تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024

اخبار ویژه

15

فولاد مبارکه اصفهان زیر ذره بین مجلس

  • کد خبر : 53915
  • 04 بهمن 1399 - 9:21
فولاد مبارکه اصفهان زیر ذره بین مجلس

شرکت فولاد مبارکه اصفهان زیر ذره بین مجلس قرار گرفت و طرح تحقیق و تفحص از این شرکت در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصاد شهروند، چندی پیش طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شد.

حقوقهای نجومی و هدر دادن بیت المال از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

بعنوان مثال سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان اعلام کرد که مدیرعامل فولاد مبارکه ۳۰ میلیون حقوق و ۵۰ میلیون پاداش دریافت می کند و برای این شرکت برای کمپین رسانه ای ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته است.

این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع شد.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه روز یکشنبه ۲۳ آذر از رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کرد تا با حضور وی موضوعات و مشکلات این شرکت و تقاضای تحقیق و تفحص مذکور را بررسی کند.

در آن جلسه نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص ادله خود را ارائه کردند و وزیر نیز نکاتی پیرامون این شرکت بیان کرد.

همچنین در جلسه روز دوشنبه ۲۴ آذر کمیسیون تقاضای تحقیق و تفحص از «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» در دستور کار قرار گرفت و «سید ناصرموسوی لارگانی» نماینده فلاور ان و «حسین میرزایی» نماینده اصفهان مستندات و مدارکی در خصوص عدم حفظ منابع مالی کشور، حقوق‌های نجومی، ریخت و پاش‌ها در شرکت فولاد مبارکه ارائه کردند.

بررسی طرح تحقیق و تفحص از این شرکت به جلسه روز سه شنبه ۲۵ آذر این کمیسیون موکول شد که در آن جلسه اعضای کمیسیون صنایع با تحقیق و تفحص از این شرکت موافقت کردند و آنرا به تصویب رساندند.

در جلسه روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه مجلس، این طرح تحقیق و تفحص در صحن مجلس مطرح شد و نمایندگان به این طرح رای مثبت دادند.

در حال حاضر طرح تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت و احتمالا هفته آینده اعضای هیئت تحقیق و تفحص در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مشخص و کار آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=53915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن