تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024

اخبار ویژه

32

قاچاق خانوادگی ارز توسط تیموری ها ؛ تیمور عامری کیست؟

  • کد خبر : 27457
  • 13 آذر 1398 - 6:54
قاچاق خانوادگی ارز توسط تیموری ها ؛ تیمور عامری کیست؟

تیمور عامری برکی ، کارمند بازنشسته بانک مرکزی، صاحب یک صرافی از سال ۱۳۸۹ (در محل استیجاری متعلق به بانک انصار و بانک تجارت در مجاورت بانک مرکزی) ، پدر علی رضا عامری است که با کمک فرزندش و خانواده خرمی پور که از ایران متواری شدند، متهم است که در سال های ۹۶ و […]

تیمور عامری برکی ، کارمند بازنشسته بانک مرکزی، صاحب یک صرافی از سال ۱۳۸۹ (در محل استیجاری متعلق به بانک انصار و بانک تجارت در مجاورت بانک مرکزی) ، پدر علی رضا عامری است که با کمک فرزندش و خانواده خرمی پور که از ایران متواری شدند، متهم است که در سال های ۹۶ و ۹۷ قاچاق عمده ارز را هدایت کرده و در تشکیل شبکه سازمان یافته اخلال ارزی به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار مشارکت داشته است. فرزندش که ۱۶ میلیارد تومان کارمزد دریافت کرده، هم اکنون به ترکیه فرار کرده است. او سابقه محکومیت هم دارد و خانه ای در خیابان جردن تهران دارد. شرکت دلفین آبی، شرکت کشت و صنعت سبز سبحان و شرکت دکا تجارت آتی ۳ شرکتی هستند که به ادعای واردات روغن خام و بعدا جوی دامی، ارز به نرخ دولتی از بانک مرکزی گرفته و در بازار آزاد به فروش رساندند. تیمور عامری و ۱۶ نفر دیگر که ۱۰ تن از آن ها از کشور متواری شدند، متهمان پرونده اخلال در نظام پولی و  مالی کشور در آبان ۹۸ هستند.

گزارش امروز اقتصادشهروند،‌شما را با اظهارات نماینده دادستان و شماری از متهمان به خصوص تیمور عامری ، آشنا میکند. نظرات خود را از طریق بخش کامنت مطرح  کنید.

با ما همراه باشید.

قاچاق خانوادگی ارز توسط تیموری ها: تیمور عامری کیست؟

قاچاق خانوادگی توسط  تیموری ها

۲۰ آبان ماه سال ۱۳۹۸، دادگاه رسیدگی به متهمان اخلال ارزی کشور به ریاست قاضی موحد در مشهد برگزار شد. در این جلسه به اتهامات ۱۷ نفر که متهم به اخلال ارزی در کشور در سال های ۹۶ و ۹۷ بودند، رسیدگی شد. در این جلسه، از ۳ شرکت به نام های: شرکت دلفین آبی، شرکت کشت و صنعت سبز سبحان و شرکت دکا تجارت آتی نام برده شده که در اخلال ارزی توسط متهمان که بخشی از آن ها به خارج از کشور فرار کرده اند، مشارکت داشتند.

در گزارش امروز اقتصاد شهروند، نگاهی داریم به اظهارات متهمان و رئیس دادگاه تا در جریان یک قاچاق سازمان یافته خانوادگی ارز در سال های اول دولت دوم حسن روحانی توسط خاندان عامری ها و خرمی ها باشیم که شما را در جریان متن و حاشیه فعالیت های ارزی پر سود بسیاری از اخلال گران ارزی در سال های اخیر قرار می دهد.

حتما بخوانید: سلاطین ایران ؛ دیدار با سلطان سکه و قیر تا سلطان شکر و کاغذ

قاچاق خانوادگی توسط  تیموری ها

اسامی  متهمان اخلال در نظام ارزی کشور

در نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات اخلال گران ارزی در فاصله سال نود و شش و نود و هفت، از افراد زیر نام برده شد که احتمالا در نیمه دوم سال رونق تولید، جزییات بیش تری از فعالیت های سازمان یافته آن ها در اخلال در نظام  ارزی کشور رسانه ای شود. اسامی متهمان خانوادگی اخلال ارزی کشور به شرح  زیر  است:

  • مهدی خرمی پور
  • محمد خرمی پور
  • معصومه خرمی پور
  • منیره خرمی پور
  • تیمور عامری برکی
  • علی رضا عامری برکی
  • شهرام تیموری
  • مکی سلطانی
  • کاظم نجف آبادی فراهانی
  • محمد وکیلی
  • محمد حسین زندیه
  • امید صابر خیابانی
  • محمد زندیه
  • سید حمید رضا مصطفی
  • مجید شفیعی
  • بابک حسینی

متهمان فراری

از افراد فوق، ۱۰  تن به نام های مهدی، معصومه، منیره خرمی پور، محمد زندیه، حمید رضا مصطفی وعلی  رضا عامری برکی و محمد وکیلی، از کشور فرار کردند و در کشورهای همسایه مخفی شدند.

حتما بخوانید: مرجان شیخ الاسلامی  آل آقا کیست؟

اظهارات نماینده دادستان در نخستین جلسه محاکمه متهمان ارزی

نماینده دادستان در نخستین جلسه محاکمه اخلال خانوادگی تیموری ها و خرمی ها در نظام ارزی کشور، موضوعاتی را مطرح کرد که به شرح زیر می باشد:

  • بحران ارزی در سال نود و شش و نود و هفت، محصول سیاست  های غلط دولت در عرصه مدیریت بحران بود.
  • متهمان ۳ شرکت ثبت می کنند و به  ادعای واردات روغن خام،  ۱۵۰ میلیون دلار ارز به نرخ دولتی گرفته و در بازار آزاد از طریق رفقای خود به فروش می رسانند.
  • منابع روغن خام ایران ظرفیت ورود این حجم از روغن را نداشته است. متهمان قصد واردات روغن خام را نداشتند.
  • خرمی پور (یکی از اعضای خانواده خرمی پور و از متهمان پروند)، با فردی به نام سلطانی گهر و بابک حسینی آشناه شده و به بانک اطلاع می دهند که کالای جایگزین وارد می شود (جوی دام).
  • محمد حسین زندیه از متهمان پرونده که حین خروج از کشور دستگیر شد، ادعا کرده که اسناد و گواهی مبدا ورود را جعل کرده است و آن را به تعهد رسمی تبدیل می  کرد.
  • خانواده خرمی پور از تفاوت فروش ارز دولتی و آزاد، ۶۰۰۰ میلیارد ریال (شش صد میلیارد تومان) سود کردند.
  • متهمان این پرونده، سوء استفاده کنندگان از منابع مالی عمومی  بودند.
  • طبق اعلام آقای قدیری که حسابدار یکی از شرکت های خانواده خرمی پور بود، علت تغییر نام حساب مشتری به سپرده بغداد، انحراف پرونده بود.
  • ارز دولتی در سال های  قبل، منجر به تلاطم  بازار  و خروج منابع ارزی گردید.
  • همه متهمان این پرونده اخلال ارزی خانوادگی، در اخلال ارزی و پولی کشور مشارکت داشته و قاچاق عمده ارز را در دستور کار خود قرار داده اند.

اظهارات نماینده دادستان در نخستین جلسه محاکمه متهمان ارزی

(تصویر تفاهم نامه محمد خرمی و آقای مکی که مهر شرکت دلفین آبی هم روی آن ثبت شده است و توسط نماینده دادستان در جلسه محاکمه تیمور عامری و همدستانش به نمایش درامد)

  • متهمان پرونده ارزی، شبکه ای سازمان یافته درست کرده بودند تا نسبت به قاچاق ۱۵۰ میلیون دلار ارز اقدام کنند.
  • علیرضا عامری فرزند تیمور عامری ، ۱۶۰ میلیارد ریال کارمزد پولی که از بانک مرکزی اخذ کرده به جیب می زند و توسط مکی سلطانی به او داده می شود و به صرافی تیمور عامری واریز می شود.
  • تیمور عامری در سال ۱۳۸۷، درخواست ثبت صرافی را دارد و در سال ۱۳۸۹ با درخواست وی موافقت می شود. در حالی که او در این زمان، کارمند بانک مرکزی بوده و چگونه توانسته این سرمایه هنگفت را بدست اورد.
  • تیمور عامری از رانت و لابی در بانک مرکزی استفاده کرده است.
  • تیمور عامری در سال ۱۳۹۵ با مکی سلطانی همکاری می کرد و قراردادی با مکی سلطانی، خانواده خرمی پور و فرزندش تنظیم می کند. تیمور عامری در این پرونده، نقش داور را ایفا می کند.
  • طبق قرارداد صورت گرفته، ۱۰ میلیارد تومان وثیقه حسب حکمیت به متهم عامری داده شده است.

محمد خرمی پور کیست؟

یکی از متهمان پرونده اخلال عمده در نظام ارزی کشور که عضو خانواده خرمی پور است و با تیمور عامری و خانواده  اش همکاری داشته، محمد خرمی پور است. محمد خرمی پور، فرزند ابوالقاسم  است. او مشارکت در اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه ای داشته و طبق گفته  های نماینده دادستان، اسناد مختلف را با مهر ساختگی، جعل کرده است و ۱۵۰  میلیون دلار ، قاچاق ارز انجام داده  است.

برادر و خواهر آقای محمد خرمی پور که معصومه و نیره خرمی پور نام دارد، طبق گفته های دادستان،‌با محمد خرمی  پور مشارکت داشته و همه این ها با شهرام  تیموری در قاچاق  عمده ارز، همکاری کردند. بابک حسینی  و علی اصغر سلطانی فر نیز در قاچاق یک صد و پنجاه میلیون دلاری ارز با نامبردگان فوق الذکر، مشارکت داشتند.

محمد حسین زندیه کیست؟

یکی از متهمان اخلال در نظام ارزی کشور، محمد حسین زندیه است. او  فرزند محمد است و در قاچاق سازمان یافته و اخلال کلان در نظام ارزی و پولی کشور مشارکت داشته و در قاچاق ارز به صورت عمده با خانواده عامری و خرمی پور، همکاری کرده است.

کاظم نجف آبادی کیست؟

یکی  از ۱۷ متهم اخلال در نظام ارزی و پولی کشور، کاظم نجف آبادی فراهانی است. ایشان، فرزند باقر بوده و طبق گفته های دادستان در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان اخلال ارزی کشور، در قاچاق عمده ارز به خانواده عامری و خرمی پور کمک کرده و به کارمند وزارت صنعت، معدن و تجارت که مجید شفیعی نام دارد، رشوه پرداخت کرده است. ایشان در قاچاق عمده ارز به مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار، مشارکت دارد.

کاظم نجف آبادی در نخستین جلسه دادگاه گفته بود که خانواده خرمی پور را به تیمور عامری معرفی کرده است. او گفته بود که آقای  شفیعی از دوستان او است و در وزارت صمت، مسئول ثبت سفارش بوده و به ازاء هر ثبت سفارش که از طریق پسرش در یک کافی نت انجام می شد، ۷۰۰ میلیون ریال کارمز میگرفته و طبق اقاریر متهم، در بورس کالا،‌ عرف است و رشوه نیست!

حتما بخوانید: شرکت فرتاک پارسیان چگونه کلاهبرداری کرد؟

قاچاق ارز توسط  خانواده خرمی پور و عامری با ثبت ۳ شرکت

طبق گفته نماینده دادستان در نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات قاچاق خانوادگی عمده ارز به مبلع ۱۵۰ میلیون دلار، خانواده خرمی پور که در بالا به آن اشاره شد (محمد، مهدی، معصومه و منیره)، به  همراه خانواده زندیه (محمد حسین و محمد) در کنار شهرام تیموری، زیر نظر محمد خرمی پور، ۳ شرکت را تاسیس می کنند.

این سه شرکت، برای واردات کالاهای اساسی (روغن خام) در سال ۹۶ تاسیس می شود که مروری بر اسناد ثبت آن مستند به اطلاعات مندرج در روزنامه رسمی قوه قضاییه در این گزارش اقتصاد شهروند ارائه شده است. روش کار این تبهکاران و کلاهبرداری نظام پولی و مالی این بود که شرکت تجاری تاسیس می کردند. سپس با استفاده از بحران  ارزی سال ۹۶ و افزایش تفاوت نرخ ارز دولتی با بازار آزاد و به بهانه واردات کالاهای اساسی، مبلغی کلان  به میزان ۱۵۰ میلیون دلار ارز به نرخ دولتی دریافت می کنند.

صرافی عامل تهیه این پول ها، پول را تهیه و پس  از دریافت ارز دولتی با کمک محمد وکیلی که مقیم امارات متحده عربی است و هم چنین کمک  کارمند بانک مرکزی، این مبلغ را در بازار به فروش می رسانند.

حتما بخوانید: با کلاهبرداری خانوادگی دهه شصتی ها در عرصه خودرو آشنا شویم

طبق گفته های نمابنده دادستان، پس از دریافت ارز و فروش در بازار آزاد، مدیران این ۳ شرکت متواری می شوند و یکی از آن ها که محمد حسین زندیه است، در حین فرار، دستگیر می شود.

قاچاق ارز توسط  خانواده خرمی پور و عامری با ثبت ۳ شرکت

فساد گسترده خاندان زندیه

طبق گفته های دادستانی، فساد سازمان یافته و شبکه ای توسط خاندان زندیه به گونه ای بوده است که خانواده زندیه اعم از: پدر، مادر، خاله،‌ شوهر خاله و غیره،‌ از کشور متواری شده و محمد حسین را در ایران تنها گذاشتند که او هم  در حین فرار از کشور، مثل مجید شفیعی بازداشت شد.

شماره حساب قاچاق  خانوادگی ارز

طبق گفته های نماینده دادستان، شماره حساب های بانکی که به بانک مرکزی داده شده، همه به نام متهمان این پرونده وهم چنین فردی به نام وکیلی است. سود این قاچاق سازمان یافته ارز، بر اساس تفاهم نامه ای، بین آقای ملکی، خانواده عامری ها و خانواده خرمی ها تقسیم شده و پنجاه درصد از عواید نهایی بود.

آن ها در گام بعدی، ارز را به امارات و ترکیه برده و خانواده خرمی پور و فرزندان تیمور عامری ، با آگاهی از  دستگیری خود، از کشور فرار می کنند.

تیمور عامری چه گفته بود؟

طبق گفته آقای شاه محمدی (نماینده دادستان) در نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات اخلال گران عمده ارز، تیمور  عامری در اقرار های خود گفته بود که از فرزندانش خواسته که به کشور بازگردند اما فرزندان تیمور عامری به پدرشان گفتند هر زمان که آقای فرخزاد آزاد شد، آن ها هم به کشور باز می گردند.

طبق  گفته های قاضی پرونده، تیمور  عامری با همکاری متهم مکی سلطانی و پسرش علی رضا عامری که به ترکیه متواری شده است، شبکه ای راه اندازی می کند تا به نام افراد و شرکت های مختلف، ارز دولتی دریافت کرده ودر بازار آزاد به فروش برسانند. تیمور عامری که سرشبکه قاچاق عمده ارز  است برای سرمایه گذاری ها، شرط تعیین می کرده است که قصد سرمایه گذاری داریم و باید پول ها به شماره حسابی که اعلام می شود واریز گردد.

تیمور عامری ، کارمند بازنشسته بانک مرکزی، متاهل و از چهره های فعال در این پرونده کلان اخلال ارزی کشور است. ایشان در پرونده آقای فرخزاد، به ۲۰سال محکومیت و پرداخت ۵۴ میلیون یورو جزای نقدی، محکوم شد. تیمور عامری ، ۲۷ سال به عنوان مسئول حراست در بانک مرکزی فعال بود.

تیمور عامری چه گفته بود؟

حتما بخوانید: مستنداتی از شرکت‌ها و خانواده‌های مشهور که ارز دولتی گرفتند

  • هیچ جعلی انجام ندادم.
  • به عنوان حکم و داور بین طرفین انتخاب شدم و حکمیتی انجام ندادم.
  • قرارداد منعقد شده با رقم نیم میلیون دلار تا یک میلیون دلار بوده و همه کارهای اجرایی، خارج از صرافی و در فضای  بانک صورت گرفته  و با همکاهنگی گمرکات و شعب بانک های آلمان و شرکت های مقیم  امارات متحده عربی صورت گرفت.
  • هیچ یک از متهمان حقیقی و حقوقی پرونده را نمی شناسم و کیفرخواست غیر واقعی است.
  • آقای مکی سلطانی از دوبی، به حساب بانک مرکزی، درهم واریز می کرد و نیازها را در زمان تحریم، رفع می کردیم. علت حضور مکی سلطان، دریافت SWIFT و ارائه مدارک  تسویه بوده و هیچ  نقشی در صرافی  نداشتم. مکی سلطانی را به عنوان مشتری صرافی می شناختم.
  • کارمزد هایی که به شرکت نفت واریز کرده ام، نزد مکی سلطانی است و او بدهکار بنده است.
  • من هیچ پولی به حساب شرکت دلفین آبی، واریز نکرده ام و برخی از متهمان نامبرده شده را اصلا   نمیشناسم.

تیمور عامری برکی، کارمند بازنشسته بانک مرکزی

حتما بخوانید:‌ فهرست دریافت کنندگان ارز نیمایی در سال۹۸

  • من با آقای محمد حسین زندیه در زندان آشنا شدم و قبلا و ایشان را نمی شناختم.
  • درباره پانصد میلیارد تومانی که جهت خرید ارز دولتی به حساب صرافی واریز شده است، بایستی حساب صرافی بررسی شود. این که قاضی  محترم فرموند که  ۱۶۰  میلیارد ریال از سوی آقای  مکی سلطانی به حساب صرافی مذکور واریز شده است و من در جریان آن نیستم.
  • کار صرافی است که افرادی که صاحب ارز  هستند را احراز هویت کرده و اگر ارزی به صرافی تحویل داده شد، منشاء ارز مشخص شود.
  • علت این که گفته می شود من پرونده های زیادی دارم را نمی دانم. من کار خلافی نکردم.
  • این که همه بنده را می شناسند، مشکل من نیست. من۱۰ ساله صادقانه کار کردم. حتی یک شاکی خصوصی ندارم.
  • پسر بنده در ترکیه ساکن است و به بنده گفته که پدر! تو که گناهی نداری را دستگیر  کردند چه برسد به من.
  • من اظهارات کیفرخواست را قبول ندارم. من یکی از مخالفان پرداخت ارز دولتی  به مردم بوده و از  مخالفان بودم.

تیمور عامری چه گفته بود؟

  • محمد شهادت، کارمند بنده به مدت ۱ سال بوده است و فردی دروغگو بوده و از وی ناراضی هستم.
  • این که گفته شده که محمد شهادت اعلام کرده است که ۲ شرکت را علی رضا عامری از محمد وکیلی گرفته اما بعد، خودشان پروفرما را تهیه و تایپ می کردند را قبول ندارم.
  • این که گفته شده است که محمد خرمی و کاظم فراهانی برای دریافت ارز به علی  رضا عامری مراجعه کردند را قبول ندارم.
  • این که گفته شده که آقای فراهانی، ثبت سفارش ها را با همکاری مجید شفیعی انجام  داده و با علی  رضا عامری هماهنگی می کردند به من ربطی نداشت.
  • در تفاهم نامه آمده بود: آقای سلطانی طبق توافقاتی، متعهد می شود که ما به ازای تفاوت ارز، همزمان با ارز گواهی SWIFT  به حساب شرکت دلفین آبی منتقل شود.  این اقدام، مصداق فروش ارز نیست. این بند تفاهم نامه، سقف داشته و بر اساس آن تبادلات صورت می گرفت.  این شرکت، کالا را اول به صورت اعتباری و یک ساله به آقای خرمی پور می فروخت و هنگامی که کالا را در گمرک تحویل می  کرد، از محل سود آن، حداقل را تامین می کرد.
  • اظهارات آقای فراهانی غیر واقعی است.  من جانم را برای مملکت می دهم و از خود دفاع می کنم.
  • افراد نزد من به عنوان ریش سفید می آمدند.
  • علیرضا عامری در جریان کارنبود. کاری خارج از صرافی صورت نگرفته است. من برای هیچ احدی  حتی یک ریال  هم نگرفته ام.
  • من در جریان تفاهم بین محمد خرمی پور و سلطانی مکی نبودم. این که علیرضا عامری ، کار تخصیص ارز را انجام داده قبول ندارم و تحت نظارت من نیست.
  • من برای خانواده خرمی پور، تامین ریال نمی کردم و فقط محمد خرمی پور را در زمان تنظیم قرارداد دیدم.
  • علیرضا عامری ، کارمند صرافی بود و ماهی ۵ میلیون تومان حقوق می گرفت. اما هر چقدر پول می خواست بر می داشت.
  • بنده وثیقه قرارداد اعلامی را برگرداندم. چون مکی سلطانی گفت که کاری انجام نشده است.
  • من نمی توانم هرکسی به صرافی من می آید را گزینش کنم.
  • علیرضا عامری پول من را جا به جا کرد. من چند میلیارد ارز به بانک مرکزی آوردم و امین مردم بودم.
  • من یک خودرو TOYOTA دارم که سال ۱۳۹۳ خریدم و از تعاونی بانک مرکزی نیز یک خانه گرفتم و اموالی در خارج از کشور ندارم.
  • علیرضا عامری فرزندم، یک آپارتمان ۱۱۰ متری در خیابان جردن (ناهید) تهران خرید که ۸ میلیارد ریال برای آن پرداخت کرد.  خودرو شاسی بلند او نیز در نوروز ۱۳۹۷، به مبلغ  ۱ میلیارد و ۸۰۰  میلیون ریال خریداری شده بود.

حتما بخوانید: همه چیز درباره دادگاه سید محمد هادی رضوی (آقا داماد شریعتمداری)

همراه گرامی

اگر شما هم با صرافی  تیمور عامری کار کردید و درباره ارز دولتی و مشکلات ارزی سال های  اخیر،‌ دیدگاهی دارید،‌ مراتب را محترمانه از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=27457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام
    اگه امکانش هست براتون یه خلاصه ویدئو دادگاه رو هم بذارید انتهای این اخبار فساد
    ممنون

  2. کاش منم یک عامری بودم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن