تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024

اخبار ویژه

16

محرمانه‌های اکبر ترکان : شرکت ها، شرکا و مسئولیت‌ها

  • کد خبر : 26789
  • 01 دی 1398 - 6:49
محرمانه‌های اکبر ترکان : شرکت ها، شرکا و مسئولیت‌ها

مهندس اکبر ترکان ، از چهره های مطرح سیاسی ، اقتصادی و صنعتی ایران و  از مسئولان دولت هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی است. او در دولت هاشمی،‌ وزیر دفاع و راه و ترابری بود و در دولت روحانی، دبیر مناطق آزاد ویژه و تجاری و مشاور رئیس جمهور که با قانون منع به کار […]

مهندس اکبر ترکان ، از چهره های مطرح سیاسی ، اقتصادی و صنعتی ایران و  از مسئولان دولت هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی است. او در دولت هاشمی،‌ وزیر دفاع و راه و ترابری بود و در دولت روحانی، دبیر مناطق آزاد ویژه و تجاری و مشاور رئیس جمهور که با قانون منع به کار گیری بازنشستگان، استعفا داد. اکبر ترکان در ۲۰ سال اخیر،‌ در ده ها شرکت دولتی و خصوصی و سهامی عام، عضو هیات مدیره و سهامدار بوده است و با شخصیت های حقیقی و حقوقی مطرحی چون : محمد میر محمد صادقی (پسر حاج آقا علاء میر محمد صادقی معروف)، غلام حسین مطهری اصل، محمد رضا نعمت زاده (وزیر سابق صمت)، گروه سرمایه گذاری غدیر، گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و مدیران سابق دانشگاه آزاد اسلامی (میرزاده و نوریان)، در فعالیت های تجاری و فرهنگی، همکاری دارد. شرکت آفرینش رایانه کیهان و طرح صنعت لاوان، تنها دو نمونه از شرکت های مرد همیشه در صحنه سیاست و اقتصاد ایران است که مدت ها، ریاست فدراسیون کشتی را نیز در کارنامه داشت.

گزارش جامع اقتصاد شهروند ، شما را با یکی از چهره های بانفوذ سیاست و اقتصاد و صنعت ایران آشنا می کند. نظرات خود را از طریق  بخش  کامنت به اطلاع ما برسانید.

با ما همراه باشید.

محرمانه‌های اکبر ترکان

اکبر ترکان کیست؟

مرد همیشه در صحنه اقتصاد، سیاست و صنعت ایران در ۴۰ سال اخیر، مهندس اکبر ترکان است. او بر اساس اطلاعاتی که در این گزارش اقتصاد شهروند مرور می کنیم، در ده ها شرکت خصوصی و سهامی عام و دولتی، نقش آفرینی کرده است و در دهه نود، رد پای او در مجتمع های ورزشی و فرهنگی هم دیده می شود.

در دولت یازدهم، مشاور ارشد رئیس جمهور بود و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه  اقتصادی.  هم چنین سابقه سرپرست معاونت امور بین المللی ریاست جمهوری را هم در اختیار داشت. سرپرست دبیرخانه جنبش عدم تعهد و سرپرست سازمان قضایی کشور، از جمله  فعالیت های اکبر ترکان در یک دهه اخیر بود.

اکبر ترکان مثل مهندس نعمت زاده، در دولت هاشمی رفسنجانی، حضور فعالی داشت و شاید به همین خاطر است که ترکان با نعمت زاده، همچنان رفیق شفیق و شریک است. اکبر ترکان در دولت سازندگی، وزیر دفاع و وزیر راه و ترابری بود. مدیریت فدراسیون کشتی به مدت ۶ سال سبب شد تا او به فکر راه اندازی فدراسیون ویژه بیماران خاص و پیوند اعضاء باشد.

اکبر ترکان کیست

اکبر ترکان ، اردیبهشت ۹۸  یعنی ۶  ماه پیش از سهیمه بندی بنزین و خلق تراژدی غم بار بنزین ۳۰۰۰  تومانی گفته بود که چاره ای جز دو نرخی شدن قیمت بنزین نداریم.

اکبر ترکان به منظور  اجرای فانه منع  به کارگیری بازنشستگان، ۵ آذر ۹۷ از مشاورت رئیس جمهور، استعفا کرد. او یکی از چهره های مطرح  حزب اعتدال و توسعه نیز محسوب می شود. او ۴ دی ماه ۹۶، مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی شده بود.

شرکت‌هایی که اکبر ترکان در آن فعالیت داشت

شرکت‌هایی که اکبر ترکان در آن فعالیت داشت

این گزارش اقتصاد شهروند، نخستین گزارش به نسبت جامع و در حال به روز رسانی در سایت های فارسی زبان اقتصادی است که تلاش داردتا ۲۰ سال فعالیت های مهندس اکبر ترکان را در شرکت های دولتی و خصوصی و سهام عام  بررسی کند تا شما با همکاران و شرکای مشاور سابق رئیس جمهور، آشنا شوید.

  • شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی
  • شرکت سرمایه گذاری غدیر
  • موسسه بنیاد شریف (شماره ثبت: ۲۰۲۶۸)
  • شرکت توان پرداز باطری (شماره ثبت: ۱۳۷۱۴۶)
  • شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (شماره ثبت : ۲۱۵۳۲۶)
  • شرکت طرح صنعت لاوان (شماره ثبت ۴۰۲۶۶۸)
  • موسسه بنیاد نهج البلاغه (شماره ثبت: ۲۱۵۰)
  • شرکت آفرینش رایانه کیهان (شماره ثبت: ۱۳۲۹۴۱)
  • موسسه انجمن دوستی ایران و بوسنی هرزگوین (شماره ثبت: ۱۵۴۸۷)
  • موسسه انجمن دوستی ایران و اروپا
  • موسسه فدارسیون بیماران خاص و پیوند اعضا
  • موسسه بنیادشریف (شماره ثبت ۲۰۲۶۸)
  • موسسه توسعه فناوری نخبگان (شماره ثبت ۱۴۲۴۰)
  • موسسه مجموعه ورزشی شمال مرعش (شماره ثبت ۲۹)
  • موسسه دانشگاهی شمال (شماره ثبت ۸۹۴۳)

حتما بخوانید: همه چیز درباره حمید فرهنگ، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)

اکبر ترکان در موسسه بنیاد شریف

اکبر ترکان در موسسه بنیاد شریف

اولین شرکتی که در گزارش بررسی  فعالیت  های تجاری و صنعتی و فرهنگی مهندس اکبر ترکان در اقتصادشهروند معرفی می کنیم، موسسه ای است فرهنگی و هنری  که اواخر دهه هشتاد هجری شمسی، شاهد حضور اکبر ترکان در هیات مدیره آن بودیم. طبق روزنامه رسمیبه شماره ۱۹۱۸۴ مورخ  نوزدهم دی ماه سال ۱۳۸۹، موسسه بنیاد شریف به شماره ثبت  ۲۰۲۶۸ و شناسه ملی ۱۰۱۰۳۱۸۳۵۲۳، اعضاء هیات مدیره را به شرح زیر اعلام کرد:

  • محمد میر محمد صادقی (فرزند حاج آقا علاء میر محمد صادقی میلیاردر تهران)
  • علی عبداللهیان باروق
  • احمد فیاض بخش
  • محمد مسعود آقا محمد حسین تجریشی
  • محمود شیری
  • رضا ویسه
  • اکبر ترکان

از طریق موسسه بنیاد شریف متوجه می شویم که مهندس اکبر ترکان ، با یکی از پسران حاج آقا علاء میر محمد صادقی که میلیاردر معروف تهران و از نزدیکان موتلفه است، شریک و همکار قدیمی بوده است. آقای دکتر محمد میر  محمد صادقی، در شرکت هایی چون: بازرگانی رحیل، موسسه تعالی آموزش و فرهنگ، شرکت کشت آفرینان منطقه دشت مغان و شرکت پارس هور، عضو هیات مدیره و سهامدار بوده و یکی از  اعضای میلیاردر خانواده معروف میرمحمد صادقی ها مثل «خاموشی» ها می باشد.

موسسه بنیاد شریف که شاهد۲ چهره معروف سیاسی و اقتصادی ایران در هیات مدیره آن در سال ۱۳۸۹ هستیم، ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۸۵ به  هدف ارتقاء  سطح علم، تحقیق، پژوهش، پیشرفت کشور از طریق راهیابی در جهت توسعه امکانات کیفی و کمی دانشگاه صنعتی  شریف و ایجاد شرکت ها و بنگاه های انتفاعی و سرمایه گذاری تاسیس شد.

غلام رضا شافعی، وزیر سابق و محمد میر محمد صادقی، عضو هیات مدیره و موسسان این شرکت بودند. حسن  محرابیان و علی عبداللهیان باروق از همکاران این دو در هیات مدیره بوده و مدیرعاملی نیز به یوسف زنجانی فرد رسید.

اکبر ترکان در شرکت توان پرداز باطری

اکبر ترکان در شرکت توان پرداز باطری

از دیگر شرکت هایی که شاهد نقش آفرینی مهندس اکبر ترکان در هیات مدیره آن در دهه هشتاد هجری شمسی بودیم، شرکت توان پرداز باطری (سهامی  خاص) به شماره ثبت ۱۳۷۱۴۶ است. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۲۰۳  مورخ دوازدهم بهمن ماه سال  ۱۳۸۹، اعضاء هیات مدیره به شرح زیر اعلام شد:

  • علی شهام به سمت بازرس اصلی
  • محمد رضا نعمت زاده به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • اکبر ترکان به سمت عضو هیات مدیره
  • سید رسول ارفعی اوغانی به سمت مدیرعامل و خارج از اعضاء
  • مجتبی تنها به سمت رئیس هیات مدیره

این شرکت هم نشان می دهد که مهندس اکبر ترکان از دهه هشتاد هجری شمسی، با چهره معروف صنعت پتروشیمی ایران (مهندس نعمت زاده) که سابق وزارت در دولت هاشمی و روحانی داشت و دارد، همکار و شریک بوده و هست. به هر حال یکی از شرکای اصلی اکبر ترکان ، وزیر سابق و شرکت های اقماری اوست.

درباره شرکت توان پرداز باطری

نکته جالب درباره شرکت توان پرداز باطری این است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۷۲۱۷ مورخ بیست و چهارم فروردین سال ۱۳۸۳، محمد حسین کرباسچیان و ناصر ترکان (احتمالا برادر یا پسر مهندس اکبر ترکان )، در  هیات مدیره این شرکت فعال بودند.در آن زمان، محسن ابوالحسنی، مدیرعامل این شرکت پر چهره بود.

همکاران مهندس اکبر ترکان در شرکت توان پرداز باطری

برندی که در عکس بالا مشاهده می کنید، پانزدهم فروردین ۱۳۹۵ در احتیار شرکت توان پرداز باطری قرار گرفت و تا سال ۱۴۰۴،‌ مالکیتش با این شرکت است که شاهد حضور چهره های مطرحی چون میر محمد صادقی و مهندس نعمت زاده به عنوان شرکا و همکاران مهندس اکبر ترکان در این مجموعه هستیم. این شرکت، در حوزه  باتری و جعبه باتری و دستگاه های شارژ کننده باتری فعالیت  دارد.

اکبر ترکان در شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

اکبر ترکان در شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

یکی از مهم ترین شرکت هایی که در دهه نود هجری شمسی، شاهد نقش آفرینی مهندس اکبر ترکان در آن بودیم، شرکت مجمع صنایع آلومینیوم جنوب (سهامی خاص) است که به شماره ثبت ۲۱۵۳۲۶ در عرصه تولید آلومینیوم و صنایع فلزی فعالیت دارد.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۲۴۱ مورخ شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۰، اعضاء هیات مدیره این شرکت تولیدی و صنعتی بزرگ به  شرح زیر می باشد که شاهد غول های سرمایه گذاری و چهره های مطرحی در این شرکت هستیم که ما را با همکاران و شرکا و رفقای مهندس اکبر ترکان آشنا می کند.

  • شرکت سرمایه گذاری غدیر به نمایندگی اکبر ترکان به سمت رئیس هیات مدیره
  • سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به نمایندگی محمد مهدی مستقیمی به سمت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
  • شرکت صنعتی بازرگانی غدیر به نمایندگی شهریار طاهر پور به سمت عضو هیات مدیره

این آگهی نشان می دهد که مهندس اکبر ترکان ، سابقه همکاری و با فعالیت با یکی از سهامداران بزرگ و عمده بازار بورس ایران به نام گروه غدیر دارد که مثل گروه تدبیر، از سهامداران بزرگ بورس است . مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب یکی از شرکت های گروه سرمایه گذاری غدیر است.

مجتمع آلومینیوم جنوب با نماد آلومینیوم جنوب

مجتمع آلومینیوم جنوب با نماد «آلومینیوم جنوب» در بازار سوم فرابورس قرار داشته و ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم است. هم گروهی های این شرکت، نمادهایی چون فولاد، ذوب و فباهنر است که از بزرگان گروه فلزات اساسی در بازار سرمایه ایران محسوب می شوند و سهامداری روی هر ۳ سهم تا سال ۱۴۰۰ توصیه می شود.

 برترین هلدینگ های ایران در بورس

گروه سرمایه غدیر یکی از برترین هلدینگ های ایران در بورس محسوب می شود و مثل شستا تامین اجتماعی، سهامدار عمده برخی از شرکت های بورس و فرابورس می باشد و پرتفوی قوی دارد. غدیری را در نماد وغدیر دنبال کنید. وغدیر، ۷۲ میلیارد قطعه سهم بوده و ۲۳ درصد سهام نیز شناور است.

شرکت سرمایه گذاری غدیر

در ۲ آذر ۹۸، قیمت هر سهم وغدیر که سهامدار عمده مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب است، ۳۰۰ تومان اعلام شد.  توجه کنید که سرمایه گذاری غدیر که شاهد نقش آفرینی مهندس اکبر ترکان در آن در بازه ای بودیم، در سال ۹۸، ۱۷  درصدش در اختیار صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح است. برای آشنایی با چهره های نام آشنا در گروه صنعتی غدیر، پروژه، مناقصات و فعالیت آن به این لینک رجوع کنید.  ۱۴۰ شرکت، زیر مجموعه غدیر هستند گه از پتروشیمی تا فولاد را شامل می شود.

اکبر ترکان نماینده شرکت سرمایه گذاری غدیر

مهندس اکبر ترکان از اواخر دهه هشتاد هجری شمسی تا اواخر دهه نود هجری شمسی، به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری غدیر (سهامی  عام) در مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، عضو هیات مدیره بود. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۵۶۸ مورخ یازدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۸، اعضاء هیات مدیره شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به شرح زیر اعلام شد تا با جدید ترین شرکا و همکاران مهندس اکبر ترکان در این غول آلومینیوم سازی کشور آشنا شویم:

  • فرداد دلیری به نمایندگی از شرکت صنعتی و بازرگانی غدیر به سمت رئیس هیات مدیره
  • شهریار طاهر پور به نمانیدگی از شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر  به سمت مدیرعامل
  • محمد مهدی مستقیمی به نمایندگی از طرف سازمان توسعه و نوسازس معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان نایب رئیس هیات مدیره
  • محسن بازارنوی به نمایندگی از شرکت ملی فولاد ایران به عنوان عضو هیات مدیره

حتما بخوانید: پیش بینی سهام شرکت صنایع دریایی ایران (خصدرا)

اکبر ترکان در  شرکت طرح صنعت لاوان

اکبر ترکان در  شرکت طرح صنعت لاوان

از دیگر شرکت های صنعتی که شاهد نقش آفرینی مهندس اکبر ترکان در آن بودیم، شرکت طرح صنعت  لاوان (سهامی خاص) به شماره ثبت ۴۰۲۶۶۸ است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۲۷۹  مورخ بیست و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۰، این شرکت تاسیس می شود و موضوعش به شرح  زیر است  که دقت کنید تا کسب و کار جدید مهندس اکبر ترکان و رفقا را در شروع دهه نود بدانید که به نوعی استراتژی کسب و کار اکبر ترکان و دوستان را به نمایش می گذارد:

سرمایه گذاری و مشارکت در اجرا، احداث، بهره برداری از طرح های صنعتی و انرژی و نیروگاه و انجام کلیه فعالیت های بازرگانی در زمینه های صادرات و واردات و خرید و فروش و توزیع کلیه کالاهای مجاز بازرگانی واردات ماشین آلات تجهیزات لوازم یدکی و مواد اولبه مورد نیاز واحدهای صنعتی و خدمات فنی و مهندسی صادارت کلیه  محصولات واحدهای صنعتی و خدمات فنی و مهندسی. واردات موقت تجهیزات و ماشین آلات لوازم و تجهزات و کالاهای مربوط به  پروژه های صنعتی اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی و حقوقی و اعطای نمایندگی به اشخاص حقوقی و حقیقی و ایجاد شرکت و شعب در داخل و خارج از کشور با مشارکت گروهی.

مرکز این شرکت مهندس اکبر ترکان و رفقا، خیابان لاکچری نشین های تهران یعنی جردن، ساختمان دولتشاد اعلام می شود. سرمایه این شرکت مهندس اکبر ترکان ، ۱ میلیارد ریال اعلام  می شود و اعضاء موسسان به شرح  زیر است:

  • اکبر ترکان به سمت رئیس هیات مدیره
  • شرکت توسعه فراگیر لاوان به  نمایندگی علی ضیاء پور رازلیقی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • محمد عسگری طباطبایی به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل.

در واقع این شرکت، بازوی سرمایه گذاری شخصی مهندس ترکان و شرکا در حوزه صنایع مربوط به انرژی است که در ایران عصر ۱۴۰۰، نقش بالایی  در توسعه و درآمد زایی دارد. به همین خاطر است که سرویس بورس اقتصاد شهروند به مخاطبان گرامی پیشنهاد می کند که حتما در یورس انرژی، سهامدار باشند.

حتما بخوانید: چرا «انرژی۳» سهم شگفت انگیز بورس ایران است؟

شرکت مهندس اکبر ترکان

۸ سال  پس از تاسیس این شرکت مهندس اکبر ترکان ، اعضاء هیات مدیره شرکت بر اساس روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۶۶۲ مورخ هفتم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ به شرح زیر اعلام  شد تا شاهد نقش آفرینی چهره های جدید در کادر مدیریتی این شرکت باشیم و با دوستان و شرکای جدید اکبر ترکان  در سال های پایانی دهه نود هجری شمسی آشنا شویم:

  • غلام حسین مطهری به سمت رئیس هیات مدیره
  • علی اصغر حمیدی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • محمود کجیب به سمت عضو هیات مدیره
  • محمد باقر فردی به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل
  • نوید مطهری به سمت عضو هیات مدیره

در واقع در کادر هیات مدیره شرکت جدید اکبر ترکان ، نامی از او و آقای محمد عسگری طباطبایی دیده نمی شود. آقای غلام حسین مطهری ، همان غلام حسین مطهری اصل چهره جنجالی پرونده باستی هیلز لواسانات تهران در سال ۱۳۹۸ که ایشان،‌ عضو هیات مدیره شرکت فرش سهند، صادر فر، پارسا نوین، پتروشیمی سیمرغ ماهشهر و شرکت صنعتی نوید زر شیمی است.  تخلفات او در داستان شهرک لاکچری نشین باستی هیلز لواسانات تهران، جنجال های زیادی به پا کرد. این که آیا جناب اکبر ترکان هم چنان با مجموعه غلام حسین مطهری اصل ارتباط دارد یا خیر، مستنداتی برای آن اقتصاد شهروند ندارد.

تخلفات اکبر ترکان باستی هیلز لواسانات

حتما بخوانید: همه چیز درباره باستی هیلز لواسان، بورلی هیلز ایران

به هر حال یکی از شرکت هایی که غلام حسین مطهری، سرمایه دار معروف در آن حضور دارد، شرکت طرح صنعت لاوان است که سال ۱۳۹۰ توسط مهندس اکبر ترکان و دوستان تاسیس شد.

اکبر ترکان در موسسه بنیاد نهج البلاغه

اکبر ترکان در موسسه بنیاد نهج البلاغه

اکبر ترکان مثل بعضی از فعالان صنعتی، تجاری و اقتصادی کشور، در موسسات فرهنگی و هنری نیز حضور فعالی دارد که یکی از آن ها موسسه بنیاد نهج البلاغه به شماره ثبت ۲۱۵۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۰۱۷۹۹۴۶ است. طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۴۰۱ مورخ نوزدهم مهر ماه سال ۱۳۹۰ یعنی دومین سال دولت دوم محمود احمدی نژاد، تصمیمات موسسه بنیاد نهج البلاغه  به شرح زیر است:

  • مسعود سلوک به سمت بازرس اصلی
  • محمود لولاچیان
  • اکبر ترکان
  • محمد باقر نحوی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • محمد حسین زارع کمال آباد
  • احمد رضایی مهابادی
  • سید حسین دکمه چی
  • علی رضا کریمی به سمت مدیرعامل
  • سید محسن دین پرور به سمت رئیس هیات مدیره

اکبر ترکان در شرکت آفرینش رایانه کیهان

اکبر ترکان در شرکت آفرینش رایانه کیهان

از  جمله شرکت هایی که شاهد نقش آفرینی دبیر سابق مناطق آزاد تجاری در دولت حسن روحانی هستیم، شرکت آفرینش رایانه کیهان (سهامی خاص) به شماره ثبت ۱۳۲۹۴۱ است. این شرکت کامپیوتری نشان می دهد که فردی با دیدگاه های کسب و کار قرن بیستمی و سنتی، به اقتصاد دیجیتال، اهمیت داده و این دنیای آی ی را از اوایل دهه نود هجری شمسی، جدی گرفت. همان کاری که در مدل های تجاری جدید مرحوم اسدالله عسگراولادی هم  در سال های پایانی زندگی سلطان خشکبار ایران، مشاهده شد.

حتما بخوانید: با شرکت های سلطان خشکبار ایران آشنا شویم

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۵۶۵ مورخ هجدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱، شرکت آفرینش رایانه کیهان، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح  زیر اعلام کرد:

  • علی رضا الهیان به سمت بازرس اصلی
  • اکبر ترکان به نمایندگی از شرکت توسعه فراگیر لاوان به سمت رئیس هیات مدیره
  • محمد عسگری طباطبایی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • امیر حسین عسگری طباطبایی به سمت مدیرعامل

در واقع شرکت آفرینش رایانه کیهان، بازوی فناورانه شرکت طرح صنعتی لاوان است که از شرکت هایی بود که اکبر ترکان با خانواده عسگری طباطبایی تاسیس کرده و بعدا، ردپای غلام حسین مطهری اصل معروف نیز در هیات مدیره آن دیده شد.

 شرکت رایانه آفرینش کیهان

نکته ای که درباره شرکت رایانه آفرینش کیهان باید بدانیم آن است که طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۷۹۹۰ مورخ نهم آذر ماه سال ۱۳۸۵، موسسه هدایت دانش فرزانگان، توسط شرکت رایانه آفرینش کیهان تاسیس  شد تا در زمینه برگزاری سمینارها و همایش های انجام و ارائه خدمات پژوهشی از  جمله در زمینه  مدیریت استراتژی های سازمانی و بازرگانی و ارائه راهکارها  طراحی های لازم در زمینه ساختار سازمانی، تحلیل و تنظیم و ارائه گزارشات شناخت در مورد وضعیت موجود سازمان ها و بنگاه های اقتصادی فعالیت کند.

دختر آقای عسگری طباطبایی و خودش (امیر حسین)، هیات موسسان را تشکیل می دادند. اکبر ترکان در این موسسه، نقشی ندارد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سید محمد هادی رضوی (داماد وزیر تعاون)

موسسه توسعه فناوری نخبگان

موسسه توسعه فناوری نخبگان

موسسه توسعه  فناوری نخبگان از جمله شرکت هایی است که در دهه نود هجری شمسی و پیش از روی کار آمدن دولت اول حسن روحانی، اکبر ترکان در آن فعالیت داشت.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۸۷۳  مورخ  ششم خرداد ماه سال ۱۳۹۲، موسسه توسعه فناوری نخبگان به شماره ثبت  ۱۴۲۴۰، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح  زیر اعلام کرد تا با مشخصات شرکا و همکاران مهندس اکبر ترکان در این شرکت اقتصادی فناوری آشنا شویم:

  • سید محمد رضا هاشمی گلپایگانی
  • حمید میرزاده (متولد سال ۱۳۲۹ در سیرجان و رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی )
  • محمد فرهادی عضو هیات مدیره (متولد ۱۳۲۸ در شاهرود و متخصص گوش و حلق و بینی و وزیر سابق علوم)
  • اکبر ترکان
  • غلام رضا فروزش (متولد ۱۳۳۱ دزفول و وزیر جهاد سازندگی دولت اکبر هاشمی رفسنجانی)
  • مهدی صفری عضو هیات مدیره
  • محمد سعیدی کیا عضو هیات مدیره (رئیس سابق بنیاد مستضعفان و جانبازان و وزیر سابق جهاد)
  • اسماعیل جبار زاده عضو هیات مدیره (استاندار سابق آذربایجان شرقی در دولت یازدهم و نماینده سابق مجلس)
  • صابر میرزایی عضو هیات مدیره
  • سید حسین دباغیان عضو هیات مدیره
  • سید محمود رضا سجادی عضو هیات مدیره
  • سید حسام الدین مدنی عضو هیات مدیره
  • جعفر توفیقی داریان عضو هیات مدیره (متولد ۱۳۳۴ در تهران و مشاور عالی وزارت علوم و سرپرست سابق این وزارت خانه در دولت حسن روحانی به مدت ۶۷ روز)
  • سید علی رهنما به نمایندگی از موسسه  طرح  و توسعه علم و فناوری ایرانیان

موسسه  توسعه فناوری نخبگان که شاهد حضور چهره های مطرح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ادوار دولت در هیات مدیره آن هستیم، در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و برای آشنایی با فعالیت های آن به این لینک مراجعه کنید. این موسسه که شاهد نقش آفرینی مهندس اکبر ترکان و دوستان نامدارش در آن هستیم، در حوزه ICT و توسعه شرکت های دانش بنیان فعالیت دارد.

موسسه  توسعه فناوری نخبگان

یکی از موسساتی که موسسه توسعه فناوری نخبگان در آن سهامدار و فعالیت دارد، شرکت مدیریت توسعه گر ساختمان مهر (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۵۹۴۲۷ است که طبق روزنامه رسمی به شماره ۱۹۵۱۹ مورخ شانزدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۰، اعضاء هیات مدیره آن به شرح زیر اعلام گردید:

  • مهدی هاتف به سمت عضو هیات مدیره
  • محمود یاوری به سمت عضو هیات مدیره
  • موسسه طرح و توسعه فن آوان ایرانیان به نمایندگی ابراهیم جاج ابراهیمی به سمت رئیس هیات مدیره
  • شرکت توسعه فناوری برهان به نمایندگی سید رضا موسوی برزکی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • موسسه توسعه فناوری نخبگان به نمایندگی بهروز همتی قهوه به سمت عضو هیات مدیره

حتما بخوانید: شرکت های حاج محسن رفیق دوست

موسسه مجموعه ورزشی شمال مرعش

موسسه مجموعه ورزشی شمال مرعش

از دیگر موسسات فرهنگی که مهندس اکبر ترکان در دهه نود و پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی در آن فعالیت داشت، موسسه مجموعه ورزشی شمال مرعش به شماره ثبت ۲۹ است. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۰۲۹۲ مورخ چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۹۳، موسسه مجموعه ورزشی شمال مرعش در آمل، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح  زیر اعلام کرد تا با چهره شرکای مهندس اکبر ترکان آشنا شوید:

  • علی محمد نوریان به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • اکبر ترکان
  • سید عماد حسینی به سمت مدیرعامل
  • سید محمد حسین رضوی به سمت رئیس هیات مدیره
  • علی رضا طاهریان
  • عباس علی رستمی
  • محمد رضا امین ناصری
  • محمود جواد غروی

همین قدر بدانید که طبق ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری، سرمایه موسسه  مجتمع ورزشی شمال مرعش در ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۸۵ یعنی ۱۳ سال پیش، ۳۵ میلیارد و ۷۹۸ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال اعلام شد. احتمالا امروزه صدها میلیارد تومان ارزش بازاری داشته باشد.

علی محمد نوریان که یکی از اعضاء هیات مدیره این مجتمع ورزشی در آمل و از دوستان و شرکای مهندس اکبر ترکان است، بهمن سال ۱۳۲۷ در شمیران متولد شد و سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی بود. همکاری اکبر ترکان با میرزاده و نوریان نشان می دهد که او در شرکت هایش، از مدیران سابق دانشگاه آزاد اسلامی هم دعوت به کار کرده  است.

 فهرست اعضاء هیات مدیره مجموعه ورزشی شمال مرعش

(عکس بالا، جدید ترین فهرست اعضاء هیات مدیره مجموعه ورزشی شمال مرعش را نشان می دهد)

حتما بخوانید: همه چیز درباره مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

اکبر ترکان در موسسه دانشگاهی شمال

اکبر ترکان در موسسه دانشگاهی شمال

موسسه دانشگاهی شمال یکی از مجموعه های فرهنگی  آکادمیک است که شاهد نقش آفرینی مهندس اکبر ترکان در آن هستیم. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۶۶۰ مورخ  هفدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴، موسسه دانشگاهی شمال (به شماره ثبت ۸۹۴۳)، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح  زیر اعلام کرد. اکبر ترکان ۲ سال پس از حکم حسن روحانی در دولت تدبیر و امید، به همراه علی محمد نوریان، عباس علی رستمی، محمد حسین رضوی و علی اکبر حیدر زاده (نایب رئیس هیات مدیره) وعلی رضا طاهریان (عضو هیات مدیره) در این مجموعه  فعالیت داشت.

اکبر ترکان و کانون انجمن های دوستی  ایران و اروپا

اکبر ترکان و کانون انجمن های دوستی  ایران و اروپا

اکبر ترکان علاوه بر این که در انجمن دوستی بوسنی و هرزگوین بود، در انجمن های دوستی ایران و اروپا نیز فعالیت داشت. او طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۶۲ مورخه بیست و هشتم  آبان ماه سال ۱۳۹۷، عضو هیات مدیره این کانون با افراد زیر بود که طبق مجوز وزارت کشور صورت گرفت:

  • حسن شفتی به سمت رئیس هیات مدیره
  • اکبر ترکان به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • سید ابولافضل رضوی به سمت عضو هیات مدیره
  • محمد نصر اصفهانی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره
  • فاطمه داداشیان به سمت خزانه دار و عضو هیات مدیره

اکبر ترکان در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

اکبر ترکان در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۲۲۸ مورخ سوم بهمن ماه سال ۱۳۹۶، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (سهامی  عام) به شماره ثبت ۵۹۴۳۵، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح زیر اعلام کرد تا ببینیم که پس از انتخاب مجدد روحانی به ریاست جمهوری و در دولت دوازدهم، شاهد یکی از مهم ترین نقش آفرینی های اکبر ترکان در غول سرمایه گذاری بازار بورس (شستا) هستیم.

  • اکبر ترکان به نمایندگی سازمان تامین اجتماعی به عنوان رئیس هیات مدیره غول شستا اعلام شد.
  • مرتضی لطفی به نمایندگی از شرکت رفاه گستر تامین اجتماعی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
  • سید عبدالحسین ثابت به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران به عنوان عضو هیات مدیره
  • محمد رضا رستمی به نمایندگی از موسسه خدمات بهداشتی درمانی میلاد سلامت تهران به سمت عضو هیات مدیره

شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

یکی از  شرکت های زیر مجموعه شستا، شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با نماد تاصیکو بوده که در بازار دوم بورس قرار دارد. ۲  آذر۹۸ قیمت هر سهم این شرکت ۲۸۸ تومان بود با ۲۰ میلیارد قطعه سهم که ۹ درصد تنها شناوری دارد. ۴۹ درصد سهام این شرکت در اختیار شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) و ۳۲ درصد سهام هم در اختیار شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است که گویا بزودی وارد بورس می شود و عرضه اولیه خواهد شد.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، یکی از سهامداران عمده و تاثیرگذار بازار سرمایه کشور است و سهامدار عمده شرکت های زیر  است:

  • مالک ۴۲ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)
  • مالک ۳۱ درصد سهام  شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)
  • مالک ۱۲ درصد سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی  ایران (حکشتی)
  • مالک ۳۵ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو)
  • مالک ۵.۶ درصد سهام شرکت سیمان فارس و خوزستان (سفارس)
  • مالک ۴۸ درصد سهام شرکت پارس الکتریک (لپارس)

شاید مهم  ترین شرکتی که اکبر ترکان در آن فعالیت دارد، همین شرکت شستا باشد که مالک غول های سرمایه گذاری و تولیدی در بورس از دارو تا سیمان است. همین جا بدانید که این دو گروه صنعتی تا سال ۱۴۰۱ هجری شمسی،‌ سودهای شیرینی را به سهامداران صبور خواهد داد.

اکبر ترکان در موسسه  فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا

اکبر ترکان در موسسه  فدراسیون ورزش های بیماران خاص

اکبر ترکان یکی  از اعضاء هیات موسس فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء است.

در  تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، این موسسه در زمینه پرداختن به ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء تشکیل شد و مرکزش، فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس اعلام شد. مهدی کرباسیان، نوشین تاری وری، عبدالرضا معادی،  مهین فرهادی زاد، لیلا سادات محمدیان رستانی و فاطمه هاشمی بهرمانی (دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی) و کاووس حسن پوریا در کنار مهندس اکبر ترکان ، از اعضاء هیات رئیسه اعلام شدند

فدراسیون جهانی ورزش های پیوند اعضاء در این لینک در دسترس  است.

همراه گرامی

اگر شما هم با این گزارش به نسبت جامع اقتصاد شهروند، در جریان شرکت ها، مسئولیت ها و کسب و کار قبلی و جدید اکبر ترکان قرار گرفتید، نظرات و دیدگاه های خود را درباره سوابق ایشان در ادوار دولت از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.  لینک این گفتار را از طریق  شبکه های اجتماعی به اطلاع دوستانی خود برسانید. این گفتار به شما می‌گوید که سهامداری در گروه دارویی، سیمانی و تجهیزاتی در بورس ایران را جدی بگیرید. همان‌طور که اکبر ترکان از طریق گروه سرمایه گذاری غدیر و شستا، جدی گرفته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=26789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. محشر هستید
    عالی بود

  2. بنام خداوند یکتا
    سلام.
    دوستان وخوانندگان سایت خبری اقتصاد شهروند
    در بالا ملاحظه میفرمایید که لقب مرد همیشه در صحنه سیاست و اقتصاد ایران لقب دارد.در پایین طبق نوشته بالا………..
    (مهندس اکبر ترکان. از چهره های مطرح سیاسی. اقتصادی و صنعتی ایران و از مسئولان دولت هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی است. او در دولت هاشمی،‌ وزیر دفاع و راه و ترابری بود و در دولت روحانی، دبیر مناطق آزاد ویژه و تجاری و مشاور رئیس جمهور که با قانون منع به کار گیری بازنشستگان، استعفا داد. اکبر ترکان در ۲۰ سال اخیر،‌ در ده ها شرکت دولتی و خصوصی و سهامی عام، عضو هیات مدیره و سهامدار بوده است و با شخصیت های حقیقی و حقوقی مطرحی چون: محمد میر محمد صادقی (پسر حاج آقا علاء میر محمد صادقی معروف)، غلام حسین مطهری اصل، محمد رضا نعمت زاده (وزیر سابق صمت)، گروه سرمایه گذاری غدیر، گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و مدیران سابق دانشگاه آزاد اسلامی (میرزاده و نوریان)، در فعالیت های تجاری و فرهنگی، همکاری دارد. شرکت آفرینش رایانه کیهان و طرح صنعت لاوان، تنها دو نمونه از شرکت های مرد همیشه در صحنه سیاست و اقتصاد ایران است که مدت ها، ریاست فدراسیون کشتی را نیز در کارنامه داشت.)
    ایا در کشور عزیزمان که قانون اساسی ما بر اساس قوانین اسلامی نوشته شده و از اسمش هم معلوم است (حکومت جمهوری اسلمی ایران ) نام گذاری شده که باید عدالت اسلامی اجرا بشود و هیچ شخصی نباید بیکار و محتاج و فقیر نباید باشد پس ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر یارانه بگیر ماهیانه ۴۵٫۰۰۰ تومان از کجا امده اند..!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    >> این مردم حاصل ۴۰ سال اجرا نشدن عدالت واقعی اسلامی از طرف مسئولین حکومت بوجود امده و شاهدش هم هستید…
    >>>> با ۴۵٫۰۰۰ تومان فقط ۳۰ عدد بربری میشود خرید ایا برای یک وعده یکی از این بربری را خورد شخص مورد نظر الباقی دو وعده ناهار و شام چکار باید بکندو چ بخورد…!!!!؟؟؟؟ از اقای نوبخت باید جواب بدهد؟؟؟ و خودش هم اینطوری زندگی میکند؟؟؟و رئیس مجلس و رئیس جمهور و نیز رئیس قویه قضائیه جواب قانع کننده ای بدن که خودشان در منزلشان با یک بربری امورات خودشان را میگذرانند؟ویا جور دیگری زندگی میکنند…!!!!؟؟؟؟؟؟
    >>>> یک نفر هم با دارای در امد این چنینی در پایین شرحش نوشته شده که از هرشرکتی ۵ میلیون تومان ماهی حقوق دریافت بکند ببنید چقدر کارمند خوبی است که تقریبا ۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان حقوق ماهیانه و بماند درآمدهای دیگر آن چنانی؟؟؟
    >>>>>فهرست شرکت های تجاری و صنعتی مهندس اکبر ترکان در انها فعالیت داشت
    (در بعد از انقلاب ۴۰ سال اخیر، در شرکت های سهامی خاص و سهامی عام مختلفی، مشغول به فعالیت بوده که فهرست آن در زیر ارائه می شود:)
    شرکت‌هایی که اکبر ترکان در آن فعالیت داشت
    >>>>این گزارش اقتصاد شهروند، نخستین گزارش به نسبت جامع و در حال به روز رسانی در سایت های فارسی زبان اقتصادی است که تلاش داردتا ۲۰ سال فعالیت های مهندس اکبر ترکان را در شرکت های دولتی و خصوصی و سهام عام بررسی کند تا شما با همکاران و شرکای مشاور سابق رئیس جمهور، آشنا شوید.

    شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی
    شرکت سرمایه گذاری غدیر
    موسسه بنیاد شریف (شماره ثبت: ۲۰۲۶۸)
    شرکت توان پرداز باطری (شماره ثبت: ۱۳۷۱۴۶)
    شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (شماره ثبت : ۲۱۵۳۲۶)
    شرکت طرح صنعت لاوان (شماره ثبت ۴۰۲۶۶۸)
    موسسه بنیاد نهج البلاغه (شماره ثبت: ۲۱۵۰)
    شرکت آفرینش رایانه کیهان (شماره ثبت: ۱۳۲۹۴۱)
    موسسه انجمن دوستی ایران و بوسنی هرزگوین (شماره ثبت: ۱۵۴۸۷)
    موسسه انجمن دوستی ایران و اروپا
    موسسه فدارسیون بیماران خاص و پیوند اعضا
    موسسه بنیادشریف (شماره ثبت ۲۰۲۶۸)
    موسسه توسعه فناوری نخبگان (شماره ثبت ۱۴۲۴۰)
    موسسه مجموعه ورزشی شمال مرعش (شماره ثبت ۲۹)
    موسسه دانشگاهی شمال (شماره ثبت ۸۹۴۳)
    شرکت<<<<>> مروری بر فعالیت های اقای مهندس ترکان که در بالا ملاحظه میکنید در شرکتها صاحب اختیار بوده وهست….که در قوانین ثبت شرکتها بیشتر از یک شرکت نمیشود مدیرعامل شد<<<<>>>>.اکبر ترکان کیست؟
    (((( مرد همیشه در صحنه اقتصاد، سیاست و صنعت ایران در ۴۰ سال اخیر، مهندس اکبر ترکان است. او بر اساس اطلاعاتی که در این گزارش اقتصاد شهروند مرور می کنیم، در ده ها شرکت خصوصی و سهامی عام و دولتی، نقش آفرینی کرده است و در دهه نود، رد پای او در مجتمع های ورزشی و فرهنگی هم دیده می شود.

    در دولت یازدهم، مشاور ارشد رئیس جمهور بود و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی. هم چنین سابقه سرپرست معاونت امور بین المللی ریاست جمهوری را هم در اختیار داشت. سرپرست دبیرخانه جنبش عدم تعهد و سرپرست سازمان قضایی کشور، از جمله فعالیت های اکبر ترکان در یک دهه اخیر بود.

    >>>>اکبر ترکان مثل مهندس نعمت زاده، در دولت هاشمی رفسنجانی، حضور فعالی داشت و شاید به همین خاطر است که ترکان با نعمت زاده، همچنان رفیق شفیق و شریک است. اکبر ترکان در دولت سازندگی، وزیر دفاع و وزیر راه و ترابری بود. مدیریت فدراسیون کشتی به مدت ۶ سال سبب شد تا او به فکر راه اندازی فدراسیون ویژه بیماران خاص و پیوند اعضاء باشد. .))))
    بنده نظرم اینست که یک نفر با لقب همیشه در صحنه میتواند در مشکلات ملت ایران گره گشا باشد ولی تا زمانی که برای ملت با صداقت برای ملت کار بکند نه برای اشخاص و سیاست !!!!! بلکه برای خدمت در راه خدا برای ملت زحمت کش و متعهد….که تمامیت کشور را دوست دارند….
    از نوشته های بالا معلومه که یک نفر در ۴۰ سال زندگانی زمان انقلاب خودش چندین مسئولیت متفاوت و که در رشته های مختلف مسئولیت پذیر بوده وشده برای مثال وزارت راه و ترابری یک تخصص لازم دارد و وزارت دفاع کاملا متفاوت با اولی و بعدا در رشته فرهنگی مسئولیت داشته و دوباره در رشته ورزشی و نیز در رشته کاملا سیاسی و بین المللی و نیز در رشته روابط عمومی مسئولیت داشته و در صنعت و تولید و بازرگانی و تحقیق و…..خیلی رشته های متفاوت فعالیت داشته که مثل بازیکن ازاد در ورزش والیبال در تمام مدت خدمت در همه جا حضور فعال داشته همیشه در سیاست و صنعت و اقتصاد با نفوذ بوده ……
    درسته انسان باید فعال باشد ان هم در راه وطن ولی اگر تخصصش نباشد باید بعضی مواقع از پذیرفتن مسئولیت خوداری بکند علت بر اینکه ممکن است اصلا ضرری برای کسی نرساند ولی با پذیرفتن مسئولیت در غیر تخصصی خودش فرصت های طلایی از دست برود و ان فرصت ممکن است هیچ موقع بدست نیاید و کار مهم کشور عقب بیفتد و برای ۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ظلم دوباره کاری و فرصت از دست رفته که عمر یک جامعه غیر قابل برگشت است…..حتا با پول و طلا نمیشه جبران کرد……!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
    >>>> یک ضرب المثل معروف و قانون مسئولیت پذیری>>>> ( میگویند تقوا از تخصص لازمتر است ….انرا میپذیرم …. اما میگویم انکس که تخصص ندارد و کاری را می پذرد …. .. بی تقواست…..)<<<

    نتیجه حاصل کل نوشته های صفحه بالا اینست که منتظر ظهور یک فرد مومن و عدالت خواه و مسلط بر قوانین اسلامی کاربردی و اجرایی ومسلمان واقعی دور از شعارهای خودنمایی و فرد اجرایی باید باشیم تا در جوامع اسلامی مردم با ارامش و اسایش زندگی بفرمایند….
    خداوندا خودت این فرد منجی را که منتظرش هستیم برسان تا به داد ما برسد تا از بی عدالتیهای نا خواسته رهایی پیدا بکنیم….الهی آمین….
    خاوندا چنان کن سر انجام کاری ما را که تو خوشنود باشی و ما رستگار
    من از نوشتن مطالب بالا به کسی قصد ندارم و نوشتهایی در مورد شرکتهایی که قابل برسی میباشند…….!!!!! هر فردی از مطالب بنده مشکلی بیابد لطفا بازگو بفرمایند.
    با تقدیم احترام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن