تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024

اخبار ویژه

55

تحلیل شرکت توسعه و عمران استان کرمان : پیش‌بینی سهم «کرمان»

  • کد خبر : 26156
  • 02 دی 1398 - 10:25
تحلیل شرکت توسعه و عمران استان کرمان : پیش‌بینی سهم «کرمان»

شرکت توسعه و عمران استان کرمان با نماد کرمان، یکی از بهترین شرکت‌های سرمایه گذاری فرابورس در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات بوده و هم گروهی های خوبی چون وساخت، ثنوسا، تعمرا و تمسکن دارد. ۶۰۰ میلیوم سهم داشته و قیمت هر سهم در سال ۹۸، ۶۰۰ درصد رشد کرد و به بالای ۴۰۰۰ […]

شرکت توسعه و عمران استان کرمان با نماد کرمان، یکی از بهترین شرکت‌های سرمایه گذاری فرابورس در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات بوده و هم گروهی های خوبی چون وساخت، ثنوسا، تعمرا و تمسکن دارد. ۶۰۰ میلیوم سهم داشته و قیمت هر سهم در سال ۹۸، ۶۰۰ درصد رشد کرد و به بالای ۴۰۰۰ تومان رسید. بلند مدتی ها، تا ۸۰۰۰ تومان، ‌سهامداری کنند. «کرمان»، ۲۲ درصد هلدینگ بزرگ آرین ماهتاب گستر و ۱ درصد بورس انرژی را در اختیار دارد. گزارش امروز اقتصاد شهروند، شما را با تکنیکال، فاندمنتال، تابلوخوانی و بررسی پرتفور شرکت های بورسی  و غیر بورسی  و برنامه های آینده کرمان و هیات مدیره آن آشنا می کند.

اگر شما مخاطب گرامی، سهامدار کرمان هستید یا قصد سرمایه گذاری دارید یا با این شرکت و مجموعه هایش در ارتباط هستید ، نظرات و دیدگاه های خود را محترمانه از طریق بخش کامنت با ما در میان بگذارید. این لینک را بوک مارک کرده تا هر از گاهی، در جریان تکنیکال به روز رسانی شده سهم کرمان قرار بگیرید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره هلدینگ  بزرگ آرین ماهتاب گستر

تصویر ایندکس  سایت توسعه و عمران استان کرمان

(تصویر ایندکس  سایت توسعه و عمران استان کرمان)

درباره شرکت توسعه و عمران استان کرمان

شرکت توسعه و عمران استان کرمان با شماره ۳۳۹۵ در بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال هفتاد و شش در اداره ثبت کرمان، ثبت رشد و شروع به فعالیت کرد.  در  پانزدهم شهریورماه سال نود، در بازار دوم فرابورس پذیرفته  شد و اولین معامله آن، ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ انجام شد.

موضوع فعالیت این شرکت سهامی عام، کمک به امر  ایجاد،توسعه و تکمیل و بازسازی و نوسازی و راه اندازی و بهره  برداری از طرح ها و فعالیت های اقتصادی در بخش  های مختلف  از طریق تجهیز پس اندازهای عمومی به منظور مشارکت عامه مردم در فعالیت  های اقتصادی است.

این شرکت سرمایه  گذاری، فعالیت  در  صندوق های سرمایه پذیر داخلی یا خارجی و هم چنین سرمایه گذاری و فعالیت  در زمینه صنعت آب و برق، صنعت ساختمان، صنعت  کانی های غیر فلزی، صنعت فلزات اساسی و نهادهای مالی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیش از ۱۰ درصد سهام هلدینگ آرین ماهتاب گستر که نخستین مجموعه خصوصی دریافت کننده مجوز ساخت نیروگاه در دهه هشتاد است، در اختیار شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد سرچشمه در بورس  ایران است. اطلاعات جدید از تقسیم سود و برنامه فعالیت این شرکت را در سایت شرکت توسعه و عمران استان کرمان در این لینک مشاهده کنید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره پیش‌بینی قیمت سهم سرچشمه

اعضاء هیات مدیره کرمان

طبق گزارش  فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ که ۶ مهر ۹۸ روی کدال منتشر شد،  فهرست اعضاء هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری  توسعه و عمران استان کرمان تا ۲۷ شهریور ماه ۹۸ به شرح زیر است:

  • اسفندیار برومند به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران به سمت رئیس هیات مدیره
  • سید مهدی طبیب زاده به نمایندگی از شرکت سازمان عمران کرمان به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • حسین ابوطالبی به نمایندگی از شرکت افق تجارت عقیق پارسیان به سمت عضو هیات مدیره
  • حسن پور فرج قاجاری به نمایندگی از شرکت پشتیبانی ایجاد ساختمان به سمت عضو هیات مدیره
  • فرامرز رساپور به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری  ساختمان نوین به سمت عضو هیات مدیره
  • علی اژدر به سمت مدیرعامل

حتما بخوانید: پیش بینی قیمت ذوب آهن اصفهان تا سال ۱۴۰۰

ترکیب سهامداران بالای ۱ درصد کرمان

طبق گزارش فعالیت ۱۲ ماهه عملکرد هیات مدیره کرمان مربوط به سال مالی منتهی به ۳۱  خرداد۹۸ که مهر ۹۸ روی کدال منتشر شد، ترکیب سهامداران بالای ۱ درصد به شرح  زیر است:

  • شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران با ۷.۱۶ درصد سهام
  • صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرینان دی صاحب ۴ درصد سهام
  • بانک دی صاحب ۱.۱۰ درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاران ساختمان نوین صاحب ۲.۶ درصد سهام
  • شرکت بین المللی پارس تجارت منطقه آزاد چابهار صاحب ۱.۹ درصد سهام
  • آقای حسنی مهرپور لایقی صاحب ۸ دهم درصد سهام
  • آقای ابراهیم امیری صاحب ۱.۴ درصد سهام
  • آقای علی مهرپور لایقی صاحب ۱ درصد سهام.

۸۰ درصد سهام شرکت در اختیار سهامداران حقیقی یا حقوقی است که کم تر از ۱ درصد سهام را در اختیار دارند.

ترکیب سهامداران بالای ۱ درصد کرمان

(نمودار نسبت بازه حقوق صاحبان سهام شرکت توسعه و عمران استان کرمان در سال ۹۸ و سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷  )

معاملات کرمان با شرکت های فرعی و سایر اشخاص

(نمودار میله ای مقایسه ای سود هر سهم (EPS) و سود نقدی (DPS) کرمان در سال  ۹۸ در مقایسه با سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ که شاهد افزایش DPS هستیم و این خبر خوشی برای سهامداران صبور کرمان است)

در بررسی سود و زیان کرمان و هر شرکت دیگر بورسی، حتما نسبت های مالی را بررسی کنید.

حتما بخوانید: اصطلاحات تخصصی مالی و معادل انگلیسی آنها

معاملات کرمان با شرکت های فرعی و سایر اشخاص

طبق گزارش  فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره کرمان مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ که مهر ۹۸ روی  کدال منتشر شد، معاملات کرمان با شرکت های فرعی گروه و سایر اشخاص وابسته به شرح  زیر است:

  • شرکت برح هزار کرمان
  • شرکت صنایع روی کرمان
  • شرکت ارگ آذین
  • شرکت بین المللی پارس تجارت
  • شرکت ارژنگ سازان دیلمان
  • شرکت رینگ مارال ارگ
  • شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران
  • شرکت آرین ماهتاب گستر
  • شرکت تامین مسکن نوید ایرانیان
  • شرکت پشتیبانی ایجاد ساختمان
  • شرکت تامین مسکن نوین
  • شرکت پراخت نوین آرین
  • شرکت نوسازی ساختمان تهران

درباره شرکت توسعه و عمران استان کرمان

(بخشی از بدهی های کرمان که در گزارش فعالیت  ۱۲ ماهه هیات مدیره مربوط به عملکرد سال مالی  منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ منعکس شده بود)

حتما بخوانید: با تکنیک های تابلوخوانی آشنا شویم

تابلوخوانی سهم کرمان

تابلوخوانی، یکی از مهم  ترین موضوعاتی است که همواره در سلسله گفتارهای تحلیل سهام بازار سرمایه ایران در سرویس بورس سایت اقتصادشهروند، مورد توجه قرار گرفته و مخاطب گرامی و فعالان بورس را به این نکته، ترغیب می‌کنیم.

چون بازار بورس ایران، دامنه  نوسان و  حجم مبنا دارد و از عمق کمی برخوردار است، با  توجه به این که ۱۳ میلیون نفر از هموطنان، کد بورس دارند و اکثریت بازار، دانش و تحلیل و تجربه خوبی برای خرید و فروش سهام ندارد، لذا، با اتفاقات سیاسی و اقتصادی و هیجانات، به راحتی سهمی که ساعت ۹ صبح، صف خرید میلیونی بود، ساعت ۹:۱۰ دقیقه، صف فروش میلیونی می شود! در حالی که هیچ اتفاق ناگواری نه در ایران نه در جهان نه در شرکت مزبور رخ نداده است!

هیجانات، بخشی از بازار سرمایه است اما در ایران، ضریب این هیجانات به گونه ای است که شاخص کل ظرف ۱ روز، بیش از ۱۰ هزار واحد سقوط می کند (روز های پایانی مهر ۹۸). تابلوخوانی، ابزاری است که سبب می شود تا ما گول بازیگردان سهم رو نخوریم. اسیر ترفندهای نوسان گیران نشویم و سهم مفت خود را در قیمت های مفت، تقدیم سهامدار عمده و حقیقی های قدرتمند «بز خر» نکنیم!

برای این که در نوسانات روزانه و ماهانه سهام، از ناملایمات بازار در امان باشیم، توصیه می‌کنیم که حتما با تکنیک های تابلخوانی  آشنا شوید. بخشی از طریق سامانه معاملات آنلاین کارگزاری شما، قابل رصد است و بخشی هم از طریق تابلو نماد مورد نظر شما در سامانه tsetmc.com.

تابلوخوانی سهم کرمان

حتما بارها شاید این اتفاق در سهم  «کرمان» که سهم به نسبت کوچکی در بازار دوم فرابورس محسوب می شود بودید که سهم، در ساعت سفارش گیری (۸:۳۰ تا ۹)، صف فروش میلیونی می شود و در ساعت معاملاتی (۹تا۱۲:۳۰) صف فروش جمع و از ساعت  ۱۰ به بعد، صف خرید میلیونی می شود!

در واقع بازیگر سهم یا بازار گردان سهم یا هر چیزی که اسمش را می‌گذارید، به راحتی با اردر مخفی (hidden order) سهم را صف فروش  کرده و هر  چقدر به ساعت ۹ صبح نزدیک می شویم، شمار شرکت کنندگان در صف فروش افزایش پیدا می کند. در نخستین دقایق ساعت معاملاتی، صف فروش جمع شده و پس از آن که سهم روی منفی ۵  خرید شد، روی مثبت ۵، صف خرید میلیونی برای آن ایجاد می شود تا اصطلاحا، ۸ درصد نوسان شیرین، نصیب بازیگر سهم  در یک روز معاملاتی شود.

همان طور که در عکس بالا که مربوط به ۸  آبان ۹۸ است مشاهده می کنید، شرکت توسعه و عمران استان کرمان با نماد کرمان، در بازار دوم فرابورس قرار دارد. قیمت سهم در این تاریخ،  ۳۷۰۲ تومان بود که به نسبت آبان ماه ۹۷، بیش  از ۸۰۰ درصد رشد را تجربه کرده  است.

«کرمان»، ۶۰۰ میلیون سهم بوده و سهم به نسبت کوچکی در بازار محسوب می شود. میانگین حجم  ماهانه، ۲ میلیون و ۲۸۲ هزار سهم است که در این  تاریخ مورد اشاره که در عکس مشاهده می کنید، حجم معاملات، بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار سهم می  باشد. کرمان، حجم مبنا ندارد و دامنه نوسان ۵ درصدی دارد نه  ۳ درصدی.

از سال ۱۳۹۰ تا  ۱۳۹۶، کرمان بیش از ۳۰۰ درصد افزایش سرمایه داده و در چند سال اخیر، خبری از افزایش سرمایه این سهم  نیست. EPS کرمان،  ۱۴۹۷  ریال و میزان P/E حدود ۲۴.۷۳ است. نکته ای که باید در تابلوخوانی سهم کرمان همیشه مد نظر قرار دهیم، مقوله حجم  معاملات است.

عمولا افزایش قیمت، با افزایش حجم معاملات همراه می  شود. بررسی کنید تا دریابید که در کدام قیمت، شاهد بیش ترین حجم  معاملات بودیم. معمولا آغاز بازگشت سهم  پس از اصلاح، از  همان نقطه ای است که بیش ترین حجم معاملاتی در آنجا رخ  داده  است.

سابقه معاملاتی نماد کرمان را در بازه اول مهر ۹۸ تا ۶ آبان ۹۸ مشاهده میکنید

در عکس بالا، سابقه معاملاتی نماد کرمان را در بازه اول مهر ۹۸ تا ۶ آبان ۹۸ مشاهده میکنید.  قیمت از ۴۷۴۵  تومان تا ۳۳۷۴ تومان در نوسان بوده است. نکته جالب این است که در این بازه زمانی که اکثرا سهم، صف فروش و منفی  ۵ درصد را ثبت کرده است، شاهد ثبت رکورد ۷ میلیون معامله در ۸ مهر ۹۸ هستیم که در این  روز، سهم، روی ۴۷۰۰  تومان، صف خرید تشکیل می دهد و سهم،  ۵ درصد مثبت می خورد.

چون شناوری سهم پایین است،  لذا به نظر می رسد که سهم فروشنده زیادی ندارد و درصدی کمی سهم  حتی در  روزهای منفی، توسط حقیقی یا حقوقی، عرضه می شود. همواره به حجم معاملاتی برای بررسی بیش ترین و کم ترین حجم معاملات روی قیمت های مختلف، توجه کنید که اطلاعات و درس های خوبی برای سهامداران تازه  کار  دارد.

رتفو شرکت های بورسی کرمان در هفته اول آبان ماه نود و هشت

بررسی  تابلو شرکت  توسعه و عمران استان کرمان نشان می دهد که این سهم، بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار سهم بورس انرژی ایران با نماد انرژی۳ را در اختیار دارد و بهای  تمام شده ۱۱۳۱  ریال  می‌باشد. این پرتفو شرکت های بورسی کرمان در هفته اول آبان ماه نود و هشت است که از ارزندگی سهم کرمان در بلند مدت خبر می دهد.

پرتفو شرکت های غیر بورسی نماد کرمان را طبق اطلاعات صورت های مالی

در عکس بالا، پرتفو شرکت های غیر بورسی نماد کرمان را طبق اطلاعات صورت های مالی میان دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه نود و هشت مشاهده می کنید. این اطلاعات در تابلو کرمان در سامانه tsetmc.com ارائه شده  است.

فهرست شرکت های غیر بورسی که کرمان، بخشی از سهام آن را در اختیار دارد به شرح زیر است. بعضی مثل هلدینگ آرین ماهتاب گستر، از شرکت های قوی بخش خصوصی در حوزه نیروگاه و نفت و گاز است که در گفتاری مفصل، به بررسی کسب و کار و آینده فعالیت این هلدینگ، اشاره کردیم.

  • شرکت آرین ماهتاب گستر صاحب ۲۲ درصد سهم
  • شرکت ساختمان برج هزار کرمان صاحب ۹۸ درصد سهم
  • شرکت رینگ مارال  ارگ صاحب ۴۶ درصد سهم
  • شرکت صنعت توسعه و تجهیز پلاسمای نوین صاحب ۱۰ درصد سهم
  • شرکت صنایع روی کرمان صاحب ۹۹ درصد سهم
  • شرکت عمران و مسکن سازان استان کرمان صاحب ۱۹.۶۲ درصد سهم
  • شرکت نخل شیرین کرمان صاحب ۹۲.۹ درصد سهم
  • شرکت بین المللی پارس تجارت صاحب ۹۴ درصد سهم
  • شرکت نمایشگاه های بین المللی کرمان صاحب ۳۵.۲۰ درصد سهم
  • شرکت کرمان کرک صاحب ۴.۹۲ درصد سهم
  • شرکت عمران سبزواران کرمان صاحب ۲۲ درصد سهم

اگر می‌خواهید درباره کسب  و کار سهم شرکت توسعه و عمران استان کرمان، اطلاعاتی کسب کنید، حتما به بررسی هیات مدیره و کسب و کار و آخرین تغییرات روزنامه رسمی و  اساسنامه شرکت های فوق الذکر مشغول شوید که اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

تکنیکال سهم کرمان

عکس بالا، نمودار سهم کرمان را در شهریور ۹۸ نشان می دهد

عکس بالا، نمودار سهم کرمان را در شهریور ۹۸ نشان می دهد که قیمت پس از ۵۵۰ تومان ظرف ۵۶ روز، با ۶۸۰  درصد رشد به ۴۳۰۰ تومان رسید. هدف کوتاه مدت، گذر از ۴۸۰۰ تومان و بلند مدت، ورود به کانال ۸۰۰۰ تومان است. سهامداری با این سهم ارزشمند را توصیه می کنیم.

کرمان از  تراکم ۷ ساله خارج شده و به مقاومت شکسته  شده پولبک زده است

عکس بالا نشان می دهد که کرمان از  تراکم ۷ ساله خارج شده و به مقاومت شکسته  شده پولبک زده است. هدف ۸۰۰۰ تومانی در انتظار سهامداران صبور کرمان است. سهم هم چنان در کانال صعودی بلند مدتی در حال نوسان و حرکت است.

حتما بخوانید: با سامانه CODAL.IR آشنا شویم

کرمان در کدال

زمان بندی پرداخت سود سهام کرمان در سال ۹۸

برای اطلاع از  گزارش فعالیت ماهانه، اطلاعات صورت های مالی  میان دوره ای، تصمیمات مجمع عمومی عادی  سالانه، گزارش کنترل های داخلی دوره ۱۲ ماهه، افشاسازی با اهمیت و گزارش افزایش سرمایه کرمان و گزارش تقسیم سود کرمان، به لینک  کدال کرمان در این  URL‌ مراجعه کرده و اگر سهامدار  هستید، آن را بوک مارک کرده تا همواره به جدید ترین PDF شرکت دسترسی داشته  باشید.

زمان بندی پرداخت سود سهام کرمان در سال ۹۸

بررسی صورت های مالی کرمان در سال ۹۸

همان طور که در نامه بالا که مربوط به  ششم مهر ماه نود و هشت است مشاهده می کنید، سود سهام کرمان مربوط به سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸، از اول دی ماه ۹۸ آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

بررسی صورت های مالی کرمان در سال ۹۸

طبق گزارش فعالیت ۱۲ ماهه هیات مدیره کرمان مربوط به سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ که مهر  ماه ۹۸ روی کدال منتشر شد،  گزیده اطلاعات تلفیقی این سهم  در حوزه: درآمد عملیاتی، سود عملیاتی، جمع دارایی، جمع بدهی، نرخ  بازده  دارایی، جمع حقوق  صاحبان سهم کرمان در سال ۹۸ در مقایسه با سال مالی ۹۷ (تجدید ارائه شده) به شرح زیر می باشد که اطلاعات خوبی برای  فاندمنتالیست ها به  منظور تحلیل کرمان در نیمه دوم سال ۹۸ و پیش بینی سود است:

  • درآمد عملیاتی کرمان در سال مالی ۹۷، ۴۶۴/۱۳۳ میلیون ریال بود که این رقم  در سال مالی ۹۸ به ۲۱۹/۰۶۱/۱ میلیون ریال رسید.
  • سود (زیان) عملیاتی کرمان در سال مالی  ۹۷، ۰۶۴/۳۶میلیون ریال  بود که این  رقم  در سال مالی ۹۸ به ۴۱۳/۴۳۶ میلیون ریال رسید.
  • درآمد های غیر عملیاتی کرمان در سال مالی ۹۷، ۷۸۰۷ میلیون ریال بود که این رقم در سال مالی ۹۸ به ۰۲۸/۵۱۲ میلیون ریال رسید.
  • جمع دارایی های کرمان در سال مالی ۹۷، ۷۹۸/۲۸۱/۱ میلیون ریال بود که این رقم در سال مالی ۹۸ به ۲۵۲/۰۰۹/۳ میلیون ریال رسید.
  • جمع بدهی های کرمان در سال مالی ۹۷، ۳۴۵/۲۹۸ میلیون ریال بود که این رقم  در سال مالی ۹۸ به ۴۱۰/۴۴۰ میلیون ریال افزایش یافت.
  • جمع حقوق صاحبان سهام کرمان در سال مالی ۹۷، ۴۵۳/۹۸۳ میلیون ریال بود که این رقم در سال مالی ۹۸ به ۸۴۲/۵۶۸/۲ میلیون ریال افزایش یافت.
  • نرخ بازده دارایی های کرمان در سال مالی ۹۷، ۶ درصد بود که این رقم در سال مالی ۹۸ به ۳۲ درصد افزایش یافت.
  • نرخ بازده حقوق صاحبان سهام کرمان در سال مالی ۹۷، ۷.۹ درصد بود که این رقم  در سال مالی ۹۸ به ۳۷ درصد افزایش یافت.
  • ارزش دفتری هر سهم کرمان در سال ۹۷، ۱۶۳۸ ریال بود که این رقم در سال مالی ۹۸ به ۴۲۷۹ ریال  افزایش  یافت.

برنامه های کرمان تا خرداد ۱۳۹۹ هجری شمسی

(ترازنامه تلفیقی شرکت سرمایه گذاری  توسعه و عمران استان کرمان مربوط به ۳۱  خرداد ۹۸)

 

 

حتما بخوانید: فهرست ۳۰ عرضه اولیه احتمالی تا سال ۱۳۹۹

برنامه های کرمان تا خرداد ۱۳۹۹ هجری شمسی

  • تکمیل فعالیت های انجام شده در فروش واحدهای  تجاری و اداری
  • تغییر کاربری ساختمان واقع در میدان ۱۷ شهریور  تهران
  • شروع عملیات اجرایی پروژه دهکده ویلایی هفت باغ ۲ و پروژه فرهنگی هفت باغ ۱
  • تعیین تکلیف ملک ناصریه با شرکا و شهرداری کرمان
  • اجرایی نمودن استخراج از افق های دوم و سوم چاه ۱۸۰ متری معدن
  • سرمایه گذاری و خرید تجهیزات مورد نیاز معدن

گزارش صورت های مالی کرمان (حسابرسی شده)

وضعیت صورت های مالی که ۶ مهر ۹۸ روی کدال آمد به شرح زیر است:

  • افزایش ۱۷۲ درصدی درآمد های عملیاتی ۱۲ ماهه ۹۸  به نسبت دوره مشابه سال قبل
  • افزایش ۲۲۲ درصدی سود عملیاتی ۱۲ ماهه ۹۸ به نسبت دوره مشابه سال قبل
  • افزایش ۶۳۱ درصدی سود خالص ۱۲ ماهه ۹۸ و تحقق سود ۱۴۹۶ ریال به ازاء هر سهم
  • حاشیه سود (زیان) عملیاتی از ۷۷.۷۷ درصد به ۹۲.۱۴ درصد افزایش یافته است.
  • افزایش ۸۲ درصدی دارایی ها
  • کاهش ۱۰ درصدی بدهی ها
  • بازده دارایی های کرمان از ۱۲.۳۶ درصد به ۴۹.۶۸ درصد افزایش یافته است.

آدرس و تلفن و سایت شرکت توسعه و عمران استان کرمان

  • آدرس دفتر مرکزی شرکت توسعه و عمران استان کرمان: کرمان، خیابان حافظ، کوچه شماره ۱۱
  • تلفن شرکت توسعه و عمران استان کرمان: ۰۳۴۳۲۷۳۲۱۷۱
  • کدپستی شرکت توسعه و عمران استان کرمان: ۷۶۱۹۸۳۴۳۵۸
  • آدرس تهران شرکت توسعه و عمران استان کرمان: سعادت آباد. میدان کاج. سرو غربی. ساختمان طلایی شماره ۲۳
  • تلفن تهران شرکت توسعه و عمران استان کرمان: ۰۲۱۲۲۰۸۰۹۴۵
  • سایت شرکت توسعه و عمران استان کرمان: COM
  • پست الکترونیک شرکت توسعه و عمران استان کرمان: INFO@KDICO.COM

همراه گرامی

اگر سهامدار کرمان یا هلدینگ آرین ماهتاب گستر هستید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با اقتصاد شهروند به اشتراک بگذارید. چون این شرکت، سهامدار حقیقی زیادی دارد، لینک گفتار را در شبکه های اجتماعی که عضو هستید ارسال کنید.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=26156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. با سلام و عرض تبریک و بهترین شادباشها به مناسبت سال نو

    شرکت توسعه عمران کرمان در سال ۹۸ افزایش سرمایه هم داشته است؟

    از زحمات همگی شما عزیزان در این مجموعه سپاسگزارم.

    با آرزوی سالی پر بار و پر برکت برای شما و شرکت توسعه عمران کرمان

  2. سلام طاعات و عبادات شما مقبول بنده در سال۷۵ ۵۰۰سهم از سرمایه گذاری توسعه کرمان خریداری کردم حدوداً ۲۴ساله هیچ خبری ازش نیست و هیچ سودی هم به من ندادند فقط یک بار ۱۳۳تومن پس این همه سال چی. آیا میتونم تو بورس بذارم و بفروشم لطفاً ی خبری بدهید ممنون میشم

  3. باسلام
    خواهش میکنم جواب بنده و همچنین کامنت قبلی که خانم سجادی زاده گذاشته اند را.بدهید بخاطراینکه بنده هم مشکل ایشان را دارم ! از همان ابتدای پذیره نویسی بانک ملت سهام استان کرمان را خریدم ابتدای کار یه سودی پ داخت کردند بعد از دو سال به ما گفتند دفتر مرکزیشون رو بردند کرمان و تلفنشون هم هر چقدر گرفتم موفق به تماس نشدم و هیچگونه تماس و یا پرداخت سودی طی بیست سال گذشته به بنده نداشتند ! ممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی بفرمایید

  4. سهامداران عزیز کرمان که کامنت گذاشتید که از سال ۷۶ تا به حال سود دریافت نکردید اولا حساب بان۶عامل خود را به شرکت ارائه کنید و الان اگر کد بورسی بگیرید و در سامانه سجام ثبت نام کرد ید میتوانید سهام خود را تغییر کارگزاری ناظر دهید و در بورس بطور مستقیم خرید و فروش کنید و کسانی که این سهم را دارند سهام اولیه شما تقریبا ۴ برابر شده دوست عزیزی که میگوید ۵۰۰ سهم خریدم الان تعداد سهام شما تقریبا ۲۰۰۰ سهم است و ارزش آن به قیمت امروز در بورس ۷۹۰۰ تومان ارزش دارد و میتوانید خرید و فروش کنید بنده هم ۲۰۰۰ سهم داشتم الان ۸۰۲۵ سهم دادم و توصیه میکنم سهام را حفظ کنید و پنجشنبه بیست و هفت خرداد مجمع عمومی شرکت جهت تصمیم گیری برای افزایش سرمایه میباشد و انشالله تعداد سهام دارندگان سهام افزایش میاید

  5. پنجشنبه بیست و هفت خرداد مجمع عمومی شرکت جهت تصمیم گیری برای افزایش سرمایه میباشد و انشالله تعداد سهام دارندگان سهام افزایش میاید و ارزش سهام شما الان تقریبا ۸۰۰۰ تومان میباشد و هر تعداد سهم در سال ۷۵ خرید کردید ۴ برابر شده است

  6. با سلام،بنده در سال ۷۵ تعداد ۱۰۰ سهم از شرکت توسعه و عمران استان کرمان خریداری کردم که تا کنون خبری از این سهام و ارزش اون ندارم ،خواهش میکنم راهنمایی کنید

  7. سلام چرا هیچ کدام از تلفنهای اعلام شده جواب نمی دهند، الان سه سال من از ارزش وسود سهامم خبری ندارم

  8. در خواست تعیین سود های معوقه

  9. بنظرتون سهام کرمان بخرم یا نه؟ لطفا راهنمایی کنید؟

  10. سلام من فکر میکنم با توجه به اینکه سهم کرمان از سال ۹۶ به بعد تجدید ارزیابی نداده سوای افزایش سرمایه ای که امسال داد باید سود خوبی به سهامدارانش از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته و آورده نقدی بده آیا شما هم با نظر بنده موافقید؟؟؟

  11. سلام من هم درهمان ابتدای سال پذیره نویسی ۱۰۰ سهم خریدم و تاکنون از سود و افزایش سهام خبری ندارم

  12. سلام دوستان سال۸۱ ما۴۰۰۰سهم خریداری کردم الان ارزش سهام کسی میدونه چقدر شده ممنون

  13. سلام دوستان سال۸۱ نرخ سهام چند بوده ؟؟؟ ۴۰۰۰ سهام اون سال الان باید ارزشش چقد باشه؟؟؟؟

  14. همکار من سا ل ۷۶ به جای سهام طلایی در الغدیر زمین خرید الان زمین ۶۰۰ میلیون شده وسهام ما هیچ سودی بعد از ۲۲ سال نکرده

  15. سلام من تازه سهام دار کرمان شدم اما اینطور که شنیدم کرمان سود خودش کرده و حالا حالا تو. اصلاح هست وگفتن الان مناسب خرید سهام نبوده آیا این تحلیل درسته یعنی کرمان دیگه رشدی نداره؟

  16. باسلام.خواهشمندم بفرمایید سهامدارانی که بیش از۲۰ سال است سهامدار توسعه وعمران کرمان می باشند وهیچ اطلاعی ازوضعیت سهام خود به آنها داده نشده باید به کجا مراجعه کنند آیا شکایت به قوه قضاییه یا سازمان بورس ویا فرا بورس ویاخیر یقین کنند هنوز می توانند امیدوار به آینده دور باشند.ومنتظر حداقل پاسخ

  17. سلام سهام عدالت تستانی رو غیرمستقیم الان میتونم بفروشم هر۳کاروانجام دادم سجام .کارگذار وکدبورسی درست اطلا ع بدین خواهش میکنم….

  18. سلام ،چرا شرکت کد بورسی و تایید نمیکنه
    برای بروزرسانی سهام مبخوام

  19. با سلام و احترام من تقریبآ همزمان هزار سهم از توسعه و عمران کرمان ‌وشرکت توسعه معادن وفلزات ایران خریداری نمودم تعداد سهم من درعمران کرمان حدود ده هزار شده وتوسعه معادن وفلزات سیصدوهشتادوهشت هزار شده سود ده سال عمران کرمان ۳۱۵۰۰۰۰ریال سال ۹۷ توسعه معادن وفلزات ۲۳۵۰۰۰۰۰ریال و۳۶درصد ب سهام اضافه شده سهام عمران نسبت به شرکت ذکر شده قابل قیاص نمیباشد براساس فرمایش مدیر عامل محترم ازمحل وانباشته صددرصد ب سهام اضافه شود آنهم تاکنون میسر نشده

  20. باسلام.خواهشمندم بفرمایید سهامدارانی که بیش از۲۰ سال است سهامدار توسعه وعمران کرمان می باشند وهیچ اطلاعی ازوضعیت سهام خود به آنها داده نشده باید به کجا مراجعه کنند آیا شکایت به قوه قضاییه یا سازمان بورس ویا فرا بورس ویاخیر یقین کنند هنوز می توانند امیدوار به آینده دور باشند.ومنتظر حداقل پاسخ

  21. باسلام.خواهشمندم بفرمایید سهامدارانی که بیش از۲۰ سال است سهامدار توسعه وعمران کرمان می باشند وهیچ اطلاعی ازوضعیت سهام خود به آنها داده نشده باید به کجا مراجعه کنند آیا شکایت به قوه قضاییه یا سازمان بورس ویا فرا بورس ویاخیر یقین کنند هنوز می توانند امیدوار به آینده دور باشند.ومنتظر حداقل پاسخ و با چه شماره ای تماس بگیرم

  22. سلام بنده در سال ۱۳۷۴٫۱۰٫۲۵ به تعداد ۵۰۰ سهم از طریق بانک ملت خریداری نمودم طبق برگه پذیره نویسی سهام و فیش بانکی بعد از ۲۵ سال زنگ زدم برای سود سهام و قیمت سهامم مشخصات دادم میگن شما سهام دار شرکت توسعه عمران کرمان نیستی با توجه به این که مدارک دارم خواهشمندم مرا راهنمایی نمایید

  23. دوستانی ک اطلاعی از سهام خود ندارند اول سجام ثبت نام کنند بعد احراز هویت و بعد کارگزاری ثبت نام کنند تغییر کارگزار ناظر بزنند سهامشان قابل مشاهده خواهد شد تعداد سهام تقریبا ۵ برابر شده و قیمت هر سهم الان ۵۳۰۰تومان میباشد.

  24. سلام آیا نماد کرمان برای آخر سال ۵۰۰ تومان را خواهد دید یا نه

  25. سلام دوسال پیش درزینفعان تعداد سهام سند می‌دانند الان نه درزینفعان سهام بالامیاید ونه موبایلی که روی درنوشته ایت دوباربخاطر همین برنامه کرمان آمدم نه کسی جواب ونه نتیجه گرفتم برگشتم موقع زنک می زنیم میکویندزینفعان چکار باید بکنیم موقع از واتساب استفاده می کنیم یا رمز یاشماره ش اشتباه باید سود وسهاممان ازکجا بدانیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن