اخبار تاپشفافیت اقتصادی

از صادر کننده گوشت و مرغ به واردکننده تبدیل شدیم

رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس با انتقاد از ضعف مدیریت دولت در تنظیم بازار و کنترل تورم گفت: به دلیل ضعف مدیریت دولت روحانی، ما از صادر کننده گوشت و مرغ به واردکننده تبدیل شدیم.

رضا حاجی‌پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با انتقاد از عملکرد دولت و وزارتخانه های اقتصادی کشور گفت: برخی از واحدهای تولیدی از جمله دامداری، گاوداری‌ها، مرغداری و صنایع مختلف به عناوین مختلف تعطیل شدند و در حال حاضر به جایی رسیده‌ایم که روزگاری صادرکننده مرغ و گوشت بودیم اما در حال حاضر به وارد کننده تبدیل شدیم.

وی با تأکید بر اینکه باید دولت، وزارت جهاد کشاورزی و صمت، از تولیدکننده حمایت ویژه‌ داشته باشد، افزود: ما کشوری هستیم که چهار فصل را همزمان در کشور داریم زمین‌های بکر، ذخایر زیرزمینی و معادن خوبی در کشور داریم اما به دلیل ضعف مدیریت از این امکانات به خوبی استفاده نمی‌شود.

رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس برخی مقصر را توطئه‌های دشمنان می‌دانند اما باید بدانیم سنگ‌اندازی و تحریم دشمنان در سال‌های گذشته همواره بوده و اگر با مدیریت خوب عمل شود این مشکلات رفع می‌شود.

حاجی پور اضافه کرد: ما در ابربحران‌ترین محاصره اقتصادی قرن قرار داریم و آمریکا و دشمنان ملت می‌خواهند ببینند آیا با تحریم‌ها می‌توانند یک کشور را از پای دربیاورند ولی باید نشان دهیم چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا