تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اخبار ویژه

51

فرشاد مقیمی کیست ؟ همه چیز درباره مدیرعامل پیشین ایران خودرو

  • کد خبر : 31093
  • 14 اسفند 1398 - 6:31
فرشاد مقیمی کیست ؟ همه چیز درباره مدیرعامل پیشین ایران خودرو

در این گزارش از اقتصادشهروند با فرشاد مقیمی ، مدیرعامل پیشین ایران خودرو بیشتر آشنا می شوید .

فرشاد مقیمی متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در تهران، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت و  دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران است. او از ۴ شهریور ۹۸، به نمایندگی از شرکت تعاونی کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (شناسه ملی ۱۰۱۰۰۸۴۳۹۳۷)، جایگزین مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل معزول و بازداشتی گروه صنعتی ایران خودرو شد و جوان ترین مدیرعامل غول خودروسازی خاورمیانه به شمار می رود.

فرشاد مقیمی پیش از نشستن روی صندلی مدیرعاملی ایران خودرو در جاده مخصوص کرج، در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و هم‌چنین انجمن بهره وری ایران و ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت داشت. از زمان روی کار آمدن این مدیرعامل جوان، سهم ایران خودرو  در یک بازه ۲ ماهه با ۴۰ درصد رشد از ۶۰۰ تومان به ۸۵۰ تومان رسید. فرشاد مقیمی از تجدید ارزیابی دارایی های ایران خودرو به منظور افزایش سرمایه و تولید محصولات جدید خبر داده است. ایران خودرو از ۳ آذر ماه سال ۱۳۹۴ تا کنون، افزایش سرمایه نداده و ۱۵ میلیارد قطعه سهم است .

حتما بخوانید : مهدی خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو معرفی شد

گزارش امروز اقتصاد شهروند، شما را با یکی از مدیران جوان صنعت کشور در یکی از شرکت های معروف بازار بورس ایران آشنا می کند. فردی که قصد دارد تا باعث تحول آفرینی در غول خودرو سازی کشور شده و از شرکت های قطعه ساز، حمایت کند. با  این حال، زیان انباشته بیش از ۱۵۰۰۰ میلیارد تومانی ایران خودرو، نخستین و بزرگ ترین چالش جدی مدیرعامل جوان محسوب می شود.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره هاشم یکه زارع، مدیرعامل زندانی ایران خودرو

بیوگرافی فرشاد مقیمی ، از سازمان گسترش تا ایران خودرو

یکی از چهره های مطرح در رسانه های نیمه دوم سال نود و هشت، فرشاد مقیمی است. او پس از مدیرعامل جنجالی ایران خودرو یعنی مهندس هاشم یکه زارع، بر صندلی مدیرعاملی ایران خودرو  نشست تا غول خودروسازی ایران، نیمه دوم سال رونق تولید را بدون مدیرعامل سپری نکند. فرشاد مقیمی را بعضی ها یک ژن خوب می‌دانند و بعضی ها هم او را مصداق جوان گرایی و شایسته سالاری در صنعت خودروسازی کشور که تحصیلاتش و سابقه فعالیتش، مرتبط با داستان مهندسی و طراحی و صنایع و خودروسازی است.

مهندس مهرداد بذرپاش که در عصر احمدی نژاد، حضور فعالی در سایپا و صنعت خودروسازی داشت، در شبکه های اجتماعی خود،‌واکنشی به انتخاب مدیرعامل  جوان ایران خودرو نشان نداده و به نظر می رسد در آستانه انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، رقبای دولت تدبیر و امید، از بذرپاش تا کریمی قدوسی، نماینده جنجالی مجلس، افشاگری های متعددی درباره نزدیکان رئیس جمهور منتشر  کنند که حتما چهره های شاخص در صنعت خودروسازی و پتروشیمی، از تیر رس حملات، در امان نخواهند بود.

هاشم یکه زارع فرشاد مقیمی

فرشاد مقیمی ، متولد سال ۱۳۵۵ است. او ۲ سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در تهران متولد شد و نخستین مدیرعامل جوان شرکت سهامی  عام ایران خودرو محسوب می شود که در سن ۴۳ سالگی،‌ به این سمت منصوب می شود. انتخاب ایشان به مدیرعاملی ایران خودرو در صورتی که شاهد روند فزاینده شایسته سالاری و جوان گرایی در بدنه خودرو سازی کشور و صنایع دانش بنیان باشیم، پدیده خوش یمنی است و به فال نیک می گیریم.

حتما بخوانید :  مدیرعامل ایران خودرو پاسخگوی گرانی و بی کیفیتی خودرو باشد

فرشاد مقیمی قصه ما، کارشناسی مهندسی صنایع در گرایش تولید صنعتی را در دانشگاه علم و صنعت ایران گذراند و در همین دانشگاه در رشته مدیریت اجرایی (EXECUTIVE MENAGAMENT) که محبوب دانش آموختگان رشته های مدیریت و مهندسی، به خصوص صنعتگران و فعالان حوزه مدیریت صنعتی است، مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

آقای مهندس فرشاد مقیمی مثل بسیاری از فعالان صنعتی و اقتصادی کشور، از قافله مدرک دکترا عقب نماند و اخیرا از رساله دکترای خود در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی تهران،‌ دفاع کرد. در صورت اطلاع از جزییات رساله دکتری مدیرعامل جوان ایران خودرو، مراتب در همین گزارش اقتصاد شهروند، به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

عادل فردوسی پور، مجری فعال برنامه پربیننده ۹۰ شبکه ۳ سیما که مورد غضب علی فروغی، مدیرشبکه ۳ قرار گرفته بود و پس از ۲۰ سال، این برنامه تعطیل شد، در رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده بود و هم رشته مدیرعامل جوان ایران خودرو بود. البته عادل خان،‌ در رشته مدیریت رسانه از پردیس فارابی دانشگاه قم، مدرک دکترا گرفت و فرشاد خان، از دانشگاه آزاد تهران، دکترای صنایع گرفت.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو

به هر حال،‌این موضوع نشان می دهد که دانش آموختگان علم میان رشته ای صنایع، علاقه زیادی به حضور در عرصه های مدیریتی از رسانه تا فعالیت های اجرایی دارند که عادل و فرشاد، مصداق آن هستند.

پس از برکنار مدیرعامل سابق ایران خودرو توسط سهامدار عهده این شرکت، همه منتظر شنیدن نام مدیرعامل این مجموعه خودروساز بزرگ با ده ها هزار پرسنل و پیمانکار بودند. علی ربیعی، سخنگوی دولت در شهریور  ماه گفته بود که هاشم  یکه زارع، بدون هماهنگی، قیمت محصولات ایران خودرو را افزایش داده بود و به همین امر، از کار برکنار شد.

آگهی تغییرات شرکت ایران خودرو

(طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۲۲ مورخ ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۸، با مجوز سازمان خصوصی سازی، فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل و رئیس عضو هیات مدیره شرکت ایران خودرو (سهامی عام) منصوب شد)

فرشاد مقیمی به عنوان عضو هیات عامل شرکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

(طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۵۵۲  مورخ شانزدهم اسفند ماه سال ۱۳۹۷، فرشاد مقیمی به عنوان عضو هیات عامل شرکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به مدت ۲ سال انتخاب شد)

هاشم یکه زارع که از شهریور ماه سال ۱۳۹۲ و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، سکانداری بزرگ ترین مجموعه خودروساز خاورمیانه را در دست گرفته بود، پس از ۶  سال،  از کنار برکنار شد و در همان روز برکناری، در دفتر کار خود در جاده مخصوص کرج، بازداشت شد و روانه زندان گردید.

مدیر عامل جدید ایران خودرو کیست

نکته جالب درباره مدیرعامل ایران خودرو در سال ۹۸ این است که پس از برکناری و بازداشت هاشم یکه زارع به دلیل تخلفات در ایران خودرو، مهندس عباس علی آبادی، مرد شماره یک گروه مپنا، به مدیرعاملی ایران خودرو منصوب شد که او هم چند روز پس از انتصاب، ‌به دلایلی، این سمت را قبول نکرد و صندلی برج مپنا در بلوار میرداماد تهران را به صندلی مدیرعاملی ایران خودرو ترجیح داد.

بررسی سهامداران عمده ایران خودرو در عصر فرشاد مقیمی

سوابق فرشاد مقیمی

فرشاد مقیمی در بین گزینه های موجود برای سکانداری ایران خودرو، گزینه اصلح هیات انتخاب بود. او پیش از حضور در این سمت، معاونت وزیر صنعت، معدن  و تجارت را عهده دار بود و توانست به اتفاق آرا، نظر اعضاء هیات مدیره وقت شرکت ایران خودرو را که همگی نمایندگان سهامدار عمده این شرکت هستند، بدست اورد.

فرشاد مقیمی از ۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ به عنوان جوان ترین مدیرعامل شرکت ایران خودرو مشغول به فعالیت شد تا صنعت خودروسازی ایران، چهره  جوان دیگری را در کادر مدیریتی  خود شاهد باشد.

همان طور که گفتیم، فرشاد مقیمی ،‌ دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران دارد. او دانش اموخته هیچ رشته ای در خارج از کشور نیست و با وجود آن که در اوایل دهه پنجم زندگی خود به سر می برد، سوابق مسئولیت های متعددی در کارنامه ایشان دیده می شود.

حتما بخوانید: لیزینگ فرتاک پارسیان چگونه کلاهبرداری کرد؟

ایشان در هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مشغول به فعالیت بوده و در مقطعی، معاونت اقتصادی و امور برنامه ریزی این سازمان وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می رفت. وی،‌ مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز بود. سازمانی مهم در حوزه  مدیریت و طراحی استراتژی صنایع کشور که نقش زیادی در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور دارد.

فرشاد مقیمی ، در مقطعی، رئیس انجمن بهره وری ایران را بر عهده داشت و هم زمان، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی  دبیرخامه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت راه و شهرسازی بود. او در عصر اقتصاد مقاومتی، دبیری ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک را بر عهده گرفت تا در این حوزه، با الفبای اقتصاد مقاومتی، الزامات و راهکارهای آن آشنا شود و امیدها برای اجرای این سیاست ها در روند متحول کردن ایران خودرا در عصر تحریم،‌ در پیش بگیرد.

فرضاد مقیمی پیش  از حضور در صندلی مدیرعاملی ایران خودرو در جاده مخصوص کرج، به مدت ۹ ماه، معاون امو صنایع وزارت صنعت، معدن  و تجارت بود و در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی نیز فعالیت می کرد.

حتما ببینید: روش های کلاهبرداری لیزینگ خودرو پرهام گستر چگونه بود؟

همان طور که در بالا مشاهده کردید، فرشاد مقیمی ، اکثر فعالیت خود را در سازمان گسترش و نوسازی و سازمان شهرک های صنعتی وزارت صمت تجربه کرده و در شرکت های خصوصی یا شرکت های سهامی عام، تجربه فعالیت اجرایی و مدیریتی ندارد و این نخستین تجربه ایشان در هدایت یک شرکت سهامی عام محسوب می شود.

بررسی سهامداران عمده ایران خودرو در عصر فرشاد مقیمی

از زمان انتصاب فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو تا زمان تنظیم این گزارش که روزهای پایانی آبان ماه ۹۸ است، شاهد ثابت ماندن ترکیب سهامداران عمده این شرکت خودروساز در بازار سهام ایران هستیم. فهرست سهامداران عمده ایران خودرو به شرح زیر است که نظر آن ها سبب شده تا مهندس فرشاد مقیمی ۴۳ ساله، مدیرعامل ایران خودرو باشد:

  • شرکت تدبیر سرمایه آزاد مالک ۱۵.۲۳ درصد سهام
  • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مالک ۱۲.۱۰ درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاری سمند مالک ۸.۱۰ درصد سهام
  • شرکت سپهر کیش ایرانیان مالک ۷.۶۳ درصد سهام
  • شرکت نگار نصر مالک ۵.۸۸ درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاری ملی ایران مالک ۵  درصد سهام
  • شرکت صندوق بازنشستگی کشوری مالک ۴.۹۸ درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی  کشور مالک ۳.۳  درصد سهام
  • شرکت سپهر کیش ایرانیان مالک ۲.۹۹ درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز مالک ۲.۳۵  درصد سهام
  • شرکت گروه مالی پارسیان مالک ۱.۵۲ درصد سهام
  • شرکت پلیمرهای مهندسی پیشرفته آرسام پلاست مالک ۱.۵۲ درصد سهام
  • شرکت سرمایه گذاری مانا نوین مالک ۱.۳۵ درصد سهام

سازمان گسترش و نوسازی  صنایع ایران که مالک درصد قابل توجهی از سهام ایران خودرو بوده و فرشاد مقیمی هم پیش از انتصاب به مدیرعاملی ایران خودرو، سابقه  فعالیت در این نهاد دولتی عالی حوزه صنایع ایران را در کارنامه داشت، در شرکت های سهامی عام دیگری نیز سهامدار عمده  است که به شرح  زیر  می باشد:

  • شرکت سایپا، مالک ۱۵.۹۰ درصد سام
  • شرکت نوسازی صنایع ایران مالک ۳.۹۶ درصد سهام
  • شرکت مهندسی جوش  ایران مالک ۳.۸۴ درصد سهام

اعضاء هیات مدیره ایران خودرو

طبق اطلاعاتی که در سایت گروه صنعتی ایران خودرو منتشر شده و جزییاتش را می توان در کدال دنبال کرد،‌ اعضاء هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو به شرح زیر است:

  • فرشاد مقیمی : مدیرعامل
  • محمد رضا فیض بخش: رئیس هیات مدیره
  • حسن وفادار ینگجه: نایب رئیس هیات مدیره
  • عباس ملکی طهرانی: عضو هیات مدیره
  • یوسف الهی شکیب: عضو هیات مدیره

حتما بخوانید:‌ همه چیز درباره سهام ایران خودرو و پیش‌بینی قیمت تا ۱۴۰۰

وضعیت سهم ایران خودرو پس از انتصاب فرشاد مقیمی

شرکت ایران خودرو با نماد خودرو، در بازار دوم بورس  ایران قرار داد و در گروه خودرو و ساخت قطعات بورس حضور دارد و هم گروهی های خوبی چون: خساپا، خپارس، خاور، خبهمن و خزامیاد دارد که همگی سهام خوب خودرویی با روند رو به رشد بلند مدتی هستند.

خودرو (منظور نماد ایران خودرو در بورس)، در  ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸، قیمت هر سهمش، ۸۳۵ تومان شد. ایران خودرو، ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون قطعه سهم است و در پاییز  ۹۸، ارزش کل این شرکت از مرز ۱۵۰۰۰ میلیارد تومان گذشت که بالا ترین میزان در تاریخ  فعالیت این شرکت محسوب می شود.

۲۲ درصد سهام شرکت ایران خودرو، شناور است و میانگین حجم ماهانه سهام این شرکت، بیش  از ۴۱ میلیون قطعه سهم  است. ایران خودرو، حجم مبنای کمی به اندازه ۱ میلیون و ۲۹۱ هزار سهم  دارد با دامنه نوسان ۵ درصدی. همان طور که می دانید، شرکت های خودرو ساز،‌ زیان انباشته دارند و شرکت ایران خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در آبان ۹۸، EPS خودرو،  منفی ۷۴۵۹ اعلام شد با P/E منفی ۱.۱۲ که نشان از حال و روز ناخوش ایران خودرو دارد.

وضعیت سهم ایران خودرو پس از انتصاب فرشاد مقیمی

(تابلو نماد ایران خودرو، ۷۰ روز پس از انتصاب فرشاد مقیمی به مدیرعاملی ایران خودرو)

با این حال، از آبان ۹۷ تا آبان ۹۸، قیمت هر سهم ایران خودرو از ۲۳۸ تومان به ۸۳۶  تومان رسید که بیش  از ۲۵۰  درصد رشد قیمتی را در یک سال،‌ روایت می  کند. بررسی سوابق معاملاتی سهم «خودرو» نشان می دهد که در روز انتصاب فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو، قیمت سهم از تاریخ ۴ شهریور  ۹۸ تا ۲۱ آبان ۹۸، از ۵۹۸  تومان به بیش از ۸۳۰ تومان افزایش یافته که می‌توان در حالت خوش‌بینانه این ادعا را مطرح کرد که حضور فرشاد مقیمی در مدیرعاملی ایران خودرو، حداقل برای هزاران سهامدار جزء این شرکت، خوش یمن بوده است.

سابقه معاملاتی سهم ایران خودرو

(سابقه معاملاتی سهم ایران خودرو از زمان روی کار  آمدن فرشاد مقیمی به مدت ۱ ماه)

چرا که باعث افزایش ۲۵۰  تومانی قیمت هر سهم ایران خودرو در بازه کم تر از ۳ ماه شده است.

البته، اگر  از این طنز بگذریم، معیار خرید و فروش سهام در بورس به خصوص درباره سهمی مثل ایران خودرو، بررسی تکنیکال سهم و صورت های مالی حسابرسی شده است که باید مد نظر سهامداران تازه وارد قرار بگیرد و تغییر هیات مدیره، با وجود تاثیر کوتاه مدت، شرط کافی یا شرط لازم برای سودآوری شرکت و افزایش قیمت هر سهم نیست.

حتما بخوانید: با عباس ایروانی، سلطان قطعه سازان خودرو آشنا شویم

دیدگاه های مدیرعامل جوان ایران خودرو

  • مکانیزم تامین قطعات و تجهیزات شرکت های خودروساز، در حال بهبود است و به  منظور کاهش روند خروج ارز برای واردات قطعات خودرو، پروژه های ساخت داخل، در دستور کار وزارت صمت قرار گرفته است.
  • برای تقویت شرکت های قطعه ساز داخلی، از ثبت سفارش قطعات وارداتی جلوگیری می شود.
  • به منظور حمایت از شرکت های قطعه ساز داخلی و توسعه  اقتصادمقاومتی در صنعت خودروسازی، نهضت ساخت داخل (MADE IN IRAN) در چارچوب یک برنامه بلند مدت در حال پیگیری است.
  • در حوزه نهضت ساخت داخل صنعت قطعه سازی خودرو، ۱۱ مصوبه در وزارت صمت وجود دارد.
  • این که بانک پارسیان، سهامدار ایران خودرو باشد، چه فایده ای دارد؟
  • ملک و املاک، از دارایی های غیر مولد شرکت های خودروسازی است که باید در معرض فروش قرار بگیرد.
  • روند فروش اموال غیر مولد شرکت های خودرو سازی را به صورت هفتگی، رصد و گزارش می دهیم.
  • همه شرکت های تابعه شرکت های خودرو سازی باید به شرکت های قطعه  ساز و عموم  مردم واگذار شود.
  • همه مراحل واگذاری سهام دولت در شرکت های خودروسازی باید به صورت قانونی و شفاف صورت بگیرد.
  • در واگذاری سهام دولت در شرکت های خودروسازی به شرکت های قطعه سازی، هیچ مشکلی وجود ندارد.
  • شرکت ایران خودرو در استان وان کشور ترکیه، کارخانه تاسیس می کند.
  • معتقدم که صنعت خودرو ایران، فشل و ناکارآمد نیست.
  • صنعت خودرو سازی ایران، ۲۰ میلیارد دلار از خروج ارز از کشور  جلوگیری  کرده  است.
  • روند تحویل خودرو نو به مالکان تاکسی های فرسوده، شتاب خواهد گرفت.
  • تا پایان سال ۱۳۹۸، ۶۰ خودرو تولیدی ایران خودرو به ناوگان تاکسی رانی، تحویل می شود.
  • موتور EF7 با همکاری شرکت تحقیق طراحی و موتور ایران خودرو (ایپکو) و ایران خودرو دیزل تولید می شود و دوگانه سوز است و روی خودرو ون نصب می شود.
  • ۲۲۱ قطعه را بومی سازی می کنیم.
  • تجدید ارزیابی ایران خودرو در حال انجام است و بزودی این شرکت، افزایش سرمایه خواهد داد.
  • روزانه ۲۰۰۰ دستگاه در هدف اول، تولید خواهیم کرد.
  • محصولات «دنا پلاس»، «پژو ۲۰۷»، «پژو ۲۰۷ اس دی» و «پژو ۳۰۱» از محصولات آینده ایران خودرو است.

حتما بخوانید: همه چیز درباره گروه  قطعه سازی کروز

همراه گرامی

اگر شما هم از سهامداران شرکت ایران خودرو هستید و با انتشار گزارشات ۶ ماهه و ۹  ماهه یا تصمیمات مجمع در زمان مدیرعاملی فرشاد مقیمی ، سهام شما دچار نوسان شده است، نظر و دیدگاه های خود را درباره روند حرکتی سهم «خودرو» و اندیشه های مدیرعامل  جوان از طریق بخش  کامنت به اشتراک بگذارید. اگر سهامدار ایران خودرو هستید، سهامداری بلند مدتی را توصیه می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=31093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. پدر فرشاد مقیمی کیه لطفا در مورد این هم بنویسین

    • بررسی خواهد شد
      باتشکر

    • آخه میخوای بدونی واسه چی ؟؟ :)))))) گیرم فهمیدی باباش کیه
      چیکار میتونی بکنی جز اینکه بشینی به حال خودت افسوس بخوری
      مگه اینکه معلوم بشه کی به کی وصله بعدش اتفاق مثبتی میفته بعدش شایسته سالاری میشه بعدش ادمای حرفه ای کاربلد با سابقه مرتبط میان سرکار بعدش مدیریت ها رو میسپرن به دست کسایی که سوادشو دارن و توی رزومشون شون کلی فعالیت مرتبط و موفق دارن ؟؟؟
      دونستن اینکه بابای کسایی شغل های خوب میگیرن چیه نه به تو نه به هیچ کس کمک نمیکنه و هیچ اتفاق خوبی بعدش قرار نیست بیفته

  2. سلام نامه ش ۹۸۵۳۲۲۹۸تاریخ ۹۸/۴/۲۳ ازطزف معاون صمت دکترقبادیان جهت خودرو جوابی ندان باکپی کارت جانبازی تقاضای همکاری دارم

  3. مدیر عامل محترم ایران خودرو آقای فرشاد مقیمی با سلام و خسته نباشی این حقیر محمد قربانی نامه ای از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرمایشاد مقام رهبر در تاریخ ۵/۷/۹۹ خدمتتان آوردم دم درب راه ندادند خدمتتان شرف یاد شوم نامه ام و یک تقاضا روی نامه بنیاد شهید تحویل دم درب داده ام خواهشمندم با احترام شهدای و سفارش رهبری توجه ای به نامه داشته باشید به قرآن قسم می خورم حق کسی را نمی گیرم در حال حاضر ۹ بار س ثبت نام کردم کمک ام کنید آقای فرشاد خان عزیز پاداش بازنشستگی این جانباز شیمیبای فقط با گرفتن خودرو ظرفیت خرید کارخانه را دارم شما را به قرآن قسم دادم کمک ام کن بخاطر شهدا و رهبر ثبت نام ۹۰ روزه آذر ماه خودرو ۲۰۷ بودم اگر کسی انصراف دادند ای جانباز را جاگزین قرار داده خواهش تمنا می کنم
    ففط تقاضای نام ام را به خوانید نو کرتم آقای مقیمی .

  4. از آقای مقیمی عاجزانه میخواهم که بعد از ۶۵ سال نتوانستم آنهم بصورت قرعه کشی بنامم در بیاید خریدم فقط بزرگواری کند البته این درخواست برای مدیرعامل بزرگی خیلی کوچک است اما چه عیب دارد ایشان به موارد اینچنینی هم ورود کنند تا بلکه سرویس اولیه یا گارانتی ماشینم را دلسوزانه انجام دهند چون توانایی هزینه اضافی ندارم فقط سفارش کنند با دقت بررسی کنند نه فقط پول بگیرند و بگویند درست شد آنهم دنا پلاس که‌خورو درجه یک ایران خودرو و اسم بزرگی پیدا کرده
    جناب مقیمی از پدرتان بپرسید من با ایشان از نزدیک دوست بودم و وقتی استاندار مرکزی بود بنا به خواست ایشان و جهت اعتمادشان به تهران هم آوردم که تنگاتنگ درآمدشان بودم
    ای فرزند خلف آن مرد مرا دریاب و باتوجه به سرویس و گارانتی اولیه احتیاج دارد ماشین کمکم کن فقط دقت کنند هیچ خواسته عیرقانونی‌ندارم چون اهمیت نمیدهند سرسری کار میکنند این درخواست مرد ۶۵ ساله را بپذیر چونکه آبرویم همین ماشین است . آیا انسان با غیرتی وجود دارد سریع برساند بدست مدیرعامل محترم ایران خودرو خدا پاداش خیرتان دهد بسیار.بسیار ضروری است.

  5. خواهش میکنم روی قرعه کشی خودروها توجه ویژه داشته باشید همسر بنده برای چندمین بار در قرعه کشی شرکت میکنند به والله قسم ما یه موتور داریم ولی میشناسم خانواده ای که دوتا خودرو دارن ولی بازم اسمشون برا ۲۰۷ در اومده بخاطر خدا دقت کنید

  6. سلام، این خانم حرف و کلامش منطقیس،قرعه‌ کشی درسته،اما به حق نیست،گوش شنوا هم وجود نداره،برا راحتی کار خودشون قرعه‌کشی رو بصورت شفاف انجام نمیدن،هر کد ملی یه خودرو از روز اول اشتباه بود، بلکه هر کد ملی سرپرست خانوار یه خودرو درست بود،من برا پژو پارس Tu5که خودرو مورد علاقمه،توان مالی من در حد همین خودروه و توان خرید آن در بازار آزاد ندارم؛تا کنون ۱۷ بار برا این خودرو در قرعه کشی شرکت کرده ام، و برنده نشده ام؛ اما فامیل نزدیک خودم یه خانم دانشجو از یه خونواده مرفه از سرِشوخی برا همین خوردی که من تا حالا نتونسته ام برنده بشم همان بار اول برنده شد و این خانم که اپتیمای ۲۰۱۹ داره، همانجا یه راست به دلال فروخت و چند فحش هم به ایران خودرو داد به زعم ایشون بخاطر خودروهای بی کیفیتی که تولید میکنه و معتقده اینا فقط برا فروش خوبن!!!!!!!!!! ،اما به ما که برا فروشمون نیست و آنو بهر صورت کالای ایرانی و یه نعمت میدونیم نمیدن ،من برا این خودرو که تا کنون ۷۰ هزار تومان در چند مرتبه افزایش قیمت داشته! و در حالیکه معلم بازنشسته ام و دریافتی ام تحرکی نداشته!!! گه وجدانی در کار باشه بی انصافی تا کجا؟؟!!

  7. من ساکن خرم آباد و از پرسنل ناجا هستم حقوقم کفاف نمیده و الان دو ساله که ثبت نام ماشین ننمایم میخوام ببینم از طرف جناب مقیمی مساعدتی میشه برا یک دستگاه سمند قیمت کارخانه. پدر جانباز و خودم هم ایثارگر

  8. سلام علیکم خواهشمندم سلام بنده را به جناب مقیمی برسانید بفرمائید امیری که به طور اتفاقی شما را ملاقات کردن و شماره هم بهم دادن من فراموش کردم تقاضا داریم که یک دستگاه سمند به قیمت کارخانه مساعدت فرمائید چهار بچه کوچک دارم و پدری جانباز دارم و تا حالا هم پلاکی به اسمم نبوده

  9. ایشون یک کارمند معمولی در وزارت راه بود با غلامی معاون وزیر راه رفت شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران بعنوان حراست شرکت و مجددا با غلامی رفت ایدرو و در حراست غلامی مدیر برنامه ریزی ایدرو رو فراری داد و فرشاد مقیمی شد مدیر برنامه ریزی سید مجید هدایت رییس وقت ایدرو و رشدش شروع شد. ایشان نه دکترا داره نه کارشناسی ارشد.نامرده لیسانس مهندسی صنایع داره از دانشگاه ازاد اسلامی واحد جنوب همان دانشگاهی که غلامی و حاج فتحلی ها مشاور فعلی و قایم مقام اقتصادی فعلی ایشان استادهایی ایشون بودند.بسیار یس سواد و پرحرف با روابط عمومی ۲۰

  10. الان‌ ۴ساله یه دستگاه پژو۴۰۵ خریدم که براثرسانه واژگونه ای چپ شد الان ۴ساله امدادخودرومنو میبره تهران هر دفه یه حرف جدید به من تحویل داد آخرش ماشینو که خود گارشناس تعویض زده بود تعویض نگردن ۱۰ ملیون خسارت زده این باانصافی ماشین بنده سخف داغون شده الان نگاه گردم دیدم دفش هم شکسته ماشین با۵۰ شصت ملیون جمع نمیشه امدادخو درو ۱۰ ملیون خسارت زده پیشه گی شکایت کنم

  11. سلام من این دوساله دارم برای ثبت نام ایرانخودروشرکت میکنم همه آشناهام چون میدونن وض مالی خوبی ندارم میگن اسمت دراومد پول میدی بهت قرض اما متسفانه اسمم درنمیاد خیلی بهش نیازمندم تورو خدا اسمم دربیارید

  12. من هرگز از غیور مردان و سرداران رشید ایران همچون جناب آقای دکتر فرشاد مقیمی ناامید نمیشم چون حداقل دل یک نفر راهش میکنند باورکن دل تمام ملت خش میشود پس انشالا موفق باشد

  13. سلام من از آقای فرشاد مقیمی خیلی انتظار دارم که انشالا به همه کسانی که ثبت نام در ایران خودرو انجام دادن به فکر همه هست

  14. خیلی سخته از کسی که مسئولیتی قبول میکنه انتظار داشته باشی که به فکر مردم باشه . چون ادمهای توانمند انتخاب نمیشن . ادمهائی مثل ایشان فقط ویترین هستن و فقط با این امید مسئولیت قبول میکنن که در رفاه باشن و بخشی از بازی باشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن