تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار ویژه

20

حمید فرهنگ کیست ؟ همه چیز درباره مدیرعامل سابق همراه اول

  • کد خبر : 25941
  • 25 آذر 1398 - 11:25
حمید فرهنگ کیست ؟ همه چیز درباره مدیرعامل سابق همراه اول

حمید فرهنگ ، فرزند محسن متولد ۱۵ اردیبهشت ماه سال  ۱۳۵۶در تهران، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، مدیرعامل سابق شرکت خدمات ارتباطی رایتل و ده ها شرکت دولتی و خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارزش افزوده، در سن ۴۰ سالگی، جایگزین مهندس صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) می شود که سهامدار عمده اش، […]

حمید فرهنگ ، فرزند محسن متولد ۱۵ اردیبهشت ماه سال  ۱۳۵۶در تهران، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، مدیرعامل سابق شرکت خدمات ارتباطی رایتل و ده ها شرکت دولتی و خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارزش افزوده، در سن ۴۰ سالگی، جایگزین مهندس صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) می شود که سهامدار عمده اش، شرکت مخابرات ایران با سرپرستی کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین است. حمید فرهنگ ، سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت های بهار ارتباط گستر (مالک اپ ساینا) ، سامان مبین البرز، ارتباطات مبین نت و پارت نت کیش را در کارنامه دارد و با سمیه قدس، در بعضی از شرکت ها، شریک و همکار بود. مدیرعامل همراه اول از سال ۱۳۹۶(تا سال ۱۳۹۸)، یکی از چهره های شاخص سازمان تامین اجتماعی در حوزه های ICT بوده و سابقه  فعالیت در شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشین تامین این سازمان را نیز در کارنامه دارد. حمید فرهنگ از مدیران شستا است که طبق گفته های وزیر تعاون (پدر همسر سید محمد هادی رضوی-مفسد محکومی) ، بزودی این هلدینگ عظیم در بازار بورس ایران عرضه می شود.

گزارش امروز اقتصاد شهروند، شما را با یکی از چهره های تاثیرگذار در حوزه ارتباطات سیار و صنعت پرداخت مجازی و فناوری اطلاعات ایران آشنا می کند که توانسته در دهه سوم و چهارم زندگی خود، در شرکت های مهم دولتی و خصوصی، به عنوان بازرس، عضو هیات مدیره و مدیرعامل و سهامدار عمده حضور یابد. بعضی ها او را ژن خوب و بعضی ها یک نخبه مدیریتی در عرصه اقتصاد دیجیتال می‌دانند که در این گفتار، مروری بر کارنامه او منطبق بر مستندات روزنامه رسمی داریم.

اگر شما هم از کارمندان یا همکاران یا سهامداران یا مشتریان اخابر و همراه هستید و یا شناختی درباره حمید فرهنگ دارید،‌ مراتب را محترمانه و با رعایت حریم خصوصی، از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اطلاع ما برسانید.

با ما همراه باشید.

حمید فرنگ کیست ؟ همه محرمانه‌های مدیرعامل همراه اول

همه شرکت های حمید فرهنگ

حمید فرهنگ از جمله چهره های سرشناس در شرکت ارتباطات سیار ایران است که با کنسرسیوم اعتماد مبین که مالک ۳۴ درصد شرکت مخابرات ایران است، در ارتباط بوده و مدیرعامل سابق شرکت ارتباطات سیار ایران محسوب می شود. او قبلا مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی  رایتل از شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که اپراتور سوم تلفن همراه ایران به شمار می رود و سهامی خاص است. وی،‌فوق لیسانس مدیریت اجرایی دارد.

همان طور که قبلا در سلسله گزارش های اقتصاد شهروند گفتیم، مالک بیش  از ۸۰ درصد سهام شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت مخابرات ایران است. بنابراین، ارتباط کاملی بین شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد همراه، با شرکت مخابرات ایران با نماد اخابر و کنسرسیوم اعتماد مبین بنیاد تعاون سپاه وجود دارد.

همه شرکت های حمید فرهنگ

(حمید فرهنگ در کنار رفیق قدیمی محمد جوادی آذری جهرمی ،  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)

کنسرسیوم اعتماد مبین شامل ۳ شرکت اصلی به نام شرکت سهامی خاص توسعه اعتماد مبین، شرکت گسترش مبین الکترونیک و شرکت شهریار مهستان (مالک ۸ درصد شرکت صنایع دریایی ایران-خصدرا) است و ده ها شرکت زیر مجموعه دارد که از آن جمله می توان به : شرکن نگین گنجینه ایرانیان، گروه اعتماد مهرپارس، شرکت مهر اقتصاد مبین، شرکت توسعه برهان مبین،  شرکت توسعه سامانه های یکپارچه رهگیری مسیر و شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان اشاره کرد.

شرکت هایی که حمید فرهنگ در یک دهه اخیر در آن ها حضور داشته و نقش آفرینی کرده، در این گزارش اقتصادشهروند بررسی شده است. فهرست این شرکت ها به شرح زیر است:

  • شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام)
  • شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین
  • شرکت نقش اول کیفیت (سهامی خاص)
  • شرکت بهار ارتباط گستر (مسئولیت محدود)
  • شرکت سامان مبین البرز
  • شرکت ارتباطات مبین نت
  • شرکت توسعه فن آوری یگانه رایان
  • شرکت پارسا کیش ارتباط گستر
  • شرکت پارت نت کیش
  • شرکت آرمان سرمایه
  • صندوق تامین اجتمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • شرکت خدمات ارتباطی رایتل

حتما بخوانید: همه چیز درباره شرکت خدمات ارتباطی رایتل

حمید فرهنگ در شرکت ارتباطات سیار ایران

حمید فرهنگ در شرکت ارتباطات سیار ایران

همان طور که می دانیم، حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ است.  طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۲۷۳ مورخ بیست و هشتم اسفند ماه سال نود و شش، شرکت ارتباطات سیار ایران، فهرست اعضاء هیات مدیره جدید خود را اعلام کرد که به شرح زیر  می باشد:

  • مهدی اخوان بهابادی به نمایندگی از شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران (نایب رئیس هیات مدیره)
  • بابک تراکمه به نمایندگی از شرکت مدیریت سامان سازه غدیر (عضو هیات مدیره)
  • مهدی غیناقی به نمایندگی از شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب (عضو هیات مدیره)
  • حمید فرهنگ (خارج از اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل)

طبق گزارش فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ که اردیبهشت ماه ۹۸ روی سامانه کدال منتشر شد، سید اسداله دهناد و علی بقایی  (نایب  رئیس هیات مدیره) به ترکیب هیات مدیره اضافه شده و همکار آقای حمید فرهنگ شدند.

در سال ۹۸، سهامداران عمده شرکت ارتباطات سیار ایران که نمایندگانشان، همکاران آقای حمید فرهنگ در هیات مدیره شرکت همراه اول به شمار می روند به شرح زیر است:

  • شرکت مخابرات ایران صاحب ۹۰ درصد سهام (قابل تغییر و از طریق com بررسی کنید)
  • شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا صاحب ۲ درصد سهام
  • بانک رفاه کارگران صاحب ۰.۶ درصد سهام
  • صندوق سرمایه گذاری یکم کارگزاری بانک کشاورزی صاحب نیم درصد سهام
  • شرکت بیمه مرکزی و شرکت سرمایه گذاری سپه جمعا صاحب نیم درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاری توسعه نوردنا صاحب دو دهم درصد سهام

حمید فرهنگ در شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

یکی از شرکت هایی که حمید فرهنگ پیش از حضور در شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت خدمات ارتباطی رایتل در آن فعالیت داشت، شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین (سهامی خاص) به شماره ثبت  ۸۹۲۴۱ است که از شرکت های زیر مجموعه گروه شستا تامین اجتماعی محسوب می شود.

حتما بخوانید: با هیات مدیره و حقوق مدیران شستا آشنا شویم

حمید فرهنگ در شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

همان طور  که در روزنامه رسمی بالا مشاهده می کنید، طبق شماره ۱۹۲۸۶ مورخ بیست و نهم اردیبهشت ماه سال نود، شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، افراد زیر را به عنوان عضو هیات مدیره معرفی کرد که همکارانان حمید فرهنگ محسوب می شوند:

  • عبدالله صالحی دخت به نمایندگی از موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی (رئیس هیات مدیره)
  • حمید فرهنگ به نمایندگی از صندوق تامین اجتماعی (نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل)
  • امیر مسعود حبیبیان به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی
  • همایون عمومی به نمایندگی از موسسه  خدمات بهداشتی درمانی میلاد سلامت
  • محمد حسین رادان به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی  تامین، از جمله شرکت های شستا بوده که تامین خدمات و نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری سازمان تامین اجتماعی و گروه شستا را بر عهده داشته و مجموعه پروژه ها و فعالیت هایش را می توان در سایت taminn.org رصد کرد. تولید و پشتیبانی از نرم افزارهای بیمه ای، درمانی و محصولات زیر ساختی در حوزه سلامت و تامین اجتماعی، توسط این مجموعه انجام شده است.  طراحی و تولید نظات جامعه اتوماسیون سازمان تامین اجتماعی در کلیه ادارات و شعب سراسر کشور توسط شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین صورت گرفته که بخشی از این فعالیت در زمان مدیرعاملی حمید فرهنگ بود.

حمید فرهنگ در شرکت بهار ارتباط گستر

از جمله  شرکت هایی که در سال ۱۳۹۲، حمید فرهنگ در آن عضو هیات مدیره بود، شرکت بهار ارتباط گستر (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۱۶۲۲۵۷ می باشد.

حمید فرهنگ در شرکت بهار ارتباط گستر

طبق روزنامه رسمی  به شماره  ۲۰۰۵۸ مورخ بیست و سوم دی ماه سال ۱۳۹۲، شرکت بهار ارتباط گستر اعلام  کرد که پس از خروج نوید هاشمی و محسن هاشمی از شرکت بهار ارتباط گستر، سرمایه شرکت به ۱ میلیارد ریال کاهش یافت و حمید فرهنگ و محمد حسین صفایی هر  یک  با ۵۰۰ میلیون ریال سهم الشرکه، از سهامداران اصلی هستند. آقای فرهنگ، مدیرعامل این شرکت بود.

رمایه آقای حمید فرنگ در این شرکت خصوصی به نیم میلیارد ریال افزایش یافته

حمید فرهنگ طبق روزنامه رسمی  به  شماره ۲۰۰۰۴  مورخ چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۹۲، عضو هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت شده بود و همکار محمد حسین صافی گردید. شرکت بهار ارتباط گستر از شرکت های فعال  در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که خدمات پرداخت مجازی و SMS DELIVERY از جمله محصولات آن به شمار می رود. شرکت بهار ارتباط گستر را در BAHARTEL.IR دنبال کنید تا در جریان فعالیت  های حمید فرهنگ در این شرکت آی تی قرار بگیرید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ به منظور ارائه سرویس تماس ارزان قیمت تاسیس شد و ۱۳ سال بعد، حمید فرهنگ را به مدیرعاملی برگزید.

طبق روزنامه رسمی  به شماره  ۲۰۳۱۱ مورخ  ششم  آذر ماه سال  ۱۳۹۳، شرکت بهار ارتباط  گستر اعلام کرد که سرمایه آقای حمید فرهنگ در این شرکت خصوصی به نیم میلیارد ریال افزایش یافته است.

شرکت بهار ارتباط گستر، پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت را از کمیسیون تنظیم  مقررات ارتباطات دریافت می کند

(در ۲۶ تیر ماه سال ۹۶، شرکت بهار ارتباط گستر، پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت را از کمیسیون تنظیم  مقررات ارتباطات دریافت می کند)

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۲۴۷ مورخ بیست و ششم بهمن ماه سال نود و شش، شرکت بهار  ارتباط گستر  (مسئولیت محدود)، شرکت آرمان سرمایه همراه را که ۸.۵ میلیارد ریال به صندوق این شرکت پرداخت کرده بود، در فهرست شرکا اعلام می کند و سرمایه شرکت بهار ارتباط گستر در سال ۱۳۹۶، به ۱۸۵ میلیارد ریال می رسد. یعنی ۴ سال پس  از مدیرعاملی حمید فرهنگ در این شرکت، چنین رشدی در سرمایه شرکت بهار ارتباط گستر رخ می دهد.

حمید فرنگ و شرکت سامان مبین البرز 

حتما ببینید: داستان آقا داماد رئیس جمهور: کامبیز مهدی زاده فرساد

حمید فرهنگ و شرکت سامان مبین البرز

حمید فرنگ به سمت رئیس هیات مدیره

از دیگر شرکت هایی که حمید فرهنگ پیش از حضور  در راس شرکت ارتباطات سیار ایران در آن فعالیت داشت، شرکت سامان مبین البرز (سهامی خاص) است که با شماره ثبت ۳۰۱۵۱۹ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۴۰۲۱۱۱ فعالیت دارد.

طبق روزنامه رسمی به  شماره ۲۱۰۳۸ مورخ هفتم اردیبهشت ماه سال  نود و سه، فهرست هیات مدیره این شرکت به  شرح زیر اعلام شد تا با همکاران حمید فرهنگ در این مجموعه آشنا شویم:

  • مهدی پرهیز کار به سمت مدیرعامل
  • حمید فرهنگ به سمت رئیس هیات مدیره
  • حامد ریاحی به سمت نایب رئیس هیات مدیره

شرکت سامان مبین البرز از جمله  شرکت های ارائه  دهنده  خدمات نرم  افزار  و سخت افزاری در حوزه موبایل بانکنیگ، پایانه های فروش، کابین ها و کیوسک های خودپرداز و دستگاه های خودکار فروش و دستگاه های خودپرداز به ویژه دستگاه های خارج از شعب بود و و با نام سما، شناخته می  شود. برای آگاهی از فعالیت های شرکت سامان مبین البرز که در سال ۱۳۹۳، شاهد حضور محدود حمید فرهنگ در ریاست هیات مدیره  آن بودیم،  به سایت samaaco.net رجوع کنید.

حتما بخوانید: با شرکت های سلطان قطعه سازان ایران (عباس ایروانی)

حمید فرهنگ و شرکت ارتباطات مبین نت

حمید فرهنگ و شرکت ارتباطات مبین نت

از  دیگر  شرکت هایی که حمید فرهنگ پیش  از حضور در راس شرکت ارتباطات سیار ایران در آن حضور فعالی داشت، شرکت ارتباطات مبین نت است که از مجموعه شرکت های زیر مجموعه شرکت ارتباطات سیار ایران محسوب می شود.  طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۵۹۶  مورخ بیست و هفتم آبان ماه سال  نود و چهار، شرکت ارتباطات مبین نت (سهامی  خاص)، به شماره ثبت ۳۳۵۳۶۳، اعضاء هیات مدیره را به شرح زیر اعلام کرد.

  • اصغر کاظمی اسفه به نمایندگی از شرکت ارتباطات سیار (سهامی عام) رئیس هیات مدیره
  • حسین ریاضی اصفهانی به نمایندگی از شرکت صنایع ارتباطی پایا (نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل)
  • عبدالرضا شریفی حسینی به نمایندگی از بانک آینده عضو هیات مدیره
  • حمید فرهنگ به نمایندگی از شرکت نقش اول کیفیت به  سمت عضو هیات مدیره
  • عبداله صالحی دخت به نمایندگی از شرکت پژوهش و توسعه ناجی عضو هیات مدیره.

شرکت نقش اول کیفیت (سهامی خاص) از شرکت های زیر مجموعه همراه اول است که عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت محسوب می شود. در واقع آقای حمید فرهنگ پیش از قرارگیری در راس همراه اول، عضو هیات مدیره یکی از شرکت های شرکت اصلی (شرکت ارتباطات سیار ایران) بود.

معروف ترین شرکت زیر مجموعه شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت ارتباطات مبین نت است. اول آذر ماه سال هشتاد و هفت تاسیس شد با شماره ۳۳۵۳۶۳ و فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. ۴۰ درصد سهام در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران است و سهامش در سال  ۹۷ به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت. مجوز ارائه خدمات  باند پهن بی سیم ثابت در سراسر  کشور بوده و ۱۱۵۰  سایت در ۷۵ شهر داشته و ۳۰۰ هزار مشترک دارد. شعارش: تحقق رویای دیجیتال است. مبی نت ارائه دهنده اینترنت وایمکس و WIFI‌ است که سایت مبین نت در این نشانی: MOBINNET.IR در دسترس می باشد.

حمید فرهنگ در سال ۱۳۹۵ نیز به سمت عضو هیات مدیره از طرف شرکت نقش اول کیفیت  (سهامی خاص) منصوب شده بود. یعنی یک سال پیش از انتخاب به  عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران

حمید فرنگ در فهرست هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت قرار می گیرد

(طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۷۲۰ مورخ هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، حمید فرهنگ در فهرست هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت قرار می گیرد)

حتما بخوانید: با سلطان فولاد ایران آشنا شویم

حمید فرهنگ در شرکت آرمان سرمایه

یکی از شرکت هایی که حمید فرهنگ ، در همان سالی که به مدیرعاملی شرکت ارتباطات سیار ایران منصوب شد، حضور یافت، شرکت آرمان سرمایه همراه (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۱۸۱۰۷ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۱۸۶۹۶۲ می باشد. بر  خلاف شرکت های قبلی، نه مدیرعامل بود و نه حتی عضو هیات مدیره!

حمید فرنگ در شرکت آرمان سرمایه

این شرکت  طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۱۷۲  مورخ  بیست و چهارم آبان ماه سال نود و شش در تهران تاسیس شد و موضوع آن به شرح زیر اعلام شد:

انجام امور انفورماتیکی و فناوری اطلاعات شامل  مشاوره و نظارت بر اجرای پروژه های انفورماتیکی و فعالیت در زمینه  شبکه های رایانه ای و سیستم های ویژه رایانه ای و طراحی و تامین و اجرای سامانه های رایانه ای و ICT و صادرات و واردات تجهیزات رایانه ای و مخهابراتی و سوئیچینگ و شرکت در مناقصات و مزایدات خصوصی و  دولتی در زمینه  موضوع فعالیت شرکت.

دفتر مرکزی شرکت آرمان سرمایه همراه، خیابان پردیس در ملاصدرا تهران اعلام شده که نزدیک خیابان ونک (محل استقرار برج شرکت ارتباطات سیار ایران) بود. سرمایه این شرکت، ۳۰ میلیون ریال اعلام شد. هیات مدیره شرکت آرمان سرمایه همراه به شرح زیر اعلام گردید:

  • سید حسن رضوی به سمت مدیرعامل
  • محمد حسین صافیی نایب رئیس هیات مدیره
  • عزیز محمد اکبر به سمت رئیس هیات مدیره

حمید فرهنگ در این شرکت، به سمت بازرس علی البدل انتخاب شد و قائم مقام محمد هادی پازکیان شد .

حتما بخوانید: مستنداتی از شرکت‌ها و خانواده‌های مشهور که ارز دولتی گرفتند

حمید فرهنگ و شرکت فن آوری یگانه رایان (مسئولیت محدود)

حمید فرنگ و شرکت فن آوری یگانه رایان (مسئولیت محدود)

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۱۷۱ مورخ بیست و سوم آبان ماه سال نود و شش، شرکت توسعه فن آوری یگانه رایان (مسئولیت محدود)، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح زیر  اعلام  کرد:

  • حمید فرهنگ فرزند محسن به شماره شناسنامه ۱۱۳۰ در فهرست شرکا قرار گرفت.
  • سمیه قدس فرزند محمد رضا با شماره شناسنامه ۷۹۷ در فهرست شرکا قرار گرفت.
  • عباس قنبری
  • سید حسن رضوی

اگر قصد دارید تا در جریان سرنخی از فعالیت های کسب و کار خصوصی حمید فرهنگ باشید، شرکت توسعه فن آوری یگانه رایان ، می تواند گزینه خوبی برای شما جهت بررسی فعالیت های حمید فرهنگ در بخش خصوصی و آشنایی با همکاران وی باشد.

روزنامه رسمی به شماره ۲۱۱۷۱ مورخ بیست و سوم آبان ماه سال نود و شش

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۱۴۰  مورخ شانزدهم مهر ماه سال نود و شش، شرکت توسعه فن آوری یگانه رایان به شماره ثبت ۵۰۸۴۴۱ در تهران تاسیس می شود. موضوع این شرکت ، موارد زیر اعلام شد:

  • انعقاد قراردادها ، ایقاعات ، طراحی و ارائه خدمات ارزش افزوده، شرکت در مناقصات، مزایدات ، تولید و تامین و نصب و راه اندازی و مشارکت در سایر شرکت ها و کنسرسیوم  ها
  • تاسیس شرکت و موسسات و هرگونه فعالیت در خصوص تامین و راه اندازی و اداره و توسعه و نگهداری و بهره برداری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • انجام فعالیت های بازرگانی و تحقیقاتی پس از اخذ مجوزهای قانونی

دفترمرکزی این شرکت تازه سیس آقای حمید فرهنگ و رفقا، همان طور که گفته شد، در خیابان ملاصدرا تهران بود. سرمایه ۱۰  میلیون ریال و سید حسن رضوی و عباس قنبری ، اعضاء هیات مدیره و هیات موسسان بودند که بعدا، حمید فرهنگ به  جمع آن ها اضافه شد.

حمید فرنگ به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات  سیار  ایران

این شرکت یک سال پس از انتصاب حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات  سیار  ایران، طبق  روزنامه  رسمی به  شماره ۲۱۲۸۶ مورخ بیست و دوم فروردین ماه سال نود و هفت، منحل اعلام شد و حمید فرهنگ ، مدیر تصفیه اعلام شد.

حتما بخوانید: با سلطان پورشه و نساجی ایران (سید معین بارانی بهبهانی)

حمید فرهنگ در شرکت پارت نت کیش

از دیگر شرکت هایی که حمید فرهنگ عضو هیات مدیره آن بود،  شرکت پارت نت کیش (مسئولیت محدود) به شماره ثبت  ۹۳۱۹ و شناسه ملی ۱۴۰۰۰۱۰۱۳۹۳ است.

حمید فرنگ در شرکت پارت نت کیش

شرکت بهار ارتباط گستر که ایشان چند سال پیش به مدیرعاملی آن برگزیده شده بود، با پرداخت ۹ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال در فهرست شرکا قرار گرفت و حمید فرهنگ نیز با پرداخت ۱ میلیون ریال، به جمع شرکای این شرکت اضافه شد. سرمایه شرکت پارت نت کیش به ۱۱ میلیارد ریال افزایش یافت. مرکز اصلی این شرکت، کیش، مجتمع سارینا اعلام شد.

شرکت پارت نت کیش بر اساس روزنامه  رسمی به شماره  ۱۹۳۷۱

شرکت پارت نت کیش بر اساس روزنامه  رسمی به شماره  ۱۹۳۷۱ مورخ  چهاردهم شهریور  ماه سال نود، در تهران تاسیس می شود.

موضوع این شرکت که آقای حمید فرهنگ یکی  از شرکای ان در سال ۱۳۹۶ معرفی شد، خدمات اجرایی و عملیات فنی و مهندسی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات شبکه های ارتباطی رایانه  ای و مخابراتی و آنتن ها و امنیت شبکه اتوماسیون اداری، مکانیزه کردن سیستم های اداری اتوماسیون صنعتی، تجهیزات مهندسی پزشکی، نرم  افزار، سخت افزار، طراحی صفحات وب و پرتال اینترنت و اینترانت ، شرکت در مزایدات و مناقصات داخلی و خارجی، ترخیص کالا از گمرکات داخلی و خارجی و ایجاد شعب و نمایندگی داخل و خارج اعلام  شد. سرمایه ۱ میلیون ریال و مرکز نیز در طبقه سوم برج صدف کیش اعلام شد.

این شرکت توسط بیژن همایی و هادی شرفی تاسیس شد که به نظر می رسد از همکاران و رفقای حمید فرهنگ در دهه نود هجری شمسی باشند.

حتما بخوانید: با ملکه دارو ایران و شرکت های مادر و خواهر شبنم  نعمت زاده

حمید فرهنگ و شرکت پارسا کیش ارتباط گستر

از جمله  شرکت هایی که حمید فرهنگ در دهه هشتاد هجری شمسی در تاسیس آن مشارکت کرده بود، شرکت پارسا کیش ارتباط گستر (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۳۷۰۸۱۲ می باشد.

حمید فرنگ و شرکت پارسا کیش ارتباط گستر

طبق روزنامه رسمی  به  شماره ۱۸۹۵۶ مورخ پانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۸۹، شرکت پارسا کیش  ارتباط گستر در تهران تاسیس می شود. موضوع فعالیت مشابه شرکت هایی است که بعدا وی به عنوان عضو هیات مدیره در آن فعالیت دارد و در بالا به آن اشاره شد:

طراحی، تامین، نصب، راه اندازی، تعمیر، نگهداری تجهیزات رایانه ای، شبکه های  رایانه داخلی، ذخیره کننده سامانه های فن آوری اطلاعات و ارتباطات و رایانه در زمینه های مختلف واردات و صادرات کلیه تجهیزات رایانه ای و فناوری اطلاعات و در شرکت در مناقصات و مزایدات و فعالیت های مهندسی آی تی و اخذ وام و غیره.

دفتر مرکزی این شرکت در خیابان شریعتی، پل رومی و سرمایه آن، ۵۰ میلیون ریال اعلام می شود. حمید فرهنگ، رئیس هیات مدیره و سمیه قدس، مدیرعامل  است. احتمالا این فرد، همسر آقای فرهنگ باشد. در شرکت فن آوری یگانه رایان نیز شاهد حضور خانم سمیه قدس بودیم.

همراه گرامی

اگر شما هم آشناییتی با مهندس حمید فرهنگ دارید یا نظری درباره خدمات و فعالیت های شرکت ارتباطات  سیار، رایتل و زیر مجموعه های شستا در زمان مدیریت نامبرده دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت یا بخش  ارتباط با ما اقتصادشهروند به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی دارید، به اطلاع دوستان و همکاران برسانید. هم چنان سهامداری در سهم «همراه» و «اخابر»  را تا سال ۱۴۰۰ توصیه می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=25941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. شب بخیر
    فوق العاده ترین سایت اقتصادی وتحلیلی ایران سایت شما است. محشره به خدا. من در همراه اول کار میکنم. این اطلاعات عالی بود. تلفن ندیدم زنگ بزنم تشکر کنم ازتون. دمتون گرم شفاف سازی میکنید

  2. جنتلمن ترین، باکلاس ترین و با شخصیت ترین مرد و مدیری که تا حالا دیدم، تمام همراه اولیها دوستت دارن آقای مهندس هرجا هستی حق نگهدارت باشه

  3. آقای مهندس فرهنگ همون طوری که از اسمشون پیداست با فرهنگ ترین مدیرعامل هایی بودند که بنده در ۲۱ سال کاری به خود در همراه دیدم، درود بر این مرد بزرگ که عدالت حرف اول و شعار این مرد بودبه خدا اگر در راس کشور چند نفر متل ایشون بودند از فقر و اختلاف طبقاتی خبری نبود از زمانی که از همراه اول رفتند خیلی خیلی جاشون خالیه امیدوارم از ته دلم به هر آنچه می‌خواهند برسند و همیشه دعای خیر ما پشت این مرد بزرگ خواهد بود، دوستت داریم و صمیمانه از شما بابت زحمات فراوان متشکریم، این کامنت از طرف دهها همراه اولی مینویسم
    سپاس فراوان

  4. با سلام رحمت خدا برپدر ومادر ت تنها مسئولی که بدون رابطه ورانت وپارتی بازی بدین مسئولیت رسید امیدوارم هرکجاهستی موفق باشی نتیجه تربیت درست ولیمه حلال می‌شود امثال مهندس فرهنگ درود بر شرفت

  5. بهترین مدیر همراه اول برای کارشناسان بودند و مانع اختلاف حقوقی کارشناسان و مدیران

  6. این آقا فامیل اصلی اش فرنگ هست.
    مثل مدیران قبل و بعد خودش زالو بوده است. این کشور جز زالو مدیر نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن