تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024

اخبار ویژه

23

همه چیز درباره مدیران و شرکت‌های گروه آرین ماهتاب گستر

  • کد خبر : 26171
  • 02 دی 1398 - 9:40
همه چیز درباره مدیران و شرکت‌های گروه آرین ماهتاب گستر

گروه آرین ماهتاب گستر یکی از بزرگ ترین هلدینگ های صنعت برق ایران است.

گروه آرین ماهتاب گستر یکی از بزرگ ترین هلدینگ های صنعت برق ایران است و طراحی و ساخت نیروگاه های برقی و آبی متعددی را در دستور کار داشته و ۲۲ درصد سهامش در اختیار شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران استان کرمان (نماد کرمان) و بیش از ۱۰ درصد سهام،‌ در اختیار شرکت سرمایه گذاری  مس سرچشمه (با نماد سرچشمه) است. در سال ۱۳۸۱، شرکت آرین ماهتاب گستر، اولین شرکت بخش خصوصی بود که مجوز ساخت نیروگاه را از وزارت نیرو دریافت کرد و با همکاری شرکت یونیت اینترنشنال بلژیک، نیروگاه برق ۲۰۰۰ مگاواتی را در دهه هشتاد استارت زد.

رضا حدادیان، محمد ملاکی  علی اکبر نادر عظیم زاده ، از سهامداران حقیقی هلدینگ آرین ماهتاب گستر است که بیش از ۱۰ شرکت تولیدی و طراحی و تجاری فعال در حوزه انرژی دارند.

گزارش امروز اقتصادشهروند، نگاهی داشته به ترکیب سهامداران، اعضاء هیات مدیره برخی از شرکت های هلدینگ و هم چنین وضعیت ۲ سهامدار عمده این گروه در سال ۹۸.  اگر شما هم  سهامدار کرمان یا سرچشمه هستید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره این هلدینگ از طریق بخش  کامنت به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: پیش بینی قیمت سهم سرچشمه

تصویر ایندکس سایت گروه آرین ماهتاب گستر

(تصویر ایندکس سایت گروه آرین ماهتاب گستر)

درباره گروه آرین ماهتاب گستر

در ایران امروز، هلدینگ های بزرگی در حوزه های مختلف صنعت و خدمات مشغول به فعالیت هستند که هر یک، گاها ده ها شرکت و موسسه اقتصادی، صنعتی و تجاری و هنری و خیریه را سرپرستی میکنند و هزاران تن از هموطنان در این مجموعه ها مشغول به کار هستند. هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری ایران، صرفا متعلق به شستا و هلدینگ بانک ها و موسسات اعتباری نیستند. این هلدینگ، از مجموعه های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان است که با نماد کرمان در بازار دوم فرابورس ایران فعالیت دارد و ۶۰۰ میلیون قطعه سهم  است.

۱۰ درصد کل سهام کرمان که سهامدار ۲۲ درصد سهام گروه آرین ماهتاب گستر است، در اختیار شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران و صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرینان دی است.

درباره گروه آرین ماهتاب گستر

(تابلو نماد کرمان که سهامدار هلدینگ آرین است را در ۵ آبان ۹۸ مشاهده می کنید)

 درباره فعالیت شرکت آرین ماهتاب گستر و تقسیم سود آن

(عکس بالا، گزارشی است که درباره فعالیت شرکت آرین ماهتاب گستر و تقسیم سود آن مربوط به سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ روی کدال منتشر شده  است)

صورت پرتفوی شرکت های غیربورسی شرکت کرمان

(صورت پرتفوی شرکت های غیربورسی شرکت کرمان که شامل آرین ماهتاب گستر است که  ۲۲ درصد کل شرکت را در اختیار دارد)

 ترازنامه هلدینگ آرین ماهتاب گستر است که منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ بوده

(عکس بالا، ترازنامه هلدینگ آرین ماهتاب گستر است که منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ بوده و می‌توان از طریق این ترازنامه به ارزندگی سهام کرمان پی برد)

 درآمد عملیاتی ۶۰۰ میلیاردی هلدینگ آرین ماهتاب گستر در تلفیقی سال  ۹۷

(عکس  بالا نشان می دهد که درآمد عملیاتی ۶۰۰ میلیاردی هلدینگ آرین ماهتاب گستر در تلفیقی سال  ۹۷، از ۳۰۰ میلیارد هزینه های مالی،  ۲۶۸ میلیارد آن بابت هزینه مالی تسهیلات است. )

حتما بخوانید: ۳۰ عرضه اولیه احتمال بورس ایران تا سال ۱۴۰۰

علاوه بر  «کرمان»، شرکت مس سرچشمه با نماد «سرچشمه» درصدی از هلدینگ آرین ماهتاب گستر را در اختیار دارد. در صورت های مالی مس سرچشمه، درباره صورت های سود و زیان این گروه نیز اطلاعاتی در کدال منتشر شده است.

صورت پرتفوی غیر بورسی  شرکت مس سرچشمه

(صورت پرتفوی غیر بورسی  شرکت مس سرچشمه را مشاهده می کنید  که ۱۱ درصد هلدینگ آرین گستر را در اختیار دارد)

در گزارش حسابرس  قانونی سرچشمه در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ آمده بود که : درآمد سود سهام عادی حاصل از فعالیت شرکت سرمایه پذیر بشرح یادداشت شماره ۱-۲۶ همراه صورتهای مالی شامل مبلغ ۳۰۰،۰۰۰ میلیون ریال درآمد شناسایی شده از بابت سرمایه گذاری در شرکت آرین ماهتاب گستر می باشد که در این خصوص صورتجلسه مجمع عمومی مبنی بر تقسیم سود شرکت سرمایه پذیر و یا سایر مستندات شناخت درآمد مزبور ارائه نگردیده است.

گزارش وزیر نیرو وقت درباره تعهدات شرکت آرین ماهتاب گستر در سال ۱۳۸۴

(گزارش وزیر نیرو وقت درباره تعهدات شرکت آرین ماهتاب گستر در سال ۱۳۸۴)

حتما بخوانید: پیش بینی قیمت سهم کرمان

سهم کرمان و مس سرچشمه به دلیل دارا بودن بخشی از مالکیت هلدینگ آرین ماهتاب گستر، ارزش سرمایه گذاری به دید بلند مدت دارند. اگر شما مخاطب  گرامی، سهامدار این ۲ شرکت نیستید، صورت های مالی آن دو را در واچینگ لیست ماهانه خود قرار دهید.

یکی از این هلدینگ های بزرگ اقتصادی کشور، هلدینگ آرین ماه تاب گستر است که در صنعت برق کشور فعالیت دارد و نخستین شرکت خصوصی محسوب می شود که در عرصه سرمایه گذاری بالا دستی در تولید برق نیروگاهی فعالیت دارد. اکنون مالکیت بخشی از ۱۳ نیروگاه تولید برق ایران، در اختیار گروه آرین ماه تاب گستر است که فعالیتش را از سال ۱۳۸۰ هجری شمسی آغاز کرد.

این گروه در راستای مسئولیت های اجتماعی (CSR) و نگاه به تولید انرژی پاک  (CLEAN ENERGY) و استفاده از منابع تجدید پذیر انرژی (RENEABLE SOURCE OF ENERGY)، تلاش داشته با از انرژی پایدار (SUSTAINABLE ENERGY)  برای تولید ثروت و ارزش افزوده استفاده کند و به همین خاطر، ساخت و طراحی نیروگاه های آبی و بادی را در دستور کار داشته و بیش از ۷۰ مگاوات از برنامه سیصد و شصت و شش مگاواتی آن به بهره برداری رسیده است.

البته حوزه نفت و گاز و پتروشیمی از جمله فعالیت های هدلینگ آرین ماه تاب گستر است.

ترکیب سهامداران هلدینگ آرین ماهتاب گستر

(گروه اقتصادی کرمان خودرو نیز در ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۸  در نامه ای که عکس آن را در بالا مشاهده می کنید، خود را سهامدار هلدینگ آرین ماهتاب گستر اعلام کرد)

ترکیب سهامداران هلدینگ آرین ماهتاب گستر

ترکیب سهامداران این گروه به شرح زیر است:

  • شرکت سرمایه گذاری و توسعه عمران استان کرمان
  • شرکت گروه توسعه و عمران علوی کرمان
  • سازمان عمران کرمان
  • شرکت عمران علوی کرمان
  • شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه
  • رضا حدادیان
  • محمد ملاکی
  • علی امیر عظیم نژاد

۳ شخص  حقیقی لیست فوق را باید در فهرست سرمایه گذاران حقیقی بزرگ و در فهرست ثروتمندان ایران قرار دارد که با ورود این هلدینگ به بورس و تکمیل پروژه های فعلی، می‌توانند به لیست نام آوران صنعت و اقتصاد ایران عصر ۱۴۰۰ اضافه شوند.

فهرست شرکت های گروه آرین ماه تاب گستر

شرکت هایی که در  لیست زیر مشاهده می کنید و اطلاعات تکمیلی آن ها در ادامه این گفتار اقتصادشهروند ارائه شده است، در حوزه حرارتی، تجدید پذیر  و نفت و گاز می باشد. اگر روزگاری این شرکت ها یا هلدینگ، وارد بازار بورس شد وعرضه اولیه گردید، در جریان کسب و کار و حوزه  فعالیت و سود و زیان آن ها و ترکیب هیات مدیره و سهامدار  عمده آن باشید:

  • شرکت تولید و گسترش برق امیرکبیر
  • شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج
  • شرکت تولید برق ماهتاب کاسپین
  • شرکت تولید برق شمس سرخ
  • شرکت تولیدی آرین ماه باد
  • شرکت توسعه آب ونیروی ماهتاب کیش
  • شرکت توسعه انرژی های سبز ماه آب
  • شرکت تیرباد نیرو
  • شرکت مایع سازی گاز طبیعی ماهتاب پرتو کنگان
  • شرکت پترو اندوخت پرتو
  • شرکت تجارت انرژی فردا
  • شرکت تدبیرسازان سرآمد
  • شرکت انرژی گستر جم
  • شرکت پرتو شمس تابان

حتما بخوانید: با ۱۲ شرکت گروه قطعه سازی عظام آشنا شوید

هیات مدیره و حوزه فعالیت شماری از شرکت های گروه ماهتاب گستر

شرکت هایی که در زیر با سند ارائه شده است، عضو این هلدینگ قدرتمند نفت و گاز و تولید برق است.

شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر

هیات مدیره و حوزه فعالیت شماری از شرکت های گروه ماهتاب گستر

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید،  شرکت تولید آرین ماهتاب  گستر (سهامی خاص)، از شرکت های اصلی گروه بوده و با شماره ثبت  ۱۸۴۲۷۴ ثبت شده است. این شرکت، عضو هیات مدیره بسیاری از مجموعه هایی است که در بالا معرفی کردیم و اکثرا، ریاست هیات مدیره را بر عهده دارد.

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۷۸۶ مورخ بیست و چهارم اسفند ماه سال  هشتاد و چهار،  مهدی سیاوشی  کرد به جای  محمد علی مسلمین کوپایی، به عنوان نماینده سرمایه گذاری  توسعه استان کرمان، به عنوان نایب رئیس شرکت فعالیت داشت.

دانستن این اطلاعات، علاقمندان را در جریان نام ها و شماره ها و اطلاعات اقتصادی مرتبط با این هلدینگ، قرار می دهد که برای شناسایی استراتژی کسب و کار و DNA رفتار سازمانی این هلدینگ بزرگ انرژی ایران، ضروری است.

شرکت تولید برق ابن یمین

یکی  از شرکت های گروه آرین ماهتاب گستر، شرکت تولید برق ابن یمین است 

یکی  از شرکت های گروه آرین ماهتاب گستر، شرکت تولید برق ابن یمین است  که طبق  روزنامه  رسمی به شماره ۱۸۴۷۳، دوازدهم  مرداد ماه سال  هشتاد و هفت با شماره ۲۲۱۲ تاسیس شد. موضوع فعالیت این شرکت، حوزه انرژی از جمله ساخت و بهره  برداری  نیروگاه ها و نیز سرمایه گذاری و مشارکت  در  ساخت و بهره برداری از نیروگاه های و انجام کلیه فعالیت  های صنعتی وبازرگانی  که به  صورت مستقیم  و غیر مستقیم با موضوع شرکت در ارتباط می باشند اعلام شده است. این شرکت در سبزوار فعالیت داشته و مدیرانش، افراد زیر هستند:

  • محمد ملاکی، رضا حدادیان، ابراهیم خوش گفتار
  • علی اکبر عظیم زاده به نمایندگی از شرکت آرین ماهتاب گستر
  • محسن مهدوی به نمایندگی شرکت نصب و تعمیرات نیروی خراسان

شرکت تولید برق ماهتاب سینا

شرکت تولید برق ماهتاب سینا

از شرکت های هلدینگ آرین ماهتاب گستر، باید به شرکت تولید برق ماهتاب سینا اشاره کرد که شرکت سهامی خاص بوده و طبق روزنامه رسمی  به شماره  ۱۸۵۰۰، مورخ  سیزدهم شهریور  ماه سال هشتاد و هفت، در تهران به  شماره ثبت  ۳۲۸۳۹۸ تاسیس شد.  موضوع این شرکت  هلدینگ آرین ماهتاب گستر، ساخت و نگهداری و بهره برداری و تعمیرات نیروگاه و تاسیسات و خطوط انتقال برق و آب و صادرات آن و نمایندگی  شرکت های داخلی و خارجی.

مرکز این شرکت، بزرگراه صدر تهران و سرمایه اولیه ۱ میلیون تومان اعلام شده است.  مدیران این شرکت به شرح زیر است:

  • رضا حدادیان به نمایندگی شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر
  • علی اکبر عظیم زاده به نمایندگی از شرکت توسعه و مدیریت انرژی پارسیان
  • محمد باقر محمود آبادی (مدیرعامل)

شرکت تولید برق ماهتاب کاسپین

از شرکت های هلدینگ آرین ماهتاب گستر، باید به شرکت تولید برق ماهتاب کاسپین اشاره کرد

از شرکت های هلدینگ آرین ماهتاب گستر، باید به شرکت تولید برق ماهتاب کاسپین اشاره کرد که شرکت سهامی  خاص بوده و با شماره ۳۲۸۵۰ مورخ سیزدهم شهریور ماه سال  هشتاد و هفت تاسیس شد. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۸۵۰۰، این شرکت در زمینه طرح و ساخت و نگهداری نیروگاه و تاسیسات خطوط انتقال  آب و برق و هم چنین واردات قطعات و ابزار و ماشین آلات مورد نیاز اخذ وام و تسهیلات و اعتبارات ریالی و ارزی از کلیه بانک های داخلی  و خارجی فعالیت دارد. مرکز اصلی شرکت در کوی نیک بخت تهران (اتوبان صدر) و سرمایه اولیه نیز ۱ میلیون تومان اعلام شد.

مدیران شرکت به شرح  زیر  است:

  • رضا حدادیان به نمایندگی شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر (رئیس هیات مدیره)
  • علی اکبر نادر عظیم زاده به نمایندگی شرکت توسعه و مدیریت انرژی پارسیان (نایب رئیس هیات مدیره)
  • مجید سلیمانی (مدیرعامل)

شرکت ماهتاب گستر کارمانیا

شرکت ماهتاب گستر کارمانیا

از دیگر شرکت های این هلدینگ معروف و سرشناس صنعت نیروگاهی و نفت و گاز کشور، بایستی  به شرکت ماهتاب گستر کارمانیا اشاره  کرد.  طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۰۲۹ مورخ دهم تیر ماه سال هشتاد و نه، شرکت ماهتاب گسترکارمانیا به شماره ۱۰۵۱۵ و شناسه ملی  ۱۰۶۳۰۱۶۴۰۷۱ در کرمان تاسیس شد.

موضوع فعالیت این شرکت، ساخت نیروگاه و تاسیسات خطوط و انتقال برق و آب و صادرات انرژی تولید شده و فروش به اشخاص حقیقی یا حقوقی و ایجاد نمایندگی در هر یک از نقاط  ایران یا خارج از  کشور اعلام شده است. در اساسنامه این شرکت هلدینگ آرین ماهتاب گستر آمده که انجام معاملات با کلیه موسسات مالی از نوع عضو اسلامی و مشارکت در شرکت های تابعه و غیره  پس از اخذ مجوز لازم، امکان دارد.

دفتر مرکزی شرکت ماهتاب گستر کارمانیا، در استان کرمان، شهر کرمان و خیابان امام جمعه بوده و سرمایه شرکت ۵ میلیارد ریال اعلام  شد.  مدیران شرکت ماهتاب گستر کارمانیا عبارتند از:

  • شرکت صنایع روی کرمان به نمایندگی سید مهدی طبیب زاده (رئیس هیات مدیره)
  • شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان به نمایندگی آرش رضایی (نایب رئیس)
  • شرکت ساختمانی برج هزار کرمان به نمایندگی محمد صادق سلاجقه (عضو هیات مدیره)
  • مسعود رضا رضایی اناران (مدیرعامل)

شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج

شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج

شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج به شماره ثبت ۲۹۸۲۲۶ ، طبق  روزنامه رسمی به شماره ۱۸۸۲۴  مورخ بیست و سوم مهر ماه سال هشتاد و هشت، تغییرات زیر را در هیات مدیره اعمال کرد.

  • بهمن مسعودی (عضو هیات مدیره)
  • شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر به نمایندگی رضا حدادیان (رئیس هیات مدیره)
  • شرکت توسعه و مدیریت انرژی پارسیان به نمایندگی علی اکبر نادر عظیم زاده (نایب رئیس هیات  مدیره)

حتما بخوانید: همه چیز درباره عرضه اولیه سهم بجهرم

شرکت مایع سازی گاز طبیعی ماهتاب پرتو کنگان

شرکت مایع سازی گاز طبیعی ماهتاب پرتو کنگان

از شرکت های بزرگ حوزه نفت و گاز هلدینگ آرین ماهتاب گستر، باید به شرکت سهامی  خاص مایع سازی گاز طبیعی ماهتاب پرتو کنگان اشاره کرد که با روزنامه رسمی به شماره  ۲۰۶۷۸ مورخ نهم  اسفند ماه سال نود و چهار تاسیس شد.  شناسه ملی این شرکت ۱۴۰۰۵۶۰۱۱۴۵  و شماره ثبت آن نیز  ۴۸۶۸۷۷ است.

موضوع فعالیت شرکت مایع سازی گاز طبیعی ماهتاب پرتو کنگان،  احداث پالایشگاه مجتمع پتروشیمی،  مخازن ذخیره  سازی مواد نفتی و صنایع وابسته به نفت و گاز به منظور  فعالیت در زمینه فرآورده های نفتی، پتروشیمی و صنایع وابسته به آن، تهیه و تولید انواع مواد و فرآورده های نفتی و پتروشیمی اعلام شده است. هم چنین فعالیت  های وارداتی و صادراتی که به نظر می رسد یکی از  بازوهای قدرتمند هلدینگ آرین در حوزه نفت و گاز، همین شرکت باشد.

سرمایه اولیه،۱۰ میلیون ریال و دفتر مرکزی نیز در خیابان بهار جنوبی بزرگراه صدر اعلام  شد.

مدیران شرکت مایع سازی گاز طبیعی ماهتاب پرتو کنگان به شرح  زیر است:

  • آرمان حکیمی جاوید به نمایندگی از شرکت توسعه تجارت انرژی پرتو (مدیرعامل و نایب  رئیس هیات مدیره)
  • بهزاد بلوریان به نمایندگی از شرکت تولید آرین  ماهتاب گستر (رئیس هیات مدیره)
  • جهانگیر نجومی زاده به نمایندگی از شرکت توسعه و مدیریت انرژی پارسیان (عضو هیات مدیره)

شرکت توسعه و مدیریت برق  پرتو جنوب (سهامی خاص)

شرکت توسعه و مدیریت برق  پرتو جنوب (سهامی خاص)

شرکت توسعه و مدیریت برق پرتو جنوب (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۱۹۴۱۷ طبق روزنامه  رسمی به  شماره  ۲۱۷۲۹ مورخ بیست و نهم مهر ماه سال نود و هشت، اخیرا، افراد زیر را به عنوان عضو هیات مدیره خود معرفی کرد:

  • احمد مشایخی به نمایندگی از شرکت تامین برق فرینام (رئیس هیات مدیره)
  • بهزاد آسایی به نمایندگی از شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر (عضو هیات مدیره)
  • کیوان خجسته زنوزی به نمایندگی از شرکت تولید برق ماهتاب سینا
  • سید احمد درازگیسو (مدیرعامل)

این از جمله شرکت هایی که است  که هلدینگ آرین ماهتاب گستر در آن حضور فعال دارد.

شرکت مهندسین مشاور بهره برداری و بهینه سازی نیرو

شرکت مهندسین مشاور بهره برداری و بهینه سازی نیرو

از شرکت هایی که هلدینگ آرین ماهتاب گستر در آن  حضور فعال دارد، شرکت مهندسین مشاور بهره برداری و بهینه سازی نیرو (سهامی خاص) به شماره ثبت ۸۹۳۳۸  است که طبق روزنامه رسمی  به  شماره  ۲۱۷۱۷ مورخ  چهاردهم مهر  نود و هشت، افراد زیر به عنوان عضو هیات مدیره آن اعلام شدند:

  • شرکت تولیدی آرین ماهتاب گستر (رئیس هیات مدیره) به نمایندگی  محمد ملاکی
  • مجید سمیعی (نایب رئیس هیات مدیره)
  • سید عباس مهاجرانی (عضو هیات مدیره)
  • محمد تقی متین (عضو هیات مدیره)

شرکت تولید و گسترش برق  امیرکبیر

شرکت تولید و گسترش برق  امیرکبیر

از شرکت هایی که در هلدینگ آرین ماهتاب گستر وجود دارد، شرکت تولید و گسترش برق امیرکبیر (سهامی خاص) به شماره ثبت  ۶۷۵ است. طبق روزنامه رسمی به  شماره  ۲۱۵۸۹ مورخ  نهم اردیبهشت ماه سال نود و هشت، افراد زیر که قبلا نام آن ها را در شرکت های دیگر هلدینگ که در  بالا گفتیم،‌شاهد بودیم، عضو هیات مدیره شدند:

  • بهمن مسعودی به نمایندگی از شرکت تولید آرین ماهتاب گستر (رئیس هیات  مدیره)
  • احمد مشایخی به نمایندگی از شرکت توسعه و مدیریت انرژی پارسیان (مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره)
  • غلام حسین صادق پور بروجنی به نمایندگی از شرکت تولید برق ماهتاب سینا (عضو هیات مدیره)
  • مجتبی جواهری (عضو هیات مدیره)
  • محمود رضا فارسی (عضو هیات مدیره)

آدرس و تلفن گروه آرین ماه تاب گستر

  • آدرس گروه آرین ماه تاب گستر: تهران، بزرگراه صدر، خیابان بهار جنوبی، شماره بیست و یکم
  • تلفن: ۰۲۱۲۸۱۵۴۰۰۰
  • سایت گروه آرین ماهتاب گستر: MAH-TAAB.COM
  • پست الکترونیک گروه آرین ماهتاب گستر: INFO@MAH-TAAB.COM

همراه گرامی

اگر شما هم سهامدار سهم سرچشمه یا کرمان هستید یا با هلدینگ آرین ماهتاب گستر در ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم بوده و درباره کسب و کار و رفتار سازمانی و VISION/MISSION این مجموعه دارای اطلاعاتی مستند و مستدل هستید، مراتب را محترمانه و با رعایت حریم خصوصی، از طریق بخش کامنت یا فرم ارتباط با ما سایت، به اشتراک بگذارید.

سهام معرفی شده در این گفتار اقتصاد شهروند، سیگنال خرید نیست و هر خریدی، منوط به بررسی اطلاعات کدال و تابلوخوانی و تعیین استراتژی بلند مدت است.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=26171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام و خسته نباشید خدمت سهامداران اصلی کهنوج ..بزرگواران بنده سهامدار کهنوجم ..به مدت یک سال .این سهام من را از بقیه بازار انداخت .گویا درگیری هست داخل سهم ..سکون محض ..همش زیان …از سال ۹۵ همینطوره .دیگه چه وقت میخواد تکون بخوره .بعد از اینکه همه چی ۶۰ برابر شد

  2. خیلی از سهمایی که نمی ارزند رفتند ۱۰ برابر و یا ۲۰ برابر شدن ..اونوقت کهنوج داره فک میکنه که سهمو از دست سهامدار خرد دربیاره …بده تا اون اوستا کریم ده برابر بهت بده …خداشاهده دیوونه شدیم

  3. سلام و عرض احترام
    دو موضوع در این خبر نیاز به تصحیح دارد.
    ۱٫ لوگوی گروه ماهتاب یا شرکت ماهتاب گستر کمی متفاوت است
    ۲٫ در سهامداران حقیقی فردی به نام علی امیر عظیم نژاد وجود ندارد و “علی اکبر نادر عظیم زاده” صحیح می باشد.
    متشکرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن