تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024

اخبار ویژه

35

همه چیز درباره گروه قطعه سازی کروز : مدیران و شرکت‌ها

  • کد خبر : 30782
  • 14 اسفند 1398 - 11:48
همه چیز درباره گروه قطعه سازی کروز : مدیران و شرکت‌ها

گروه کروز (CRUISE) شامل  چندین شرکت به مدیرعاملی مهندس نادر عبدالحسینی سخا می‌باشد که از سال ۱۳۶۱ در زمینه تولید و تامین قطعات صنعت خودروسازی در ایران فعال بوده و هم چون گروه قطعه سازی عظام به مدیریت عباس ایروانی، یکی از غول های قطعه سازی ایران محسوب می شود. سرمایه شرکت صنایع تولیدی کروز […]

گروه کروز (CRUISE) شامل  چندین شرکت به مدیرعاملی مهندس نادر عبدالحسینی سخا می‌باشد که از سال ۱۳۶۱ در زمینه تولید و تامین قطعات صنعت خودروسازی در ایران فعال بوده و هم چون گروه قطعه سازی عظام به مدیریت عباس ایروانی، یکی از غول های قطعه سازی ایران محسوب می شود. سرمایه شرکت صنایع تولیدی کروز در سال ۹۷ به ۱۲۱۵ میلیارد تومان افزایش یافت. نادرعبدالحسینی سخا و حمید کشاورز توچایی از چهره های شاخص این گروه محسوب می شوند. شرکت CAS، شرکت ISKRA و شرکت MANDO، شرکت VALEO و شرکت S&T MOTIV از شرکای تجاری کروز در ایران محسوب می شوند که از تامین کنندگان مواد اولیه و قطعات کروز هستند. گروه کروز در تامین قطعات  شرکت های ساپکو، گریده سازه گستر، مگاموتور و بومی سازی ایربگ خودرو، با خودروسازان کشور فعالیت داشته و گواهینامه های متعددی نیز اخذ کرده است.  گروه کروز ، عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازان نیز محسوب می شود  و همکار «عظام» در شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش است.

۶ شرکت زیر  مجموعه گروه کروز عبارتند از: شرکت مشارکتی ایسکرا اتوالکتریک ایران، شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش، شرکت گل  پلاست، شرکت صنایع خودروسازان کروز ، شرکت توسعه صنایع وینارت و شرکت  گسترش صنعت  رانه. در سایت CROUSE.IR‌ می‌توانید در جریان متن و حاشیه فعالیت های گذشته و آینده این گروه بزرگ اقتصادی قرار بگیرید. این شرکت در بازار بورس ایران نیست و در گروه قطعه سازان فرابورس نیز فعالیتی ندارد.

اگر شما هم، همکار، کارمند یا پیمانکار این گروه هستید یا درباره فعالیت های آن، نظر و پیشنهادی دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اطلاع اقتصاد شهروند برسانید. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در  شبکه های اجتماعی عضویت دارید، به اطلاع دوستان سهامدار خود در گروه های قطعه سازی و خودروسازی در بورس، برسانید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره گروه قطعه سازی عظام و عباس ایروانی

درباره گروه قطعه سازی کروز

درباره گروه قطعه سازی کروز

شرکت کروز ، امروزه یکی از غول های قطعه سازی در صنعت خودرو کشور محسوب می شود. همواره این  شرکت در کنار گروه عظام، از فعالان صنعت  قطعه سازی خودرو معرفی شده است. تولید فرمان برقی، کاتالیست اگزوز تا تولید داشبورد و قطعات تعلیق ترمز و انواع دسته سیم و قطعات تزینی خودرو سبک و سنگین، از  جمله  فعالیتهای این  قطعه ساز بزرگ کشور  است.

برند CROUISE توسط شیرین صالحی مقیم ستارخان تهران

(طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۱۹۸ مورخ ششم بهمن ماه سال ۱۳۸۹، برند CROUISE توسط شیرین صالحی مقیم ستارخان تهران به نمایندگی از شرکت صنایع تولیدی کروز در جاده مخصوص کرج، ثبت شد. این برند برای انواع قطعات برق و الکترونیک و سویچ های لوازم خانگی و انواع اتصالات و ترمینال های مخابراتی معرفی شده است)

چهره های ارشد گروه قطعه سازی کروز

چهره های ارشد گروه قطعه سازی کروز

در چندین شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص و مشارکتی که زیر مجموعه گروه قطعه سازی کروز است،‌ نام چند نفر به چشم می خورد که مسئولیت های کلیدی در این مجوعه بزرگ قطعه سازی دارند. یکی حمید کشاورز توچایی است که در برخی از شرکت ها، رئیس هیات مدیره یا مدیرعامل است. نفر دوم، نادر عبدالحسینی سخا است که از چهره های تاثیر گذار در کروز بوده و بعضی ها این شرکت را با نام مهندس سخا می‌شناسند. فرد سوم،‌ هادی طزری است  که نامش در چند شرکت دیده می شود.

حتما بخوانید : فرشاد مقیمی کیست ؟ همه چیز درباره مدیرعامل ایران خودرو

مجموعه شرکت های گروه قطعه سازی کروز

گروه قطعه سازی خودرو کروز مثل گروه قطعه سازان عظام که مدیریت آن را مهندس عباس ایروانی بر عهده دارد، از چندین شرکت تشکیل شده که در آن ها، سهامدار عمده بوده و عضویت هیات مدیره یا مدیرعاملی را بر عهده دارد. اگر قصد دارید تا با این مجموعه بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور در ۲۰ سال اخیر آشنا شوید، شرکت های زیر، می تواند شما را با رفتار سازمانی و برنامه تجاری این شرکت در گذشته، حال و آینده آشنا کند. بعضی از شرکت های گروه کروز ، در چند سال اخیر تاسیس شده است.

  • شرکت صنایع تولیدی کروز
  • شرکت مشارکتی ایسکرا اتو الکتریک ایران
  • شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش
  • شکت گل پلاست
  • شرکت صنایع خودروسازان کروز
  • شرکت توسعه صنایع وینارت
  • شرکت گسترش صنعت رانه

مجموعه شرکت های گروه قطعه سازی کروز

گشتی در شرکت های گروه قطعه سازی کروز

برای آشنایی با فعالیت ها، اعضاء هیات مدیره و شرکا و همکاران گروه قطعه سازی کروز ، مشخصات چندین شرکت این مجموعه بزرگ صنعتی کشور را به روایت اسناد روزنامه رسمی قوه قضاییه در ادامه مرور می کنیم که برای نخستین بار در میان سایت های فارسی زبان،‌ با این گزارش جامع، روبرو می شوید.

شرکت صنایع تولیدی کروز

شرکت صنایع تولیدی کروز

یکی از شرکت های گروه قطعه سازی کروز ، شرکت صنایع تولیدی کروز است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۰۳۴ مورخ سوم بهمن ماه سال ۱۳۸۵، شرکت صنایع تولیدی کروز به شماره ثبت ۶۲۸۴۴، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح زیر اعلام  کرد:

  • محمد علی پور فطرتی (رئیس هیات مدیره)
  • حمید کشاورز توچایی (نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل)
  • غلام حسین صالحی (قائم مقام مدیرعامل)
  • فردانه علمیه

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۸۷۰۳ مورخ سی اردیبهشت ماه سال هتشاد و هشت، اعضا هیات مدیره به شرح زیر اعلام شد.

  • حمید کشاورز توچایی (مدیرعامل)
  • محمد علی پور فطرتی
  • فردانه علمیه
  • سروناز علی پور قطرتی

ما با این تغییرات، شاهد حضور خانواده فطرتی در اعضا هیات مدیره شرکت صنایع تولیدی کروز در سال های پایانی دهه هشتاد  هجری شمسی هستیم.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۲۳  مورخ نهم مهر ماه سال نود و هفت، شرکت صنایع تولیدی کروز در ماهی است که شاهد بزرگ ترین شوک اقتصادی ایران در ۴۰ سال اخیر بودیم و قیمت دلار به مرز ۱۹ هزار تومان رسید، افراد زیر را به عنوان هیات مدیره جدید معرفی کرد که به نظر می رسد، در این شرکت مادر گروه کروز ، چهره های سرشناس و کلیدی به شمار می آیند:

  • نادر عبدالحسینی سخا به سمت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره
  • بهروز حبیبی به سمت نایب رئیس هیات مدیره به سمت عضو هیات مدیره
  • مهدی موثق به سمت عضو هیات مدیره

نکته جالب درباره شرکت صنایع تولیدی کروز آن است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۶۹ مورخ پانزدهم فروردین ماه سال نود و هشت، سرمایه شرکت به عدد ۱۲۱۵ میلیارد تومان رسید که خود نشان دهنده قدرت و اعتبار این شرکت در صنعت قطعه سازی در ایران است. یکی از گزینه های عرضه اولیه و سهامی عام شدن شرکت های قطعه سازی در صنعت خودرو ایران، همین گروه کروز است که امیداریم در ایران عصر ۱۴۰۰ به وقوع بپیوندد.

شرکت کروز در موسسه انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

شرکت کروز در موسسه انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن

شرکت کروز در موسسات تحقیقاتی صنعتی  نیز حضور دارد که یکی از آن ها، موسسه انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران به شماره ثبت ۱۵۱۳۴ است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۲۹۱ مورخ بیست و دوم آذر ماه سال ۱۳۸۶، این موسسه، با حضور صدها شرکت صنعتی و خدماتی ، تصمیماتی را ارائه کرد و نام شرکت کروز نیز در بین اعضاء دیده می شود.

همکاری گروه کروز با گروه قطعه سازی عظام

همکاری گروه کروز با گروه قطعه سازی عظام

آگهی بالا نشان می دهد که گروه قطعه سازی کروز با غول قطعه سازان ایران این گروه عظام به مدیریت عباس ایروانی، همکاری دارد. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۱۳۶ مورخ هجدهم آبان ماه سال ۱۳۸۹، شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان  کیش (سهامی خاص) به شماره ثبت ۶۰۱۸، سرمایه خود را به ۵ میلیارد تومان افزایش  می دهد و اعضاء هیات مدیره آن به شرح زیر است که با شخصیت های حقوقی و حقیقی قابل توجهی روبرو می شویم:

  • اصغر دانشیان به نمایندگی از شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو
  • علی اسلامی بیگدلی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری عظام
  • حمید کشاورز توچایی به نمایندگی از شرکت صنایع تولیدی کروز

شرکت بازرگانی سپهر ایرانیان کیش به دلیل حضور ۲ قطعه ساز بزرگ ایران و هم چنین حضور شرکت تعاونی کارکنان ایران خودرو، از جمله شرکت های بازرگانی مهم در عرصه صنایع قطعه سازی کشور است. این شرکت طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۸۶۸ مورخ دوازدهم تیر ماه سال ۱۳۸۵، ثبت شد و موضوع فعالیتش به شرح  زیر است:

صادرات، ‌واردات، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی به تجاری و بازرگانی  وعمرانی، اخذ تسهیلات بانکی،‌ترخیص کالا از گمرکات کشور، اخذ نمایندگی از شرکت های داخلی و خارجی، خرید و فروش سهام شرکت ها، خدمات مشاوره ای، سرمایه گذاری و مدیریت، سرمایه گذاری  اشخاص، هر عملیاتی که مربوط به اهداف شرکت باشد.

مرکز اصلی  این شرکت، جزیره کیش بازار ونوس اعلام می شود. میزان سرمایه این شرکت در سال ۱۳۸۵، ۱۰ میلیون ریال اعلام شد که بعدها چندین برابر افزایش یافت. اعضاء هیات موسسان این شرکت به شرح  زیر  است:

  • هادی مورخ به سمت مدیرعامل
  • حسین مختاری فارسی به سمت رئیس هیات مدیره
  • مهرداد بختیاری سوجبلاغی به سمت نایب رئیس هیات مدیره

شرکت کروز و شرکت گل پلاست

شرکت کروز و شرکت گل پلاست

از دیگر شرکت هایی که گروه قطعه سازی کروز در آن حضور فعالی دارد، شرکت گل پلاست (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۸۴۴۲۷ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۸۳۸۴۵۰ می باشد.  طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۱۷۳ مورخ ششم دی ماها سال ۱۳۸۹، اعضاء هیات مدیره شرکت گل پلاست به  شرح  زیر اعلام شد که شما را با همکاران و شرکای مدیران گروه قطعه سازی کروز ، آشنا می کند:

  • سید علی رضا میر آقای خوانی به سمت بازرس اصلی
  • شرکت صنایع تولیدی کروز به نمایندگی نادر عبدالحسینی سخا به سمت عضو هیات مدیره
  • محمد علی پور فطرتی به سمت رئیس هیات مدیره
  • حمید کشاورز توچایی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • محسن صالحی به سمت مدیرعامل.

سایت شرکت گل پلاست در نشانی gps.co.ir‌در دسترس است که شما را با محصولات وبرنامه ها و شرکایش آشنا می کند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ با هدف  تولید و توزیع و پخش انواع ورقه های پلاستیک و مواد اولیه توسط محمد رضا گل چای، حسن گل چای و فاطمه نظری در تهران ثبت شد. اما در سال ۱۳۹۴ به  دلایلی منحل  اعلام شد.

شرکت صنایع خودروسازان کروز

شرکت صنایع خودروسازان کروز

از دیگر شرکت هایی که شاید حضور فعال مدیران و بنیان گذاران شرکت تولیدی کروز در آن هستیم، شرکت صنایع خودروسازان کروز (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۰۱۵۰۸ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۲۳۹۱۶ می باشد.  موضوع این شرکت که در اوایل دهه نود شمسی توسط موسسان شرکت صنایع تولیدی کروز ثبت شد به شرح زیر  اعلام گردید:

انجام هر گونه فعالیت  های مجاز بازرگانی، انعقاد قرارداد های لازمه خرید. فروش،‌صادرات هر گونه کالای مجاز بازرگانی وبازاریابی هرمی و غیر شبکه ای و غیر الکترونیکی و خرید و فروش و واردات  و صادرات ماشین آلات و تجهیزات و مواد اولیه کارخانجات صنعتی خصوصا کارخانجات تولید خودرو و وسایل و قطعات جانی آن. ارائه خدمات پشتیبانی  فنی و خدمات پس از فروش از قبیل قطعات یدکی و تعمیر و تعویض قطعات و تجهیزات معیوب و راه اندازی پروژه ها وایجاد طرح  های تولیدی و صنعتی و هم چنین توسعه و به روز رسانی واحدهای تولیدی و صنعتی موجود  و اخذ مجوز ها و موافقت اصولی لازمه جهت فعالیت  های یاد شده.

سرمایه این شرکت ۱۰ میلیارد ریال و مدیران آن به شرح زیر می باشند:

  • حمید کشاورزی توچایی به سمت رئیس هیات مدیره
  • محمد علی پور فطرتی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • شرکت صنایع تولیدی کروز به نمایندگی محمد فروغیه به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل.

حتما بخوانید: کلاهبرداری نجوا لاشیدایی با همسرش و مدیرعامل سابق سایپا

شرکت توسعه صنایع وینارت

شرکت توسعه صنایع وینارت

شرکت توسعه وینارت، شرکت دیگری است که گروه قطعه سازی کروز ، در آن سهامدار و عضو هیات مدیره است. این شرکت از جمله مجموعه های مرتبط با گروه کروز است  که مالکیت درصدی از سهام، در اختیار این گروه قطعه ساز خودرو می باشد.

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۲۷۸ مورخ بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰،  شرکت توسعه صنایع وینارت (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۰۱۵۱۰ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۲۳۹۶۹ در تهران ثبت شد. موضوع فعالیت شرکت توسعه صنایع وینارت به شرح زیر است:

انجام هر گونه  فعالیت های مجاز بازرگانی و انعقاد قراردادهای لازمه جهت خرید، فروش واردات و صادرات هر گونه کالای مجاز بازرگانی، بازاریابی غیر هرمی و غیر شبکه ای و غیر الکترونیکی و خرید و فروش واردات و صادرات ماشین آلات  وتجهیزات و مواد اولیه کارخانجات صنعتی خصوصا کارخانجات تولید خودرو و وسایل و قطعات جانبی آن، ارائه خدمات پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش از قبیل تهیه قطعات یدکی و تعمیر و تعویض قطعات و تجهیزات معیوب، راه اندازی پروژه ها و ایجاد طرح  های تولیدی و صنعتی و هم چنین توسعه و به روز رسانی واحدهای  تولیدی و صنعتی موجود، اخذ مجوز ها و موافقت اصولی لازمه جهت فعالیت  های یاد شده، مشارکت در طرح های ساختمانی تولیدی، بازرگانی، صنعتی، شرکت در مناقصه ها و مزایده های درون مرزی، برون مرزی و مشارکت در تاسیس شرکت های جدید.

دفتر مرکزی شرکت توسعه صنایع وینارت از وابسته های گروه کروز

دفتر مرکزی شرکت توسعه صنایع وینارت از وابسته های گروه کروز ، در شهر تهران، کیلومتر یازده جاده مخصوص کرج اعلام شد.

مدیران شرکت وینارت به شرح زیر می باشد:

  • محمد علی پور فطرتی به سمت رئیس هیات مدیره
  • حمید کشاورزی توچایی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • شرکت صنایع تولیدی کروز به نمایندگی بهروز حبیبی به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل.

شرکت توسعه صنایع وینارت گروه قطعه سازی کروز ، عضو هیات مدیره شرکت گسترش صنعت رانه (سهامی خاص) نیز محسوب می شود. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۰۰ مورخ بیست و پنجم شهریور ماه سال نود و هشت، شرکت گسترش صنعت رانه به شماره ثبت ۴۰۳۵۵۳ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۴۷۴۰۸، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح زیر اعلام کرد:

  • بهروز حبیبی به نمایندگی از شرکت توسعه صنای وینارت به سمت رئیس هیات مدیره
  • امیر حسین جلالی به نمایندگی از شرکت تدبیر سرمایه آراد به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • امیر ابراهیم نژاد به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۰۳ مورخ هفدهم  دی ماه سال نود و هفت،  شرکت توسعه صنایع وینارت، اعضاء  جدید هیات مدیره خود را به شرح  زیر اعلام کرد:

  • مهدی موثق به سمت رئیس هیات مدیره
  • حمید صالحی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • بهروز حبیبی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره

شرکت گسترش صنعت رانه

شرکت گسترش صنعت رانه

از دیگر شرکت هایی که گروه قطعه سازی کروز در سال های اخیر تاسیس کرده و درآن سهامدار است، شرکت گسترش صنعت رانه (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۰۳۵۵۳ می باشد که با شناسه ملی ۱۰۳۲۰۵۴۷۴۰۸ فعالیت دارد. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۰۲۹۹ مورخ شانزدهم خرداد ماه سال ۱۳۹۰، شرکت گسترش صنعت رانه، با موضوع زیر تاسیس شد:

طراحی و تولید توسعه قوای محرکه موتور، جعبه دنده، فعالیت های  وابسته به آن، انجام فعالیت بازرگانی، اعم از خرید و فروش کالا و انتقال دانش فنی، واردات و صادرات ماشین  آلات تولیدی، تجهیزات وابسته  به آن، ایجاد کارخانه تولیدی برای تولید قطعات و مجموعه های موتوری و جعبه دنده خودرو و ماشین آلات، انجام خدمات پس از فروش فنی و مهندسی  و توزیع قطعات و ایجاد نمایشگاه های فروش قطعات مربوطه و تعمیرات نگهداری ماشین آلات و لوازم و تعویض قطعات یدکی، انجام فعالیت های پژوهشی آزمایشگاهی بازاریابی مجاز غیر هرمی و غیر شبکه ای نمایشگاه و خدمات تخصصی و مشاوره ای مرتبط به موضوع انجام فعالیت های طراحی ساخت و توسعه و خدمات فنی مهندسی در بخش قوای محرکه جدید.

مرکز اصلی شرکت، تهران، کیلومتر یازدهم جاده کرج، سرمایه شرکت ۱ میلیارد تومان اعلام می شود که نشان از اهمیت این شرکت برای گروه قطعه سازی کروز دارد. مدیران این شرکت به شرح  زیر اعلام شد:

  • حمید کشاورز توچایی به سمت رئیس هیات مدیره
  • شرکت صنایع تولیدی کروز به نمایندگی نادر عبدالحسینی سخا به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • هادی طزری به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل

طبق روزنامه رسمی  به شماره ۲۱۷۰۰ مورخ  بیست و پنجم شهریور  ماه سال  نود و هشت، شرکت گسترش صنعت رانه، افراد زیر را به عنوان عضو هیات مدیره معرفی کرد:

  • بهروز حبیبی به نمایندگی از شرکت توسعه صنایع وینارت به سمت رئیس هیات مدیره
  • امیر حسین جلالی به نمایندگی از شرکت تدبیر سرمایه آراد به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • امیر ابراهیم نژاد به عنوان مدیرعامل و عضو هیات  مدیره

شرکت مشارکتی ایسکرا اتوالکتریک ایران

شرکت مشارکتی ایسکرا اتوالکتریک ایران

از جمله شرکت های اصلی گروه قطعه سازی کروز ، شرکت مشارکتی ایسکر اتوالکتریک ایران است که تاریخ تاسیس آن به سال ۱۳۷۷ بر می گردد. کارخانه تولید قطعات خودرو است که در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان فعالیت داشته و در دویست و هشتاد کیلومتری جنوب تهران قرار دارد. در کارخانه  ISKRA که شصت درصد سهام آن در  اختیار شرکت کروز است، ۲۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۸۴۱۲ مورخ  بیست و هشتم  آبان ماه سال  هشتاد و هفت، شرکت مشارکتی ISKRA AUTOECECTRIC IRAN (سهامی خاص) ثبت شده به شماره ۱۴۱۱۹۵، اعضاء هیات مدیره به شرح زیر می باشد:

  • امیر حسین جلالی- ایوان لیسیاک به نمایندگی شرکت ایسکرا اتوالکتریکادی و آقای تدی ویدیک به نمایندگی از شرکت ایسکر آسینگ به سمت رئیس هیات مدیره
  • تدی ویدیک به نمایندگی شرکت ایسکر آسینگ به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • امیر حسین جلالی به سمت مدیرعامل.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۱۹۴ مورخ سی دی ماه سال  ۱۳۸۹، سید حسین  فاطمیان ساکن بلوار کشاورز تهران به نمایندگی از شرکت مشارکتی ایسکرا اتوالکتریک ایران (ساکن در میدن مادر میرداماد تهران)، برند فوق  را ثبت کرد که برای  تولید قطعات خودروهای سنگین و سبک کاربرد دارد)

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران، طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۵۹۷ مورخ هجدهم اردیبهشت ماه سال نود و هشت، سرمایه خود را به  مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش داد که حاصل مطالبات حال شده است. این افزایش سرمایه که در بهار نود و هشت انجام شد، نشان از افزایش سودآوری شرکت دارد.

همراه گرامی

اگر شما هم از کارمندان، مشتریان، پیمانکاران، شرکا و مطلعین شرکت کروز هستید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره این کارآفرین بزرگ صنعت خودرویی کشور به صورت محترمانه و با رعایت حریم خصوصی از طریق  بخش کامنت به اشتراک بگذارید. سهامداری با گروه قطعه سازی و خودرویی در بازار بورس ایران را تا شاخص کل ۵۰۰ هزار واحدی تا سال ۱۴۰۱، توصیه می‌کنیم.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=30782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خدا از شما نگذرد گرگ در لباس میش بدبخت ملت ایران با این خودروهای تحمیلی انحصار باید شکسته شود

  2. تنها را حل شکستن تک ساخت بعضی قطعات توسط خودمختار ی شرکتهای قطعه ساز می باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن