه رسمی به شماره  ۲۰۴۸۷  مورخ ۱۶ تیر ۹۴ درباره تغییرات در شرکت خدمات ارتباطی رای تل)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در لایو اینستاگرامی گفته بود که برج ۴ سال  ۱۳۹۴ عضو هیات مدیره  رایتل بوده و برج ۷ سال ۹۴ از هیات مدیره استعفا داده است. او در تابستان ۱۳۹۶ به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رای اعتماد نمایندگان مجلس را در زمانی که مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت بود، کسب کرد.

در سایت رسمی دولت جمهوری اسلامی  ایران هم  امده بود که آذری جهرمی، از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ در هیات مدیره  شرکت خدماتی ارتباطی رایتل حضور داشته است. در سایت dolat.ir و در این لینک به  این موضوع اشاره شده  است که محمد جواد  آذری جهرمی، ۳۶  ساله، یک  دوره متصدی مدیرکل امنیت سیستم های ارتباطی در سازمان تنظیم  مقررات و ارتباطات رادیویی و به  مدت ۲ سال عضو غیر موظف هیات مدیره  شرکت خدمات  ارتباطی رایتل  از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵  بوده است. او متولد سال  ۱۳۶۰، متولد جهرم و دارای  ۲  فرزند معرفی می شود.

تصویر معرفی محمد جواد آذری جهرمی در سایت رسمی دولت

(تصویر معرفی محمد جواد آذری جهرمی در سایت رسمی دولت)

دکتر مینا مهرنوش (دکترای اقتصاد بین الملل)، مدیرعامل سابق رایتل که به دلیل افشاگری در این شرکت و زیان انباشته ۱۷۰۰ میلیارد تومانی، شامگاه ۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۸، مجبور به کناره گیری از مدیرعاملی این شرکت شد.  او خبر داد که اسناد و مدارک تخلفات در شرکت خدمات  ارتباطی رایتل را در زمان هیات مدیره  قبلی، در اختیار مراجع صالحه قرارداده  است تا پس از سیده حمیده زرآبادی، مینا مهرنوش، دومین بانویی باشد که خط و نشان هایی برای وزیر جوان ارتباطات می کشد.

محمد جواد اذری جهرمی به جای اسد اله همتی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۴۶  مورخ سی دی ماه سال ۱۳۹۴، محمد جواد اذری جهرمی به جای اسد اله همتی، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت می شود تا پس از رایتل، دومین شرکتی باشد که سیت هیات مدیره آن را تصاحب می کند. جایی که سکوی پرتابش به صندلی وزارت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خیابان شریعتی تهران شود.

حمیده زرآبادی  بیش  از ۱ هزار پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

حمیده زرآبادی بیش از ۱ هزار پست در اینستاگرامش بیش از ۲۰ هزار دنبال کننده .

داستان های حمیده زرآبادی و مینا مهرنوش با وزیر جوان، حتما روزهای پایانی سال۹۸ را جذاب تر خواهد کرد.

داستان های حمیده زرآبادی و مینا مهرنوش با وزیر جوان

گفتنی است، حمیده زرآبادی گفته بود که درباره شنود مکالماتش از وزیر ارتباطات به قوه قضاییه شکایت نکرده اما وزیر  جوان از او به شورای نگهبان و شورای عالی امنیت ملی شکایت کرده  است.

سوالات حمیده زرآبادی از وزیر ارتباطات

سیده حمیده زرآبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آبیک، قزوین و البرز، بیست و یکم مهر ماه نود و هشت طبق تبصره ۴ ماده ۲۱۰ آیین نامه داخلی مجلس، سوالاتی از محمد جواد آذری جهرمی، وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت تدبیر و امید مطرح  کرد که تصویر سوالات را درکاربرگ ایشان در عکس زیر مشاهده می کنید.

سوالات حمیده زرآبادی از وزیر ارتباطات

سوال حمیده رزآبادی از وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، بر سر نقش خانمی به ثنا اسدیان در قراردادهای کلان بیمه ای با شرکت رایتل و برخی از شرکت های مطرح  فناوری اطلاعات ایران بود. حمیده زرآبادی از کمیسیون تخصصی مجلس خواسته است تا پرسش هایی که او در کاربرگ سوال از وزیر ارتباطات مطرح کرده را بررسی و با دعوت از وزیر مربوط یا معاونان و نمایندگان وزارت آی تی ایران، پاسخ هایی قانع کننده به پرسش های ارائه شده دریافت کنند.

محمود جواد آذری جهرمی، جوان ترین عضو کابینه دولت تدبیر و امید بوده و پیش از حضور در این وزارت خانه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت را بر عهده داشت. هم  چنین سابقه فعالیت در وزارت اطلاعات نیز در کارنامه وزیر جوان دیده می شود.

در کاربرگ سوال از وزیر سیده زرآبادی به قراردادهای کلان بیمه ای خانم ثنا اسدیان با شرکت رایتل و شرکت های فعال حوزه آی تی ایران اشاره شده است و از کمیسیون مجلس خواسته شده تا پاسخ های ایشان را حول و حوش سوالات ۱۰ گانه زیر دریافت کنند.

حمیده زرآبادی معتقد است که خانم ثنا اسدیان ، صاحب نمایندگی بیمه به شماره ۲۳۲۳ از شرکت بیمه ما (وابسته به بانک ملت) بوده و توانسته در مدت کوتاهی، پورسانت های میلیاردی بابت عقد قرارداد های مختلف، دریافت کند. حمیده زرآبادی احتمال داده است که ثنا اسدیان ، با وزیر ارتباطات، ارتباط «سببی» داشته و به همین خاطر،‌ توانسته از رانت وزیر جوان و مجموعه های تحت امر ایشان استفاده کرده و درامد های سرشاری را به جیب بزند.

حتما بخوانید: سیده فاطمه حسینی و همه حاشیه هایش از مجلس تا جنجال های سکه و لواسان

سوالات حمیده زر آبادی از محمد جواد آذری جهرمی

سوالات ۱۰  گانه که موضوعات جنجالی خانوادگی و بیمه ای و رانتی را شامل می شود و نام چندین شرکت خصوصی نیز در آن به چشم می خورد، به شرح زیر است:

  • آیا خانم ثنا اسدیان ، با محمد جوادی آذری جهرمی، ارتباط فامیلی دارد؟
  • اگر پاسخ به سوال بالا مثبت است، نسبت دقیق ایشان با خود را اعلام کنید.
  • با توجه به فعالیت کوتاه مدت نمایندگی فوق الاشاره، این نمایندگی چگونه توانسته انحصار کلیه خدمات بیمه ای شرکت بزرگ و مهمی چون شرکت رایتل را به دست آورد؟
  • شرح دقیق چگونگی روند واگذاری بیمه نامه ها به این نمایندگی تازه کار چیست؟ مناقصه ای برگزار شده است؟
  • دریافت کارمزدهای چند صد میلیون ریالی تا بیش از یک میلیارد ریالی این نمایندگی در ماه از همان بدو تاسیس در حالی که نمایندگی های قدیمی صنعت بیمه، درگیر کارمزد پایینی در این سال ها هستند، در صنعت ICT چگونه رخ داده است؟
  • بررسی لیست کامل پرتفوی نمایندگی از ابتدا تا کنون و ارتباطات نامبرده با وزیر و مدیران ارشاد وزارت خانه و سازمان های تابعه، نشان از یک رانت بزرگ در کارمزد این نمایندگی دارد. در این خصوص به صورت دقیق و شفاف توضیح دهید.
  • در بررسی سبد این نمایندگی، نشان از وجود یک انحصار در حوزه شرکت های زیر مجموعه بخش فناوری اطلاعات و آی تی می باشد مثل: رایتل، شرکت شاتل، شرکت آسیاتک، شرکت داتک، شرکت فرابورد داده های ایرانیان و شرکت تراشه سبز تهران. علت این اتفاق چیست؟
  • آیا تمرکز حقوق در شرکت ها در پرتفوی این نمایندگی نشان از یک رانت سازمان یافته برای نامبرده نیست؟
  • نقش همسر خانم ثنا اسدیان (آقای نواب زاد)، در انعقاد قرارداد های کلان بیمه ای با شرکت های حوزه آی تی ایران چیست؟
  • نسبت آقای نواب زاده با محمد جواد آذری جهرمی چیست که در قامت مشاور بیمه ای مخابرات، حداقل سابقه در امر بیمه گری برای سرنوشت بیمه سازمان های بزرگی هم چون مخابرات، تصمیم گیری میکند؟

وضعیت رسیدگی به سوال نماینده مجلس

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طبق آیین نامه داخلی، کاربرگ سوال از وزیر را به کمیسیون ارجاع می دهد تا سوال بررسی و سپس نامه بررسی کمیسیون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت و از وزیر مربوطه درخواست می شود تا برای سخنرانی و پاسخ به سوالات، به صحن بیاید. اگر پاسخ های وزیر، نماینده سوال کننده را قانع نکرد، رئیس مجلس بایستی نظر اکثریت نمایندگان حاضر در جلسه را به صورت رای مخفی، دریافت کند.

اگر نمایندگان به اتفاق آرا از پاسخ وزیر سوال شونده، قانع نشدند، وزیر کارت زرد گرفته و سوال برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی مربوطه ارجاع می شود.

بعضی از کاربران فضای مجازی و فعالان صنعت آی تی معتقدند که احتمالا در اوایل آذر ماه و شاید پیش از تقدیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ به مجلس شورای اسلامی توسط دولت روحانی، محمود جواد آذری جهرمی برای پاسخ به سوالات مطرح شده خانم سیده حمیده زرآبادی ، به کمیسیون و صحن علنی مجلس برود.

ثنا اسدیان کیست؟

سیده حمیده زرآبادی ، نماینده حوزه انتخابیه قزوین و البرز از محمد جواد آذری جهرمی خواسته است تا رابطه فامیلی احتمالی خود با ثنا اسدیان را اعلام کند. بعضی از رسانه ها، ثتا اسدیان را خواهر خانم آقای وزیر ارتباطات می خوانند و همسر ایشان، سید محمد علی نواب زاده رضوی، باجناق محمد جواد آذری جهرمی معرفی شده است. البته این ها در حد گمانه رسانه ای است و باید منتظر پاسخ رسمی وزیر ارتباطات در جواب سوال نماینده مجلس و پاسخ های در صحن علنی بود تا صحت و سقم این گمانه زنی ها مشخص شود.

گفته شده که ثنا اسدیان ، مدیریت یک واحد نمایندگی شرکت بیمه ما را در اختیار داشته و قراردادهای میلیاردی با شرکت رایتل در زمان مسئولیت آقای جهرمی در این شرکت ، منعقد کرده است. هم چنین به واسطه رانتی که در اختیار دارد، قراردادهای کلان با شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات در حوزه بیمه منعقد کرده که اکثرا بدون مناقصه و با ترک تشریفات بوده است. موضوعاتی که در سوالات نماینده مجلس هم مطرح شده است.

 ثنا اسدیان و همسرش، در سال ۱۳۹۷، شرکتی به نام مماس مسیر فناوری ثبت می کنند

بررسی های اقتصاد شهروند نشان می دهد که ثنا اسدیان و همسرش، در سال ۱۳۹۷، شرکتی به نام مماس مسیر فناوری ثبت می کنند که شرکت مسئولیت محدود است.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۰۱ مورخ دوازدهم  شهریور ماه سال نود و هفت، این شرکت به  شماره ثبت ۵۳۰۶۸۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۸۰۴۶۹۰ تاسیس شده است.

موضوع فعالیت شرکت ثنا اسدیان ، از اقوام احتمالی محمد جواد آذری جهرمی، طراحی، تولید، پشتیبانی نرم افزارهای رایانه ای و تلفن همراه اعم از سفارش مشتری و واردات و ارائه خدمات بر اجرای پروژه های انفورماتیکی و نصب سیستم های رایانه ای صنعتی و ارائه و پشتیبانی بسته های نرم  افزاری و خدمات مرتبط و مشاوره و اجرا و نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی، شبکه داده ها و امنیت شبکه و طراحی و توسعه بازی های رایانه ای و  سرگرمی و انجام کلیه فعالیت  های مرتبط با تجارت الکترونیک،  شبکه های  مخابراتی و اینترنت و طراحی و تولید دارد.

حتما بخوانید: سید معین بارانی بهبهانی: سلطان پورشه ایران

دفتر مرکزی این شرکت، سه راه ضرابخانه، خیابان شریعتی، دشتستان یکم شماره ۶ اعلام می شود. اگر علاقمند هستید تا جزییات بیشتری از فعالیت این شرکت و رابطه احتمالی وزیر جوان با خانم ثنا اسدیان و همسرشان بدست اورید، طبق اطلاعات منتشر شده در روزنامه رسمی قوه قضاییه، بایستی به نشانی فوق رفت.

سرمایه اولیه شرکت مماس مسیر فناوری، ۱ میلیارد ریال و ثنا اسدیان و سید محمد علی نواب زاده رضوی (مدیرعامل) ،  عضو هیات مدیره اعلام می شوند. ثنا اسدیان در این شرکت، رئیس هیات مدیره اعلام می شود. روزنامه فناوران اطلاعات که اولین روزنامه تخصصی فناوری اطلاعات ایران است و صاحب امتیازی آن را موسس مجتمع فنی تهران بر عهده دارد، به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای انتشار تغییرات این شرکت اعلام می شود.

ثنا اسدیان و سید محمد علی نواب زاده عضو هیات مدیره شرکت مماس اعلام می شوند

هفت سال پیش از تاسیس  شرکت مماس فناوری، شرکت طلیعه رایان تجارت (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۴۰۷۶۳۴ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۸۷۳۵۱ توسط ثنا اسدیان و همسرش ثبت می شود.

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۳۳۴ مورخ بیست و نهم تیر ماه سال نود، شرکت طلیعه رایان تجارت در تهران تاسیس می شود. موضوع این شرکت، تا حدی شبیه شرکتی است که ۷  سال بعد، ثنا اسدیان با کمک همسرش تاسیس می کند: خرید و فروش کلیه کالا های مجاز از طریق اینترنت و موبایل و تلفن و هر نوع کانال های الکترونیکی مجاوز واردات وصادرات کلیه کالا های مجاز بازرگانی اخذ و اعطای نمایندگی های داخلی و خارجی و شرکت در مزایده و مناقصات شرکت های دولتی و خصوصی و اخذ وام و تسهیلات بانکی.

سرمایه این شرکت،  ۱ میلیون ریال و مدیرانش به شرح زیر اعلام می شود:

  • ثنا اسدیان به سمت عضو هیات مدیره (مدیرعامل)
  • مصطفی بیات به سمت رئیس هیات مدیره

در این شرکت، نامی از همسر خانم ثنا اسدیان (نواب زاده) دیده نمی شود.

ثنا اسدیان در سایت شرکت بیمه ما

در سایت شرکت بیمه، در فهرست نمایندگی های حقیقی این شرکت بیمه گر، نام نمایندگی ۲۳۲۳ متعلق به ثنا اسدیان درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک بروید.

ثنا اسدیان در سایت شرکت بیمه ما

نشانی این شرکت بیمه گر در خیابان پاسداران تهران اعلام می شود. همان آدرسی که برای شرکت مماس مسیر فناوری (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۷ اعلام می شود. در واقع ظرف یک سال اخیر، این شرکت که نمایندگی بیمه  ما را در اختیار دارد، مشغول به فعالیت بوده و طبق اعلام نماینده مجلس، رانتی میلیاردی برای عقد قرارداد با شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات ایران داشته است.

حتما بخوانید: با ملکه داروی ایران و شرکت های خواهر و مادرش آشنا شویم

افشای کارمزدهای دریافتی دفتر نمایندگی بیمه ثنا اسدیان در سال ۱۳۹۷

(تصویر افشای کارمزدهای دریافتی دفتر نمایندگی بیمه ثنا اسدیان در سال ۱۳۹۷ تا شهریور ماه ۱۳۹۸ که قریب به ۲۳ میلیارد ریال است. این سند را ۱۴ آبان ۹۸، سیده حمیده زرآبادی، نماینده افشاگر قزوین در مجلس شورای اسلامی، رسانه ای کرد.)

همراه گرامی

اگر شما هم با شرکت های فوق  الذکر سابقه همکاری و عقد قرارداد داشته یا درباره  فعالیت های ثنا اسدیان ، اطلاعاتی دارید، مراتب را محترمانه از طریق بخش کامنت با اقتصاد شهروند به اشتراک بگذارید. اقتصاد شهروند، پاسخ های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به سوال نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون و صحن علنی را در همین گزارش به روز رسانی خواهد کرد. اقتصاد شهروند بزودی گزارشاتی درباره فعالیت های شخصی و دولتی سید مجید صدری، مدیرعامل فعلی شرکت مخابرات ایران و هم چنین وضعیت  پرتفو شرکت مخابرات ایران و شرکت رایتل، منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=25118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. فسادو بزنین، دمتون گرم. یوقت بازی دزد و پلیس نباشه به ریشمون بخندین،!

  2. ثنا اسدیان خواهر خانم اقای وزیر هستند و مدتی در شرکتهای …. …. و داتک مشغول بکار می شوند .
    ایشان در شرکت داتک با اقای نوابزاده اشنا می شوند و ازدواج می کنند . که اقای نوابزاده هم سابقه کار در شرکتهای داتک و اسیاتک را دارند .
    پس از ان هر دو از شرکتهایی که مشغول بکار بودند بیرون می ایند و یک دفتر بیمه تاسیس می کنند .

    شرکتهای اسیاتک ؛ ….. ؛ داتک ؛ ……. قرارداد بیمه های تکمیلی پرسنل خود را با دفتر بیمه ما متعلق به خانم اسدیان می بندند .

    در صورتیکه نسبت به اطلاعات مذکور هرگونه شکی موحود است بهتر است تا کمپینی راه اندازی شود و از پرسنل شرکتهای نامبرده شده سوال شود .

    اینجانب یکی از همان پرسنل هستم و این دو نفر را کاملا سالهای سال است که می شناسم .

  3. ببخشید مگر نظارت بر عملکرد این شرکت‌های وس بر عهده وزارت ارتباطات نیست. پس به نظر در طی این سالها وزارت ارتباطات تخلف نموده است. ضمنا انعقاد قرارداد با بستگان مدیران ممنوع است چرا آقای جهرمی این کار را کرده؟

  4. شماره آگهی ۱۶۱۳۶۴۳ در شرکت داتک را چرا منتشر نکردید

  5. ما خودمون میخوام که بلا سرمان بیاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن