از صادر کننده گوشت و مرغ به واردکننده تبدیل شدیم
رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس با انتقاد از ضعف مدیریت دولت در تنظیم بازار و کنترل تورم گفت: به دلیل ضعف مدیریت دولت روحانی، ما از صادر کننده گوشت و مرغ به واردکننده تبدیل شدیم.

رضا حاجیپور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با انتقاد از عملکرد دولت و وزارتخانه های اقتصادی کشور گفت: برخی از واحدهای تولیدی از جمله دامداری، گاوداریها، مرغداری و صنایع مختلف به عناوین مختلف تعطیل شدند و در حال حاضر به جایی رسیدهایم که روزگاری صادرکننده مرغ و گوشت بودیم اما در حال حاضر به وارد کننده تبدیل شدیم.
وی با تأکید بر اینکه باید دولت، وزارت جهاد کشاورزی و صمت، از تولیدکننده حمایت ویژه داشته باشد، افزود: ما کشوری هستیم که چهار فصل را همزمان در کشور داریم زمینهای بکر، ذخایر زیرزمینی و معادن خوبی در کشور داریم اما به دلیل ضعف مدیریت از این امکانات به خوبی استفاده نمیشود.
رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس برخی مقصر را توطئههای دشمنان میدانند اما باید بدانیم سنگاندازی و تحریم دشمنان در سالهای گذشته همواره بوده و اگر با مدیریت خوب عمل شود این مشکلات رفع میشود.
حاجی پور اضافه کرد: ما در ابربحرانترین محاصره اقتصادی قرن قرار داریم و آمریکا و دشمنان ملت میخواهند ببینند آیا با تحریمها میتوانند یک کشور را از پای دربیاورند ولی باید نشان دهیم چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.



