تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار ویژه

36

همه نکات مهم درباره سامانه کارمند ایران [ پاسخ  به سوالات ]

  • کد خبر : 30987
  • 10 بهمن 1398 - 6:11
همه نکات مهم درباره سامانه کارمند ایران [ پاسخ  به سوالات ]

سامانه کارمند ایران سازمان اداری و استخدامی کشور که در نشانی: KARMANDIRAN.IR راه اندازی شده است، درگاهی برای مدیریت یکپارچه اطلاعات نیروی انسانی دستگاه هایی اجرایی، استعلام نیروی انسانی، مدیریت مشاغل دستگاه ها، مدیریت ساختار دستگاه ها، ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان دولت و آموزش کارکنان دولت می باشد.  از سال ۱۳۹۹، پرداخت حقوق […]

سامانه کارمند ایران سازمان اداری و استخدامی کشور که در نشانی: KARMANDIRAN.IR راه اندازی شده است، درگاهی برای مدیریت یکپارچه اطلاعات نیروی انسانی دستگاه هایی اجرایی، استعلام نیروی انسانی، مدیریت مشاغل دستگاه ها، مدیریت ساختار دستگاه ها، ثبت اطلاعات حقوق و دستمزد کارکنان دولت و آموزش کارکنان دولت می باشد.  از سال ۱۳۹۹، پرداخت حقوق به کارکنان دولت از اول تیر ۱۳۹۹، منوط به ثبت اطلاعات پرسنل رسمی، پیمانی و قراردادی در این سامانه تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ است. این الزام تبصره ۲۱ بودجه سال ۹۹ کل کشور است. ۱۰ قسمت مهم این سامانه و پاسخ به سوالات متداول در این گفتار سایت ارائه شده است.

اگر شما مخاطب گرامی، تجربه استفاده از این سامانه را دارید یا با ابهامی مواجه شدید یا پیشنهادی دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید:  آشنایی با سامانه فروش اموال مازاد بانک ها

پرداخت حقوق کارکنان در سامانه کارمند ایران

سامانه کارمند ایران و بودجه سال ۹۹ کل کشور

بودجه سال ۹۹ کل کشور، ۱۷ آذر ۹۸ توسط حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد تا برنامه مالی آخرین سال قرن سیزدهم هجری شمسی، مشخص شود. مجلس دهم در روزهای پایانی کار خود، ۳ روز پس از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یعنی ۵ اسفند ۹۸، کار بررسی  لایحه بودجه ۹۹ کل  کشور را آغاز می کند.

لایحه ای که شاهد افزایش عوارض خروج از کشور، ثابت ماندن وام ازدواج، معافیت مالیاتی دریافت کنندگان حقوق ماهی ۳۰  میلیون ریال و اختصاص ارز ۸۵۰۰ تومانی برای واردات کالاهای غیر اساسی در آن هستیم.

طبق تبصره  ۲۱ بودجه سال۹۹، به منظور  ساماندهی نیروی انسانی و کارکنان دولت و بستر سازی به منظور برقراری انضباط مالی، کلیه دستگاه های اجرایی که مشمول ماده  بیست و نهم قانون برنامه ششم توسعه هستند و از بودجه عمومی کشور  استفاده می کنند، بایستی اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی  خود را تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ در سامانه کارمند ایران ثبت و اطلاعات را به روز رسانی کنند.

از ۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹، پرداخت اعتبار حقوق کارکنان رسمی و پیمانی و قراردادی کلیه  دستگاه های اجرایی که دارای شناسه دستگاه اجرایی هستند، فقط بر اساس اطلاعات  درج شده در سامانه کارمند ایران میسر خواهد بود و در غیر این صورت، اعتباری تخصیص  پیدا نخواهد کرد.

حتما بخوانید : تبدیل شماره کارت به شماره حساب

نکته ای که باید بدانیم آن است که از اول  خرداد سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، هر پرداختی که به صورت مستقیم و مستمر از محل اعتبارات هزینه ای به سایر کارکنان دستگاه های اجرایی صورت میگیرد نیز تنها بر  اساس ثبت اطلاعات افراد در سامانه کارمند ایران صورت می گیرد.  البته اگر اطلاعاتی در سامانه  کارمند ایران درج شود، تا بررسی و تایید مراجع ذیربط، هیچ حق و حقوقی برای اشخاص نداشته و مجوز استخدامی فرد مذکور نیست.

اگر شما خواننده گرامی، کارمند وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هستید یا کارمند وزارت اطلاعات یا کارمند حفاظت اطلاعات  قوه  قضاییه یا از پرسنل سازمان انرژی اتمی  در سراسر کشور محسوب می شوید یا در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مشغول به کار هستید، چگونگی ثبت اطلاعات شما در سامانه، در سال ۱۳۹۹ توسط هیات وزیران مشخص و به دستگاه شما ابلاغ می شود. وزارت امور اقتصادی و دارایی، آیین نامه  مزبور را در بهار ۹۹ تنظیم می کند.

توجه داشته باشید که در سال  ۱۳۹۹،  طبق بند ۴ از تبصره  ۲۱ لایحه بودجه سال۹۹ کل کشور، همه اختیاراتی که دستگاه های اجرایی برای  استخدام و به کارگیری نیروی انسانی  داشته اند، متوقف می شود.  در واقع هر استخدام و به کارگیری  نیروی انسانی در همه دستگاه ها،  بر  اساس مجوز صادره  از سوی سازمان اداری و استخدامی  کشور و پس از تایید سازمان برنامه و بودجه خواهد بود.

حتما بخوانید: جزییات حقوق و دستمزد کارکنان در سال ۱۳۹۹

درباره سامانه کارمند ایران

سامانه کارمند ایران، مجموعه امکاناتی دارد که مجموعه فعالیت آن زیر  نظر  سازمان اداری و استخدامی  کشور است که تحت نظارت ریاست جمهوری می باشد. فعالیت سامانه کارمند ایران، ارتباطی به سازمان برنامه و بودجه و هم  چنین وزارت امور اقتصادی و دارایی نداشته و مستقیم زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور اداره می شود.

به منظور استفاده  از خدمات سامانه  کارمند ایران و ثبت اطلاعات خود در سامانه کارمند ایران به نشانی:  KARMANDIRAN.IR رجوع کنید. این سایت در سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد و اگر در سال ۱۳۹۹ این درگاه را مشاهده کردید، اطلاعات آن به روز رسانی شده است.

استخدام و به کارگیری نیروی انسانی

یکی از بخش های سامانه کارمند ایران، بخش استخدام و به کارگیری نیروی انسانی است که برای صدور شماره مستخدم  رسمی و پیمانی و هم  چنین صدور شناسه قراردادی استفاده می شود. برای استفاده از خدمات این بخش باید به ساب دامنه: ESTEKHDAM.karmandiran.ir رجوع کنید.

سامانه کارمند ایران و بودجه سال ۹۹ کل کشور

تصویر ایندکس سامانه استخدام و به کارگیری نیروی انسانی سامانه کارمند ایران را در عکس بالا مشاهده می کنید. در این بخش، برای ورود به سامانه باید روی گزینه آبی رنگ که در مربع قرمز نشان داده ایم کلیک کنید. اگر شما می خواهید در جریان بخشنامه های استخدام و به کار گیری نیروی انسانی در دستگاه های دولتی در سال ۱۳۹۹ قرار  بگیرید. به  بخش بخشنامه مراجعه کنید.

طبق قانون الزام ثبت اطلاعات افراد منتزع شده و ابطال شماره آن ها در سامانه کارمند ایران، اعلام شده است که با عنایت به بخشنامه شماره ۳۸۳۶۸۹ مورخ چهاردهم مهر ماه سال ۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور تمامی دستگاه­ های اجرایی موظفند نسبت به ابطال شماره های مستخدم و شناسه یا ثبت انتزاع از خدمت کارکنانی که رابطه استخدامی یا بکارگیری آنان با دستگاه اجرایی قطع گردیده و یا می گردد؛ در سامانه کارمندایران اقدام نمایند.

سازمان اداری و استخدامی کشور

اگر  شما روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید، وارد صفحه ای می شوید که عکس آن را در  تصویر بالا مشاهده می کنید. بایستی کد کاربری و رمز  عبور  را وارد کنید که این اطلاعات در اختیار مسئول مربوطه در دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

استعلام نیروی انسانی

دومین سرویسی که از سامانه کارمند ایران در این گفتار معرفی می کنیم، بخش  استعلام نیروی انسانی است که به منظور استعلام وضعیت اشتغال قریب به ۲ میلیون کارمند دولت که در دستگاه های اجرایی واقع در ۳۱  استان کشور و نمایندگی های ایران در خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند، راه اندازی شده است.

سامانه استعلام نیروی انسانی

بخش استعلام نیروی انسانی  سامانه کارمند ایران در نشانی: ESTELAM.karmandiran.ir قرار دارد. سامانه استعلام نیروی انسانی سامانه کارمند ایران توسط  مرکز هوشمند سازی و فناوری اطلاعات سازمان امور استخدامی کشور طراحی شده و همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، برای استفاده از خدمات سامانه استعلام نیروی انسانی مراکز دولتی، باید کد کاربری ور مز عبور داشته باشید. این کد و رمز، در اختیار مسئولان ذیربط در  هر دستگاه اجرایی قرار گرفته است.

مدیریت مشاغل دستگاه های اجرایی کشور

از  دیگر بخش های سامانه کارمند ایران باید به بخش مدیریت مشاغل دستگاه های اجرایی کشور اشاره  کرد. این بخش برای راهبری مشاغل عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی طراحی شده است و برای استفاده از خدماتش باید به  سایت اینترنتی به نشانی: SHOGHL.karmandiran.ir  رجوع کنید.

مدیریت مشاغل دستگاه های اجرایی کشور

همان طور که در عکس  بالا  مشاهده می کنید، برای ورود به سامانه مدیریت مشاغل بایستی روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید.

توجه داشته باشید که بخش نظارت، پایش و تجمیع اطلاعات کارکنان در سامانه کارمند ایران از اواخر سال ۱۳۹۸ راه اندازی و در اختیار مسئولان ذیربط در  هر دستگاه اجرایی در ۳۱  استان کشور قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: همه چیز درباره داماد وزیر تعاون (سید محمد هادی رضوی)

بخش  آمار و اطلاعات  کارکنان نظام اداری کشور

بخش آمار سامانه کارمند ایران در نشانی: AMAR.karmandiran.ir در دسترس می باشد.

اطلاعات کارکنان نظام اداری کشور

همان طور که در عکس بالا  مشاهده می کنید، برای ورود به سامانه بخش آمار دستگاه های اجرایی در سامانه کارمند ایران، بایستی روی گزینه ورود به سامانه که در داخل مستطیل قرمز رنگ به نمایش درآوردیم، کلیک کنید.

در اجرای ماده (۱۵) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور مبنی بر ثبت اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی کارمعین و مشخص، قراردادهای کارگری و سایر نیروها، تمامی دستگاه های اجرایی اعم از مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، موظفند اطلاعات کارکنان خود را براساس دستورالعمل و راهنمای مربوطه در سامانه کارمندایران به نشانی karmandiran.ir ارسال نموده و تاییدیه آن را دریافت نمایند.

بدیهی است بررسی درخواست های دستگاه های اجرایی توسط این سازمان، منوط به ارسال اطلاعات موصوف در سامانه کارمند ایران می باشد.

حتما ببینید: همه تخلفات ایران مال

بخش مدیریت بورس های خارج از کشور

بخش مدیریت بورس های خارج از کشور

بخش مدیریت بورس های خارج از کشور، از بخش  های مهم سامانه کارمند ایران است. در سال های اخیر و در دولت های مختلف، بورس های تحصیلی به افرادی داخل یا خارج از بدنه دولت تخصیص یافته که بازتاب های گسترده ای در رسانه ها پیدا کرده و افکار  عمومی را قانع نکرده است. دولت به منظور مدیریت روند اعزام  کارمندان به خارج از کشور و اعطای بورس های تحصیلی، بخشی را تحت عنوان مدیریت بورس های خارج از کشور در سامانه کارمند ایران ایجاد کرده است.

این بخش در سایت: bourse.aro.gov.ir در دسترس است و در سامانه کارمند ایران تحت نشانی کارمند ایران دات آی آر فعالیت  ندارد.

بخش تایید آمار نیروی انسانی دستگاه های اجرایی

بخش تایید آمار نیروی انسانی دستگاه های اجرایی

درباره موضوع فرم  شماره شش موافقت نامه بودجه، قسمتی با نام تایید آمار نیروی انسانی دستگاه های اجرایی کشور در سامانه کارمند ایران راه اندازی شده است که برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت: form6.karmandiran.ir رجوع کنید که تصویر ایندکس آن را در عکس بالا مشاهده می کنید.

بخش ثبت حقوق و مزایای کارکنان

بخش ثبت حقوق و مزایای کارکنان

از قسمت های مهم سامانه کارمند ایران، بخش ثبت حقوق و مزایای کارکنان است که موضوع ماده بیست و نهم قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی به شمار می رود.

اطلاعات ثبت حقوق و مزایای کارکنان در بخش M29.KARMANDIRAN.IR در دسترس می باشد.

بخش رسیدگی به تخلفات  اداری

در قسمت رسیدگی به تخلفات اداری در سامانه کارمند ایران، آراء صادره  از هیات های رسیدگی به تخلفات اداری به صورت متمرکز در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد. این بخش در قسمت: SRTE.karmandiran.ir در دسترس می باشد.

بخش رسیدگی به تخلفات  اداری

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید، کد کاربری و رمز عبور که سامانه در اختیار مسئول حقوقی هر دستگاه اجرایی قرار می دهد، به منظور دسترسی به بخش مشاهده آراء صادره از هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دولت، مورد نیاز است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور

بخش مدیریت ساختار دستگاه های اجرایی

بخش مدیریت ساختار دستگاه های اجرایی

قسمت دیگری که در سایت کارمند ایران ارائه شده است،  بخش  مدیریت ساختار دستگاه های  اجرایی کل کشور است که به مسائل مربوط به تایید ساختار، تخصیص یا تغییر عنوان پست دستگاه های اجرایی و مسائلی از  این دست اشاره  دارد. برای اطلاع از اموری که مربوط به مدیریت ساختار است، بایستی به نشانی اینترنتی در این آدرس: SAKHTAR.karmandiran.ir رجوع کنید که عکس ایندکس را در تصویر  بالا مشاهده می کنید.

برای ورود به این سامانه، بایستی کد کاربری و رمز عبور داشته که مسئول دستگاه اجرایی از سازمان امور استخدامی کشور دریافت می کند. در واقع مدیریت منابع انسانی هر دستگاه اجرایی، نقش  کارگزین داشته و کد کاربری و رمز عبور در اختیار وی خواهد بود. اگر ندارید، از طریق ستاد سازمان در استان محل اشتغال، نسبت به دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنید.

فعالیت هایی که شما در این بخش از سامانه کارمند ایران می توانید انجام دهید به صورت تیتروار به شرح  زیر است:

  • مشاهده نمودار سازمانی دستگاه
  • مشاهده تشکیلات تفصیلی ستادی
  • مشاهده تشکیلات تفصیلی استانی
  • ثبت درخواست های ستادی مربوط به تغییر واحدهای سازمانی
  • ایجاد واحد سازمانی جدید
  • جابجایی واحد سازماانی و حذف واحد سازمانی
  • ثبت درخواست های مربوط به تغییرات واحدهای سازمانی
  • ایجاد پست سازمانی دارای مجوز از سازمان امور استخدامی کشور
  • ایجاد پست سازمانی با نام
  • ویرایش و حذف پست سازمانی
  • مدیریت تشکیلات تفصیلی
  • ثبت درخواست های مربوط به تشکیلات اسمی
  • ثبت اطلاعات کارکنان با قرارداد های معین
  • خروج کارمندان قراردادی
  • مدیریت حرفه های افراد تحت استخدام هر دستگاه
  • ثبت قوانین و مقررات
  • مدیریت گزارش ها و داشبورد
  • ثبت اطلاعات پایه
  • مدیریت خطاهای مربوط به کار با سامانه مدیریت ساختار دستگاه های اجرایی

پاسخ به سوالات متداول درباره سامانه کارمند ایران

با توجه به حساسیت این بخش از سامانه کارمند ایران و ابهاماتی که احتمالا برای کاربران دستگاه های اجرایی در ارتباط با استفاده از این بخش به وجود می آید، به چند سوال درباره مدیریت ساختار در سامانه کارمند ایران در این گفتار اشاره کردیم:

آیا قابلیت بارگذاری اطلاعات نیروی انسانی از طریق فایل اکسل در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور وجود دارد؟

توجه داشته باشید که تا پایان سال ۹۸،  این قابلیت وجود ندارد. ولی اقدامات فنی در این خصوص انجام شده است و از اواخر سال  ۹۸، مجدد به این قسمت رجوع کنید.

چرا وقتی می‌خواهم پست‌ها را باتصدی و یا بلوکه کنم با خطای ناشناخته در سامانه رو به رو می‌شوم؟

این وضعیت در غالب موارد به دلیل زیر رخ می‌دهد که کد ملی از سوی ثبت احوال تایید نشده است و در وضعیت رد و یا در انتظار تایید از ثبت احوال است.

چرا لازم است در سیستم تیکت موضوع تیکت به درستی انتخاب شود؟

نکته ای که باید بدانید آن است که ارجاع تیکت‌ها در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاههای اجرایی کشور در سامانه کارمند ایران، صرفا بر اساس موضوع انتخاب شده، به یکی از کارشناسان امور ساختارهای سازمانی انجام می‌شود. انتخاب موضوع نامرتبط با متن در یک تیکت باعث می‌شود تیکت مورد نظر به دست کارشناسی برسد که اطلاعات لازم برای پاسخگویی درست و کامل را ندارد.

چرا برای ورود به سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی با پیغام «نام کاربری یا کلمه عبور اشتباه است» مواجه می‌شویم؟

این پیغام زمانی ظاهر میشود که کلمه عبور تغییر کرده باشد و یا نام کاربری برای آن شخص تعریف نشده باشد و نام کاربری صحیح وارد نشده باشد. برای این کار لازم است از طریق رمز عبورم را فراموش کرده‌ام اقدام شود.

کاربران سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی در دستگاه من تغییر کرده‌اند، چطور آن‌ها را به‌روزآوری کنم؟

اگر این تغییرات مربوط به کاربران اصلی سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی، اعم از رابط دستگاه اجرایی، بالاترین مقام تشکیلات دستگاه اجرایی و بالاترین مقام مجاز دستگاه اجرایی است، لازم است برای ثبت آن تغییرات، نامه رسمی برای آقای شاهپری رئیس امور ساختارهای سازمانی (سازمان اداری و استخدامی کشور) زده شود و در آن نامه کدملی، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه که بنام فرد است، معرفی شود. اگر تغییرات مربوط به کاربران استانی، کارگزین‌ها و بالاترین مقام منابع انسانی است، رابط دستگاه اجرایی می‌ت

نام کاربری و رمز عبور من کار نمی کند؟

در سامانه جدید نام کاربری کد ملی است و رمز عبور همان رمز عبور قبلی است. اگر رمز عبور را فراموش کرده اید روی رمز عبورم را فراموش کرده ام کلیک نمایید. فیلم آموزشی آن نیز در بخش راهنما وجود دارد. رابطین منابع انسانی هم به دلیل اینکه قرار است با کارگزین ها تعویض شوند یا نمی توانند وارد شوند و یا اگر وارد شوند منوها را نخواهند دید.

رابطه استخدامی فرد پیمانی و یا رسمی است چرا در سامانه فرد را قراردادی نمایش می‌دهد؟

با توجه به این‌که برای برخی از افراد در سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی شناسه قراردادی تعریف شده است و فرد مذکور از طریف فرم شش و یا فرم آمار و اطلاعات به پیمانی تبدیل وضع شده است، اطلاعات رابطه استخدامی فرد قراردادی نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل لازم است پس از اطمینان از صحت رابطه استخدامی پیمانی و رسمی فرد، شناسه قراردادی فرد در سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابطال شود.

از کجا متوجه شوم چرا و برای چه کسی پست سازمانی درگیر در فرآیند سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی شده است؟

اگر درخواستی برای تبدیل وضع استخدامی، اخذ شناسه استخدامی، اخذ شناسه قراردادی و … در سامانه استخدام و بکارگیری ثبت شود و در آن یک پست انتخاب شود، وضعیت آن پست درگیر در فرآیند سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی می‍شود. برای اینکه بفهمیم آن پست برای چه کسی درگیر شده است، باید از منوی اطلاعات پایه و زیر منوی استعلام پست از سامانه استخدام استفاده کنیم و شناسه پست درگیر را باکس وسطی وارد کرده و دکمه جستجو را بزنیم، بعد از آن نام و نام خانوادگی فرد در پایین نمایش داده می‍شود.

چرا پست‌های سازمانی در سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور و سامانه استخدام و به کارگیری نیروی انسانی دیده نمی‌شود؟

نکته مهم در ارتباط با سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی اینست که در آن سامانه، فقط و فقط پست‌های سازمانی بلاتصدی، آزاد و پست همان فرد (که کدملی آن ثبت شده است) به نمایش در می‌آید. در موارد زیر این ارتباط دچار خطا و اختلال می‌شود و پستها به درستی نمایش داده نمی‌شود:

به دلیل آنکه کدملی شخص از سوی ثبت احوال رد شده و یا در انتظار تایید است. که برای رفع این مشکل باید از زیر منوی استعلام مشخصات فردی (در منوی اطلاعات پایه) اقدام به استعلام مجدد شود .

چرا در سامانه استخدام و به کارگیری نیروی انسانی با خطای تاریخ انقضا تشکیلات رو به رو می شویم؟

گاهی به دلیل عدم ارتباط سرور بین دو سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور و سامانه استخدام و به کارگیری نیروی انسانی این اتفاق رخ میدهد، که پس از مدت کوتاهی رفع خواهد شد. همچنین در زمان‌هایی که سامانه ملی مدیریت ساختار دستگاه‌های اجرایی کشور در به‌روزرسانی قرار می‌گیرد نیز این اتفاق رخ می دهد، در این حالت نیز پس از مدت کوتاهی مشکل بر طرف خواهد شد

همراه گرامی

اگر کارمند دولت هستید یا کاربر سامانه کارمند ایران از نیابت دستگاه های اجرایی دولتی، پیشنهادات خود را به منظور توسعه سامانه از طریق این درگاه به اطلاع ما برسانید تا به مسئولان مربوطه منعکس شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=30987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. ببخشد کارمندای بانک هم باید تو این سایت ثبت نام کنند؟

  2. کاش یه کلاس آموزشی آنلاین میذاشتن برای کارگزینهای سایت
    بخاطر چندین بار تغییرات خطاهایی داره بستری ایجاد میشد آموزشی
    سوالاتمون میپرسیدیم و شاید سوال بنده ، سوال فرد دیگرم بود

  3. س اگر نیروی قراردادی که شناسه نداشته باشه باید چکارکنه

  4. کارمندان که تغییر نام خانوادگی داده آمد توسط سامانه خطا میدهد وثبت نمی شود لطفاً پیگیری کنید

  5. سلام.آیا خود کارمندان هم میتوانند اطلاعاتی که سازمان آنها در سامانه ثبت کرده را مشاهده کنند

  6. آیا اداره یا سازمان ک درونش هستیم می‌توانه کد کارمندایران رو پاک کنه.. من درسال ۹۳جذب بودم الان بعد ۶ سال بهش ثابت شده ک حق من ضایع شده و ب شرکتی تبدیل شدم… الان اداره میگه کد کارمند ایران من رو مدیر قبلی پاک کرده.. آیا این امکان داره ک مدیر کد کارمند ایران رو پاک کنه

  7. سلام ببخشید چطوری میشه فهمید که کدمستخدمی خورده برات یانه هنوز

  8. اگرنام کارمندی در سامانه کارمند ایران از سالها قبل اشتباه ثبت شده باشه بجای انجام مشخص ،کارگری خورده باشه چکار باید انجام بدیم ؟از کجا اقدام کنیم ؟لطفا راهنماییم کنید

  9. سلام و عرض وقت به خیر. بنده امروز یک پیشنهادی دریافت کردم از شرکت ایران کارمند که ۶/۷عنوان کاری مثل تایپ و ترجمه و…‌‌روشامل میشد ولی متأسفانه در چند تا سایت یه سری ناراحتی هایی از ایران کارمند وجود داشت ولی الان که با سایت شما آشنا شدم، نظرم عوض شد ولی خیلی سردرگمم که آیا این شرکتی که به من پیشنهاد شده، کلاهبرداری هست و آیا این مورد مشاغل که گفتن اصلا به شما مربوط می شه یا خیر؟ممنون میشم راهنمایی کنید چون باید بهشون جواب بدم

  10. با سلام
    بنده و چند تن از همکارانم که در نیروگاه برقابی مشغول خدمت هستیم (مدت معین)،پس از پیگیریهای فراوان موفق شدیم ثابت کنیم که مشاغل ما ماهیت کارگری داره ونباید با ما قرارداد کارمندی بسته بشه،بخشنامه اش هم اومده اما مسئول منابع انسانی میگه شما شناسه کارمندی دارین نمیدونم چطور باید به شناسه کارگری تبدیلش کنم،بی زحمت راهنمایی بفرمایید تا حق ما هم ضایع نشه..تشکر

  11. باسلام.
    من سال ۹۲تو سامانه ثبت نام کردم…ولی متاسفانه رمز عبورم رو فراموش کردم..و شماره همراهم عوض شده..چطور میتونم وارد سامانه بشم ..؟لطفا راهنمایی کنید..باتشکر فراوان

  12. با سلام من از سال ۹۸ تا الان مخواهم انتصاب بگیرم مسئولین اداری میگویند سامانه پاکنا اجازه نمیدهد

  13. خدا ازسرشون نگذره ۵۰تومن بخاطر خرید اشتراک ازم کم کردن ولی متاسفانه

  14. من راضی ندارم خدا نبخششون ازم الکی پنجاه تومن کم کردن

  15. کارمند کارشناس ارشد کارمند قرارداد معین یکی از ادارات دولتی ، تا سال ۱۳۹۶ بیشتر از ۱۰ سال سابقه کار مستمر داشتم و در حالیکه مرداد ۱۳۹۶ رای قطعی دیوان عدالت اداری مبنی بر تبدیل وضعیت استخدامی به پیمانی را بدلیل برخورداری از تسهیلات منتقلین از کلانشهرها را اخذ کردم ، آذر ماه ۱۳۹۶ بدنبال یک سوء ظن اداره متبوع علیه بنده شکایت کیفری کرد و همزمان خدمت مرا به حالت تعلیق درآورد، نا اینکه در سال ۱۴۰۰ موفق به اثبات بیگناهی و اخذ برائت از دادگاه شدم، اما برای عودت به کار به مشکل خوردم چون اداره شناسه کارمندی منو باطل کرده، خواشمندم راهنمایی بفرمابید راهکار چیه؟

  16. باسلام
    وقتی کد مستخدمی داریم چگونه متوجه شویم درست است یا خیر؟این کد برچه اساسی تعیین می شود ؟ منظور فرمولی که براساس ان این کد تعیین می شود چیست؟سپاس

  17. با سلام
    برای غیر اشتغال کردن افراد در سامانه پاکنا به عنوان مثال بازنشسته و بازخرید و… شدن چه اقدامی باید انجام داد ممنون

  18. سلام اینجانب کریم ممبینی متولد ۱۳۳۹/۰۷/۰۱ در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ بازنشسته شدم و بیش از دوسال است که مستمری بگیر وزارت نفت هستم متاسفانه در حال حاضر سیستم مرا شاغل شناسایی میکند برای رفع این مشکل چه باید کرد؟چه کسی مسعول اصلاح این سیستم است؟

  19. سلام این سیستم اینجانب کریم ممبینی را بجای بازنشسته ، شاغل شناسایی میکند این اطلاعات اشتباه را چه می یا سازمانی اصلاح میکند لطفاً تلفن و یا آدرس مسعول اعلام گردد که امکان پیگیری تا رفع اشکال فراهم گردد.با تشکر

  20. سلام بزرگواری فرمایید ورود به سامانه را برای عموم مردم فراهم کنید تا هر شخصی متوجه شود که آیا اسمش در سامانه ثبت شده یا خیر ،

  21. یک نفر که بیکار است اسمش اشتباهی در سامانه پاکنا بود و اصلا معلوم نیست اسمش را از سامانه پاک کردند یا خیر،
    لطفا دسترسی به سامانه را برای عموم فراهم کنید تا هر شخصی چه شاغل چه غیر شاغل وارد سامانه شود و متوجه شود که آیا اسمش در پاکنا است یا خیر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن