تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024

اخبار ویژه

25

درباره ۱۰ شرکت و همکاران علی اشرف ریاحی : داماد نعمت‌زاده

  • کد خبر : 26083
  • 30 آذر 1398 - 9:44
درباره ۱۰ شرکت و همکاران علی اشرف ریاحی : داماد نعمت‌زاده

علی اشرف ریاحی متولد ۱۳۵۷ در تهران، فرزند عبدالامیر، کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، یکی از متهمان اخلال کلان در نظام اقتصادی و معاونت در تحصیل مال نامشروع است که نامش در کنار رضا حمزه لو، محسن احمدیان، ‌عباس صمیمی و مرجان شیح الاسلامی آل آقا در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی مربوط به تخلفات کلان در […]

علی اشرف ریاحی متولد ۱۳۵۷ در تهران، فرزند عبدالامیر، کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، یکی از متهمان اخلال کلان در نظام اقتصادی و معاونت در تحصیل مال نامشروع است که نامش در کنار رضا حمزه لو، محسن احمدیان، ‌عباس صمیمی و مرجان شیح الاسلامی آل آقا در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی مربوط به تخلفات کلان در پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی در اسفند ۹۷ مطرح شد. او از تیر ماه سال ۱۳۹۵، داماد مهندس محمد رضا نعمت زاده است و همسر زینب خانم. خاندان نعمت زاده از  زمانی که پای دکتر شبنم نعمت زاده (مالک شرکت دارویی رسا)، دختر بزرگ آقای وزیر سابق صمت به دادگاه تخلفات دارویی در سال ۹۸ باز شد، در کانون توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفتند. نام همسر آقای علی اشرف ریاحی در کیفر خواست صادره علیه شبنم نعمت زاده مطرح شده است که خواهرش از امضاء او سوء استفاده و اقدامات کلاهبردارانه را هدایت می کرد. علی اشرف ریاحی در شرکت هایی چون: آی اس تهران، مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس، مهندسی نفت کوپال اروند، توسعه صادرات مهر نیک، کیمیا صنایع دالاهو، پیشگامان ایده های نوین،‌ عضو هیات مدیره است.

گزارش امروز اقتصاد شهروند،‌ شما را در جریان کسب و کارهای آقا داماد از حوزه فناوری اطلاعات تا پتروشیمی و صادارت و واردات قرار می دهد تا با شرکا و نام موسسات خیریه و شرکت هایی که وی در ۲۰ سال اخیر در آن ها فعال بوده، آشنا شویم. لینک این گفتار را از طریق کانال هایی که در شبکه های اجتماعی دارید در اختیار دوستان خود قرار دهید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره شرکت های شبنم نعمت زاده با مادر و خواهرش

درباره ۱۰ شرکت و همکاران علی اشرف ریاحی: داماد نعمت‌زاده

علی اشرف ریاحی کیست؟

علی اشرف ریاحی را باید یکی از چهره های نامدار نیمه دوم سال نود و هشت بدانیم که از دادگاه مفاسد پتروشیمی  تا آخرین جلسه محاکمه شبنم نعمت زاده (خواهر همسر علی آقا) و ملکه داروی ایران، نامش بر زبان ها افتاد. علی اشرف ریاحی ،‌ متولد دهه پنجاه است. از سال ۱۳۸۲ در شرکت های مختلفی به عنوان عضو هیات  مدیره  فعالیت کرده و به نظر می رسد که دانش آموخته رشته های فنی و مهندسی در داخل کشور باشد. حوزه  فعالیت شرکت هایی که او در آن کار میکند، مدیریت پروژه های صنعتی و خدماتی و هم چنین موضوعات  مهندسی در حوزه پالایشگاهی و پتروشیمی و مشاوره و مارکتینگ و خرید و فروش است.

علی اشرف ریاحی در نهمین دادگاه رسیدگی به پرونده تخلفات در شرکت بازرگانی پتروشیمی که ۱۰ اردیبهشت ۹۸ برگزار شد، خود را متخصص انجام معاملات اولیه، طرح ها و نظارت بر فرآیند خرید و راه اندازی پروژه های صنعت نفت به قاضی اسدالله مسعودی مقام معرفی کرد. او در سال ۱۳۸۹ به عنوان مشاور فنی در امور طرح ها و تدارکات در شرکت بازرگانی پتروشیمی،‌ دعوت به همکاری شده و به صورت پاره وقت مشغول به فعالیت شد. او طبق گفته هایش، ساعتی ۳۰۰ هزار ریال دستمزد می گرفت.

در سال ۱۳۸۶ از طریق  یکی از شرکت هایش، در مناقصه شرکت ملی پارس برنده شده و مدیر نظارت می شود. او خود را بی تاثیر  از روابط شرکت اترا و پتروکیش اعلام کرد. او در دادگاه گفته بود که برای مشارکت در پروژه ای، ۱۹ میلیارد ریال از طریق او به پروژه تزریق شده است.

علی اشرف ریاحی کیست؟

علی اشرف ریاحی که همسر زینب نعمت زاده یکی از دختران وزیر سابق صمت دولت تدبیر  و امید است، در شرکت های خاندان نعمت زاده مثل شرکت توسعه تجارت نعمت، حضور دارد و نماینده این شرکت در شرکت کیمیا صنایع دالاهو می باشد. شرکت توسعه تجارت نعمت، شرکتی است که  شاهد حضور مریم بختیار (همسر مهندس نعمت زاده) و زینب خانم هستیم. به هر حال نام علی اشرف ریاحی در پرونده تخلفات در شرکت بازرگانی پتروشیمی، شنیده شد.

فهرست شرکت های علی اشرف ریاحی

فهرست شرکت های علی اشرف ریاحی

علی اشرف ریاحی در دو دهه اخیر، در شرکت های مختلف، سهامدار و عضو هیات مدیره بود که در این گفتار اقتصاد شهروند، به بررسی کامل اخرین تغییرات شرکت های آقا داماد بر اساس اطلاعات روزنامه رسمی قوه قضاییه، می پردازیم تا با موضوع شرکت ها و هم چنین شرکا و همکاران علی اشرف ریاحی در این مجموعه های اقتصادی و صنعتی، آشنا شویم. فهرست شرکت های آقا داماد به شرح زیر است که شامل چندین شرکت و موسسه در حوزه های مختلف تجاری و پتروشیمی است:

  • شرکت آی اس تهران به شماره ثبت ۲۹۱۵۹۶
  • شرکت مدیریت و اجرا مهر نیک به شماره ثبت ۵۲۲۸۵۳
  • موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) به شماره ثبت ۷۸۷۷
  • شرکت مدیریت کنترل پروژه و ساخت پردیس به شماره ثبت ۱۹۴۶۷۴
  • شرکت مهندسی نفت کوپال اروند به شماره ثبت ۶۷۰۴
  • شرکت توسعه صادرات مهر نیک به شماره ثبت ۵۲۷۶۶۰
  • شرکت کیمیا صنعت دالاهو به شماره ثبت ۲۹۲۰۳۰
  • شرکت مدیریت کنترل خوردگی تهران به شماره ثبت ۱۹۴۶۷۴
  • شرکت پیشگامان ایده های نوین به شماره ثبت ۲۱۲۰۷۰

حتما بخوانید: همه چیز درباره شرکت های هادی رضوی: آقا داماد وزیر شریعتمداری

علی اشرف ریاحی در شرکت مدیریت و اجرا مهر نیک

اولین شرکتی که از مجموعه بیزینس های آقا داماد مهندس نعمت زاده در این گزارش اقتصاد شهروند بررسی می کنیم، شرکت مدیریت و اجرا مهر نیک (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۲۲۸۵۳ است. بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۴۱ مورخ ۱۶ آبان ماه سال ۱۳۹۸، جدید ترین تغییرات این شرکت نشان می دهد که آقا داماد در روزگاری که نامش در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده (خواهر همسرش) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم و مفاسد اقتصادی باز شد، در این شرکت، حضور داشت.

علی اشرف ریاحی در شرکت مدیریت و اجرا مهر نیک

طبق این تغییرات، محمد رضا نعمت زاده (وزیر سابق صنعت معدن و تجارت) و آقای علی اشرف ریاحی ، به همراه ایمان حاجی زاده صفار، به عنوان عضو هیات مدیره تعیین می شوند. موسسه حسابرسی اندیشمند تدبیر، به عنوان حسابدار رسمی این شرکت معرفی می شود.

علی اشرف ریاحی به سمت عضو هیات مدیره

شرکت مدیریت و اجرا مهر نیک از کلکسیون شرکت‌های مهندس نعمت‌زاده و آقا داماد، اسفند ماه سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. موضوع این شرکت که بخشی از بیزینس های آقا داماد مهندس نعمت زاده را هدایت می کند به شرح زیر اعلام گردید:

انجام خدمات مدیریت از جمله خدمات مطالعاتی، طراحی، مهندسی، اجرا، راه اندازی و بهره برداری. سرمایه گذاری و مشارکت در اجرا و احداث پروژه های زیربنایی وصنعتی من جمله صنایع نفت و گاز، پتروشیمی  ونیروگاهی و معدنی و حمل و نقل. اخذ اعتبارات و تسهیلات ارزی و ریالی از بانک ها. موسسات مالی و اعتباری و اشخاص حقیقی وحقوقی داخلی و خارجی. خرید و فروش سهام در بورس و خارج بورس. انجام کلیه فعالیت های بازرگانی شامل صادرات، واردات، خرید و فروش و توزیع و اعطای نمایندگی شرکت های معتبر داخلی و خارجی.

این ها، موضوعات فعالیت این شرکت آقا داماد است  که طیف متنوعی از فعالیت های صنعتی و تجاری را در بر می گیرد. مرکز اصلی این  شرکت، محمودیه، خیابان شهید عباس علی حیدری اعلام می شود با سرمایه ۳۵۰ میلیون ریالی که نشان می دهد ساکنان ثروتمند منطقه  زعفرانیه تهران، هم‌چنان از این منطقه به عنوان مرکز اصلی هدایت بیزینس های خود استفاده می کنند.

اعضاء هیات موسسان  شرکت مدیریت و اجرا مهر  نیک به شرح زیر اعلام  شد:

  • ایمان حاجی زاده صفار به سمت نایب رئیس هیات  مدیره
  • علی اشرف ریاحی به سمت عضو هیات مدیره
  • محمد رضا نعمت زاده به سمت مدیرعامل به مدت ۲ سال و رئیس هیات مدیره

علی اشرف ریاحی در موسسه  خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س) تهران

علی اشرف ریاحی در موسسه  خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س) تهران

علی اشرف ریاحی هم  مثل سید علی نقی خاموشی، حاج محسن رفیق دوست و حاج آقا علاء میر محمد صادقی، از کاسبان میلونر پایتخت نشین هست که بخشی از فعالیت های خود را در حوزه نیکوکاری انجام  می دهد و برای هدایت این امور، از طریق موسسات و صندوق های خیریه ، اقداماتی را انجام می دهد. در ششم مهر ماه سال ۱۳۹۸، طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۱۰، موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س)، بر اساس مجوز پلیس اطلاعات امنیت عمومی تهران، هیات امنا به شرح زیر معرفی می شود:

  • عباس موسوی
  • روح الله  موسوی
  • محمد مهدی موسوی
  • غلام رضا اسدی
  • علی اشرف ریاحی
  • سید جعفری موسوی (عضو علی البدل هیات مدیره)
  • جمال موسوی (عضو علی البدل هیات مدیره)

حتما بخوانید: چگونه ضمانت نامه صادراتی از صندوق ضمانت صادرات بگیریم؟

شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس

شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس

شرکت مدیریت کنترل پروژه  ساخت تدبیر به شماره ثبت  ۱۹۴۶۷۶ از جمله  شرکت های سهامی خاص است که شاهد حضور فعالانه آقا داماد مهندس نعمت زاده در آن هستیم. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۶۰۲ مورخ بیست و چهارم اردیبهشت  ماه سال ۱۳۹۸، شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس، هیات مدیره  خود را به شرح زیر اعلام کرد تا با نام شرکای آقا داماد در سال رونق تولید، آشنا شویم:

  • محمد حسین شریعت به سمت رئیس هیات مدیره
  • شرکت اندیشه توسعه صنعت نوین تدبیر پویا به نمایندگی رضا بخش علی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • سعید خلقتی به سمت عضو هیات مدیره
  • علی اشرف ریاحی به سمت مدیرعامل که خارج از اعضاء هیات مدیره است.

علی اشرف ریاحی به سمت مدیرعامل که خارج از اعضاء هیات مدیره است.

طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۶۲۵ مورخ  بیست و پنجم خرداد ماه سال نود و هشت، شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس (سهامی خاص)، سرمایه خود را به ۱۰ میلیارد ریال افزایش داد که از محل سود انباشته صورت گرفته است. افزایش سرمایه شرکت های سهامی خاص در زمینه  فنی و مهندسی، عاملی برای دریافت تسهیلات بانکی، ضمانت نامه های شرکت در مناقصات و هم چنین ارتقا توان افزایی مالی و اعتباری در نزد کارفرمایان بخش دولتی است.

حتما بخوانید: مرجان شیخ الاسلامی  آل آقا کیست؟

علی اشرف ریاحی در شرکت مهندسی نفت کوپال اروند

علی اشرف ریاحی در شرکت مهندسی نفت کوپال اروند

از جمله  شرکت هایی که علی اشرف ریاحی در  دهه نود هجری  شمسی در آن فعالیت داشت، شرکت مهندسی نفت کوپال اروند (سهامی خاص) به شماره ثبت ۶۷۰۴ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۴۴۷۵۳۱ است. اعضاء هیات مدیره این شرکت آقا داماد که در منطقه آزاد اروند خرمشهر فعالیت دارد طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۴۳۱ مورخ هجدهم مهر  ماه سال ۱۳۹۷ به شرح  زیر  می باشد:

  • شرکت مدیریت و اجرا مهر نیک
  • شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس
  • سید مهران رضوی اصل به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل
  • علی اشرف ریاحی به نمایدگی  از شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • ایمان حاجی زاده صفا به نمایندگی از شرکت مدیریت و اجرا مهرنیک به سمت رئیس هیات مدیره

شرکت مهندسی نفت کوپال  اروند

این شرکت با شرکت کوپال اروند ایرانیان فرق دارد. نباید اشتباه بگیرید. شرکت مهندسی نفت کوپال  اروند، طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۲۶۰ مورخ سیزدهم اسفندماه سال نود و شش، در منطقه آزاد اروند استان خوزستان تاسیس شد تا یکی از بازوهای قدرتمند اجرایی خاندان نعمت زاده در حوزه صنعت نفت و گاز در دهه نود هجری شمسی، شکل بگیرد.

حتما بخوانید: با آقا داماد رئیس جمهور: درباره کامبیز مهدی زاده فرساد

طبق روزنامه رسمی تاسیس این شرکت، فعالیت آن به شرح زیر اعلام شد تا ما با بیزینس نفتی آقا داماد از سال ۱۳۹۶ به این سو آشنا شویم:

  • انجام کلیه فعالیت های بازرگانی در زمینه  های صادرات و واردات و خرید و فروش و توزیع کلیه کالاهای مجاز بازرگانی از جمله  واردات ماشین آلات، تجهیزات، لوازم  یدکی، مواد اولیه  مورد نیاز واحدهای صنعتی و کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی در ایران و خارج  از کشور
  • ارائه خدمات مهندسی: طراحی پایه و تفصیلی مهندسی کالا و ارائه مشاوره در کلیه واحدهای تولیدی صنعتی دستگاه های فرآیند و تجهیزات حفاظت محیط زیست در تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و نیروگاهی و دیگر صنایع در ایران و خارج از کشور.
  • انجام کلیه مطالعات و بررسی های اقتصادی، فنی، مالی، مدیریت و راهبردی و سازماندهی واحدهای صنعتی در ایران
  • اخذ نمایندگی از اشخاص حقیقی و حقوقی  واعطای نمایندگی به اشخاص.
  • کلیه امور تجهیزات و کالا درون چاهی و برون چاهی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در ایران
  • ارائه کلیه سرویس های عملیات حفاری درون چاهی و برون چاهی و دکل داری در ایران و خارج از کشور
  • ایجاد کارخانه ساخت و ماشین کاری تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت در ایران و خارج از کشور

مرکز اصلی این شرکت، آبادان، کوی ولیعصر ، جنب دبستان دخترانه شریعتی اعلام شد. سرمایه شرکت، ۱۰۰ میلیون ریال و هیات موسسان به شرح زیر اعلام شد:

  • سید مهران رضوی به سمت مدیرعامل
  • علی اشرف ریاحی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • مریم بختیار به  سمت رئیس هیات مدیره

علی اشرف ریاحی در شرکت توسعه صادرات مهر  نیک

علی اشرف  ریاحی در شرکت توسعه صادرات مهر  نیک

به منظور توسعه کسب و کار آقا داماد در بازارهای منطقه و اروپا، شرکت توسعه صادرات مهر نیک در سال نود و هفت تاسیس می شود. طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۱۳۵۱ مورخ دوازدهم تیر ماه سال نود و هفت، شرکت توسعه صادرات مهر نیک به شماره  ثبت ۵۲۷۶۶۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۷۶۷۱۲۲۶ تاسیس می شود. موضوع فعالیت شرکت صادراتی علی اشرف ریاحی به شرح زیر اعلام  شد:

  • انجام کلیه خدمات و فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی شامل صادرات، واردات، خرید و فروش، توزیع و خدمات پس از فروش کالاها و خدمات مجاز
  • تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز و اخذ ضمانت نامه ها وبیمه نامه های صادرات و واردات.
  • ترخیص کالا از گمرکات داخلی و بین المللی
  • برگزاری و یا شرکت در نمایشگاه ها و همایش های داخلی و خارجی
  • اعطای نمایندگی شرکت های معتبر داخلی و خارجی
  • انجام خدمات مشاوره و مدیریت ازجمله خدمات مطالعاتی، بازاریابی، طراحی، مهندسی و راه اندازی و بهره برداری برای واحدهای تولیدی
  • اخذ اعتبارات و تسهیلات ارزی و ریالی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و اشخاص حقیقی و حقوقی و خرید و فروش سهام در داخل و بیرون بورس.

مرکز اصلی شرکت توسعه صادارت مهر نیک علی اشرف ریاحی ، زعفرانیه تهران اعلام می شود. خیابان شهید عباس علی حیدری شماره هشتم. سرمایه اولیه  نیز ۱ میلیارد ریال. اعضا هیات  مدیره به شرح زیر  می باشد:

  • علی اشرف ریاحی به سمت رئیس هیات مدیره
  • عبدالحمید باقری به سمت مدیرعامل
  • فرید عامری به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • تقی محمدیان به سمت عضو هیات مدیره

در ۱۷ آذر ماه سال ۱۳۹۷، شاهرخ انصاری آذربایجانی به جای عبدالحمید باقری، نایب رئیس هیات مدیره می شود.

علی اشرف ریاحی در شرکت کیمیا صنایع دالاهو

علی اشرف ریاحی در شرکت کیمیا صنایع دالاهو

شرکت کیمیا صنایع دالاهو از دیگر  شرکت های علی اشرف ریاحی است که طبق روزنامه  رسمی به  شماره ۲۱۱۷۹ مورخ چهارم آذر ماه سال ۱۳۹۶، اعضا هیات مدیره این شرکت به شرح  زیر اعلام شد تا با نام شرکای حقیقی و حقوقی آقا داماد نعمت زاده در این مرکز تجاری آشنا شویم:

  • شرکت سیمین تجارت افراد به نمایندگی آقای سید علی نواب فر به سمت رئیس هیات مدیره
  • شرکت توسعه تجارت نعمت به نماینگی علی اشرف ریاحی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • شرکت توسعه فراگیر لاوان به نمایندگی سید محمد صادق آل یاسین به سمت عضو هیات مدیره
  • نصراله مهاجر نخجوانی به سمت عضو هیات  مدیره
  • علی ضیاء پور رازلیقی به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل

رسانه ها، آقای آل یاسین را دست راست مهندس نعمت زاده معرفی می کنند که در بازگشایی LC و ارتباط با شرکت ترکیه ای دنیز،‌ فعال بود.

شرکت کیمیا صنایع دالاهو از دیگر  شرکت های علی اشرف ریاحی است

شرکت کیمیا صنایع دالاهو طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۸۰۷۰  مورخ بیستم اسفند ماه سال ۱۳۸۵، تاسیس شد. موضوع این شرکت، مشاوره، طراحی، اجرا، نظارت فنی، پشتیبانی، انجام کلیه امور خدمات مربوط به پروژه ها، بررسی  وامکان سنجی فنی واقتصادی و اجرایی پروژه ها، برنامه  ریزی و برنامه  نویسی و مکانیزه  کردن سیستم ها به منظور اصلاح ساختار مالی و  اقتصادی و فنی  شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی سرمایه گذاری و مشارکت در  ایجاد و توسعه و راه اندازی طرح های تولیدی و صنعتی بازرگانی و عمرانی و خدماتی و سایر طرح های اجرایی، خرید و فروش و واردات و صادرات کلیه اقلام مجاز بازرگانی و انجام کلیه  امور و خدمات مجاز تجاری و بازرگانی و مربوطه  و شرکت در نمایشگاه ها و مزایده ها و مناقصات بخش  خصوصی ودولتی و مشارکت و سرمایه گذاری و عقد قرارداد با اشخاص حقوقی و حقوقی و اخذ تسهیلات بانکی.

مرکز شرکت، خیابان بخارست تهران کوی چهارم  اعلام می شود. سرمایه این شرکت، ۱ میلیون ریال و مدیران به شرح  زیر معرفی شدند:

  • سید حسین سادات به سمت رئیس هیات مدیره
  • موسسه برنامه ریزی مدیریت و توسعه البرز به  نمایندگی سید هادی هندی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • سید هادی مشهود به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل به  مدت ۲ سال

شرکت کیمیا صنایع دالاهو که شاهد حضور آقا داماد مهندس نعمت زاده در این شرکت هستیم، با شرکت ملی صنایع پتروشیمی، همکاری دارد. در سایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران اعلام شده است که شرکت کیمیا صنایع دالاهو، در پروژه پلی استایرن انبساطی (EPS)  حضور داشته است. شرکت کیمیا صنایع دالاهو تولید کننده پلی استایرن انبساطی است. فاز  اول پلی استارین کیمیا صنایع دالاهو به عنوان ۵ طرح بزرگ پتروشیمی در سال ۱۳۹۷ معرفی شد.

شرکت توسعه تجارت نعمت، یکی از شرکت های اقماری مهندس محمد رضا نعمت زاده، شیخ الوزرا در دولت های چند دهه اخیر است.

شرکت توسعه تجارت نعمت، یکی از شرکت های اقماری مهندس محمد رضا نعمت زاده

طبق روزنامه رسمی به شماره  ۲۱۳۰۵  مورخ شانزدهم اردیبهشت ماه سال نود و هفت، شرکت توسعه تجارت نعمت (سهامی خاص) به شماره ثبت ۳۶۲۷۲۷، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح زیر اعلام  کرده بود:

  • مریم بختیار (همسر آقای مهندس نعمت زاده) عضو هیات مدیره
  • شاهرخ انصاری آذربایجانی عضو هیات مدیره
  • زینب نعمت زاده (همسر علی اشرف ریاحی) عضو هیات مدیره

در واقع آقا داماد در شرکت  توسعه تجارت نعمت که یک شرکت خانوادگی با حضور همسر و دختران آقای نعمت زاده است، نماینده آن در شرکت کیمیا صنایع دالاهو است.

علی اشرف ریاحی در شرکت مدیریت کنترل خوردگی تهران

علی اشرف ریاحی در شرکت مدیریت کنترل خوردگی تهران

شرکت مدیریت کنترل خوردگی تهران به شماره ثبت  ۱۹۴۶۷۴ از دیگر شرکت هایی است که شاهد حضور علی اشرف ریاحی به عنوان مدیرعامل وعضو هیات مدیره هستیم. طبق روزنامه رسمی به  شماره  ۱۸۰۳۶ مورخه پنجم بهمن ماه سال ۱۳۸۵، شرکت مدیریت کنترل خوردگی تهران، اعضاء هیات مدیره خود را به شرح  زیر اعلام کرد:

  • مهرناز سمیعیان به سمت بازرس
  • شیرین ساعی به سمت بازرس علب البدل
  • علی اشرف ریاحی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره
  • غلام عباس کبیر به سمت رئیس هیات مدیره
  • جلال محرابی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • محمد حسین شریعت عضو هیات مدیره
  • مهرناز صابری عضو هیات مدیره

در شرکت مدیریت کنترل پروژه ساخت پردیس نیز  شاهد حضور  غلام عباس کبیر، شریک و همکار علی اشرف ریاحی هستیم.

حتما بخوانید: با شرکت های عماد صالحی، فرزند فرمانده سابق ارتش آشنا شویم

علی اشرف ریاحی در شرکت پیشگامان ایده های نوین

علی اشرف ریاحی در شرکت پیشگامان ایده های نوین

از دیگر شرکت های علی اشرف ریاحی ، شرکت پیشگامان ایده های نوین است. طبق روزنامه رسمی به شماره  ۱۹۷۷۲ مورخ بیست  و هشتم دی مااه سال ۱۳۹۱، شرکت پیشگامان ایده های نوین (مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۲۱۲۰۷۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۵۳۵۰۰۷، فهرست اعضاء هیات مدیره خود را به شرح زیر اعلام کرد:

  • نصرت بهلولی از هیات مدیره خارج شد.
  • علی اشرف ریاحی از هیات مدیره خارج شد.
  • علی معطر از هیات مدیره خارج شد.

شرکتی  که آقا داماد در سال ۱۳۹۱ از آن خارج  شد، ۱۳ آذر ماه سال ۱۳۸۲ در تهران تاسیس شده بود.

شرکتی  که آقا داماد در سال ۱۳۹۱ از آن خارج  شد، ۱۳ آذر ماه سال ۱۳۸۲ در تهران تاسیس شده بود. موضوع فعالیت این شرکت، خدمات در زمینه  مشاوره آموزش های کاربردی، کارشناسی، ارزیابی، نظارت هر  گونه بازدید ها و بازبینی های فنی و صنعتی و تجاری از نظر کیفی و کمی کالا و سیستم های سازمانی و مصنوعات ساخته شده و نیمه و مواد خام و تاسیسات کارخانجات و سازمان های تولیدی و خدماتی و هم چنین فعالیت های بازرگانی صادرات و واردات کالاهای مجاز  بازاریابی داخلی و خارجی وامور مالی وتوزیع و پخش بود.

مدیران این شرکت افراد زیر بودند:

  • امیر عباس شجاعی
  • مینا مقدس زاده
  • فرید فردنور محمد نیا

علی اشرف ریاحی در شرکت آی اس تهران

علی  اشرف ریاحی در شرکت آی اس تهران

آخرین شرکتی که از  فعالیت های تجاری و فنی مهندس علی اشرف ریاحی در این گزارش اقتصاد شهروند ارائه می وشد، شرکت آی اس تهران است. این شرکت سهامی خاص با شماره ثبت  ۲۹۱۵۹۶ فعالیت دارد و طبق روزنامه رسمی به شماره ۲۰۰۳ مورخ هجدهم آبان ماه سال ۱۳۹۲، هیات مدیره  خود را به این  شرح اعلام  کرد:

  • علی اشرف ریاحی به عنوان عضو هیات مدیره
  • علی معطر که در شرکت پیشگامان ایده های نوین، دوست و شریک علی اشرف ریاحی بود،‌در این شرکت، نایب رئیس هیات مدیره بود.
  • امیر عباس شجاعی به سمت مدیرعامل

شرکت آی اس تهران، مورخ پانزدهم اسفند ماه سال ۱۳۸۵  تاسیس شد.

شرکت آی اس تهران، بر اساس روزنامه رسمی به شماره ۱۸۰۶۷ مورخ پانزدهم اسفند ماه سال ۱۳۸۵  تاسیس شد. موضوع شرکت، ارائه خدمات بازرسی مستقل کیفیت، بررسی صحه گذاری کنترل و نظارت و آمازیش تجهیزات ماشین آلات واحدهای صنعتی، قطعات یدکی،  مواد اولیه اعم  از وارداتی یا تولیدی در ایران در جریان ساخت، تولید،‌نصب، راه اندازی، بهره برداری و  نگهداری پروژه های صنعتی، بررسی و احراز تطابق کالا،‌‌بسته بندی شرایط حمل مشخصات فنی شرایط قراردادی با استانداردهای بین المللی کالاهای فوق، مشاوره آزمایش مکانیکی و خدمات تخصصی در چارچوب فعالیت  های فوق.

مرکز اصلی این شرکت آی اس تهران، خیابان قائم  مقام فراهانی، میدان شعاع اعلام می شود. سرمایه شرکت، ۱۲۵ میلیون ریال و  اعضاء هیات مدیره به شرح زیر اعلام گردید:

  • آلن هودرات به سمت رئیس هیات مدیره
  • مجتبی یوسفی به سمت نایب رئیس هیات مدیره
  • ژان پیر دمولینس به سمت عضو هیات مدیره
  • آندری پروتین به سمت عضو هیات مدیره
  • جلال محرابی به سمت عضو هیات مدیره

شرکت بازرسی و کنترل آی اس تهران با نام IS DE TEHRAN در زمینه بازرسی  فنی، بازرسی جوش غیر  مخرب (NDT TEST) و عضو انجمن بازرسی فنی می باشد.

همراه گرامی

اگر شما هم از همکاران یا شرکت های طرف قرارداد با شرکت های ۱۰ گانه علی اشرف ریاحی که در این گفتار اقتصاد شهروند معرفی شد هستید یا نظر و دیدگاهی درباره این چهره اقتصادی و فنی معروف به  خانواده وزیر سابق صمت یا خواهر همسر ایشان دارید، موارد را مستند و به صورت محترمانه و با رعایت حریم خصوصی از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. اگر علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه های بازرسی فنی یا پترو پالایشی هستید،‌سهامداری سهام خوب این دو گروه صنعتی در بازار بورس ایران را فراموش نکنید که «رتکو» و «شتران»، صرفا مشتی نمونه خروار است.

لینک کوتاه : https://eghtesadshahrvand.com/?p=26083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اقتصاد شهروند
معرفی سایت های مفید

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

ارائه خدمات مالی و مالیاتی در موسسه حسابداری و حسابرسی محاسبان از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی تا تنظیم و ثبت گزارش فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

آخرین اخبار قیمت خودرو در ایران آدرس های کاربردی اخبار آزادسازی قیمت خودرو اخبار ارز دیجیتال اخبار امور مالیاتی اخبار انواع وام اخبار ایران خودرو اخبار بانک مرکزی اخبار حقوق و دستمزد اخبار سهام عدالت اخبار مسکن ملی اخبار مسکن مهر اخبار نرخ بیکاری اخبار نرخ تورم اخبار واردات خودرو اخبار و قیمت نفت امروز اخبار کارت بازرگانی اخبار کالا برگ الکترونیک اخبار گرانی ها اخبار یارانه ها اختلاس های میلیاردی و آخرین اخبار از اختلاس گران انواع بیمه بازار مسکن بهترین سایت پیش بینی بورس بیمه شخص ثالث ثبت نام خودرو سعید رجبی توارات قیمت امروز دلار قیمت امروز سکه قیمت امروز طلا قیمت امروز گوشی موبایل قیمت بنزین و اخبار مرتبط قیمت تخم مرغ قیمت رمز ارز قیمت مرغ در بازار قیمت مسکن قیمت پراید قیمت گوشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ محسن پیرهادی وام مسکن پیش بینی قیمت خودرو پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت سکه و طلا پیش بینی قیمت مسکن